FLEETNEWS #251

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΤΡΙΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 #251 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Ayvens: Η Ελλάδα οδηγός για τις άλλες αγορές της περιφέρειας ZAP Taxi Club για «πράσινα» ταξί Υποχωρούν BEV, PHEV, ICE και αυξάνονται τα HEV

25.06.24 #251 2 Η ALD Automotive I LeasePlan παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα στην Ελλάδα την Ayvens, τη νέα παγκόσμια μάρκα κινητικότητας, η οποία αποτελεί την ένωση των δύο εταιρειών κάτω από μία ενιαία ταυτότητα. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά τη συγχώνευση των δύο κορυφαίων εταιρειών στον παγκόσμιο χάρτη του κλάδου της αυτοκίνησης, τον Μάιο του 2023. Κύριος μέτοχος της εταιρείας είναι ο γαλλικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός Société Générale. Η Ελλάδα αποτελεί «οδηγό» και για τις υπόλοιπες αγορές που ανήκουν στην ίδια διοικητική περιφέρεια της εταιρείας, όπως επεσήμανε στην ομιλία του στη σχετική εκδήλωση ο Φίλιππος Ζαγοριανάκος, Group Regional Director της Ayevns, προαναγγέλλοντας και τη νομική συγχώνευση των οντοτήτων στη χώρα μας την 1η Ιουλίου. Το αποτύπωμα της εταιρείας στην Ελλάδα είναι ήδη ιδιαίτερα σημαντικό. Το 12% των συνολικών ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων γίνεται σήμερα από την Ayvens. Διαθέτει περίπου 60.000 οχήματα στους ελληνικούς δρόμους, με αξία πάνω από 1,1 δισεκατομμύριο ευρώ, ενώ απασχολεί πάνω από 270 εργαζομένους. Σημειώνεται δε πως ο μέσος όρο ηλικίας των οχημάτων στο στόλο της Ayvens είναι τα 2,5 χρόνια. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟΥ ΚΈΝΤΡΟΥ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ Η Ayvens προχωρά σε μία ακόμα σημαντική επένδυση στη χώρα μας, δημιουργώντας το μεγαλύτερο κέντρο κινητικότητας (Mobility Centre) στην Ελλάδα, στη Μαγούλα Αττικής. Αυτή η σύγχρονη εγκατάσταση, που εκτείνεται σε 60 στρέμματα, λειτουργεί ως κόμβος για διάφορες υπηρεσίες, που περιλαμβάνουν μια νέα εμπειρία παραλαβής και παράδοσης, αντικατάστασης και επιστροφής αυτοκινήτου. AYVENS CARMARKET: ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Ένας ακόμα σημαντικός πυλώνας δραστηριότητας της Ayvens στην Ελλάδα είναι η αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Με το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας, Ayvens Carmarket, η εταιρεία στοχεύει στην πλήρη αναδιαμόρφωση της εγχώριας αντίληψης για τον τομέα αυτό. Η πλατφόρμα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών για τη χονδρική πώληση μεταχειρισμένων οχημάτων, σχεδιασμένων ειδικά για επαγγελματίες και εμπόρους αυτοκινήτων. Μέσω ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πωλήσεων, διευκολύνει τις ψηφιακές διαδικασίες και τις διασυνοριακές συναλλαγές. Η Ayvens, επίσης, δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής και απευθείας πώλησης στους ιδιώτες. ΝΕΟΣΎΣΤΑΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉ ΟΜΆΔΑ Το νεοσύστατο Board of Directors της Ayvens στην Ελλάδα συγκροτείται από τους: Κώστα Πετρούτσο, Managing Director, Γιούλη Καλογήρου, Finance Director, Μαρία Καμπανέλλου, Human Resources Director, Ελένη Μυρίση, Remarketing Director, Παναγιώτη Πετριανίδη, Services & Operations Director, Χρήστο Παπαγιαννόπουλο, Commerce Director, Γιώργο Κατσό, Risk & Compliance Director, Γιάννο Ζαφείρη, Marketing & Communications Director, Δέσποινα Καρακώστα, Strategy & Transformation Director και Γιώργο Μυτιληναίο, Digital & IT Director. AYVENS Νέα εποχή με αξία στόλου 1,1 δισ. ευρώ και το μεγαλύτερο Mobility Centre στη χώρα FLEET NEWS #251 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ [email protected] ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 [email protected] Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.

