ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 #250 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Autohellas Group: Επίσημος Διανομέας της XPENG στην Ελλάδα To Volkswagen Group σε νέο επιχειρηματικό τομέα Οι συνδρομές θα ξεπεράσουν την αγορά και μίσθωση ΙΧ
17.06.24 #250 2 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι από τις 4 Ιουλίου η Ε.Ε. θα επιβάλλει προσωρινούς πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα κινεζικά BEV (ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας) έως 38,1%. Διαβάστε περισσότερα εδώ. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Geely και SAIC (MG), κατηγορούνται για στρέβλωση της αγοράς μέσω κρατικών επιδοτήσεων και παραβίαση των κανόνων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ). Τα οριστικά μέτρα πρέπει να επιβληθούν εντός τεσσάρων μηνών από την επιβολή των προσωρινών δασμών, ενώ η ολοκλήρωση της επανεξέτασής τους μετά από συγκεκριμένο αίτημα έχει προθεσμία εννέα μηνών. Η Επιτροπή επικοινώνησε με τις κινεζικές αρχές για να συζητήσει τα πορίσματά της και να διερευνήσει πιθανούς τρόπους επίλυσης των ζητημάτων που εντοπίστηκαν με τρόπο συμβατό με τον ΠΟΕ. Το Πεκίνο έκρινε ότι αύξηση των δασμών εκ μέρους της Ε.Ε. στις εισαγωγές EV από την Κίνα συνιστούν «προστατευτισμό» και θα είναι «επιβλαβής» για τα ευρωπαϊκά συμφέροντα. Η Κίνα απειλεί με αντίποινα όχι μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά και άλλους κλάδους, εκφράζοντας την απογοήτευση και την αντίθεσή της σε αυτούς τους δασμούς. Εν τω μεταξύ, η γερμανική κυβέρνηση εργάζεται για την αποτροπή αυτών των νέων δασμών ή τουλάχιστον για την άμβλυνσή τους, όπως αναφέρεται σε διάφορα μέσα, δεδομένου ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen Group, Mercedes-Benz Group και BMW Group, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις τους στην Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Πέραν αυτού οι δυτικοί κατασκευαστές που παράγουν στην Κίνα και εξάγουν στην Ευρώπη, θα επιβαρυνθούν επίσης με δασμούς. Ήδη, η Tesla πρόκειται να αυξήσει την τιμή του Model 3, που εισάγεται από τη Σαγκάη, λόγω των δασμών της Ε.Ε. στα EV που κατασκευάζονται στην Κίνα, όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της εταιρείας. Η ACEA δήλωσε ότι το ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο είναι απαραίτητο για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας ανταγωνιστικής ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ ο υγιής ανταγωνισμός οδηγεί την καινοτομία και τις επιλογές για τους καταναλωτές. Ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο σημαίνει εγγύηση ίσων όρων ανταγωνισμού για όλους τους ανταγωνιστές, αλλά είναι μόνο ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου παζλ ανταγωνιστικότητας. «Αυτό που χρειάζεται πάνω απ› όλα ο ευρωπαϊκός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας για να είναι παγκοσμίως ανταγωνιστικός, είναι μια ισχυρή βιομηχανική στρατηγική για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό σημαίνει διασφάλιση πρόσβασης σε κρίσιμα υλικά και οικονομικά προσιτή ενέργεια, ένα συνεκτικό ρυθμιστικό πλαίσιο, επαρκή υποδομή φόρτισης και ανεφοδιασμού υδρογόνου, κίνητρα αγοράς και πολλά άλλα», δήλωσε η γενική διευθύντρια της ACEA, Sigrid de Vries. Οι υψηλότεροι δασμοί ισοδυναμούν με επιπλέον κόστος δισ. ευρώ για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε μια εποχή που αντιμετωπίζουν επιβράδυνση της ζήτησης και πτώση των τιμών στο εσωτερικό, σύμφωνα με το Reuters. Ο CEO της BMW, Oliver Zipse, δήλωσε ότι οι δασμοί θα βλάψουν τις ευρωπαϊκές εταιρείες και τα ευρωπαϊκά συμφέροντα. «Ο προστατευτισμός κινδυνεύει να ξεκινήσει ένα spiral: οι δασμοί οδηγούν σε νέους δασμούς, σε απομόνωση παρά σε συνεργασία», τόνισε. Ο CEO της Mercedes, Ola Kallenius, δήλωσε: «Δεν χρειαζόμαστε αυξανόμενους φραγμούς στο εμπόριο. Πρέπει να εργαστούμε για την άρση των εμπορικών φραγμών στο πνεύμα του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου». Η Volkswagen ανέφερε πως «η απόφαση της Επιτροπής της Ε.Ε. είναι επιζήμια αυτήν τη στιγμή με την τρέχουσα ασθενή ζήτηση για οχήματα BEV στη Γερμανία και την Ευρώπη. Οι αρνητικές επιπτώσεις αυτής της απόφασης αντισταθμίζουν τυχόν οφέλη για την ευρωπαϊκή και ειδικά τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία». Ο αναπληρωτής CEO της Volvo, Bjorn Annwall, δήλωσε στο Automotive News Europe Congress πως η Volvo υποστηρίζει το ανοιχτό και δίκαιο εμπόριο και οτιδήποτε το εμποδίζει δεν είναι σωστό. Η Stellantis θα κινηθεί επιθετικά για να μειώσει το κόστος, καθώς ο ανταγωνισμός από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνεται αντί να χρησιμοποιεί «αμυντική» στρατηγική που βασίζεται σε δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές στην Ευρώπη, δήλωσε από την πλευρά του ο CEO, Carlos Tavares. ΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ EV Αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες FLEET NEWS #250 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ [email protected] ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 [email protected] Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.
