FLEETNEWS #253

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024 #253 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Σημαντική βελτίωση των επιδόσεων ασφαλείας των LCV Η κυκλοφοριακή συμφόρηση αυξάνεται παγκοσμίως και αλλάζει Η ευρωπαϊκή αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

08.07.24 #253 2 Η BMW M5 κάνει δυναμική είσοδο σε μια νέα εποχή. Μετρώντας 40 χρόνια ιστορίας, το θρυλικό sedan υψηλών επιδόσεων εισέρχεται στην έβδομη γενιά του. To διακεκριμένο μοντέλο της BMW M GmbH διαθέτει για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μια ειδική για το μοντέλο έκδοση του συστήματος M HYBRID προσφέρει στη νέα BMW M5 μέγιστη ισχύ 535 kW/727 hp και μέγιστη συνολική ροπή 1.000 Nm. Ο συνδυασμός ενός υψηλόστροφου V8 κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo και ενός ηλεκτροκινητήρα, μαζί με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, Lane Departure Warning, με επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας με υποβοήθηση διεύθυνσης, Evasion Assistant, Attentiveness Assistant και Speed Limit Info, Parking Assistant, με λειτουργία Reversing Assistant στον βασικό εξοπλισμό. Η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας BMW M5 θα πραγματοποιηθεί στο Goodwood Festival of Speed (1114 Ιουλίου 2024), ενώ παράλληλα θα αρχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing. Το παγκόσμιο λανσάρισμα θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ΝΕΑ BMW M5 SEDAN Η νέα DBX707 AMR24 Edition συνιστά τον θρίαμβο της ομάδας Aramco Formula 1® της Aston Martin και της συμμετοχής της στον κορυφαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η DBX707, διαθέτει νέο τεχνικά προηγμένο εσωτερικό και έναν συναρπαστικό συνδυασμό σχεδιαστικών χαρακτηριστικών εμπνευσμένων από την F1®, το υπερπολυτελές SUV DBX707 ενισχύει την οδική παρουσία και τα πρότυπα πολυτέλειας, συνδυάζοντας το δυναμικό αγωνιστικό ύφος της AMR24 F1® με το Επίσημο Ιατρικό Αυτοκίνητο της Formula 1. Η DBX707 AMR24 Edition συνδυάζει μοναδικά χρώματα και διακοσμητικά χαρακτηριστικά, προσφέροντας πραγματικά δυναμική, αγωνιστική εμφάνιση, όπως αναφέρει η εταιρεία. Η έκδοση αυτή προσφέρει αποκλειστικό περιεχόμενο τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Η DBX707 AMR24 διατίθεται σε Podium Green, Onyx Black ή Neutron White με αποκλειστικούς τόνους AMR Lime ή Trophy Silver στο αμάξωμα. Οι επιβλητικοί τροχοί Fortis 23”, σε Satin Black ή/και Diamond Turned συνδυάζονται με δαγκάνες Aston Martin Green είτε AMR Lime. Και κάθε DBX707 AMR24 στέφεται αποκλειστικά με μια πλάκα κινητήρα AMR24. Στο εσωτερικό της έκδοσης AMR24 η επένδυση Inspire Sport διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: Onyx black (Monotone) με εντυπωσιακή βελονιά Lime είτε Onyx Black / Eifel Green Duotone με βελονιά σε λευκό χρώμα. Λεπτομέρειες στην καμπίνα έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, τιτάνιο και σατέν χρώμιο. Ένα νέο σύστημα ήχου αναπτύχθηκε με το συνεργάτη ήχου της Aston Martin, Bowers & Wilkins. Ακουστικά σχεδιασμένο σύμφωνα με τον εσωτερικό όγκο και το σχήμα της DBX707, αυτό το εξαιρετικό σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογίες και καινοτομίες που βρίσκονται στα ηχεία παγκόσμιας κλάσης Bowers & Wilkins. Ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων, δυναμικής, στυλ και αληθινής πολυτέλειας κατατάσσει το πανάκριβο αυτοκίνητο στην κορυφή του κλάδου ως το πραγματικό supercar των SUV. Τα κυριότερα τεχνολογικά στοιχεία περιλαμβάνουν τον κινητήρα V8 4.0 με διπλή υπερτροφοδότηση απόδοσης 707 ίππων και με ροπή 900 Nm και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης στέλνει έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα. Η DBX707 AMR24 πιάνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1'' με τελική ταχύτητα 311 χλμ./ώρα. ΤΟ SUPER SUV ΜΕ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΤΗΣ F1 Aston Martin DBX707 AMR24 Edition FLEET NEWS #253 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.