25.06.24 #251 3 Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και τη ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior, που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe”, που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο. Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας. Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης, που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των B-SUV. Για παράδειγμα, η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 cm χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται το Torsen διαφορικό και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ, που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα. ΙΣΧΥΣ 280 CV ΚΑΙ ΡΟΠΗ 345 NM Alfa Romeo Junior Veloce Το νέο Duster είναι το νέο κεφάλαιο στην ιστορία ενός μοντέλου που έγινε ορόσημο στην αγορά του, κατακτώντας σε 13 χρόνια πάνω από 40 τίτλους, ενώ η παραγωγή του ξεπέρασε τις 2,2 εκατ. μονάδες. Η σχεδίαση του νέου Duster συμβαδίζει με την εποχή της, συνδυάζοντας με πιο βιώσιμο τρόπο τον περιπετειώδη και στιβαρό του χαρακτήρα. Το εσωτερικό διαθέτει όλα τα απαραίτητα - τα χαρακτηριστικά, δηλαδή, που εξυπηρετούν έναν συγκεκριμένο σκοπό. Έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα της εργονομίας, όπως στην κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών που είναι τοποθετημένη στο οπτικό πεδίο του οδηγού και με κλίση 10° προς εκείνον. Τα νέα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τον οδηγό. Το «flat» τμήμα της στεφάνης του τιμονιού στο πάνω και κάτω μέρος το καθιστά εξαιρετικά άνετο στο χειρισμό. Η νέα υπογραφή σε σχήμα «Y» υπογραμμίζει τη σχέση μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης: Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι αεραγωγοί σε σχήμα «Y», ενώ το χαρακτηριστικό «Y» υπάρχει επίσης και στα υποβραχιόνια των θυρών. Εξωτερικά, τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν υιοθετήσει τη μορφή του «Y», ενώ το ίδιο σχήμα κοσμεί και τις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες έχουν υποστεί ειδική κατεργασία χωρίς χρώμιο. Το νέο Duster είναι δομημένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της Dacia. Χάρη σε αυτή, το νέο μοντέλο προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ είναι μόνο κατά τι μακρύτερο συνολικά. Η προηγμένη αρχιτεκτονική αυτής της πλατφόρμας μειώνει επίσης τους κραδασμούς και το θόρυβο από το δρόμο, βελτιώνοντας το επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση και εξασφαλίζοντας μια μοναδική επαφή με το δρόμο. Παράλληλα, η νέα πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει κινητήριες μονάδες τεχνολογίας Mild και Full Hybrid. Το νέο μοντέλο διατίθεται με σύστημα μετάδοσης 4x4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει 5 προγράμματα οδήγησης, ενώ προσφέρει μία προσιτή εναλλακτική για περισσότερο βιώσιμη οδήγηση, συνδυάζοντας νέους υβριδικούς κινητήρες και περισσότερα ανακυκλώσιμα υλικά. Το νέο Dacia Duster διατίθεται στην ελληνική αγορά από 19.950 ευρώ, με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια. Αναλυτικά στο fleetnews.gr TO ΝΕΟ DACIA DUSTER ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

25.06.24 #251 4 Η Peugeot αντικατέστησε το best seller της με ένα εντελώς νέο fastback SUV, θέτοντας νέα δεδομένα στην ηλεκτροκίνηση, ανεβάζοντας σε νέο επίπεδο τη δημιουργικότητα του σχεδιασμού του, την οδηγική απόλαυση και την ηλεκτρική απόδοση. Το νέο 3008, με εμφάνιση αιλουροειδούς, είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στο fastback SUV στυλ του. Με το δυναμικό και αεροδυναμικό σχήμα του (Cx 0,28), το νέο 3008 συνδυάζει κομψότητα, αποδοτικότητα και ευρυχωρία. Η υπόσχεση της καινοτομίας και της κομψότητας που δίνει η εξωτερική εμφάνιση του 3008, επιβεβαιώνεται απολύτως στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το νέας γενιάς Peugeot Panoramic i-Cockpit και το δυναμικό πλαίσιο εκτοξεύουν την οδηγική ευχαρίστηση. Η πανοραμική οθόνη μοιάζει να αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Το «αιωρούμενο» εφέ τονίζεται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, η πηγή του οποίου βρίσκεται κάτω από την οθόνη. Για βέλτιστη εργονομία, αυτή η πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό, ενώ παραμένει απόλυτα προσβάσιμη από το συνοδηγό. Αυτή η μεγάλη και υψηλής ποιότητας ψηφιακή οθόνη συνδυάζει δύο βασικές λειτουργίες του Peugeot i-Cockpit: την απεικόνιση των πληροφοριών του head-up display με την κεντρική οθόνη αφής του ταμπλό. Το νέο Peugeot Panoramic i-Cockpit ανήκει στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων που θα διατεθούν στην ελληνική αγορά. Το νέο μοντέλο επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις, χάρη στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία, με αυτονομία έως 680 χλμ., χρόνο επαναφόρτισης 30 λεπτά, οδηγική απόλαυση, επιδόσεις, αποδοτικότητα, συνδεδεμένες υπηρεσίες και λειτουργίες όπως trip planner, έξυπνη φόρτιση, τεχνολογία V2L, και ασύρματες ενημερώσεις. Το νέο 3008 περιλαμβάνει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της μάρκας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας. Το νέο μοντέλο διατίθενται με υβριδικό κινητήριο σύνολο, plugin υβριδικό (Hybrid 136 και Plug-In Hybrid 195) καθώς και τρία αμιγώς ηλεκτρικά (210 ίππων, 230 ίππων μεγάλης αυτονομίας, και 320 ίππων με διπλό κινητήρα (κίνηση και στους 4 τροχούς). Η νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη προσφέρει περισσότερη ισχύ και βέλτιστη αποδοτικότητα (μέση κατανάλωση 14kWh / 100 χλμ). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, υψηλής τάσεως 400V, με χημική σύνθεση NMC καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών (ή 160.000 χλμ.). Η γκάμα του νέου Peugeot 3008 περιλαμβάνει δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Allure και GT, με τρία πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού. Το νέο Peugeot 3008 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Sochaux στη Γαλλία. ΤΟ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ BEST SELLER SUV ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ Νέο Peugeot 3008 Πιο πολυτελείς οι νέες EQV & V-Class, με νέα σχεδίαση, πρόσθετο εξοπλισμό άνεσης και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μαζί με αυξημένη λειτουργικότητα. Η Mercedes-Benz Vans με τα νέα μοντέλα EQV και V-Class παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πολυτέλειας και εκλεπτυσμένης αισθητικής με τις διαθέσιμες επιλογές ελκυστικών εκδόσεων σχεδίασης και εξοπλισμού: τη γραμμή Avantgarde για την EQV και τρεις επιλογές για τη V-Class: Style, Avantgarde και την επιβλητική Exclusive. Υπάρχουν επίσης προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού και σχεδίασης που υπογραμμίζουν το δυναμισμό της νέας V-Class, όπως το AMG Line και το πακέτο Night αλλά και το πακέτο EQV Design, που αναδεικνύει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της EQV τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όλα τα μοντέλα συνδυάζουν υψηλό βαθμό λειτουργικότητας και άνεσης, κορυφαία ποιότητα, μοναδική σχεδίαση και άφθονο χώρο. Ένα από τα στοιχεία που κάνει τις νέες V-Class και EQV να ξεχωρίζουν είναι η εμφάνιση. Χάρη στην εξέλιξη της σχεδίασης, οι EQV και V-Class αποκτούν αισθητική που τους δίνει μια ξεχωριστή και μοναδική θέση στην κατηγορία τους. Η νέα εσωτερική σχεδίαση ολοκληρώνει οπτικά την αναβαθμισμένη εμφάνιση, με κύριο χαρακτηριστικό της την ψηφιοποίηση. Το κόκπιτ των νέων πολυτελών πολυθέσιων της Mercedes-Benz χαρακτηρίζεται κυρίως από την οθόνη αφής 12,3 ιντσών, τους νέους κομψούς αεραγωγούς και την τελευταία γενιά τιμονιών με αναγνώριση επαφής των χεριών με το τιμόνι. Τα νέα μεσαία βαν της Mercedes-Benz διαθέτουν την τελευταία γενιά infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) στον βασικό εξοπλισμό. Η ελκυστική εμφάνιση συμπληρώνεται από συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης με πρόσθετες και περαιτέρω εξελιγμένες λειτουργίες. ΝΕΑ V-CLASS ΚΑΙ ΝΕΑ EQV, ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ

25.06.24 #251 6 Το Ford Puma βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων Ford σε όλη την Ελλάδα, με νέα πιο εντυπωσιακή και μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση και κορυφαίο επίπεδο συνδεσιμότητας. Τα χαρακτηριστικά που κάνουν το νέο Ford Puma να ξεχωρίζει: „ΚΟΡΥΦΑΊΑ ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑ Η απρόσκοπτη και εξαιρετικά γρήγορη συνδεσιμότητα μέσω ενός 5G modem αποτελεί σημείο αναφοράς για το νέο Ford Puma. Αξιοποιώντας ιδανικά τις υψηλές δυνατότητες του καινοτόμου συστήματος SYNC 4 της Ford, το οποίο παρέχει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων και ενσωμάτωσης Apple Car Play & Android Auto, το πιο έξυπνο και προηγμένο Puma όλων των εποχών είναι τώρα διαθέσιμο με έναν νέο, μεγαλύτερο ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,8’’ που προσφέρει νέες δυνατότητες και νέα γραφική απεικόνιση, σε συνδυασμό με μια επίσης μεγαλύτερη και πιο διαισθητική στον χειρισμό οθόνη αφής 12’’. „ΓΚΆΜΑ ΤΕΣΣΆΡΩΝ ΕΚΔΌΣΕΩΝ Ο πολυτελής χαρακτήρας του νέου μοντέλου υποστηρίζεται από την έκδοση Titanium, η οποία αποτελεί τον καλύτερο συνδυασμό άνεσης και πολυτέλειας, συνοδευόμενη από αναβαθμισμένο εξοπλισμό. Το νέο Puma διατίθεται στην έκδοση ST-Line, η οποία έρχεται να προσδώσει στο προηγμένο, κομψό και εξηλεκτρισμένο B-SUV μοντέλο της εταιρείας μια σπορτίφ νότα, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε οδική συμπεριφορά. Με τη σειρά της, η ST-Line X προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία τεχνολογίας που θα κάνουν τη ζωή των πελατών πιο εύκολη. Τέλος, η κορυφαία έκδοση ST, που διατίθεται αποκλειστικά με τον πανίσχυρο κινητήρα 1.0L EcoBoost Hybrid 170PS της Ford και 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift, για εκείνους που αναζητούν πιο υψηλές επιδόσεις. „ΝΈΑ ΣΧΕΔΊΑΣΗ Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma βασίζεται στον ξεχωριστό χαρακτήρα του πιο δημοφιλούς επιβατικού αυτοκινήτου της γκάμας Ford στην Ευρώπη, με βελτιώσεις που διατηρούν τη γοητεία του. Μπροστά υπάρχει το νέο σήμα της Ford, πλαισιωμένο από ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, με νέα φωτεινή υπογραφή σε στιλ «νυχιού», η οποία ενισχύει την εντυπωσιακή παρουσία του νέου Puma στο δρόμο. Νέα είναι και η σχεδίαση των ζαντών ελαφρού κράματος, ενώ το Cactus Grey είναι η νεότερη, εντυπωσιακή προσθήκη στην παλέτα των διαθέσιμων εξωτερικών χρωμάτων. Ένα ακόμα πρόσθετο διακριτικό του αυτοκινήτου είναι ο φωτισμός εδάφους που προβάλλει το λογότυπο του Puma κατά την είσοδο ή την έξοδο του οδηγού από το όχημα. ΣΤΙΣ ΕΚΘΈΣΕΙΣ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ Νέο Ford Puma Έρχεται στην Ελλάδα το νέο Vitara, που παρουσίασε μόλις η Suzuki, ένα SUV που είναι σχεδιασμένο για δράση. Με τον αυθεντικό SUV σχεδιασμό και τη δυναμική του σιλουέτα, το νέο Vitara προσφέρει συναρπαστική εμπειρία οδήγησης σε κάθε διαδρομή. Επιπρόσθετα, διαθέτει νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας και μιας νέας οθόνης 9 ιντσών για το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων. Ενσωματώνοντας την υβριδική τεχνολογία της Suzuki, το νέο Vitara προσφέρει ταυτόχρονα κορυφαία οικονομία καυσίμου και δυναμικές επιδόσεις, εξασφαλίζοντας απόλυτη ελευθερία. Βασικά χαρακτηριστικά του νέου Vitara: „Αυθεντικός σχεδιασμός SUV „Σύστημα 4x4 Allgrip Select „Προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας „Οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών „Εξελιγμένο εσωτερικό „Suzuki Connect „Αποδοτικό υβριδικό σύστημα Το νέο Suzuki Vitara είναι ένα μοντέλο SUV ταυτόχρονα τολμηρό και ξεχωριστό. Στο εμπρός μέρος διαθέτει μια επιθετική γρίλια σε piano black χρώμα, «σμιλεμένα» φτερά, κωνικούς προβολείς και υπερυψωμένη γραμμή αμαξώματος. Αυτή η σπορ εμφάνιση είναι ιδανική τόσο για την πόλη όσο και για περιπέτειες εκτός δρόμου, προσφέροντας ένα αίσθημα ελευθερίας που εμπνέει για νέες διαδρομές και εξερευνήσεις. Το νέο Suzuki Vitara είναι εξοπλισμένο με το εμβληματικό σύστημα Allgrip Select 4WD της Suzuki, το οποίο επιτρέπει την κίνηση με σιγουριά ακόμα και σε δύσβατο έδαφος ή επιφάνεια με χαμηλό συντελεστή τριβής. Το Allgrip Select δίνει τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων λειτουργιών οδήγησης 4WD: Auto, Sport, Snow και Lock mode, ενώ οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν το οδηγικό προφίλ χρησιμοποιώντας έναν απλό επιλογέα στην κεντρική κονσόλα. Το νέο Vitara συνοδεύεται από 5 έτη εγγύηση καλής λειτουργίας (ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη), 12 έτη για το αμάξωμα και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΝΕΟ SUZUKI VITARA