17.06.24 #250 4 BMW GROUP FINANCIAL SERVICES HELLAS: ΝΕΟΣ CSO Ο Μάνος Δρακωτός ανέλαβε καθήκοντα Chief Sales Officer (CSO) στην BMW Group Financial Services Hellas από τις 10 Ιουνίου 2024. Διαθέτει 22 χρόνια πείρας στον κλάδο του αυτοκινήτου, κατέχοντας υψηλές θέσεις ευθύνης. Έχοντας εργαστεί στο παρελθόν στο BMW Group Hellas και στην BMW Financial Services Hellas, ο κ. Δρακωτός επιστρέφει για να συμβάλει στη συνεχή επιτυχία του ομίλου στην ελληνική αγορά. Η Anne Windberg Baarup ανέλαβε τη διεύθυνση του τμήματος βιωσιμότητας του τομέα ContiTech της Continental από την 1η Ιουνίου 2024. Είναι υπεύθυνη στρατηγικής κατεύθυνσης και παγκόσμιας διοίκησης δραστηριοτήτων βιωσιμότητας των βιομηχανικών επιχειρήσεων της εταιρείας. Στη νέα της θέση αναφέρεται απευθείας στον Claus Peter Spille, επικεφαλής Operations της ContiTech. Η Baarup εργάζεται οκτώ χρόνια στην Continental σε διάφορα καθήκοντα. Έχει μεγάλη πείρα στους τομείς της τεχνολογίας υλικών, του ανθρώπινου δυναμικού και της οργανωτικής ανάπτυξης. Προσφάτως, ήταν επικεφαλής Material Technology Solutions της δραστηριότητας ελαστικών Continental, όπου προώθησε την έρευνα και την εφαρμογή βιώσιμων υλικών. «Η Anne Windberg Baarup θα αναπτύξει περαιτέρω τις στρατηγικές προτεραιότητες και δραστηριότητές μας στον τομέα της βιωσιμότητας και θα διασφαλίσει την παγκόσμια εφαρμογή τους», δήλωσε ο Claus Peter Spille, επικεφαλής Operations της ContiTech, προσθέτοντας ότι «η πείρα και η γνώση της στον τομέα των υλικών διασφαλίζουν τη συνέχιση ανάπτυξης λύσεων βιώσιμων υλικών για τις περιβαλλοντικές προκλήσεις των πελατών, των κλάδων και των αγορών μας. Για εμάς τους ειδικούς στα υλικά, αειφορία σημαίνει επίσης επιλογή των κατάλληλων υλικών, σύνθεση ανακυκλώσιμων μειγμάτων υλικών και, τελικά, κατασκευή των προϊόντων μας με φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον. Η Anne Windberg Baarup είναι το κατάλληλο άτομο γι’ αυτό». Επιπλέον, θα αναλάβει την περαιτέρω επέκταση των βιώσιμων εγκαταστάσεων παραγωγής της ContiTech παγκοσμίως. ΥΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΥΛΙΚΏΝ Η κεντρική επιδίωξη της στρατηγικής βιωσιμότητας της ContiTech είναι η αντικατάσταση των συμβατικών υλικών με πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις. Αυτό περιλαμβάνει βιολογικά και, κυρίως, ανακυκλωμένα υλικά. « Έχουμε θέσει ως στόχο την κατασκευή όλων των προϊόντων μας αποκλειστικά με βιώσιμα υλικά έως το 2050 το αργότερο. Για να επιτύχουμε το στόχο, θα αυξήσουμε σταδιακά το ποσοστό των βιώσιμων υλικών στα προϊόντα μας στο 35% μέχρι το τέλος του 2030. Συνεχίζουμε έτσι με συνέπεια την πορεία μας και υπογραμμίζουμε τη δέσμευσή μας για κυκλική μελλοντική οικονομία», ανέφερε ο Philip Nelles, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Continental, υπεύθυνος της ContiTech. Αειφόρα και ανακυκλωμένα υλικά χρησιμοποιούνται ήδη σε διάφορα προϊόντα της ContiTech. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ CONTINENTAL Η Anne Windberg Baarup επικεφαλής Anne Windberg Baarup Μάνος Δρακωτός Πρόσωπα Ο Steffen Reiche, επί του παρόντος εκτελεστικός αντιπρόεδρος Παραγωγής και Διοίκησης Παραγωγής της SAIC Volkswagen στην Anting/ Σαγκάη, θα αναλάβει μέλος του Δ.Σ., αρμόδιος για την Παραγωγή και τα Logistics της Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) την 1η Αυγούστου του τρέχοντος έτους. Διαδέχεται τον Josef Baumert, ο οποίος είχε αυτόν το ρόλο για πάνω από δέκα χρόνια. Ο Steffen Reiche εργάζεται στο Volkswagen Group επί 30 χρόνια σχεδόν και έχει αναλάβει διάφορες διεθνείς διευθυντικές θέσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πάντα σε θέματα παραγωγής. Ο κ. Reiche είναι επί του παρόντος μέλος του Δ.Σ., αρμόδιος για την Παραγωγή και τη Διοίκηση Προϊόντων στην κοινοπραξία SAIC Volkswagen στην Κίνα. Προηγουμένως, διετέλεσε CEO και πρόεδρος της Volkswagen στο Μεξικό από το 2018 έως το 2021, υπεύθυνος για την παραγωγή σε ολόκληρη την περιοχή της Βόρειας Αμερικής. Υπήρξε, ακόμα, διευθυντής Εργοστασίου στη SEAT στο Martorell της Ισπανίας, επικεφαλής Διοίκησης Παραγωγής της Volkswagen στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας και επικεφαλής Σχεδιασμού Μάρκας στη Volkswagen AG. Γεννήθηκε στη Δρέσδη, σπούδασε μηχανικός παραγωγής και μηχανολόγος μηχανικός στο Μαγδεμβούργο και το Μπρίστολ και ξεκίνησε την καριέρα του στο Volkswagen Group τον Νοέμβριο του 1995. O STEFFEN REICHE ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS ΣΤΗ VWCV Steffen Reiche
17.06.24 #250 5 advertorial Το νέο Volvo ΕΧ30 «συναντά» το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ και γίνεται ακόμη πιο προσιτό. Αν και μετρά μόλις λίγους μήνες παρουσίας στην αγορά, το αμιγώς ηλεκτρικό ΕΧ30 εξελίσσεται σε ακόμη ένα success story για τη Volvo, αυτήν τη φορά σε μια δημοφιλέστατη κατηγορία: τα premium μικρά SUV. Σαγηνευτικό από πλευράς εμφάνισης, καινοτόμο σχεδόν σε κάθε πτυχή του και με ακαταμάχητο συνδυασμό τιμής-εξοπλισμού, το νέο μοντέλο γεμίζει ήδη τις λίστες παραγγελιών της Volvo. Τώρα, με το άνοιγμα του τρίτου κύκλου του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά, το EX30 γίνεται πιο δελεαστικό για περισσότερους πελάτες, εταιρικούς και ιδιώτες, οι οποίοι μπορούν να βιώσουν μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης, απολαμβάνοντας τα οφέλη της ηλεκτρικής κινητικότητας στην καλύτερη εκδοχή της. Οι εταιρικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ, συνδυάζοντάς την με απόσυρση, για συνολικό όφελος 8.000 ευρώ. Επιπλέον, εάν προχωρήσουν σε απευθείας αγορά, μπορούν να συνδυάσουν την ένταξη στο Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ με την επιλογή ενός από τα χρηματοδοτικά προγράμματα Volvo Car Financial Services. Σε αυτή την περίπτωση, η εκταμίευση εξπρές που προβλέπει το ΚΗ ΙΙΙ δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί άμεσα η επιδότηση για την απομείωση της προκαταβολής, καθιστώντας ακόμη πιο ελκυστική τη χρηματοδότηση για την αγορά εταιρικού αυτοκινήτου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης για εταιρείες, που προτείνουν τα προγράμματα Volvo Car Financial Services, έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα όπως η δυνατότητα μηδενικής προκαταβολής, οι έως και 96 δόσεις, η ταχεία έγκριση και η δυνατότητα εποχικών δόσεων, ανάλογα με το πρόγραμμα. Φυσικά, για τους εταιρικούς πελάτες ισχύουν στο ακέραιο όλα τα φορολογικά κίνητρα που προβλέπονται για την απόκτηση ή τη μίσθωση του αμιγώς ηλεκτρικού Volvo EX30, όπως ο μηδενικός φόρος για παροχή σε είδος, η έκπτωση του μισθώματος από τα ακαθάριστα έξοδα με προσαύξηση 50% και ο αυξημένος συντελεστής φορολογικής απόσβεσης, 50%. Σε κάθε περίπτωση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα κάθε EX30 -εντυπωσιακό και πρακτικό design, τεχνολογική πρωτοπορία, κορυφαία ασφάλεια, βιώσιμα υλικά και συνδυασμός δυναμικών συστημάτων κίνησης και μεγάλης αυτονομίας- γίνονται τώρα ακόμη πιο προσβάσιμα. Και συνοδεύονται με εγγύηση 5 ετών και δωρεάν συντήρηση 3 ετών. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τα χρηματοδοτικά προγράμματα Volvo Car Financial Services, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το https://www. volvocars.com/gr/l/volvofinancial-services/ NΈΟ VOLVO ΕΧ30 H ώρα για την απόκτησή του είναι τώρα μέσω του Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ
17.06.24 #250 6 Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες εικόνες teaser του νέου αμιγώς ηλεκτρικού (EV) μοντέλου της κατηγορίας Α, του Hyundai Inster. Το Inster προέρχεται από τις λέξεις «οικείο» και «καινοτόμο». Το όνομα του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας αντικατοπτρίζει επίσης την εξέλιξη από το βενζινοκίνητο Casper, που διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Κορέας και παρουσιάστηκε το 2021. Το Hyundai Inster θα θέσει νέα πρότυπα όσον αφορά στην γκάμα, τις καινοτόμους τεχνολογίες και τα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας της μάρκας, επαναπροσδιορίζοντας εκείνα που μπορούν να περιμένουν οι αγοραστές από ένα όχημα αυτής της κατηγορίας. Οι εικόνες αποκαλύπτουν ένα στιβαρό και συμπαγές προφίλ SUV με φώτα ημέρας LED, φλας με γραφικά pixels και πίσω φανάρια που καθορίζουν τη σχεδίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Η Hyundai υπογραμμίζει επίσης την αναμενόμενη μέγιστη αυτονομία του Inster, που θα φτάνει στα 355 χλμ. (WLTP) με μία μόνο φόρτιση. Το Hyundai Inster θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο πλαίσιο του Busan International Mobility Show (27 Ιουνίου - 7 Ιουλίου 2024) εντός του Ιουνίου. ΟΙ ΠΡΏΤΕΣ ΕΙΚΌΝΕΣ ΤΟΥ ΝΈΟΥ HYUNDAI Μια ματιά στο INSTER Η JAGUAR ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ F-TYPE Η τελευταία σπορ Jaguar F-Type που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της μάρκας, στο Castle Bromwich, θα ενταχθεί στη συλλογή Jaguar Heritage - 50 χρόνια από την ημέρα που η τελευταία Jaguar E-type βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Η τελευταία F-Type είναι μια Cabrio V8 5,0 λίτρων, χρώματος Giola Green με μαύρη οροφή και δερμάτινο εσωτερικό Tan Windsor, όμοιο με της τελευταίας E-type Series III Convertible V12 5,3 λίτρων, που κατασκευάστηκε το 1974 και ταξινομήθηκε ως HDU 555N. Αυτή η ειδική F-Type θα παραδοθεί στους θεματοφύλακες της ιστορίας της Jaguar, στο Jaguar Daimler Heritage Trust (JDHT). Θα συναντήσει την προκάτοχό του E-type στην επίσημη συλλογή Jaguar Heritage και θα συμμετάσχει σε σειρά ειδικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων φέτος. Τόσο η F-Type, όσο και η E-type, σήμαναν το τέλος της παραγωγής τους σχεδόν την ίδια ημέρα και στο κατώφλι μιας νέας και συναρπαστικής εποχής. Ακριβώς όπως η τελευταία E-type, το 1974, προανήγγειλε τη γέννηση της ριζοσπαστικής Jaguar XJ-S, η τελευταία F-Type κατασκευάστηκε την περίοδο που η Jaguar προετοιμάζει έναν ακόμα τολμηρότερο μετασχηματισμό, πρωτοστατούσης της τετράθυρης ηλεκτρικής GT, που υπόσχεται να είναι μοναδική όταν παρουσιαστεί το 2025. «Το ξεχωριστό όραμα του ιδρυτή της, Sir William Lyons, ήταν η Jaguar να είναι πάντα στραμμένη στο μέλλον, επίκαιρη και πρωτότυπη. Αυτό ήταν το θεμέλιο της Jaguar τον έναν σχεδόν αιώνα εξελισσόμενης σύγχρονης βρετανικής πολυτέλειας. Σήμερα, καθώς γιορτάζουμε την F-Type και τα 75 χρόνια ιστορίας των καινοτόμων σπορ αυτοκινήτων Jaguar, ατενίζουμε επίσης την αρχή μιας νέας εποχής. Θα επαναδημιουργήσουμε και θα αναδείξουμε τη μάρκα Jaguar με επίκεντρο την οικειότητα και την αφοσίωση των πελατών, με μοναδική μας επιθυμία να εμπνεύσουμε», δήλωσε ο Rawdon Glover, διευθύνων σύμβουλος της Jaguar. Η F-Type κυκλοφόρησε για πρώτη φορά ως κάμπριο το 2013 και ήταν το πρώτο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο της Jaguar των τελευταίων 40 ετών. Έλαβε παγκόσμια αναγνώριση και το 2013 επελέγη World Car Design of the Year. Η κουπέ εμφανίστηκε το επόμενο έτος. Έχουν παραχθεί 87.731 F-Type και θα συνεχίσει να διατίθεται μέχρι τις αρχές του 2025. Τα αρχεία της JDHT δείχνουν ότι η Jaguar παρήγαγε 72.528 τύπους E, κλείνοντας με μια ειδική σειρά 50 αυτοκινήτων. Όλες εκτός από μία είχαν μαύρο χρώμα, ενώ η προτελευταία ήταν British Racing Green και παραδόθηκε σε ιδιώτη συλλέκτη Jaguar. Και τα δύο αυτοκίνητα θα βρίσκονται στο JDHT, στο Gaydon, μαζί με τις τελευταίες σειρές XE, XF και XF Sportbrake, που ολοκλήρωσαν επίσης τον κατασκευαστικό κύκλο τους προσφάτως.