08.07.24 #253 4 Η Ayvens υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με την BYD, προς υποστήριξη της διανομής ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε εταιρικούς και λιανικούς πελάτες στην Ευρώπη. Το μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν οι Tim Albertsen, CEO του Ayvens Group και Stella Li, εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, κατά τη διάρκεια τελετής στα κεντρικά γραφεία της BYD στο Shenzhen της Κίνας, παρουσία του Wang Chuanfu, προέδρου της BYD Company και άλλων εκπροσώπων των δύο εταιρειών. «Η καινοτομία και η συνεργασία είναι βασικοί μοχλοί για τη μετάβαση σε νέα ενεργειακά οχήματα. Η συνεργασία μας με την Ayvens αντανακλά το κοινό μας όραμα επιτάχυνσης της ανάπτυξης των ευρωπαϊκών αγορών NEV. Προσφέρουμε από κοινού ποικίλα, προσβάσιμα και ελκυστικά καινοτόμα προϊόντα, παρέχοντας κίνητρα για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον στόλων μίσθωσης. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η καινοτομία βιώσιμης τεχνολογίας της BYD εμπνέει το μέλλον της κινητικότητας και προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες EV, εκπληρώνοντας παράλληλα τους στόχους μείωσης των εκπομπών άνθρακα», δήλωσε ο Wang Chuanfu, πρόεδρος της BYD. «Με την BYD μας δεσμεύει η κοινή επιδίωξη προώθησης μεταφορών φιλικών προς το περιβάλλον για έναν πιο βιώσιμο κόσμο. Η BYD βρίσκεται στην πρώτη γραμμή ανάπτυξης νέων ενεργειακών οχημάτων και είμαστε ευτυχείς που ενώνουμε τις δυνάμεις μας για την επέκταση της διαθεσιμότητας ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, καθώς και για περαιτέρω καινοτομίες σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα και την τεχνολογία μπαταριών», δήλωσε ο Tim Albertsen, CEO του Ayvens Group. Μέσω αυτής της συμφωνίας, οι διεθνείς και τοπικοί Ευρωπαίοι εταιρικοί πελάτες της Ayvens θα έχουν πρόσβαση σε προσαρμοσμένες λύσεις στόλου ηλεκτρικών οχημάτων, από συμβουλευτικές υπηρεσίες και λειτουργική μίσθωση, έως ολοκληρωμένες υπηρεσίες φόρτισης για την πλήρη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της BYD. Υπηρεσίες full-service leasing λευκής ετικέτας θα παρέχονται επίσης από την Ayvens σε ΜμΕ και ιδιώτες μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της BYD. Οι υπηρεσίες λειτουργικής μίσθωσης θα είναι αρχικά διαθέσιμες στη Γαλλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο, ενώ προβλέπεται περαιτέρω επέκταση σε επιπλέον ευρωπαϊκές αγορές. Η Ayvens και η BYD θα διερευνήσουν περαιτέρω ευκαιρίες λιανικού εμπορίου, αναπτύσσοντας συνεργασίες λειτουργικής μίσθωσης λευκής ετικέτας, προς προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΕ ΣΤΟΛΟΥΣ EV ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Συνεργασία Ayvens - BYD Εταιρική κινητικότητα στην ψηφιακή εποχή: αυτό είναι το θέμα της μεγαλύτερης εκδήλωσης ευρωπαϊκού στόλου, The Fleet Europe Days. Φέτος, η εκδήλωση πραγματοποιείται στις 23 και 24 Οκτωβρίου στο Μιλάνο και εστιάζει στη διασταύρωση δύο κύριων τάσεων στο διεθνές fleet management: τη βιώσιμη κινητικότητα και την ψηφιοποίηση. Περισσότεροι από 1.200 ηγέτες στόλου και κινητικότητας θα συναντηθούν σε αυτήν τη διήμερη εκδήλωση, για να δικτυωθούν, να συζητήσουν τη στρατηγική και να ενημερωθούν για τις τάσεις του κλάδου. „Φέτος, οι εκδηλώσεις ξεκινούν στις 23 Οκτωβρίου με ενότητες βέλτιστων πρακτικών του International Fleet Managers Institute (IFMI) και του Global Fleet Managers Club, που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για εταιρικούς fleet managers. „Επίσης, την πρώτη ημέρα, οι ηγέτες του κλάδου μπορούν να αποκτήσουν τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο remarketing οχημάτων στο Fleet Europe Remarketing Forum, που θα περιλαμβάνει, όπως πάντα και τα Remarketing Awards. „Το βράδυ ανοίγει το Fleet Europe Village, προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν με συνεργάτες και χορηγούς της εκδήλωσης. „Στις 24 Οκτωβρίου το Fleet Europe Village συνεχίζει να υποδέχεται συμμετέχοντες με συνεδριακές ενότητες που επικεντρώνονται στο κύριο θέμα: «Εταιρική Κινητικότητα στην Ψηφιακή Εποχή». „Το βράδυ απονέμονται τα βραβεία. Τα Fleet Europe Awards αναδεικνύουν τα επιτεύγματα των εταιρικών Fleet & Mobility managers. Ακολουθεί εορταστικό after party. Εγγραφείτε εδώ. FLEET EUROPE DAYS 2024 ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

