ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 #249 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Ο Martin Sander από την Ford στην Volkswagen Stellantis - Sixt: 30.000 παραδόσεις εντός 5μηνου Αποτελέσματα Green NCAP για τέσσερα μοντέλα BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW ή το www.bmw.gr. Η νέα BMW Σειρά 1 είναι εδώ, συνδυάζοντας αρμονικά τη σπορ compact σχεδίαση, με τη δυναμική οδήγηση και τις νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες. Δείτε την από κοντά, τέσσερις μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμα και σε πρώτη Πανελλαδική Πρεμιέρα αποκλειστικά στην BMW Joyland - The Only 1, στις 15 & 16 Ιουνίου! Κλείστε τη θέση σας εδώ για να ενημερωθείτε για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας BMW Σειράς 1, και να ζήσετε την απόλυτη εμπειρία BMW. THE NEW1
10.06.24 #249 2 H πανελλαδική δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού MINI Cooper και του νέου ΜΙΝI Cooper πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 5 Ιουνίου στο Nakal, State of Mind, στον Πόρτο Ράφτη. Την εκδήλωση «άνοιξε» ο νέος CEO του BMW Group Hellas, Christopher Puth, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του την 1η Μαΐου 2024, ενώ την αναλυτική παρουσίαση πραγματοποίησε ο Product Manager Νίκος Καψής. Η πέμπτη γενιά του MINI Cooper αποτυπώνει την απλότητα στην πλέον χαρισματική μορφή της. Οι κλασικές αναλογίες MINI έχουν τις ρίζες τους στην ιστορία της μάρκας. Μαζί με την εντυπωσιακή μάσκα, διαμορφώνουν το ξεχωριστό πρόσωπο του νέου μοντέλου. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός, οι ψηφιακές καινοτομίες και η εμβυθιστική εμπειρία χρήστη αποτελούν σήμα κατατεθέν του εσωτερικού. ΤΟ ΑΡΧΈΤΥΠΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΊΖΕΤΑΙ Ως ένα 3-θυρο μοντέλο που εισέρχεται στην πέμπτη γενιά του, το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper υπογραμμίζει την παράδοση της μάρκας με τη χαρακτηριστική σχεδίαση MINI, συμβολίζοντας ταυτόχρονα τη μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό μέλλον. Η παραδοσιακή σχεδίαση και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του νέου MINI Cooper είναι προσανατολισμένα με συνέπεια στην αστική διασκεδαστική οδήγηση, αναδεικνύοντας την εξαιρετική θέση του μοντέλου στην κατηγορία του. Ανάμεσα στα νέα χαρακτηριστικά είναι ο κόσμος των ψηφιακών εμπειριών, τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που εγγυάται κινητικότητα μηδενικών ρύπων. Ως εκ τούτου, η πέμπτη γενιά είναι ένα τυπικό MINI, ενώ ταυτόχρονα συμβολίζει το αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΌΣ ΣΤΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ Η ευέλικτη και συμπαγής σιλουέτα διαθέτει τις χαρακτηριστικές αναλογίες του MINI: οι κοντοί πρόβολοι, το κοντό καπό και το χαρακτηριστικό μακρύ μεταξόνιο με τους μεγάλους τροχούς, προσδίδουν στην πέμπτη γενιά του MINI Cooper έναν χαρισματικό χαρακτήρα με κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός του εμπρός τμήματος θυμίζει τη μινιμαλιστική αισθητική του κλασικού MINI. ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΈΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΉ ΦΌΡΤΙΣΗ ΜΠΑΤΑΡΊΑΣ Η μπαταρία του MINI Cooper μπορεί να φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα με 11 kW. Η ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα είναι επίσης εφικτή στο MINI Cooper E με 75 kW και στο Cooper SE με έως 95 kW. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE Με εντυπωσιακές επιδόσεις, άνετους χώρους σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις και μινιμαλιστική σχεδίαση, το νέο MINI Cooper SE διαθέτει όλα τα εφόδια για τις σημερινές απαιτήσεις της αστικής κινητικότητας. Με κύρια χαρακτηριστικά μια σύγχρονη, ψηφιακή και αλάνθαστη σχεδίαση, το νέο MINI Cooper SE συνδυάζει τις καινοτόμους τεχνολογίες με το παραδοσιακό DNA ενός MINI. Με ισχύ 160 kW/218 hp και μέγιστη ροπή 330 Nm, το MINI Cooper SE επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. «POWER OF CHOICE» Στη MINI, το σλόγκαν «Power of Choice” σημαίνει ότι εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα MINI, η εταιρεία προσφέρει προτάσεις όπως το νέο MINI Cooper με κινητήρα βενζίνης (τετρακύλινδρο κινητήρα για το MINI Cooper S και τρικύλινδρο κινητήρα για το MINI Cooper C), ενώ οι νέες εκδόσεις εξοπλισμού Essential, Classic, Favoured και JCW παρέχουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης. Ανάλογα με την έκδοση, τα νέα MINI Cooper C και MINI Cooper S διατίθενται με διαφορετικά χρώματα αμαξώματος και εσωτερικές επενδύσεις. ΝΈΑ ΓΕΝΙΆ MINI COOPER Η απλότητα στην πλέον χαρισματική μορφή της Μινιμαλιστικός σχεδιασμός και ψηφιακές καινοτομίες, με ελάχιστο οικολογικό αποτύπωμα. FLEET NEWS #249 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ [email protected] ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 [email protected] Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.
10.06.24 #249 4 Με δυναμική σχεδίαση, πλήρως αναθεωρημένη γκάμα συστημάτων κίνησης και εκτενώς βελτιωμένη τεχνολογία πλαισίου, η νέα BMW Σειρά 1 ενισχύει το προφίλ της ως το πιο σπορ μοντέλο στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt και μια διαδικασία παραγωγής βασισμένη στην κυκλική οικονομία, βελτιστοποιούν τη βιωσιμότητα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος. Ο προοδευτικός χαρακτήρας του αντικατοπτρίζεται επίσης στο επανασχεδιασμένο εσωτερικό, στην ευρεία γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, στο νέο BMW iDrive με QuickSelect και στις καινοτόμους ψηφιακές υπηρεσίες που υποστηρίζονται από το BMW Operating System 9. Η πρεμιέρα της νέας BMW Σειράς 1 σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στο 20ετές success story της μάρκας στην compact κατηγορία. Η νέα γενιά θα κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, με το επίσημο λανσάρισμά της στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2024. Η σημαντικότερη αγορά για τη νέα BMW Σειρά 1 είναι η γερμανική. Πέραν των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, η Ιαπωνία είναι μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές για τη νέα BMW Σειρά 1. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η BMW M135 xDrive με σημαντικά βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόδοσης. Η συγκεκριμένη έκδοση της BMW M κινείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα με απόδοση 221 kW/300 hp και διαθέτει στάνταρ το προσαρμοζόμενο πλαίσιο Adaptive M Chassis με σπορ σύστημα διεύθυνσης και έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, επιταχύνοντας από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα. ΛΑΝΣΑΡΕΤΑΙ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟ ΣΠΟΡ PREMIUM COMPACT ΜΟΝΤΕΛΟ Η τέταρτη γενιά της BMW Σειρά 1 Η Škoda Auto παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Kodiaq, ανάγοντας τη βιωσιμότητα, την ευρυχωρία και την ασφάλεια σε νέο επίπεδο. Για μία ακόμη φορά η ναυαρχίδα της Škoda στα SUV