FLEETNEWS #250

17.06.24 #250 18 Η Transport & Environment χαιρέτισε την ανακοίνωση της Ε.Ε. για τους δασμούς εισαγωγής στα ηλεκτρικά οχήματα (EV) που κατασκευάζονται στην Κίνα, αλλά ανέφερε ότι απαιτείται ευρύτερη βιομηχανική πολιτική που περιλαμβάνει την προθεσμία της Ε.Ε. για πωλήσεις ρυπογόνων αυτοκινήτων το 2035, ώστε να δημιουργηθεί η αλυσίδα εφοδιασμού EV στην Ε.Ε. και να προσφέρονται οικονομικά «Made-in-Europe» EV. Η Julia Poliscanova, ανώτερη διευθύντρια για τα οχήματα και τις αλυσίδες εφοδιασμού μετακίνησης στην T&E, δήλωσε: «Η Πράσινη Συμφωνία της Ε.Ε. ήρθε με την υπόσχεση για ανάπτυξη και θέσεις εργασίας, και αυτό δεν είναι δυνατό εάν όλα τα ηλεκτρικά μας οχήματα εισάγονται. Οι δασμοί είναι ευπρόσδεκτοι, αλλά η Ευρώπη χρειάζεται ισχυρή βιομηχανική πολιτική για επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και την εντοπιότητα της παραγωγής και απλώς η θέσπιση δασμών, ενώ παραβλέπεται η προθεσμία του 2035 για τα ρυπογόνα αυτοκίνητα, θα επιβραδύνει τη μετάβαση και θα είναι αυτοκαταστροφική». Η διατήρηση των στόχων CO2 της Ε.Ε. για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένου του στόχου για αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών το 2035, είναι απαραίτητη για να σταλεί το σωστό μήνυμα σε αυτές, δήλωσε η T&E. Η βιομηχανική πολιτική της Ε.Ε. θα πρέπει επίσης να θέσει ισχυρά κριτήρια βιωσιμότητας που μπορούν να ανταμείψουν την εντόπια καθαρή παραγωγή. Απαιτείται ένα επενδυτικό σχέδιο της Ε.Ε. για την υποστήριξη της κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών με πιο αποτελεσματικό τρόπο από το σημερινό συνονθύλευμα των εθνικών κρατικών ενισχύσεων. Ένα στα τέσσερα EV που πωλούνται στην Ευρώπη φέτος θα μπορούσε να εισαχθεί από την Κίνα, σύμφωνα με την ανάλυση T&E που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο. Η Ε.Ε. θα παρακρατήσει τα τρία τέταρτα των εσόδων από τους δασμούς και η T&E ανέφερε ότι αυτά τα χρήματα πρέπει να διατεθούν για την ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας μπαταριών μέσω του Ταμείου Καινοτομίας της Ε.Ε. ΟΙ ΔΑΣΜΟΙ EV ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Transport & Environment ΤA EV ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ 1/4 ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΕ Κινεζικής προέλευσης και άλλων χωρών ● MG ● Polestar ● BYD ● Άλλα κινεζικά ● Tesla ● Dacia ● BMW ● Άλλοι διεθνείς κατασκευαστές ● Πρόβλεψη για όλες τις κινεζικές μάρκες ● Πρόβλεψη για άλλες μάρκες Η συνεργασία του οικοσυστήματος ηλεκτρικής κινητικότητας είναι βασική για την ταχεία κλιμάκωση της ευρωπαϊκής μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα (EV). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές οχημάτων και ο κλάδος ηλεκτρικής φόρτισης υπέγραψαν κοινή δήλωση για την ενίσχυση της συνεργασίας και του διαλόγου. Η Ε.Ε. έχει τους πλέον φιλόδοξους στόχους μείωσης CO2 παγκοσμίως και οι ηλεκτρικές οδικές μεταφορές είναι πρωταρχικής σημασίας για την επίτευξή τους. Αλλά η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεπάγεται πολύ περισσότερα από μια απλή μεταστροφή από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Η επίτευξη κοινών στόχων απαιτεί συστημικό μετασχηματισμό με τη συμμετοχή νέων εταίρων στις μεταφορές, στην ενέργεια και στα ψηφιακά οικοσυστήματα, όπως προβλέπεται στο #FutureDriven Manifesto. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές οχημάτων και ο κλάδος ηλεκτρικής φόρτισης ενισχύουν τη συνεργασία τους σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία. Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) και η ChargeUp Europe υπέγραψαν κοινή δήλωση για την ενίσχυση του δομημένου διαλόγου και τον εντοπισμό τομέων προτεραιότητας για συνεργασία. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Πρόβλεψη Μερίδιο αγοράς BEV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=