FLEETNEWS #25

06.05.19 #25 15 Βασίλειο (+8,9%), η Γαλλία (+4,2%), η Ισπανία (+4,0%) και η Ιταλία %). Το ίδιο ανοδική ήταν και η ελληνική αγορά με +5,2% στο τρίμηνο. ΝΈΑ ΒΑΡΈΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ (HCV) 16 ΤΌΝΩΝ ΚΑΙ ΆΝΩ Τον Μάρτιο του 2019, οι ταξινομήσεις βαρέων οχημάτων παρουσίασαν μέ- τρια αύξηση (+2,1%). Η αύξηση ήταν σημαντική στο Ηνωμένο Βασίλειο (+10,5%), τη Γερμανία (+4,8%) και τη Γαλλία (+3,8%), ενώ η ζήτηση μειώ- θηκε στην Ισπανία (-11,8%) και την Ιταλία (-7,9%). Στη χώρα μας η ζήτηση διπλασιά- στηκε, αλλά η ποσότητα είναι πολύ χαμηλή, αφού τον Μάρτιο του 2018 είχαν πουληθεί 16 οχήματα και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους 32. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2019, 82.993 νέα βαρέα φορτηγά ταξινομήθηκαν στην Ε.Ε., ή 5,5% περισσότερα από το προηγούμενο έτος. Το Ηνωμένο Βασίλειο (+16,9%) και η Γερμανία (+16,6%) συνέβαλαν σημα- ντικά σε αυτό το αποτέλεσμα, καθώς οι ταξινομήσεις βαρέων φορτηγών μειώθηκαν τόσο στην Ιταλία (-10,9%) όσο και στην Ισπανία (-2,4%) το πρώ- το τρίμηνο. Σημαντική ποσοστιαία αύξηση παρουσίασε και το τρίμηνο στην Ελλάδα με +25,0%. ΝΈΑΜΕΣΑΊΑ ΚΑΙ ΒΑΡΈΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ (MHCV) ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Κατά τον τρίτο μήνα του 2019, η ζή- τηση για νέα φορτηγά συνέχισε να αυξάνεται (+2,1%), αν και με μικρότε- ρο ρυθμό από ό,τι τον Φεβρουάριο. Τα αποτελέσματα ήταν διαφοροποι- ημένα μεταξύ των πέντε βασικών αγορών της ΕΕ, ενώ η Ισπανία (-13,2%) και η Ιταλία (-11,0%), η Γαλλία (+4,5%) και η Γερμανία (+4,2% παρουσίασαν ισχυρή μείωση. Στην Ελλάδα είχαμε αύξηση κατά 89,7%. Μέχρι στιγμής, το 2019, η αγορά φορ- τηγών της Ε.Ε. αυξήθηκε κατά 5,7%, φθάνοντας συνολικά σε 100,708 μονάδες, με τη Γερμανία (+16,2%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (+15,3%) να σημειώνει τις υψηλότερες αυξή- σεις. Αντίθετα, οι νέες ταξινομήσεις φορτηγών μειώθηκαν στην Ισπανία και την Ιταλία (-2,9% και -11,4% αντί- στοιχα) κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Σε +8,6% διαμορφώθηκε η αύξηση της ζήτησης στη χώρα μας το τρίμηνο. ΝΈΑΜΕΣΑΊΑ ΚΑΙ ΒΑΡΈΑ ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ ΚΑΙ ΠΟΎΛΜΑΝ (MHBC) ΆΝΩ ΤΩΝ 3,5T Τον Μάρτιο του 2019, η ζήτηση στην Ε.Ε. για λεωφορεία και πούλμαν μει- ώθηκε απότομα (-4,9%), καθώς οι μεγάλες αγορές της Ε.Ε. σημείω- σαν έντονη πτώση. Διψήφια ήταν η μείωση της ζήτησης στη Γερμα- νία (-30,0%), το Ηνωμένο Βασίλειο (-19,4%) και τη Γαλλία (-17,5%) τον πε- ρασμένο μήνα. Πτώση της ζήτησης παρουσίασε και η ελληνική αγορά με -43,1%. Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων και πούλμαν αυξήθηκαν ελαφρώς μόνο (+0,4%). Η αύξηση αυτή καθορί- στηκε από τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης (+26,0%), δεδομένου ότι όλες οι βασικές αγορές της Δυτι- κής Ευρώπης -εκτός από τη Γαλλία (+14,3%)- έχουν συρρικνωθεί φέτος. Συνολικά η ζήτηση στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2019 για την κα- τηγορία αυτή, αυξήθηκε κατά 52,0%. LCV≤3,5t HCV≥16t MHCV>3,5t MHBC>3,5t ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ 250.000 200.000 150.000 100.000 50.000 0 ΜΗΝΙΑΙΑ ΤΑΣΗ (ΜΑΡΤΙΟΣ) 2018 2019 -4,9% +2,1% +2,1% +4,6% Πηγή:ΈνωσηΕυρωπαίωνΚατασκευαστώνΑυτοκινήτου ΑΠΡ ΜΑΪ ΙΟΥΝ ΙΟΥΛ ΑΥΓ ΣΕΠ ΟΚΤ ΝΟΕ ΔΕΚ IAN ΦΕΒ ΜΑΡ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ 300.000 250.000 200.000 150.000 100.000 2017 2018 2019 +3,3% +9,6% +7,3% +6,9% +2,7% -4,0% +6,2% +4,7% +4,1% 1 2ΜΗΝΗ ΤΑΣΗ Πηγή:ΈνωσηΕυρωπαίωνΚατασκευαστώνΑυτοκινήτου +2,3% +7,3% -5,2% Στην 27 η διοργάνωση του βραβείου Lease Car of the Year , της Alphabet Belgium , η BMW Σειρά 3 ήταν ο με- γάλος νικητής. Στις άλλες κατηγορίες νικητών πε- ριλαμβάνονται το Toyota Corolla (Business) και πάλι η BMW Σειρά 3 (Business +), το Audi A6 (Executive) και το Audi E-tron (Zero-Emission). Η φετινή διοργάνωση περιελάμβανε επίσης βραβείο για το Lease Bike of the Year ( Stromer ST3 ) και το LCV of the Year ( Ford Transit Custom ). Την κριτική επιτροπή του βραβείου αποτελούσαν δημοσιογράφοι από το χώρο του αυτοκινήτου, όπως ο διευθυντής συντάξεως του Fleet Europe, Steven Schoefs , ειδικοί από την Alphabet, καθώς και πελάτες της εταιρείας. Η BMW ΣΕΙΡΑ 3 ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ LEASE CAR OF THE YEAR ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=