προσφέρει αυξημένες διαστάσεις, ενώ ενσωματώνει τα πρώτα στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Modern Solid. Εξωτερικά, τα πρωτοποριακά, δεύτερης γενιάς, φωτιστικά σώματα LED Matrix με σημαντικά μεγαλύτερη απόδοση φωτός και η μάσκα με την οριζόντια φωτεινή λωρίδα, τραβούν αμέσως την προσοχή, ενώ στο εσωτερικό τα ανακυκλωμένα υφάσματα και το δέρμα που επεξεργάζεται με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο αντικατοπτρίζουν την έμφαση στη βιωσιμότητα. Εκτός από τη νέα δομή της γκάμας με συγκεκριμένα εσωτερικά πακέτα σχεδίασης και προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, η δεύτερη γενιά του Škoda Kodiaq υιοθετεί μια συνολικά ανανεωμένη φιλοσοφία εσωτερικού. Η οθόνη infotainment είναι πλέον «ελεύθερη», με διαγώνιο 13 ίντσες, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά μια οθόνη head-up display. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που προσδίδει στην κεντρική κονσόλα επιπλέον χώρο. Βασικό εξοπλισμό αποτελούν και τα καινοτόμα Škoda Smart Dials με τεχνολογία απτικής ανάδρασης, που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία του χρήστη προσφέροντας μια απτική διάσταση σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. Τρία περιστροφικά χειριστήρια με έγχρωμη οθόνη 32 χιλιοστών που διαθέτουν απτική ανάδραση βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από την οθόνη του infotainment, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου και του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης. Με την ενσωμάτωση του -βασισμένου στην τεχνητή νοημοσύνη- chatbot ChatGPT στη φωνητική βοηθό Laura, από τα τέλη του 2024, η Škoda βελτιώνει την εμπειρία των επιβατών και κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητά τους. Η προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων καθιστά το Kodiaq ένα εξαιρετικά πρακτικό αυτοκίνητο, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες. Τα κινητήρια σύνολα προσφέρουν ισχύ από 150PS έως 204PS και συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Εκτός των κινητήρων βενζίνης και diesel, υπάρχει μια νέα προσθήκη στην γκάμα, το Kodiaq iV εξοπλισμένο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 204 PS και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ SKODA KODIAQ
10.06.24 #249 6 Το εργοστάσιο της Volvo Cars έξω από το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας άρχισε την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού εμβληματικού SUV EX90. Οι πρώτες παραδόσεις του νέου μοντέλου έχουν προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Το EX90 δεν επεκτείνει απλώς τη σειρά των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας, αλλά αντιπροσωπεύει μια αλλαγή παραδείγματος για τη Volvo, καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της που εφοδιάζεται με τεχνολογία κεντρικού υπολογιστή, η οποία επιτρέπει στα αυτοκίνητα να περάσουν σε μια νέα εποχή για την ασφάλεια. Το πρώτο EX90 που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Τσάρλεστον, ήταν ένα εντυπωσιακό μοντέλο σε απόχρωση Denim Blue και πρόκειται να παραδοθεί σε πελάτη στις ΗΠΑ εντός του έτους. Το EX90 βασίζεται στην επόμενης γενιάς τεχνολογία για τα σχεδιασμένα εξ αρχής ηλεκτρικά οχήματα Volvo, με αυτονομία έως και 600 χλμ. Σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι το ασφαλέστερο Volvo μέχρι σήμερα, με τη χρήση τεχνολογιών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας επόμενης γενιάς και με λογισμικό που λαμβάνει πληροφορίες