FLEETNEWS #253

08.07.24 #253 10 Η Hyundai λανσάρει δύο νέα μοντέλα EV στην Ευρώπη: το νέο Ioniq και το χαμηλού κόστους Inster, το οποίο προβλέπεται να πωλείται 22.00025.000 ευρώ. Το διπλό λανσάρισμα το 2025 έρχεται σε έντονη αντίθεση με τη ζοφερή εικόνα του κλάδου, που βιώνει πτώση πωλήσεων EV. Ωστόσο, η κορεατική μάρκα προβλέπει οι πωλήσεις της EV να διατηρήσουν ανοδική δυναμική και μάλιστα στην Ευρώπη φέτος να καλύψουν το 14% των συνολικών πωλήσεών της. Μεγάλο μέρος αυτής της αισιοδοξίας στηρίζεται στο Inster, που έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στο Busan International Mobility Show. Το Inster είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μίνι SUV βασισμένο στο Casper, το μικρό αυτοκίνητο ICE που πωλείται στη Νότια Κορέα και στην Ινδία από το 2021. Το Inster θα είναι ελαφρώς μακρύτερο από το Casper, προκειμένου να χωράει την μπαταρία. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μπαταρία θα παρέχει αυτονομία 355 χλμ. (WLTP), μεγαλύτερη του Dacia Spring (225 χλμ.) ή του Citroën ë-C3 (324 χλμ.), άμεσους ανταγωνιστές αστικής ηλεκτροκίνησης. Η δημοτικότητα του Casper στη Νότια Κορέα οφείλεται κυρίως στην προσιτή τιμή των περίπου 14.000 ευρώ. Παρόλο που η έκδοση EV θα είναι ακριβότερη, το Inster θα είναι φθηνότερο από πολλά άλλα EV στην Ευρώπη. Εντός του έτους θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά νέο μοντέλο Ioniq, μαζί με τα Ioniq 5 και 6. Βασικά χαρακτηριστικά του θα είναι πιθανότατα η αυτονομία άνω των 480 χλμ., η ταχυφόρτιση σε λιγότερο από 20 λεπτά και -όπως και το Inster- η προσιτή τιμή. Με αυτά τα δύο νέα μοντέλα στην γκάμα της από το επόμενο έτος, η Hyundai Europe θα επιδιώξει μερίδιο πωλήσεων EV 20% το 2025. Η HYUNDAI ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ EV ΤΟ 2025 Δύο επιπλέον ηλεκτρικά μοντέλα Η 4η Ιουλίου είναι μια ημέρα με τεράστια σημασία για τη Fiat, καθώς πριν από 67 χρόνια παρουσιάστηκε το θρυλικό πλέον 500. Το αυτοκίνητο σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία, σε βαθμό που ταυτίστηκε με τη μάρκα και την Ιταλία. Το Fiat 500 σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa, προκειμένου να αποτελέσει ένα μικρό προσιτό μοντέλο για το ευρύ κοινό και γρήγορα έγινε συνώνυμο με την οικονομική ανάκαμψη της χώρας μεταπολεμικά. Το εμπνευσμένο σχέδιό του γρήγορα λατρεύτηκε και έγινε εμβληματικό. Γι’ αυτό άλλωστε και αποτελεί πηγή έμπνευσης έως και σήμερα, κάνοντας πιο ευχάριστη την αστική καθημερινότητα. Υπάρχουν τρεις γενιές του μοντέλου μέσα στα 67 χρόνια της πορείας του, εκ των οποίων η πρώτη έθεσε γερές βάσεις για την κινητικότητα μέσα στη δεκαετία του 1960. Η δεύτερη γενιά ήρθε το 2007 με ισχυρό lifestyle χαρακτήρα και έτυχε τεράστιας αποδοχής από το κοινό που αρέσκεται στο ξεχωριστό, μοναδικό στυλ. Την τρίτη γενιά εκφράζει το ηλεκτρικό 500e που παρουσιάστηκε το 2020 και συνδυάζει μοναδικά το στυλ με την κορυφαία τεχνολογία και την απόλυτη ευκολία οδήγησης. Αποτελεί την κορυφαία επιλογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης και, χάρη στο πρόγραμμα, ξεκινά από 23.000 ευρώ, με πρώτη δόση το 2025, χωρίς επιβάρυνση με τόκους μέχρι τότε. Μέσα σε αυτά τα χρόνια το 500 έχει σημειώσει πάνω από 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις, έχοντας διαγράψει θρυλική πορεία και αποκτώντας φανατικό κοινό. Το επόμενο βήμα του μοντέλου θα αποτελέσει η υβριδική έκδοση του 500e, η οποία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2026 και θα κατασκευάζεται στο πλήρως ανανεωμένο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο. TO FIAT 500 ΓΙΝΕΤΑΙ 67 ΕΤΩΝ ΡΕΚOΡ ΓΙΑ ΤΟ IONIQ 5 N ΣΤΟ PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB Τα Ioniq 5 N της Hyundai ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον θρυλικό αγώνα Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) στα τέλη Ιουνίου, σημειώνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες SUV/Crossover Electric Modified και Production, ξεπερνώντας για μια ακόμη φορά τις προσδοκίες των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών (EV) οχημάτων. Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό PPIHC με δύο Ioniq 5 N TA (Time Attack) Specs και ένα Ioniq 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km), φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του Pikes Peak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο, που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=