17.06.24 #250 7 Η Fiat παρουσίασε το καινούργιο μικρό της μοντέλο που ονομάζεται Grande Panda. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο κλασικό Panda του 1980 και αποτελεί το πρώτο μέλος μιας νέας, παγκόσμιας οικογένειας μοντέλων που θα ολοκληρωθεί το 2027. Σχεδιασμένο στο Τορίνο, το Grande Panda ασπάζεται στο έπακρο τις παραδοσιακές αξίες της Fiat και εκμεταλλεύεται όλη την τεχνογνωσία της στα μικρά μα ξεχωριστά αυτοκίνητα. Επιπρόσθετα αποτελεί το πρώτο μέλος από μια εντελώς νέα, παγκόσμια οικογένεια μοντέλων που θα ολοκληρωθεί το 2027, και κάθε χρόνο έως τότε θα εμπλουτίζεται με μία προσθήκη. Το Grande Panda έχει μήκος 3,99 m και πέντε θέσεις στην καμπίνα του. Όπως δείχνουν οι πρώτες εικόνες που μόλις αποκαλύφθηκαν, η εξωτερική σχεδίαση αντλεί ξεκάθαρα έμπνευση από το αρχέτυπο Panda του 1980, υλοποιώντας μια εξαιρετικά επιτυχημένη απόδοσή του στο σήμερα. Όπως και τότε, μάλιστα, η σχεδιαστική λογική ανοίγει νέους δρόμους στην εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου, την ισχυρή προσωπικότητα και την υψηλή πρακτικότητα. Η εξωτερική εμφάνιση υιοθετεί καθαρές γραμμές με τονισμένους θόλους τροχών, διαθέτοντας ισχυρή ταυτότητα Fiat και νεανική διάθεση. Στο εμπρός μέρος τα παραλληλόγραμμα σχήματα κυριαρχούν, ενώ τα φώτα προσδίδουν χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή και τα Daytime Running Lights εξυπηρετούν επίσης τη λειτουργία φλας με οριζόντια pixel σε μοτίβο σκακιέρας. Στο πλάι παραμένει περισσότερο από εμφανής η σύνδεση με το κλασικό Panda, δίνοντας δυναμικό αποτέλεσμα με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και ράγες οροφής απόλυτα εναρμονισμένες με το αμάξωμα. Ως αναφορά στο θρυλικό Panda 4x4 πρώτης γενιάς, η λέξη “Panda” είναι ανάγλυφη στο κάτω μέρος των θυρών αλλά και σε μια μαύρη φάσα στο πίσω μέρος με την ιδιαίτερα χαρακτηριστική κολόνα. Στο μεταλλικό μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών το «FIAT» είναι επίσης ανάγλυφο και βάζει μια ακόμα ιδιαίτερη πινελιά στη συνολική εικόνα, μαζί με την κλίση της γραμμής των παραθύρων, το σχήμα του πίσω παρμπρίζ και τα φώτα. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη, η λέξη-κλειδί είναι η «ευελιξία». Στην Ευρώπη το νέο μοντέλο θα διατεθεί με ηλεκτρικό και υβριδικό σύστημα κίνησης, προκειμένου να καλύπτει όλες τις ανάγκες, όντας παράλληλα σύγχρονο, αποδοτικό και με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Με τον τρόπο αυτό, το ολοκαίνουργιο Grande Panda εκφράζει τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας μέσω μιας μοναδικά στυλιζαρισμένης και άμεσα αναγνωρίσιμης εικόνας, που ανοίγει το δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον με παγκόσμια απήχηση. ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΙΚΡΟ ΤΗΣ FIAT FIAT Grande Panda Το νέο Renault Captur είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελλάδα, με τιμή από 23.750 ευρώ. Παράλληλα, το νέο μοντέλο πλαισιώνεται από 5 έτη εργοστασιακή εγγύηση και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια. Το νέο Renault Captur παραμένει ορόσημο στην κατηγορία των compact SUV, με πλήθος νέων χαρακτηριστικών, που έρχονται να προστεθούν στα ήδη πολλά χαρακτηριστικά που δημιούργησαν την ταυτότητα και την επιτυχία του τα τελευταία 10 χρόνια. Πέρα από το νέο εμπρόσθιο μέρος και τις πιο σπορ γραμμές, το νέο μοντέλο διαθέτει πιο κομψή και premium εμφάνιση. Αυτή η αλλαγή φαίνεται περισσότερο στη νέα έκδοση esprit Alpine, με τα σπορ χαρακτηριστικά και τα κομψά αισθητικά γνωρίσματα της Alpine. Το νέο Captur ενσωματώνει την έννοια του «αυτοκινήτου για να ζεις μαζί του» («voiture à vivre») στην κατηγορία του. Η απόλαυση της οδήγησης και του ταξιδιού ενισχύεται με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, αναβαθμίσεις υψηλής τεχνολογίας για μια περισσότερο δικτυωμένη και πιο οικονομική εμπειρία συμβίωσης. «Το Captur ενσωματώνει το DNA της Renault ως ένα αυθεντικό voiture à vivre στο segment Β, με υψηλή θέση οδήγησης και ευρύχωρο εσωτερικό, σχεδιασμένο για να ικανοποιήσει μια ευρεία γκάμα αναγκών οδηγού και επιβατών. Ταυτόχρονα, εξακολουθεί να είναι ένα μοντέλο compact, με μήκος μόλις 4,24 μέτρα. Το νέο Captur βασίζεται στη μέχρι σήμερα εξαιρετικά επιτυχημένη του πορεία, με πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων. Σήμερα, είναι ακόμα πιο δυναμικό και συνδεδεμένο με την εποχή του, με νέα, πιο δυναμική εμφάνιση, έκδοση esprit Alpine με σπορ design, full hybrid κινητήριο σύνολο E-Tech, και σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένο Google», δήλωσε ο Bruno Vanel, Director of Product Performance της μάρκας Renault. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CAPTUR ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