08.07.24 #253 6 Η Ayvens ανακοίνωσε τον άμεσο διορισμό της Aurélie Lemaire ως Global Director of OEM Partnerships, η οποία ήταν προηγουμένως διευθύντρια Λιανικών Πωλήσεων και Συνεργασιών της Ayvens στη Γαλλία. Η κ. Lemaire, που θα αναφέρεται στην Annie Pin, Chief Commercial Officer της Ayvens, αντικαθιστά τον Adrian Porter, του οποίου τα επόμενα καθήκοντα στην εταιρεία θα ανακοινωθούν εν ευθέτω χρόνω. Η Ayvens είναι πρωτοπόρος στο full-service leasing, έχοντας δημιουργήσει ευρύ δίκτυο συνεργασιών τα τελευταία 20 χρόνια. Έχει συνάψει πάνω από 200 συμφωνίες με 16 κατασκευαστές αυτοκινήτων πανευρωπαϊκής κάλυψης σε 31 χώρες. Αυτό το σημαντικό δίκτυο συνεργασιών αντανακλά την ικανότητα της Ayvens να δημιουργεί μακροχρόνιες συνεργασίες leasing με παραδοσιακούς κατασκευαστές και με νεοεισερχόμενους. Η εταιρεία τους βοηθά να διαφοροποιήσουν τα πρότυπα διανομής, μέσω ψηφιακών και φυσικών λύσεων και υπηρεσιών πλήρους μίσθωσης λευκής ετικέτας, διευρύνοντας παράλληλα το αποτύπωμά τους στην αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτές οι συνεργασίες συμβάλλουν στη στρατηγική ανάπτυξης της Ayvens και υποστηρίζουν πλήρως τη δέσμευση της εταιρείας για παροχή καινοτόμων και βιώσιμων λύσεων κινητικότητας. Η Aurélie Lemaire ξεκίνησε την καριέρα της το 2006 ως ανεξάρτητη δικηγόρος εμπορικού δικαίου στο Παρίσι. Το 2008, ανέλαβε επιχειρησιακή δικηγόρος της Square One Resources, εταιρείας προσλήψεων, στο Λονδίνο. Το 2012, εντάχθηκε στην ALD Automotive, νυν Ayvens, ως νομικός σύμβουλος με εξειδίκευση στις διεθνείς συμβάσεις και ανέλαβε επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας το 2014. Το 2018 διορίστηκε επικεφαλής OEM και τραπεζικών συνεργασιών, προωθώντας βασικές συνεργασίες και ενισχύοντας την παρουσία της εταιρείας στην αγορά. Ένα χρόνο αργότερα, διορίστηκε διευθύντρια Λιανικών Πωλήσεων και Συνεργασιών της ALD Automotive, νυν Ayvens, στη Γαλλία. AYVENS: ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ Παγκόσμιος ρόλος για την Aurélie Lemaire Η μονάδα ρομποταξί Cruise της General Motors ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Marc Whitten, πρώην στελέχους της πλατφόρμας βιντεοπαιχνιδιών Amazon και Xbox, ως Chief Executive Officer της εταιρείας από τις 16 Ιουλίου. Ο Marc διαθέτει δεκαετίες πείρας στην πρώτη γραμμή του τεχνολογικού μετασχηματισμού. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η ηγετική πείρα του στην ανάπτυξη ομάδων και η βαθιά του τεχνογνωσία σε λογισμικό, υλικό, πλατφόρμες και υπηρεσίες, θα είναι ζωτικής σημασίας για την εκπλήρωση του οράματος της Cruise να προσφέρει τεχνολογία και υπηρεσίες που παρέχουν απτά οφέλη στην κοινωνία. O MARC WHITTEN CEO ΤΗΣ CRUISE Η Teoren Motors Α.Ε., αποκλειστική εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault και Dacia, καθώς και των μοτοσυκλετών UM Motorcycles στην Ελλάδα, ανακοίνωσε οργανωτικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, καθήκοντα γενικού διευθυντή της εταιρείας αναλαμβάνει ο Βασίλης Παπαδόπουλος. Ο κ. Παπαδόπουλος έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έχει πολυετή πείρα σε διευθυντικές θέσεις σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, καθήκοντα εμπορικού διευθυντή της Teoren Motors Α.Ε. αναλαμβάνει ο Πέτρος Τζαβέλλας. O κ. Τζαβέλλας έχει σπουδάσει οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων στην Αμερική, ενώ έχει μεταπτυχιακό στο marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει πολυετή πείρα στο χώρο του αυτοκινήτου, έχοντας αναλάβει διευθυντικές θέσεις στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Η Teoren Motors Α.Ε. στην ανακοίνωσή της εύχεται στους κυρίους Παπαδόπουλο και Τζαβέλλα κάθε επιτυχία στα νέα τους επιτελικά καθήκοντα. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ TEOREN MOTORS Βασίλης Παπαδόπουλος Πέτρος Τζαβέλλας Aurélie Lemaire Πρόσωπα Marc Whitten