25.06.24 #251 7 Η Stellantis ιδρύει κοινοπραξία με την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων (EV) LeapMotor για παραγωγή EV στο εργοστάσιο της μάρκας στο Tychy της Πολωνίας. Η κίνηση γίνεται μετά τους προσφάτως ανακοινωθέντες πρόσθετους εισαγωγικούς δασμούς κινεζικών EV. Το EV T03 αναμένεται να κυκλοφορήσει σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες τον Σεπτέμβριο. Αυτή η στρατηγική κίνηση αποσκοπεί στην τόνωση των προσιτών EV στην Ευρώπη, όπου πολλές μάρκες αναθεωρούν τις στρατηγικές τους για φθηνότερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην ετήσια συνέλευση της Stellantis, ο CEO Carlos Tavares δήλωσε ότι «οι νέοι δασμοί αντιμετωπίζουν την έλλειψη ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών» και προσέθεσε ότι το ύψος τους καθιστά την τοπική παραγωγή λογικότερη από την εισαγωγή. Ως εκ τούτου, όπως είπε, κάποια αυτοκίνητα της LeapMotor θα συναρμολογηθούν στην Ευρώπη. Οι νέοι δασμοί διαφέρουν αναλόγως των εταιρειών: η BYD, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής νέων οχημάτων παγκοσμίως, επιβαρύνεται κατά 17,4%, ενώ η υποστηριζόμενη από την κινεζική κυβέρνηση, SAIC Motor, επιβαρύνεται κατά 38,1%. Οι δασμολογικές διαφορές καθορίζουν διαφορετικά σχέδια για κάθε κατασκευαστή EV και η BYD σκοπεύει να ξεκινήσει παραγωγή σε εργοστάσιο της Ουγγαρίας. Αντιθέτως, η Chery, η οποία επιβαρύνεται κατά 21%, σχεδιάζει την κατασκευή 150.000 αυτοκινήτων ετησίως έως το 2029 σε εργοστάσιο της Ισπανίας. Σύμφωνα με τη Stellantis και τη LeapMotor, η κοινοπραξία θα παρουσιάσει τουλάχιστον έξι ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2027. STELLANTIS ΚΑΙ LEAPMOTOR ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ EV ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ Η Volkswagen AG και η Vulcan Green Steel υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για χάλυβα χαμηλών εκπομπών άνθρακα - βασικό στοιχείο της στρατηγικής πράσινου χάλυβα της Volkswagen. Τα κύρια σημεία περιλαμβάνουν τα εξής: „Θα καλυφθούν ετήσιες ευρωπαϊκές ανάγκες 300.000 τόνων χάλυβα. Οι όγκοι χάλυβα χαμηλών εκπομπών άνθρακα που προβλέπεται να παραγγείλει η Volkswagen AG θα καλύψουν σημαντικό ποσοστό των συνολικών αναγκών και θα χρησιμοποιούνται στις εγκαταστάσεις παραγωγής του ομίλου από το 2027 και μετά. „Στρατηγική από το ορυχείο στο μέταλλο: από την εξόρυξη σιδηρομεταλλεύματος, την πράσινη ενέργεια και το υδρογόνο, μέχρι το χάλυβα. Η πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή φύλλων χάλυβα του Ομάν θα επεκταθεί από την εξόρυξη σιδηρομεταλλεύματος σε ίδια παραγωγή πράσινης ενέργειας και πράσινου υδρογόνου, έως και δευτερογενή παραγωγή τελικού χάλυβα. „Ομάν: εξαιρετικές προοπτικές για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, ιδίως αιολικής και ηλιακής. „Οι υψηλές ταχύτητες ανέμου και η ισχυρή συνεχής ηλιακή ακτινοβολία του Ομάν δημιουργούν ιδανικές συνθήκες παραγωγής πράσινης αιολικής και ηλιακής ενέργειας - ουσιαστική προϋπόθεση παραγωγής χάλυβα χαμηλών εκπομπών άνθρακα με χρήση πράσινου υδρογόνου. „Οι εκπομπές άνθρακα κατά την παραγωγή χάλυβα θα μειωθούν κατά 70%. „Ο χάλυβας χαμηλών εκπομπών άνθρακα της Vulcan Green Steel προβλέπεται να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά την παραγωγή χάλυβα κατά 70% στο μέλλον. Η συνεργασία εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του Volkswagen Group για επέκταση της χρήσης πράσινου χάλυβα στην παραγωγή. Εκτός από τη συνεργασία με τη Vulcan Green Steel, η Volkswagen συνεργάζεται με τη Salzgitter AG από το 2022. Ο όμιλος διαθέτει επίσης μερίδιο στη σουηδική εταιρεία κατασκευής πράσινου χάλυβα H2 Green Steel, μέσω της θυγατρικής του Scania. Το Jindal Steel Group, στο οποίο ανήκει η Vulcan Green Steel, είναι ένας διαφοροποιημένος βιομηχανικός όμιλος εξόρυξης χάλυβα, σιδηρομεταλλεύματος και ενέργειας, με δραστηριότητες στην Ινδία, το Ομάν, την Αφρική και την Αυστραλία. Από το 2027, η Vulcan Green Steel θα παράγει ποιότητες για αυτοκίνητα και άλλους χάλυβες υψηλής αντοχής, στο Ομάν. Στις εγκαταστάσεις του Duqm θα χρησιμοποιηθεί φυσικό αέριο τα πρώτα χρόνια και αργότερα θα μεταβούν στην πράσινη ενέργεια, μειώνοντας τις εκπομπές άνθρακα κατά 70%. Το εργοστάσιο ήδη κατασκευάζεται και προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία το 2026. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΧΑΛΥΒΑ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΑΝΘΡΑΚΑ Volkswagen AG & Vulcan Green Steel