17.06.24 #250 8 Η BMW Σειρά 2 Coupé ενσαρκώνει μια μοναδική φιλοσοφία οχήματος στην compact κατηγορία, που συνδυάζει εξωστρεφή σπορ χαρακτήρα, απόλυτα ελεγχόμενη δυναμική συμπεριφορά και πρωτοποριακά premium χαρακτηριστικά. Το δίθυρο μοντέλο είναι πλέον πιο ελκυστικό, με λεπτομερώς ανανεωμένη σχεδίαση, πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό και προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 2 Coupé διαθέτουν στάνταρ το M Sport Package και πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Νέα εξωτερικά χρώματα, ζάντες ελαφρού κράματος, τιμόνι, διακοσμητικές λωρίδες και επενδύσεις καθισμάτων προσθέτουν μια μοντέρνα πινελιά στο εξωτερικό και το εσωτερικό του οχήματος. Το νέο BMW iDrive με QuickSelect και οι καινοτόμοι ψηφιακές υπηρεσίες που βασίζονται στο BMW Operating System 8.5 συμβάλλουν επίσης στον προοδευτικό χαρακτήρα της νέας BMW Σειράς 2 Coupé. Με συμπαγείς αναλογίες, πιο αιχμηρή σχεδίαση, ισχυρούς κινητήρες και την ανάρτηση M Sport να περιλαμβάνεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό της, η νέα BMW Σειρά 2 Coupé προσφέρει μια πιο συναισθηματική οδηγική εμπειρία. Το δίθυρο μοντέλο ακολουθεί τα βήματα της θρυλικής BMW Σειράς 02, η οποία ήδη από τη δεκαετία του 1960 θεωρείτο επιτομή της οδηγικής απόλαυσης. Η γκάμα των κινητήριων συνόλων της περιλαμβάνει εξαιρετικά αποδοτικές τετρακύλινδρες μονάδες βενζίνης και diesel, που συνδυάζονται με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic και κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης, η νέα BMW M240i xDrive Coupé χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα ο οποίος συνιστά μοναδική πρόταση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Αύγουστο του 2024. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí του Μεξικού, όπου παράγεται και η νέα BMW Σειρά 3 Sedan με κινητήρα εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Το εργοστάσιο, το οποίο εγκαινιάστηκε το 2019, υιοθετεί ιδιαίτερα αποδοτικές και βιώσιμες διαδικασίες παραγωγής. ΣΠΟΡ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ PREMIUM Η νέα BMW Σειρά 2 Coupé Το νέο 5θυρο MINI Cooper συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά της μάρκας ΜΙΝΙ, όπως η διασκεδαστική οδήγηση, οι άφθονοι χώροι και η αξιοσημείωτη λειτουργικότητα. Όλα αυτά, μαζί με τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης και τη μοναδική σχεδίαση -που συνδυάζει την παράδοση με το μοντέρνο και απέριττο στυλ- καθιστούν το πενταθέσιο μοντέλο μοναδικό στην κατηγορία του. Με μήκος 4.036 mm, πλάτος 1.744 mm και ύψος 1.464 mm, οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι σχεδόν πανομοιότυπες με αυτές του προκατόχου του, προσφέροντας αρκετό χώρο για πέντε επιβάτες. Σε σύγκριση με το νέο 3θυρο MINI Cooper, το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 72 mm και το μήκος του αμαξώματος κατά 172 mm. Όλα αυτά λειτουργούν προς όφελος των επιβατών όσον αφορά την άνεση και τους διαθέσιμους χώρους. Οι κοντοί πρόβολοι, οι απέριττες επιφάνειες και οι εκφραστικές πινελιές προσδίδουν επίσης στο νέο 5θυρο MINI Cooper αδιαμφισβήτητα χαρίσματα. Στο εσωτερικό, οι ψηφιακές καινοτομίες και η καθηλωτική εμπειρία χρήστη προάγουν το DNA των μοντέλων MINI στο επόμενο επίπεδο. Η μεγαλύτερη έκδοση αμαξώματος του αυθεντικού MINI Cooper προσφέρει επίσης τη χαρακτηριστική διασκεδαστική οδήγηση και την ευελιξία που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της μάρκας. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο αποδοτικών κινητήρων βενζίνης, οι οποίοι, σε συνδυασμό με το σύγχρονο πλαίσιο και το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, προσφέρουν την χαρακτηριστική αίσθηση go-kart MINI. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του 5θυρου MINI Cooper C αποδίδει 115 kW/156 hp. Το 5θυρο MINI Cooper S χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με 150 kW/204 hp. Το σύστημα διεύθυνσης MINI και τα ισχυρά φρένα εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο διασκεδαστικής οδήγησης, ασφάλειας και άνεσης. Οι compact διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και ο μικρός κύκλος στροφής των 11,4 μέτρων καθιστούν το 5θυρο MINI Cooper ένα ευέλικτο μοντέλο για την πόλη. Το νέο 5θυρο MINI Cooper συνδυάζει τη χαρισματική σχεδίαση MINI με επιπλέον λειτουργικότητα. Στο πίσω μέρος, το αισθητά φαρδύτερο εσωτερικό προσφέρει άνετο χώρο για τρεις επιβάτες. Τα αναδιπλούμενα σε αναλογία 60:40 πίσω καθίσματα αυξάνουν τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από 275 λίτρα σε έως και 925 λίτρα. ΤΟ ΝΕΟ 5ΘΥΡΟ MINI COOPER