από μια ευρεία σειρά αισθητήρων. Έχοντας τις ρίζες του στις σκανδιναβικές σχεδιαστικές αρχές, το EX90 διαθέτει σύγχρονες αναλογίες που βελτιστοποιούν την ασφάλεια, την αποδοτικότητα και την αισθητική. Χάρη στην πραγματικά επταθέσια διάταξη του εσωτερικού του, προσφέρει ευρυχωρία, πολυχρηστικότητα και άνεση. Το EX90 εξοπλίζεται με ένα ισχυρό σύστημα κεντρικού υπολογιστή, βρίσκεται μονίμως σε σύνδεση και μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου, μέσω ενημερώσεων λογισμικού. Αυτές οι ενημερώσεις παραδίδονται από τους μηχανικούς λογισμικού, καθίσταται δυνατές χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και επικαιροποιούνται με τη λήψη δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Το EX90 πιστοποιεί την ικανότητα της Volvo να αναπτύσσει προϊόντα σε παγκόσμιο επίπεδο και επιβεβαιώνει εκ νέου την ηγετική της θέση στην εν εξελίξει τεχνολογική μετάβαση που πραγματοποιείται στον κλάδο του αυτοκινήτου. VOLVO CARS Ξεκινά η παραγωγή του SUV EX90 Ξεκίνησε η μαζική παραγωγή του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού Ford Explorer στην πρώτη αποκλειστική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας στην Ευρώπη, μετά από επένδυση ύψους 2 δισ. δολαρίων, που μεταμόρφωσε μια ιστορική εγκατάσταση σε «εργοστάσιο του μέλλοντος». Αποτελώντας ένα σημαντικό βήμα στο δρόμο για την παραγωγή μιας ολοκαίνουργιας γενιάς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων υψηλής ποιότητας για την Ευρώπη, το νέο Explorer είναι το πρώτο όχημα που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία. Ένα δεύτερο EV, που θα είναι ένα νέο σπορ crossover, θα αποκαλυφθεί σύντομα και θα αρχίσει να κατασκευάζεται στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις αργότερα μέσα στη χρονιά που διανύουμε. Το νέο Ford Explorer συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία και την αμερικανική φιλοσοφία με ανώτερες στάνταρ προδιαγραφές, οι οποίες περιλαμβάνουν ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία που εξασφαλίζουν μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά την οδήγηση και αυτονομία άνω των 600 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης και εκατοντάδες υπερσύγχρονα ρομπότ που λειτουργούν σαν σε χορογραφία, τα οποία θα δημιουργούν μια νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής ποιότητας για τους πελάτες της εταιρείας στην Ευρώπη. Το σύστημα «ψηφιακών διδύμων» της μονάδας παρακολουθεί και υποστηρίζει τους χειριστές της γραμμής παραγωγής για την επίτευξη υψηλών προτύπων ποιότητας. Το Κέντρο αυτό υποστηρίζεται από μηχανές αυτομάθησης και περισσότερα από 600 νέα ρομπότ που εκτελούν εργασίες συγκόλλησης, κοπής, κερώματος, βαφής και συναρμολόγησης, σε μια πολύπλοκη χορογραφία που έρχεται να εξασφαλίσει, μεταξύ άλλων, ακρίβεια, αποδοτικότητα και ποιότητα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ EXPLORER
10.06.24 #249 7 Η Volvo Cars αναφέρει παγκόσμιες πωλήσεις 68.034 αυτοκινήτων τον Μάιο, αυξημένες κατά 13% σε σύγκριση με τον περσινό. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις ισχυρές επιδόσεις στην Ευρώπη καθώς και στο αμιγώς ηλεκτρικό μικρό SUV της εταιρείας, το EX30. Οι πωλήσεις της εταιρείας σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, αυξήθηκαν 37% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2023, αντιπροσωπεύοντας το 48% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν τον περασμένο μήνα. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελούσε το 25% του συνόλου. Οι συνολικές πωλήσεις κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου ανήλθαν σε 316.559 μονάδες παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 15% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις έφτασαν τα 33.252 αυτοκίνητα τον Μάιο, αυξημένες κατά 27% σε σύγκριση με τον περσινό Μάιο. Οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων αυξήθηκαν κατά 34% και το μερίδιό τους αντιπροσώπευε το 66% του συνόλου των ευρωπαϊκών πωλήσεων της εταιρείας τον περασμένο μήνα. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ σημείωσαν μείωση 5% τον Μάιο με συνολικά 10.153 μονάδες. Ωστόσο, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων αυξήθηκαν κατά 113%. Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Κίνα έφτασαν τα 13.934 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 1% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2023. Οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων -αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών- ανήλθαν σε 1.303 μονάδες, καταγράφοντας αύξηση 10% σε σύγκριση με τον περσινό Μάιο. Τον Μάιο, το Volvo XC60 ήταν το μοντέλο με τις κορυφαίες πωλήσεις με 20.507 μονάδες (2023: 18.052), ακολουθούμενο από το XC40, με πωλήσεις 13.640 μονάδων (2023: 17.596), και το EX30, με 11.035 μονάδες (2023:0). ΟΙ ΠΑΓΚΌΣΜΙΕΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΗΣ VOLVO CARS ΑΥΞΉΘΗΚΑΝ ΚΑΤΆ 13% Ισχυρές επιδόσεις στην Ευρώπη ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ PEUGEOT 2008 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Peugeot ξεκίνησε δυναμικά την πορεία του τους πρώτους μήνες του 2024, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα σε επίπεδο πωλήσεων. Το νέο Peugeot 2008 με σύνολο 2.739 ταξινομήσεις στο πρώτο πεντάμηνο, αποτελεί το δημοφιλέστερο SUV της ελληνικής αγοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας. Επιπλέον, παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων στα Β-SUV, αγγίζοντας, με μερίδιο 14,2%, την κορυφή της πιο δημοφιλούς κατηγορίας της αγοράς, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τη δυναμική της γαλλικής μάρκας. Το Peugeot 2008 ξεχωρίζει για την ευρεία γκάμα κινητήρων (εκδόσεις βενζίνης, hybrid και αμιγώς ηλεκτρική), τις άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με την οικονομία χρήσης, την αίσθηση οδηγικής απόλαυσης και τον γοητευτικό σχεδιασμό του. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΔΟΣΕΙΣ HYBRID Το Peugeot 2008 είναι τώρα διαθέσιμο και σε εκδόσεις Hybrid, προσφέροντας σημαντικά οφέλη. Το νέο 2008 Hybrid διαθέτει νέο σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει: τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1,2 PureTech 136 ίππων, με νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DSC6), που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21kW, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9kWh 48V, για να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές με εξαιρετική οικονομία χρήσης. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του 2008 δίνει τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/km σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8. Χάρη στη μείωση των εκπομπών CO2, το νέο Peugeot 2008 Hybrid έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Το νέο 2008 Hybrid είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Active, Allure και GT. Το 2008, όπως όλα τα μοντέλα της Peugeot, καλύπτεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 8 χρόνια για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών εκδόσεων, παράλληλα με 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