25.06.24 #251 8 Η Stellantis ενισχύει την εμπειρία κινητικότητας των καταναλωτών και των επαγγελματιών ιδιοκτητών οχημάτων μέσω των 14 εμβληματικών μάρκες της και τη σταθερή ροή νέων συνδεδεμένων συστημάτων. Αυτή η προσπάθεια δίνει ώθηση σε έσοδα με υψηλό περιθώριο κέρδους από λογισμικό και συνδεδεμένες υπηρεσίες, που έχουν αυξηθεί κατά 2,5 φορές από το 2021, καθώς ο αριθμός των παγκόσμιων συνδρομητών την ίδια περίοδο αυξήθηκε στα 5 εκατομμύρια. «Σε λίγο περισσότερο από μία διετία κάναμε αποφασιστική μεταστροφή από την παραδοσιακή νοοτροπία της αυτοκινητοβιομηχανίας και λειτουργούμε περισσότερο σαν εταιρεία startup, συμπεριλαμβανομένης της έντονης εστίασης στην ταχύτητα και την ανάπτυξη των δυνατοτήτων μας δημιουργίας λογισμικού. Μας παρέχει σημαντική ευελιξία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το μέλλον. Τώρα κάνουμε το επόμενο βήμα, που περιλαμβάνει τεχνολογική ετοιμότητα ενσωμάτωσης των μετασχηματιστικών πλατφορμών τεχνολογίας STLA Brain, STLA SmartCockpit και STLA AutoDrive AI», δήλωσε ο Yves Bonnefont, Chief Software Officer της Stellantis. Η Stellantis δημιούργησε ίδιες δυνατότητες ανάπτυξης του λογισμικού της, εκμεταλλευόμενη το παγκόσμιο αποτύπωμα των κόμβων ανάπτυξης τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται 24/7, δημιουργώντας και προσαρμόζοντας προϊόντα λογισμικού για κάθε πλατφόρμα οχημάτων της εταιρείας. Η στρατηγική λογισμικού της Stellantis στοχεύει στη δημιουργία περίπου 20 δισ. ευρώ πρόσθετων ετήσιων εσόδων εντός της δεκαετίας. Συνοπτικά: „Τα παγκόσμια έσοδα από λογισμικό αυξήθηκαν 2,5 φορές σε τρία χρόνια με αυξανόμενο περιθώριο κέρδους. Ο συνδεδεμένος στόλος αυτοκινήτων με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων αυξάνεται στα 13,8 εκατομμύρια οχήματα „Η Stellantis πραγματοποίησε πάνω από 94 εκατομμύρια ασύρματες ενημερώσεις (OTA) το 2023, ενισχύοντας την εμπειρία κινητικότητας των κατόχων „Οι χρήστες συνδρομητικών προϊόντων ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια το 2023 „Οι τεχνολογικές πλατφόρμες επόμενης γενιάς -STLA Brain, STLA SmartCockpit και STLA AutoDrive- θα κυκλοφορήσουν εντός του 2024 „Η Stellantis μετασχηματίζει το λογισμικό αυτοκινήτου με εργαλεία σχεδιασμού και δοκιμών μέσω cloud, συμπεριλαμβανομένου του Virtual Engineering Workbench, επιταχύνοντας την ανάπτυξη και βελτιώνοντας την ποιότητα „Το παγκόσμιο δίκτυο κόμβων ανάπτυξης τεχνολογίας επιτρέπει δραστηριότητες 24/7, προσαρμόζοντας τα προϊόντα λογισμικού σε κάθε μία από τις πλατφόρμες οχημάτων της εταιρείας „Παρουσίασε νέα προϊόντα λογισμικού και συνδεδεμένες λειτουργίες για υπάρχοντα και νέα οχήματα της Stellantis: wΤο AppMarket στη Βόρεια Αμερική είναι ένας συνεχώς ανανεούμενος κόμβος υπηρεσιών και εμπειριών οχήματος. wΤο e-ROUTES επιτρέπει τη δρομολόγηση BEV βάσει δεδομένων οχήματος σε πραγματικό χρόνο, μέσω οποιουδήποτε κινητού τηλεφώνου με projected mode στην Ευρώπη. wΤο Free2move Connect Fleet και το MyTasks παρέχουν στους χρήστες επαγγελματικών οχημάτων ζωντανά δεδομένα. „Η Mobilisights επεκτείνει τη βάση των πελατών της, χρησιμοποιώντας δεδομένα οχημάτων για βελτίωση προϊόντων και προγραμματισμoύ και δίνει προτεραιότητα στην ιδιωτικότητα, παρέχοντας τη δυνατότητα πιο έξυπνου περιβάλλοντος. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ B2C ΚΑΙ B2B Η Stellantis παρουσίασε προϊόντα λογισμικού Η σειρά λογισμικού AlphaWare αποτελείται από εξελιγμένες λύσεις που συνεργάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία στο όχημα. Το AlphaWare προσφέρεται με ολοκληρωμένη υποστήριξη και απρόσκοπτη ενσωμάτωση στα συστήματα του οχήματος και περιλαμβάνει: „PlayWare - πλατφόρμα ψυχαγωγίας που βελτιώνει την εμπειρία infotainment μέσω παροχής περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας και ανώτερης ποιότητας ήχου. „MetaWare - βελτιώνει την οδηγική εμπειρία με τεχνολογίες επαυξημένης και μικτής πραγματικότητας. „VisionWare - πλατφόρμα ΑΙ και προηγμένου ADAS που αναλύει τη συμπεριφορά οδηγού και επιβατών μέσω συστήματος παρακολούθησης που χρησιμοποιεί αλγόριθμο, πλαίσιο λογισμικού, ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και τεχνολογίες κάμερας. „BaseWare - προσφέρει ολοκληρωμένη συλλογή ευέλικτων ενοτήτων λογισμικού για εμπλουτισμό των λειτουργικών συστημάτων των ΚΑΕ και βοήθεια στη δημιουργία νέας πλατφόρμας. „OpsWare - κεντρική πλατφόρμα λειτουργιών, σχεδιασμένη για ενίσχυση συνεργασίας μεταξύ προγραμματιστών λογισμικού. ΛΥΣΕΙΣ ΤΗΣ LG ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SDV) ΣΤΟ AUTOTECH: DETROIT