08.07.24 #253 7 Το μεσαίου μεγέθους premium SUV της μάρκας έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές στις τρεις προηγούμενες γενιές του παγκοσμίως. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της τέταρτης γενιά της BMW X3 πιο σπορ, πιο εντυπωσιακή σε εμφάνιση και πιο ευέλικτη, αναδεικνύει την εξωτερική εμφάνιση του Sports Activity Vehicle (SAV) στην premium μεσαία κατηγορία, προσδίδοντάς του μια αύρα δυναμικής φινέτσας. Τα υλικά υψηλής ποιότητας, ο γενναιόδωρος στάνταρ εξοπλισμός, η προηγμένη ψηφιοποίηση και το νέο BMW iDrive με QuickSelect που βασίζεται στο BMW Operating System 9, δίνουν τον τόνο για τη δημιουργία μιας premium ατμόσφαιρας στην πρωτοποριακής σχεδίασης καμπίνα. Στη νέα BMW X3 η οδηγική απόλαυση, η ασφάλεια και η άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αναβαθμίζονται χάρη στην εξαιρετικά ακριβή ρύθμιση του συνολικού setup του οχήματος και την ευρεία γκάμα συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης και στάθμευσης. Με την ευρεία γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, η νέα BMW X3 προαναγγέλλει σημαντικές βελτιώσεις στους τομείς της αποδοτικότητας και των δυναμικών επιδόσεων. Η γκάμα των κινητήριων μονάδων περιλαμβάνει εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel και ένα plug-in υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς, που εξασφαλίζει στη νέα BMW X3 30e xDrive ηλεκτρική αυτονομία 81 - 90 χλμ. στον κύκλο WLTP. Με αυξημένη ισχύ στα 293 kW/398 hp και δυναμικές επιδόσεις που επισκιάζουν τους αντιπάλους της, η νέα BMW X3 M50 xDrive M Performance αποτελεί συναρπαστική πρόταση. Ωστόσο, δεν προβλέπεται αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ο μοντέρνος χαρακτήρας και η βελτιωμένη ουσία του ίδιου του προϊόντος θέτουν τις βάσεις για ένα νέο κεφάλαιο στο success story της BMW X3, που ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια. Από την πρώτη στιγμή που ίδρυσε την κατηγορία SAV στην premium μεσαία κατηγορία, συνέβαλε καθοριστικά στη σταθερή αύξηση της δημοτικότητας των μοντέλων BMW X, ενώ το 2023 ήταν το μοντέλο της μάρκας με τις περισσότερες πωλήσεις. Η νέα BMW X3 θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια του BMW Group στο Spartanburg (ΗΠΑ) και στο Rosslyn (Νότια Αφρική), μέσω μιας διαδικασίας παραγωγής που εστιάζει στην εξοικονόμηση πόρων και την κυκλικότητα. Το λανσάρισμά της στην αγορά θα ξεκινήσει στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ το τέταρτο τρίμηνο του 2024, ενώ θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα αγορές από τον Ιανουάριο του 2025. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΝΤΙΖΕΛ ΚΑΙ PHEV Η τέταρτη γενιά της BMW X3 Η έκδοση Favoured υπογραμμίζει τον έντονο χαρακτήρα του δυναμικού crossover MINI Aceman SE με ιδιαίτερα εκφραστικό τρόπο. Με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, τις προοδευτικές αναλογίες ενός crossover οχήματος και τα καινοτόμα ψηφιακά χαρακτηριστικά του, το MINI Aceman φέρνει μια φρέσκια πνοή στην κατηγορία των premium μικρών αυτοκινήτων. Το MINI Aceman SE αποδίδει ροπή 330 Nm και ισχύ 160 kW/218 hp. Ως αποτέλεσμα, το όχημα επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 7,1 δευτερόλεπτα. Με αυτονομία 405 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, το MINI Aceman SE διαθέτει όλα τα εχέγγυα για ταξίδια εκτός των ορίων της πόλης. Το χαρακτηριστικό για τη μάρκα άμεσο σύστημα διεύθυνσης υπογραμμίζει την ευέλικτη και δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού βοηθούν στην οδήγηση και τη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, συμβάλλοντας στην ανώτερη οδηγική εμπειρία του MINI Aceman. Το Parking Assistant Professional εντοπίζει με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια τις πιθανές θέσεις στάθμευσης. Και, εάν ο οδηγός το επιθυμεί, αναλαμβάνει αυτόματα ολόκληρη τη διαδικασία στάθμευσης για ακόμη μεγαλύτερη άνεση. Μια μπαταρία υψηλής τάσης με ενεργειακό περιεχόμενο 54,2 kWh τροφοδοτεί τον αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως και 95 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Αυτό σημαίνει ότι μόλις 30 λεπτά αρκούν ώστε η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας να φτάσει από το 10% στο 80%. Σε παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζεται είναι 11 kW. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟ ΝΕΟ MINI ACEMAN SE ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ FAVOURED