10.06.24 #249 8 Ο Martin Sander θα είναι το νέο μέλος του Δ.Σ. για Πωλήσεις, Μάρκετινγκ και After Sales της Volkswagen Passenger Cars από την 1η Ιουλίου 2024. Διαδέχεται την Imelda Labbé, η οποία ήταν επικεφαλής του τμήματος τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Sander μετακινείται από τη Ford Motor Company στο Wolfsburg και θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer. Ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer, δήλωσε: «Με τον Martin Sander αποκτούμε έναν εμπειρογνώμονα στις πωλήσεις και δοκιμασμένο ηγέτη. Ο Martin διαθέτει πολυετή πείρα στην αυτοκινητοβιομηχανία και στο Volkswagen Group και θα δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις της Volkswagen. Με την τεχνογνωσία και τις γνώσεις του των διεθνών αγορών, θα θέσει στρατηγικές προτεραιότητες, κυρίως στον τομέα του μάρκετινγκ και των υπηρεσιών μετά την πώληση. Η προκάτοχός του στο Δ.Σ., Imelda Labbé, αύξησε το μερίδιο αγοράς μας από το 2022 χάρη στην εξαιρετική τεχνογνωσία της στις πωλήσεις και έδωσε στη Volkswagen τη φήμη της ως μάρκας μέσω διαφήμισης. Με το πρόγραμμα Energize η Labbé και η ομάδα της συνέβαλαν ιδιαιτέρως στην επανάκτηση της θέσης της μάρκας. Η Imelda Labbé έδωσε μεγάλη ώθηση στην εταιρεία για το μέλλον. Τρέφω ιδιαίτερο σεβασμό για τη δέσμευσή της και τα επιτεύγματά της και της εύχομαι ό,τι καλύτερο για το μέλλον». Ο Martin Sander ήταν πρόσφατα πρόεδρος του Δ.Σ. της Ford-Werke GmbH και γενικός διευθυντής της Ford Model e στη Ford Ευρώπης. Ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και λογισμικού και υπηρεσιών συνδεδεμένων οχημάτων της Ford Ευρώπης. Ως πτυχιούχος μηχανικός διαθέτει 25χρονη καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχει αναλάβει διάφορες διευθυντικές θέσεις στην Audi AG, στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, όπως ανώτερος αντιπρόεδρος Πωλήσεων Ευρώπης, Γερμανίας, Αμερικής και Ηνωμένου Βασιλείου. Γεννήθηκε στο Hildesheim και σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός, αποφοιτώντας από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Braunschweig. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ., ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ AFTER SALES Ο Martin Sander στη Volkswagen Imelda Labbé Martin Sander Πρόσωπα Η Helena Mariscal de Gante ορίστηκε νέα διευθύντρια Παγκόσμιας Εταιρικής Επικοινωνίας της Seat S.A., υπεύθυνη για την περαιτέρω ανάπτυξη της επικοινωνιακής στρατηγικής και των δραστηριοτήτων της Seat και της Cupra. Θα ηγηθεί της στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίας της Seat S.A. κατά τη διάρκεια του πιο σημαντικού μέχρι σήμερα μετασχηματισμού της. Στα νέα της καθήκοντα, η Mariscal de Gante θα συμβάλει στην παγκοσμιοποίηση και την ανάπτυξη της μάρκας Cupra, υποστηρίζοντας παράλληλα το όραμα της εταιρείας για μετατροπή της Ισπανίας σε ευρωπαϊκό κόμβο ηλεκτροκίνησης. Θα αναφέρεται απευθείας στην Cécilia Taïeb, επικεφαλής Παγκόσμιας Επικοινωνίας της Seat S.A. «Η άφιξη της Helena στη Seat S.A. είναι απολύτως επίκαιρη, καθώς επιταχύνουμε τον πολιτιστικό, οργανωτικό και βιομηχανικό μας μετασχηματισμό. Με την τεράστια εμπειρία της στην εταιρική επικοινωνία, την ευρεία γνώση της εταιρείας μας, την έμφυτη κατανόηση των μέσων ενημέρωσης και τις δεξιότητες στρατηγικής σκέψης, είναι ιδανική για τη διεύρυνση του ιδιαίτερου αποτυπώματός