25.06.24 #251 9 Από την 1η Ιουλίου 2024, ο Ivan Segal αναλαμβάνει Global Sales and Operations Director της Renault και θα συμμετέχει στο Δ.Σ. της μάρκας. Οι αρμοδιότητές του θα περιλαμβάνουν τη συνέχιση της βελτίωσης κερδοφορίας και την επίβλεψη της εμπορευματοποίησης των νέων οχημάτων του στρατηγικού σχεδίου Renaulution στην Ευρώπη και διεθνώς. Θα αναφέρεται στον Fabrice Cambolive, CEO της Renault. Ο Ivan Segal ξεκίνησε την καριέρα του το 1995 στον όμιλο PSA, όπου κατείχε διάφορες θέσεις στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τη διεθνή εμπορία. Στη συνέχεια ανέλαβε διάφορες διεθνείς θυγατρικές διανομής της Citroën, ως γενικός διευθυντής: 2001-2004 Σλοβακία, 2004-2006 Πολωνία, 2006-2008 Βέλγιο, 20092001 Βραζιλία και 2011-2013 Λατινική Αμερική. Το 2013 ανέλαβε διευθυντής πωλήσεων και ανάπτυξης δικτύου της Volkswagen Βραζιλίας. Τον Μάρτιο του 2016, εντάχθηκε στο Renault Group ως διευθύνων σύμβουλος Ιβηρικής. Από την 1η Απριλίου 2019, ανέλαβε SVP της γαλλικής αγοράς. Ο Ivan Segal γεννήθηκε το 1971 στη Ρεμς και αποφοίτησε από το EDHEC business school της Λιλ το 1995. Η Stellantis ανακοίνωσε τις ακόλουθες αλλαγές, με ισχύ από την 1η Ιουλίου 2024. Ο Joël Verany αναλαμβάνει διευθυντής B2B της Stellantis Διευρυμένης Ευρώπης. Θα αναφέρεται στον Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της Stellantis Διευρυμένης Ευρώπης, και αντικαθιστά τον Cyrille Moreau. Ο Joël Verany είναι επί του παρόντος Premium Brands Director της Stellantis Γαλλίας, η οποία περιλαμβάνει τις DS Automobiles, Alfa Romeo και Lancia. «Ο Joël είναι ηγετικό στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας με αποδεδειγμένο ιστορικό στην ανάπτυξη προϊόντων και στις δραστηριότητες πωλήσεων. Θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία του προς ανάπτυξη των μαρκών της Stellantis στις ευρωπαϊκές αγορές B2B», δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, προσθέτοντας: «Επιθυμώ να ευχαριστήσω τον Cyrille για τη συνεισφορά του στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων πωλήσεων B2B στην Ευρώπη και του εύχομαι ό,τι καλύτερο στα νέα του καθήκοντα». Τα επόμενα καθήκοντα του Cyrille Moreau και ο αντικαταστάτης του Joël Verany θα ανακοινωθούν αργότερα. Ο JOΕL VERANY B2B DIRECTOR ΔΙΕΥΡΥΜΈΝΗΣ ΕΥΡΏΠΗΣ Αλλαγές στην Stellantis Ο IVAN SEGAL GLOBAL SALES AND OPERATIONS DIRECTOR ΤΗΣ RENAULT Πρόσωπα Ivan Segal Joël Verany Το Συμβούλιο Υδρογόνου ανακοίνωσε πως ο πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor Company, Jaehoon Chang, αναλαμβάνει πρόεδρος, από κοινού με τον Sanjiv Lamba, CEO της Linde. Οι δύο πρόεδροι θα συνεργαστούν στενά με τα μέλη του Συμβουλίου Υδρογόνου, καθώς ο οργανισμός ξεκινά το επόμενο κεφάλαιο, εστιάζοντας στην αξιοποίηση μιας παγκόσμιας οικονομίας υδρογόνου και στη δημιουργία πλαισίου διεθνούς εμπορίου και επιτάχυνσης επενδύσεων. Ο πρόεδρος και CEO Chang αντικαθιστά τον Yoshinori Kanehana, πρόεδρο της Kawasaki Heavy Industries, Ltd., ο οποίος διετέλεσε από κοινού πρόεδρος τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Η HYUNDAI ΚΑΙ Η ΔΈΣΜΕΥΣΉ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΔΡΟΓΌΝΟ Η Hyundai Motor έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη τεχνολογιών υδρογόνου από τότε που ίδρυσε τμήμα έρευνας και ανάπτυξης κυψελών καυσίμου το 1998. Μέσω συνεχών επενδύσεων και έρευνας, ενίσχυσε την ηγετική της θέση στον τομέα του υδρογόνου, επιτυγχάνοντας: „ Ανεξάρτητη ανάπτυξη στοίβας κυψελών καυσίμου το 2004 „ Την πρώτη παγκοσμίως μαζική παραγωγή ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου (FCEV), του Tucson ix35 FCEV, το 2013 „ Μαζική παραγωγή του NEXO, του πρώτου αποκλειστικού FCEV, το 2018 και την πρώτη παγκοσμίως μαζική παραγωγή του XCIENT Fuel Cell, βαρέως τύπου φορτηγού υδρογόνου, το 2020. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ CEO ΤΗΣ HYUNDAI MOTOR ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Jaehoon Chang