08.07.24 #253 8 To νέο Mercedes-Benz eSprinter πωλείται στην Ελλάδα με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο MBUX και εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης. Το νέο Mercedes-Benz eSprinter, διαθέσιμο σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος, τρία μεγέθη μπαταρίας και υψηλό ωφέλιμο φορτίο, αναδεικνύεται ιδανικό επαγγελματικό όχημα για διάφορες χρήσεις. Το νέο eSprinter προσφέρεται με τρεις επιλογές μπαταρίας, ωφέλιμης χωρητικότητας 56 kWh, 81 kWh ή 113 kWh. Επιπλέον, για πρώτη φορά, θα διατίθεται και ως βάση (Cab Chassis) διευρύνοντας περαιτέρω τις επιλογές εφαρμογών αμαξώματος. Το νέο eSprinter αποτελεί ιδανική επιλογή για ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων επαγγελματικών μεταφορών και κινητικότητας. Επίσης, προσφέρει για πρώτη φορά, αναβαθμισμένη ψηφιακή συνδεσιμότητα με το σύστημα πολυμέσων MBUX, πολυάριθμα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αποδοτικότητα, αυτονομία και ευελιξία φορτίου είναι το τρίπτυχο που βάζει το νέο eSprinter στην κορυφή της κατηγορίας του. Επιπλέον, προσφέρει ένα ευρύ σύνολο τεχνολογικών καινοτομιών και βασίζεται σε έναν νέο αρθρωτό σχεδιασμό τριών μονάδων για μέγιστη ευελιξία ανάπτυξης και σχεδίασης διαφόρων προσαρτημάτων και υπερκατασκευών, που μέχρι πρότινος διατίθεντο μόνο στο Sprinter με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η ενιαία μπροστινή μονάδα περιέχει όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης και μπορεί να συνδυαστεί με όλες τις εκδόσεις, ανεξάρτητα από το μεταξόνιο και το μέγεθος μπαταρίας. Η μονάδα για την ενσωματωμένη μπαταρία υψηλής τάσης δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο και είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο. Σε όλες τις εκδόσεις του νέου eSprinter, ο πανίσχυρος ηλεκτροκινητήρας εδράζεται στην τελευταία μονάδα στον πίσω άξονα. Ο ηλεκτροκίνητος πίσω άξονας στο νέο προσφέρει πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά το μήκος οχήματος, το μέγιστο μικτό φορτίο (έως 4,25 τόνοι) καθώς και το φορτίο ρυμούλκησης (έως 2 τόνοι) και τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης (έως 14 m³). Αντίστοιχα, το νέο eSprinter είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος αλλά και με δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρων ισχύος 100 και 150 kW. Το κύριο χαρακτηριστικό του εξελιγμένου ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) είναι η ιδιαίτερα υψηλή αποδοτικότητα. Επιπλέον, η διαχείριση θερμότητας έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Οι επαγγελματίες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών μεγεθών μπαταρίας ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής τους όσον αφορά την αυτονομία και το ωφέλιμο φορτίο: μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 113 kWh, 81 kWh ή 56 kWh. Η μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 113 kWh προσφέρει αυτονομία, βάσει του κύκλου WLTP, έως 385 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φτάσει τα 565 χιλιόμετρα σε καθαρά αστικό κύκλο. Οι κυψέλες μπαταρίας έχουν κατασκευαστεί από φωσφορικό σίδηρο λιθίου, χωρίς κοβάλτιο και νικέλιο. Η ανάκτηση ενέργειας στη λειτουργία κύλισης και πέδησης εξασφαλίζει βελτιστοποιημένη και αποδοτική οδήγηση. ΕΝΑΡΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ To νέο Mercedes-Benz eSprinter Η Suzuki προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της να ζήσουν ξέγνοιαστες διακοπές με ασφαλείς μετακινήσεις χάρη στο πρόγραμμα για δωρεάν έλεγχο αυτοκινήτου “Drive ‘N Smile Summer Edition”. Ο προσεκτικός έλεγχος και η σωστή διάγνωση της κατάστασης του αυτοκινήτου, ειδικά πριν από ένα μακρινό ταξίδι, έχουν σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια των επιβαινόντων. Με το πρόγραμμα “Drive ‘N Smile Summer Edition” οι οδηγοί Suzuki μπορούν να προετοιμάσουν το όχημά τους για τους δύσκολους καλοκαιρινούς μήνες, εξασφαλίζοντας την άψογη λειτουργία του και παράλληλα απολαμβάνοντας μοναδικές προσφορές και προνόμια και φυσικά την εγγύηση του Suzuki Service, που πραγματοποιείται από πιστοποιημένους συνεργάτες που γνωρίζουν το Suzuki καλύτερα από όλους. Το πρόγραμμα που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου θα διαρκέσει έως και την 31η Αυγούστου. Το πρόγραμμα ελέγχου αυτοκινήτου προσφέρει: „Δωρεάν τεχνικό έλεγχο 12 σημείων από τους εξειδικευμένους και πιστοποιημένους συμβούλους service και τεχνικούς της Suzuki. „Απολύμανση και αντιβακτηριδιακό καθαρισμό A/C με ειδική τιμή στα 30 ευρώ, καθώς και 20% έκπτωση στο φίλτρο καμπίνας Suzuki. „20% έκπτωση σε όλα τα γνήσια αξεσουάρ Suzuki. SUZUKI “DRIVE ‘N SMILE SUMMER EDITION”

08.07.24 #253 9 Η αναμονή για την Alfa Romeo Junior μόλις τελείωσε. Μέσα από τη δυναμική σχεδίαση και το απαράμιλλο οδηγικό ταπεραμέντο, η Junior στοχεύει στην προσέλκυση νέων πελατών. Ταυτόχρονα υιοθετεί και εξελίσσει τα ιδανικά που έχουν καταστήσει την Alfa Romeo ένα θρύλο με φανατικό κοινό, αποτελώντας μια πρόταση με μοναδικό ενδιαφέρον στα B-SUV. Η δυνατότητα για παραγγελίες στο επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων είναι ήδη ενεργή, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο που ξεκινά από τα 29.900 ευρώ για την υβριδική έκδοση των 136 HP. Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η ηλεκτρική των 156 HP, που ξεκινάει από τα 30.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος σε όλες τις Junior. Η έκδοση Core, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα (18” στην ηλεκτρική έκδοση), ενεργό cruise control, κιβώτιο ταχυτήτων με paddles αλλαγών και λειτουργία coasting (στην υβριδική έκδοση), συνθετικό δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Στην υβριδική έκδοση των 136 HP το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν αποδοτικό κινητήρα βενζίνης με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στο τελευταίο βρίσκεται ενσωματωμένος ένας 48V ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 21 kW, που υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μέγιστη οικονομία. Η ηλεκτρική έκδοση χρησιμοποιεί ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα με “Hybrid Synchronous” κινητήρα, ισχύ 156 HP και μέση αυτονομία που αγγίζει τα 410 km. Η μπαταρία έχει μικτή χωρητικότητα 54 kWh και η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζει στο συνεχές ρεύμα (DC) είναι τα 100 kW, ενώ στο εναλλασσόμενο τα 11 kW. Σε όλες τις Junior προσφέρεται 4ετής εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και οδική βοήθεια, ενώ στις ηλεκτρικές το σύστημα κίνησης και η μπαταρία καλύπτονται από 8 έτη. ΔΙΑΘΈΣΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Alfa Romeo Junior To Dacia Spring, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, προσφέρεται από 17.950 ευρώ. Το Dacia Spring καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone). Κάτω από το συμπαγές, SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και ένας αποδοτικός και αξιόπιστος ηλεκτροκινητήρας. Το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα Electric 65 (65hp/48kW). Ο ηλεκτροκινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις και κορυφαία ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στον κινητήρα Electric 65, το Dacia Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310 χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας. ΤΟ DACIA SPRING ELECTRIC 65 ΑΠΟ 17.950 ΕΥΡΩ