17.06.24 #250 9 Το Autohellas Group γίνεται ο Επίσημος Διανομέας της XPENG στην Ελλάδα, λανσάροντας τρία Smart EV μοντέλα μέσα στο 2024. Η Xpeng, πρωτοπόρος κατασκευαστής Smart ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) από την Κίνα, ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με το Autohellas Group, κορυφαίο εισαγωγέα αυτοκινήτων, διανομέα και πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας στην Ελλάδα. H συνεργασία θα σημάνει την εισαγωγή πολυτελών και Smart EV της Xpeng στην ελληνική αγορά, αρχής γενομένης από τον Ιούλιο του 2024, σκοπεύοντας να δημιουργήσει μια ισχυρή παρουσία στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. To Autohellas Group θα είναι ο επίσημος διανομέας της Xpeng στην Ελλάδα, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα στην παγκόσμια επέκταση στρατηγικής της κινεζικής εταιρείας. Αυτή η στρατηγική συμφωνία θα φέρει τρία νέα μοντέλα της Xpeng στην Ελλάδα μέσα στο 2024: Xpeng P7: To smart sport sedan με εκτεταμένη αυτονομία έως 576km (WLTP). Xpeng G9: Η ναυαρχίδα της μάρκας, ένα SUV εντυπωσιακά ευρύχωρο και με απόδοση μέχρι 551hp. Xpeng G6: To ultra-smart coupe SUV, η τελευταία προσθήκη στον στόλο μοντέλων που μόλις παρουσιάστηκε. H Xpeng, που ιδρύθηκε το 2014, είναι ηγετική και πρωτοπόρα εταιρεία στις Smart EV τεχνολογίες. Η εταιρεία αξιοποιεί την έξυπνη τεχνολογία για να φέρει την επανάσταση στη μελλοντική κινητικότητα. Με μια ξεχωριστή προσέγγιση και στόχο την απαράμιλλη εμπειρία στην κινητικότητα, η Xpeng έχει επεκταθεί σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες όπως: Νορβηγία, Δανία, Ελβετία, Ολλανδία, Γερμανία και Γαλλία. Τα στιβαρά προϊόντα της Xpeng με βασικά χαρακτηριστικά την ταχεία φόρτιση, το σύγχρονο εσωτερικό υψηλής ποιότητας και την εξαιρετική απόδοση, έχουν στόχο να βελτιώσουν την εμπειρία κινητικότητας του χρήστη με την προηγμένη τεχνολογία και τις καινοτομίες τους. Επιπρόσθετα, η Xpeng έχει ήδη ιδρύσει μαζί με τους συνεργάτες της περισσότερα από 100 κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε όλη την Ευρώπη και ο αριθμός των καταστημάτων της συνεχώς αναπτύσσεται. Η εισαγωγή της στην ελληνική αγορά αποτελεί ορόσημο στη διεθνή της επέκταση. Η Autohellas, με τις γνώσεις και την εκτεταμένη εμπειρία της, θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της Xpeng στην Ευρώπη καθώς επίσης και στην ισχυρή παρουσία του Autohellas Group στην ελληνική αγορά. AUTOHELLAS GROUP: Επίσημος Διανομέας της XPENG στην Ελλάδα Από τις 5 έως και τις 13 Οκτωβρίου 2024, το υπερσύγχρονο διεθνών προδιαγραφών εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo υποδέχεται την «Auto Athina 2024» τη μοναδική εκθεσιακή γιορτή του Αυτοκινήτου, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τον κλάδο στην Ελλάδα. Οι χιλιάδες λάτρεις και υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου θα έχουν τη μοναδική εμπειρία να δουν από κοντά πρεμιέρες και όλα τα νέα μοντέλα, να ενημερωθούν για τις νέες τεχνολογίες στην αυτοκίνηση, την ηλεκτροκίνηση, τη βιώσιμη κινητικότητα, να κάνουν test drives και να συμμετάσχουν σε ξεχωριστά events και happenings. Παράλληλα, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί το 2ο συνέδριο «Energy Save» με θέμα «την αποδοτικότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος» με την επιμέρους πραγματοποίηση παράλληλων δράσεων όπως θεματικές παρουσιάσεις και ημερίδες από εξειδικευμένα στελέχη του κλάδου και εκπροσώπους εταιρειών της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας. Η «Auto Athina 2024» αποτελεί πρωτοβουλία των διοργανωτών της έκθεσης «Αυτοκίνηση» και του event «Mobility», οι οποίοι ένωσαν τις δυνάμεις τους και την πολύχρονη πείρα τους στον εκθεσιακό χώρο του αυτοκινήτου, για τη δημιουργία του νέου, καινοτόμου και σύγχρονου εκθεσιακού θεσμού. AUTO ATHINA 2024: 5 - 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ METROPOLITAN EXPO
