FLEETNEWS #25
06.05.19 #25 9 UBER VOUCHERS : ΥΠΗΡΕΣΙΑ B2B ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ UBER Η Uber παρουσίασε μια νέα υπη- ρεσία σχεδιασμένη για επιχει- ρήσεις. Με την επωνυμία "Uber Vouchers" , επιτρέπει στις εταιρείες να παρέχουν στους πελάτες τους δωρεάν ή εκπτωτικές διαδρομές ride-hail. Η νέα προσφορά "Uber Vouchers" έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια εναλλακτική λύ- ση στις υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο ή με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο. Θα επιτρέψει, επίσης, σε επιχειρήσεις, όπως μπαρ και εστιατόρια, να προσφέρουν αυτά τα κουπόνια σε πελάτες που μπορεί να έχουν πιει και να μην είναι σε θέση να οδηγήσουν. Παράλληλα με αυτό, εξηγεί η Uber, οι εταιρείες μπορούν να ξεκινή- σουν εκστρατείες και προγράμμα- τα με συγκεκριμένο προϋπολογι- σμό. Οι επιχειρήσεις μπορούν να στείλουν κουπόνια στους πελάτες τους μέσω email, social media και μηνυμάτων κινητού τηλεφώνου. Οι εταιρείες που προσφέρουν τα κουπόνια πληρώνουν μόνο για εκείνα που όντως χρησιμοποιήθη- καν κατά τη διάρκεια οποιασδήπο- τε τέτοιας εκστρατείας, μαζί με τα ισχύοντα διαχειριστικά τέλη. Δεν χρεώνονται τα αχρησιμοποίητα τμήματα της καμπάνιας. Η πλη- ρωμή πραγματοποιείται μέσω των συνήθων διαύλων της Uber και πα- ρέχεται επίσης αναφορά χρήσης. Η ALD ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ MAAS ALLIANCE H MaaS Alliance ανεβάζει ταχύτητα. Περίπου ένα μήνα μετά την ανταγωνί- στριά της Arval , η θυγατρική της Société Générale , ALD , συμμετέχει πλέον και αυτή στη συμμαχία δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, με στόχο την προώθη- ση της κινητικότητας ως υπηρεσίας (MaaS). Η Συμμαχία MaaS, η οποία συγκεντρώνει περίπου 80 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες από ένα ευρύ φάσμα κλάδων, στοχεύει στη δημιουργία μιας ενοποιημένης και ανοικτής αγοράς κινητικότητας ως υπηρεσίας (MaaS) στην Ευρώπη, ενσωματώνοντας όλα τα είδη μεταφοράς (shared κινητικότητα, δημόσιες μεταφορές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ταξί, κλπ.) σε μια κατ' απαίτηση υπηρεσία, προσβάσιμη μέσω ενός μοναδικού διαύλου. ΗALD θεωρεί την ένταξή της στη ΣυμμαχίαMaaS ως λογική επέκταση της εμπειρίας και των φιλοδοξιών της όσον αφορά την καινοτομία της κινητικότητας. «Η τεχνολογική πρόοδος, ο ψηφιακός τρόπος ζωής και η συμπεριφορά των καταναλωτών δημιουργούν όλο και μεγαλύτερη ζήτηση για λύσεις εξωτερικής κινητικότητας και φιλοδοξούμε να προωθήσουμε αυτές τις καινοτομίες» , ανέφερε ο John Saffrett , Διευθύνων Σύμβουλος της ALD, στο JournalAuto.com . «Ως μέλος της συμμαχίας MaaS, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβάλουμε σε μια ανοιχτή, συνεργατική κοινότητα που εργάζεται για να καταστήσει τηMaaS πραγματικότητα» . Για τη διασφάλιση θέσεων εργα- σίας και τη μείωση της εξάρτησης από τους Ασιάτες προμηθευτές μπαταριών, η Γαλλία και η Γερμα- νία ζήτησαν από την ΕΕ να εγκρίνει κρατικές επιδοτήσεις για μια δια- συνοριακή κοινοπραξία κυψελών μπαταριών που περιλαμβάνει την PSA και την θυγατρική της Total , Saft , όπως αναφέρει η Frankfurter Allgemeine Zeitung . Η είδηση έρ- χεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης του CEO της PSA Carlos Tavares , ο οποίος δήλωσε στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων του γαλ- λικού κοινοβουλίου πως η εταιρεία του «στηρίζει με ενθουσιασμό τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού φορέα για την ανάπτυξη και κατασκευή μπα- ταριών». Και τα δύο κράτη μέλη της ΕΕ έχουν διαθέσει 1,7 δισ. ευρώ σε επιδοτήσεις για τη στήριξη βιομη- χανικών συνεργασιών στον τομέα των κυψελών μπαταριών, που σή- μερα κυριαρχείται αποκλειστικά από προμηθευτές από τις Κορέα, Κίνα και Ιαπωνία. Οι εταίροι είναι κατά τα φαινόμενα η PSA και η κα- τασκευάστρια βιομηχανικών μπα- ταριών Saft. Το σχέδιο αφορά στη μετατροπή ενός εργοστασίου της Opel στο Kaiserslautern αναφέρει η γερμανική εφημερίδα. NORTHVOLT ΚΑΙ VOLKSWAGEN GROUP Σύμφωνα με το Autonews.com , περισσότερες από 30 εταιρείες έχουν υποβάλει αίτηση για κρα- τική χρηματοδότηση στη Γερμα- νία, συμπεριλαμβανομένων των VW , BMW , Varta και Northvolt . Η Northvolt και η Volkswagen Group ανακοίνωσαν πριν από ένα μήνα πως θα είναι εταίροι σε μια κοινοπραξία που αποκαλείται European Battery Union . Θέλουν να έχουν τον έλεγχο ολόκληρης της αλυσίδας μπαταρίας, από την εξό- ρυξη πρώτων υλών, μέχρι την παρα- γωγή κυψελών και την ανακύκλω- ση. Εκτιμάται ότι, λόγω της μαζικής ηλεκτροκίνησης που πρόκειται να εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια, η Ευ- ρώπη θα χρειαζόταν τουλάχιστον δέκα Gigafactories για να συμβα- δίσει με την εγχώρια παραγωγή EV. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ OPEL GIGAFACTORY ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ Από την PSA και την Saft
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=