08.07.24 #253 10 Η Hyundai λανσάρει δύο νέα μοντέλα EV στην Ευρώπη: το νέο Ioniq και το χαμηλού κόστους Inster, το οποίο προβλέπεται να πωλείται 22.00025.000 ευρώ. Το διπλό λανσάρισμα το 2025 έρχεται σε έντονη αντίθεση με τη ζοφερή εικόνα του κλάδου, που βιώνει πτώση πωλήσεων EV. Ωστόσο, η κορεατική μάρκα προβλέπει οι πωλήσεις της EV να διατηρήσουν ανοδική δυναμική και μάλιστα στην Ευρώπη φέτος να καλύψουν το 14% των συνολικών πωλήσεών της. Μεγάλο μέρος αυτής της αισιοδοξίας στηρίζεται στο Inster, που έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στο Busan International Mobility Show. Το Inster είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μίνι SUV βασισμένο στο Casper, το μικρό αυτοκίνητο ICE που πωλείται στη Νότια Κορέα και στην Ινδία από το 2021. Το Inster θα είναι ελαφρώς μακρύτερο από το Casper, προκειμένου να χωράει την μπαταρία. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μπαταρία θα παρέχει αυτονομία 355 χλμ. (WLTP), μεγαλύτερη του Dacia Spring (225 χλμ.) ή του Citroën ë-C3 (324 χλμ.), άμεσους ανταγωνιστές αστικής ηλεκτροκίνησης. Η δημοτικότητα του Casper στη Νότια Κορέα οφείλεται κυρίως στην προσιτή τιμή των περίπου 14.000 ευρώ. Παρόλο που η έκδοση EV θα είναι ακριβότερη, το Inster θα είναι φθηνότερο από πολλά άλλα EV στην Ευρώπη. Εντός του έτους θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά νέο μοντέλο Ioniq, μαζί με τα Ioniq 5 και 6. Βασικά χαρακτηριστικά του θα είναι πιθανότατα η αυτονομία άνω των 480 χλμ., η ταχυφόρτιση σε λιγότερο από 20 λεπτά και -όπως και το Inster- η προσιτή τιμή. Με αυτά τα δύο νέα μοντέλα στην γκάμα της από το επόμενο έτος, η Hyundai Europe θα επιδιώξει μερίδιο πωλήσεων EV 20% το 2025. Η HYUNDAI ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ EV ΤΟ 2025 Δύο επιπλέον ηλεκτρικά μοντέλα Η 4η Ιουλίου είναι μια ημέρα με τεράστια σημασία για τη Fiat, καθώς πριν από 67 χρόνια παρουσιάστηκε το θρυλικό πλέον 500. Το αυτοκίνητο σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία, σε βαθμό που ταυτίστηκε με τη μάρκα και την Ιταλία. Το Fiat 500 σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa, προκειμένου να αποτελέσει ένα μικρό προσιτό μοντέλο για το ευρύ κοινό και γρήγορα έγινε συνώνυμο με την οικονομική ανάκαμψη της χώρας μεταπολεμικά. Το εμπνευσμένο σχέδιό του γρήγορα λατρεύτηκε και έγινε εμβληματικό. Γι’ αυτό άλλωστε και αποτελεί πηγή έμπνευσης έως και σήμερα, κάνοντας πιο ευχάριστη την αστική καθημερινότητα. Υπάρχουν τρεις γενιές του μοντέλου μέσα στα 67 χρόνια της πορείας του, εκ των οποίων η πρώτη έθεσε γερές βάσεις για την κινητικότητα μέσα στη δεκαετία του 1960. Η δεύτερη γενιά ήρθε το 2007 με ισχυρό lifestyle χαρακτήρα και έτυχε τεράστιας αποδοχής από το κοινό που αρέσκεται στο ξεχωριστό, μοναδικό στυλ. Την τρίτη γενιά εκφράζει το ηλεκτρικό 500e που παρουσιάστηκε το 2020 και συνδυάζει μοναδικά το στυλ με την κορυφαία τεχνολογία και την απόλυτη ευκολία οδήγησης. Αποτελεί την κορυφαία επιλογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης και, χάρη στο πρόγραμμα, ξεκινά από 23.000 ευρώ, με πρώτη δόση το 2025, χωρίς επιβάρυνση με τόκους μέχρι τότε. Μέσα σε αυτά τα χρόνια το 500 έχει σημειώσει πάνω από 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις, έχοντας διαγράψει θρυλική πορεία και αποκτώντας φανατικό κοινό. Το επόμενο βήμα του μοντέλου θα αποτελέσει η υβριδική έκδοση του 500e, η οποία θα λανσαριστεί στις αρχές του 2026 και θα κατασκευάζεται στο πλήρως ανανεωμένο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο. TO FIAT 500 ΓΙΝΕΤΑΙ 67 ΕΤΩΝ ΡΕΚOΡ ΓΙΑ ΤΟ IONIQ 5 N ΣΤΟ PIKES PEAK INTERNATIONAL HILL CLIMB Τα Ioniq 5 N της Hyundai ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον θρυλικό αγώνα Broadmoor Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) στα τέλη Ιουνίου, σημειώνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες SUV/Crossover Electric Modified και Production, ξεπερνώντας για μια ακόμη φορά τις προσδοκίες των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών (EV) οχημάτων. Η Hyundai Motor συμμετείχε στο φετινό PPIHC με δύο Ioniq 5 N TA (Time Attack) Specs και ένα Ioniq 5 N παραγωγής. Και τα τρία μοντέλα διαγωνίσθηκαν σε μια εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή 12,42 μιλίων (20 km), φθάνοντας πάνω από τα 4.700 πόδια (1.438 μέτρα) στην κορυφή του Pikes Peak, με 156 στροφές, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες και μεγάλο υψόμετρο, που μπορεί να επηρεάσουν τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.