17.06.24 #250 10 To Volkswagen Group εισέρχεται σε νέο επιχειρηματικό τομέα μέσω της εταιρείας του φόρτισης και ενέργειας, Elli, η οποία θα αναπτύξει, θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει σταθερά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας, από κοινού με συνεργάτες της αλυσίδας αξίας. Στο μέλλον, τα συστήματα βιομηχανικής αποθήκευσης ενέργειας της Elli θα προμηθεύουν πελάτες και θα προβαίνουν σε συναλλαγές αρμπιτράζ στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Με αυτόν τον τρόπο, η Elli μετασχηματίζεται σε έξυπνη ενεργειακή εταιρεία και συμβάλλει σημαντικά στη σταθεροποίηση και στην αύξηση της απόδοσης των δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας. Τα πρώτα έργα αποθήκευσης μπαταριών της Elli μπορεί να ξεκινήσουν του χρόνου. Τα μεγαλύτερα έργα στον αγωγό της Elli έχουν σήμερα ισχύ 350 MW και χωρητικότητα αποθήκευσης 700 MWh. Παρόμοια έργα θα διπλασίαζαν σχεδόν τη συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης της Γερμανίας, η οποία σήμερα ανέρχεται σε περίπου μία GWh. «Η Γερμανία και η Ευρώπη χρειάζονται επαρκείς λύσεις αποθήκευσης, για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση και να αντισταθμίσουν την ασταθή παροχή των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Η επένδυσή μας σε σταθερά συστήματα αποθήκευσης μπαταριών συμβάλλει σημαντικά στον βιώσιμο μετασχηματισμό του ενεργειακού εφοδιασμού», δήλωσε ο Thomas Schmall, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Volkswagen Group, αρμόδιος για την Τεχνολογία. Η ανάγκη για λύσεις αποθήκευσης είναι τεράστια: Μόνο το 2023, περίπου 10.500 GWh δεν παρήχθησαν από ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας στη Γερμανία λόγω έλλειψης ενδιάμεσων επιλογών αποθήκευσης. Αυτή η ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας θα ήταν αρκετή για να τροφοδοτήσει περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για ένα χρόνο. Προκειμένου να αντισταθμιστεί η αστάθεια των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, το Ινστιτούτο Fraunhofer εκτιμά ότι μέχρι το 2030 θα υπάρξει ζήτηση συστημάτων αποθήκευσης μπαταριών άνω των 100 GWh. Με τη δραστηριοποίησή της στον κλάδο βιομηχανικής αποθήκευσης ενέργειας, η Elli στοχεύει σε ηγετικό ρόλο στην κινητικότητα και την ενεργειακή μετάβαση. «Πιστεύουμε πως υπάρχουν υψηλές οικονομικές δυνατότητες σε αυτόν τον επιχειρηματικό τομέα και την ευκαιρία να εξελιχθεί η Elli σε ολιστικό πάροχο ενέργειας στην Ευρώπη», ανέφερε ο Giovanni Palazzo, CEO της Elli. TO VOLKSWAGEN GROUP ΣΕ ΝΕΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Η Elli μπαίνει στην αποθήκευση ενέργειας Η Omoda, μάρκα της κρατικής κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Chery Automobile, γιορτάζει ένα σημαντικό ορόσημο: οι παγκόσμιες εξαγωγές της ξεπέρασαν τις 220.000 μονάδες, καθιερώνοντάς την ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα εξατομικευμένων crossover SUV παγκοσμίως. Με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και περιοχές, η Omoda συνεχίζει να επεκτείνει το αποτύπωμά της και στοχεύει στην ευρωπαϊκή αγορά, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην παγκόσμια στρατηγική της. Η «Ευρωπαϊκή Στρατηγική» της εταιρείας ανακοινώθηκε στο Παγκόσμιο Επιχειρηματικό Συνέδριο, με τα σχέδια για ταχεία ανάπτυξη σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία, και η Πολωνία. Η στρατηγική αυτή κίνηση, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ενισχύεται από τη δέσμευση της Omoda να ανταποκριθεί στα υψηλά πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας των οχημάτων που απαιτεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Το Omoda 5, το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της μάρκας -το οποίο άρχισε να πωλείται από τον Φεβρουάριο στην Ισπανία- έχει επιτύχει κορυφαίες βαθμολογίες στις πιστοποιήσεις ασφάλειας Euro NCAP και A-NCAP, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς για την ασφάλεια των οχημάτων. Η υψηλής στιβαρότητας κατασκευή του οχήματος από χάλυβα, τα προηγμένα συστήματα απορρόφησης ενέργειας και οι ολοκληρωμένες έξυπνες τεχνολογίες ασφάλειας, εξασφαλίζουν ανώτερη προστασία για τους οδηγούς και για τους επιβάτες. Το Omoda 5 είναι εξοπλισμένο με σειρά προηγμένων έξυπνων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης, όπως πανοραμική κάμερα 360°, προσαρμοζόμενο cruise control (ACC), σύστημα αυτόματης πέδησης (AEB), ανίχνευση τυφλού σημείου (BSD) και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW), μεταξύ άλλων. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η OMODA ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΙΣ 220.000 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=