25.06.24 #251 10 Η Dongfeng Motor διοργάνωσε την Ημέρα της Μάρκας Dongfeng στη Μαδρίτη. Στην εκδήλωση παρίσταντο ο Ma Lei, διευθύνων σύμβουλος της Dongfeng Motor Corporation International Business Department και της China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd, και η διοικητική ομάδα του Ισπανού εταίρου Salvador Caetano Group. Η Dongfeng Motor παρουσίασε τις τρεις μεγάλες μάρκες της, Dongfeng, Voyah και Mhero, στην ισπανική αγορά. Η εταιρεία ανακοίνωσε το επίσημο λανσάρισμα των αυτοκινήτων νέας ενέργειας, Voyah Free SUV, Voyah Dream MPV και του πολυτελούς ηλεκτρικού εκτός δρόμου οχήματος Mhero I στην Ισπανία. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, θα προσφέρουν στους εγχώριους καταναλωτές εμπειρία υψηλής αξίας, που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής και εξαιρετικές επιδόσεις. Το Voyah Free, σύμφωνα με την Dongfeng, αναδεικνύει την αποκλειστική κινεζική κομψότητα, ενσαρκώνοντας πλήρως το σλόγκαν της μάρκας «Freedom to Explore». Το Voyah Dream, ως «Dream Mobile Castle», σχεδιάστηκε με ευρύχωρη διάταξη επτά θέσεων για διάφορες χρήσεις και παρέχει πρακτικές και ευέλικτες επιλογές. Το πολυτελές ηλεκτρικό όχημα εκτός δρόμου, Mhero I, διαθέτει την έξυπνη πλατφόρμα εκτός δρόμου Mora και οι τέσσερις κινητήρες του προσφέρουν ισχυρές επιδόσεις. Επιταχύνοντας από 0 - 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα και με μέγιστη ισχύ 800 Kw και ροπή 1400 Nm, συνδυάζει άψογα τις τεχνολογίες εκτός δρόμου και τις έξυπνες ηλεκτρικές τεχνολογίες. Το σύστημα παντός εδάφους Mhero υποστηρίζει πέντε τρόπους οδήγησης εκτός δρόμου, «χιόνι, λάσπη, άμμο, βράχους και νερό», εξασφαλίζοντας μοναδική εμπειρία. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και το πρότυπο Voyah i-Cozy, μαζί με τα Dongfeng Dongfeng Box και Dongfeng 007. Το Dongfeng Box θα κυκλοφορήσει σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες το δεύτερο εξάμηνο του 2024, καταδεικνύοντας τη δέσμευση της Dongfeng για ενίσχυση των προϊόντων της νέας ενέργειας στο εξωτερικό. Η DONGFENG ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ VOYAH FREE, VOYAH DREAM ΚΑΙ MHERO I Επιταχύνεται η ανάπτυξη στην Ευρώπη Η bp συμφώνησε να εξαγοράσει το 50% της Bunge, της κοινοπραξίας bp Bunge Bioenergia S.A., από τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής βιοκαυσίμων της Βραζιλίας. Η αξία του εταιρικού μεριδίου που θα αποκτηθεί είναι περίπου 1,4 δισ. δολάρια. Η εξαγορά θα έχει ως αποτέλεσμα την ενοποίηση του 100% των οικονομικών αποτελεσμάτων της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων του καθαρού χρέους περίπου 0,5 δισ. δολαρίων και των υποχρεώσεων μίσθωσης περίπου 0,7 δισ. δολαρίων. Η εξαγορά πληροί το όριο αναμενόμενων αποδόσεων της bp για βιοενέργεια άνω του 15% και εντάσσεται πλήρως στο πειθαρχημένο χρηματοοικονομικό πλαίσιό της, συμπεριλαμβανομένων των στόχων capex ύψους περίπου 16 δισ. δολαρίων για το 2024 και το 2025. Μετά την ολοκλήρωση, η bp θα έχει παραγωγική ικανότητα περίπου 50.000 βαρελιών ημερησίως ισοδύναμου αιθανόλης από ζαχαροκάλαμο, μέσω των 11 αγροτοβιομηχανικών μονάδων της bp Bunge Bioenergia, σε πέντε πολιτείες της Βραζιλίας. Η εταιρεία λειτουργεί βάσει ολοκληρωμένου επιχειρηματικού προτύπου που καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής, έως τις πωλήσεις αιθανόλης και ζάχαρης. Η bp πιστεύει ότι με αυτή την επένδυση θα υπάρχει δυνατότητα να αξιοποιηθούν περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης στην περιοχή και να αναπτυχθούν νέες πλατφόρμες βιοενέργειας, όπως η αιθανόλη επόμενης γενιάς, τα αειφόρα αεροπορικά καύσιμα (SAF) και το βιοαέριο. ΕΣΤΊΑΣΗ ΣΕ ΣΧΈΔΙΑ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΚΑΥΣΊΜΩΝ Παράλληλα με την εξαγορά, η bp περιορίζει τα σχέδια ανάπτυξης νέων έργων SAF και ανανεώσιμων βιοκαυσίμων ντίζελ στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της, διακόπτοντας το σχεδιασμό δύο πιθανών έργων και αξιολογώντας την εξέλιξη άλλων τριών. Αυτό συνάδει με την προσπάθεια της εταιρείας για απλοποίηση του χαρτοφυλακίου της και την εστίαση στην αξία και τις αποδόσεις. Η BP ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ BP BUNGE BIOENERGIA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=