08.07.24 #253 12 Η Stellantis N.V. ανακοίνωσε πρόσθετη επένδυση επιπλέον 55 εκατ. δολαρίων στην Archer, ηγέτη στα ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης προσαπογείωσης (eVTOL), στο πλαίσιο της συμφωνίας στρατηγικής χρηματοδότησης μετά την επίτευξη του ορόσημου της μεταβατικής πτητικής δοκιμής τον περασμένο μήνα. Αυτή η επένδυση βασίζεται στη σειρά αγορών της Stellantis 8,3 εκατομμυρίων μετοχών της Archer τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως. Κατά τη διάρκεια του 2023, η Stellantis επένδυσε 110 εκατ. δολάρια στην Archer μέσω ενός συνδυασμού αγοράς μετοχών και επενδύσεων στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας χρηματοδότησης των εταιρειών. Η Archer προχωρά στην ολοκλήρωση της κατασκευής μονάδας παραγωγής μεγάλου όγκου στη Γεωργία αργότερα εντός του τρέχοντος έτους. Η πρώτη φάση της κατασκευής περιλαμβάνει μια εγκατάσταση 350.000 περίπου τετραγωνικών ποδιών σε μια τοποθεσία 100 περίπου στρεμμάτων που σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει την παραγωγή έως και 650 αεροσκαφών ετησίως, γεγονός που θα την καταστήσει μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής κατ’ όγκο στην αεροναυπηγική βιομηχανία. Στόχος της Archer με αυτήν την εγκατάσταση παραμένει η δημιουργία ενός εργοστασίου που θα μπορεί να υποστηρίξει την προγραμματισμένη σειρά, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Stellantis ως συμβασιούχου κατασκευαστή της. Η Stellantis είναι στρατηγικός εταίρος της Archer από το 2020 μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών συνεργασίας και επενδυτής από το 2021. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Archer αξιοποίησε την εμπειρία κατασκευής, εφοδιαστικής αλυσίδας και σχεδιασμού της Stellantis στις προσπάθειες της σχεδιασμού, ανάπτυξης και να εμπορευματοποίησης των αεροσκαφών eVTOL. Στόχος της Archer είναι να μετασχηματίσει τις αστικές μετακινήσεις, αντικαθιστώντας εκείνες των 60-90 λεπτών με αυτοκίνητο με πτήσεις ηλεκτρικών αεροταξί εκτιμώμενης διάρκειας 10-20 λεπτών που είναι ασφαλείς, βιώσιμες, χαμηλού θορύβου και οικονομικά ανταγωνιστικές με τις επίγειες μεταφορές. Το Archer's Midnight είναι ένα πιλοτικό αεροσκάφος τεσσάρων επιβατών σχεδιασμένο να εκτελεί γρήγορες πτήσεις back-to-back με ελάχιστο χρόνο φόρτισης μεταξύ των πτήσεων. H STELLANTIS ΕΠΕΝΔΎΕΙ ΕΠΙΠΛΈΟΝ 55 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΆΡΙΑ ΣΤΗΝ ARCHER Νέα επένδυση της Stellantis Το αμιγώς ηλεκτρικό Omoda E5 επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα και ανθεκτικότητα σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες, όπως προκύπτει από σχετική δοκιμή αντοχής, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Ως έξυπνο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το Omoda E5 ολοκλήρωσε τη δοκιμή αντοχής σε ακραία υψηλές θερμοκρασίες σε έγκυρο εργαστήριο, αποδεικνύοντας την απόδοση ασφαλείας της μπαταρίας του σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Η μπαταρία του Omoda E5 είναι εξοπλισμένη με προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και σύστημα διαχείρισης μπαταρίας, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα και την ασφάλειά του. Επιπλέον, το Omoda E5 έχει περάσει μια σειρά από αυστηρές δοκιμές, αποδεικνύοντας την έμφαση της μάρκας στην ποιότητα των προϊόντων και την ασφάλεια των χρηστών, οδηγώντας στην ανάπτυξη προτύπων ασφάλειας στη βιομηχανία νέων ενεργειακών οχημάτων. Στο «Test Vehicle Underbody Baking Safety Test» το αυτοκίνητο επέδειξε εξαιρετική αντοχή στη θερμότητα. Πριν να ξεκινήσει η δοκιμή, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του Omoda E5 ήταν στο 96%, υποδεικνύοντας κανονικές συνθήκες λειτουργίας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το πλαίσιο του Omoda E5 υποβλήθηκε σε άμεση επαφή με φλόγα για περίπου 130 δευτερόλεπτα, με θερμοκρασίες που εκτιμάται ότι έφτασαν τους 500 βαθμούς Κελσίου. Αυτές οι ακραίες συνθήκες υπερβαίνουν κατά πολύ κάθε περιβάλλον υψηλής θερμοκρασίας που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά την καθημερινή χρήση. Παρ’ όλα αυτά, το Omoda E5 απέδωσε εξαιρετικά. Μετά τη δοκιμή, το όχημα δεν εμφάνισε σημάδια διαρροής ηλεκτρικής ενέργειας και τόσο η μπαταρία όσο και το ηλεκτρικό σύστημα παρέμειναν σταθερά, ξεπερνώντας με επιτυχία αυτήν την πρόκληση. ΔΟΚΙΜΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΟΥ OMODA E5

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=