μας. Υπό την ηγεσία της, δεν αμφιβάλλω πως η εταιρική μας επικοινωνία θα εξακολουθήσει να προσδίδει φήμη στη Seat S.A. και να ανυψώνει την Cupra σε πραγματικά παγκόσμια μάρκα», δήλωσε η Cécilia Taïeb. Η Cupra προήγαγε επίσης τον Patrick Sievers σε νέο παγκόσμιο επικεφαλής Μάρκετινγκ, αναφερόμενο απευθείας στον Ignasi Prieto, Chief Brand Officer της Cupra. Από τη νέα του θέση, θα ενισχύσει την Cupra στην πορεία της για κάτι περισσότερο από μια απλή μάρκα αυτοκινήτου και θα διευρύνει τα διεθνή όριά της. «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που ο Patrick αναλαμβάνει καθήκοντα παγκόσμιου επικεφαλής Μάρκετινγκ της Cupra. Από τότε που ξεκίνησε η Cupra, το 2018, αποτελεί βασικό μέλος της εταιρείας μας. Η τολμηρή του στάση και η απεριόριστη φιλοδοξία του ταιριάζουν απόλυτα στο DNA της μάρκας. Με την ηγεσία και τις προσωπικές του δυνατότητες, ο Πάτρικ θα φέρει τη μάρκα στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Ignasi Prieto. SEAT S.A. ΝΕΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Patrick Sievers Helena Mariscal de Gante
10.06.24 #249 9 Πρόσωπα Η Audi αυξάνει το ρυθμό ανάπτυξης. Με την Audi Agenda, υπό την ηγεσία του CEO Gernot Döllner κατέστη σαφές σε ποιους τομείς εστιάζει η εταιρεία. Η εστίαση αφορά σε προϊόντα και τεχνολογίες, καθώς και στην ποιότητα και στην καινοτομία. Το επόμενο βήμα έχει ήδη γίνει και με την απόφαση δημιουργίας ειδικής θέσης για την καινοτομία και τα οχήματα λογισμικού (Innovation and SoftwareDefined Vehicle - SDV) στο Δ.Σ., το Εποπτικό Συμβούλιο δίνει έμφαση στη νέα κατεύθυνση του οργανισμού και συνεχίζει να προσδίδει κεντρικό ρόλο στο λογισμικό. Βασικό στοιχείο της Audi Agenda είναι η επιτάχυνση της ανάπτυξης με την υιοθέτηση κεντρικής οργάνωσης. Ενισχύει τη διαχείριση της σειράς μοντέλων με μεγαλύτερη επιχειρηματική ευθύνη και θέτει τις ικανότητες Τεχνικής Ανάπτυξης. Σύμφωνα με αυτή, η αναπτυξιακή ικανότητα των τεχνικών τμημάτων συνδυάζεται με σαφώς καθορισμένη λογική συστήματος. Αυτό συνεπάγεται μεταστροφή σε ολοκληρωμένη ανάπτυξη οχημάτων βάσει λογισμικού. Ως μέλος του Δ.Σ. υπεύθυνος Innovation and SoftwareDefined Vehicle, ο Geoffrey Bouquot θα μετασχηματίσει την εταιρεία με επίκεντρο το λογισμικό. Ο CEO της AUDI AG, Gernot Döllner, δήλωσε: «Το Vorsprung durch Technik είναι η φιλοδοξία μας, και η καινοτομία είναι το κλειδί για το μέλλον. Χρειαζόμαστε ενδελεχή δομική αναπροσαρμογή για να επιτύχουμε ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης και σαφή εστίαση στο λογισμικό. Με την τοποθέτηση του Geoffrey Bouquot, εμμένουμε στο στόχο. Ο Geoffrey διαθέτει πλούσια πείρα στην ηγεσία και το μετασχηματισμό ομάδων ανάπτυξης και λογισμικού. Είμαι βέβαιος ότι θα συμβάλει καθοριστικά χάρη στο συνδυασμό τεχνολογικής ικανότητας, καινοτομίας και ηγετικών εμπειριών». Ο Geoffrey Bouquot σχολίασε: «Η Audi για μένα αντιπροσωπεύει την ακρίβεια και το μέλλον - τη μηχανική και την ψηφιοποίηση. Ανυπομονώ για τα νέα μου καθήκοντα και επιθυμώ να συμβάλω στην ανάπτυξη, από κοινού με την ομάδα της Audi και το οικοσύστημά της. Στόχος είναι η καλύτερη αποτελεσματικότητα και η περαιτέρω ανάπτυξη της ψηφιοποίησης». Αναλυτικά στο fleetnews.gr Ο GEOFFREY BOUQUOT ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΤΗΣ AUDI ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ SDV Η Audi επικεντρώνεται στα οχήματα λογισμικού Gernot Döllner Η BorgWarner Inc. (προμηθευτής αυτοκινήτων και ηλεκτρικής κινητικότητας) ανακοίνωσε ότι ο Joseph Fadool, σημερινός αντιπρόεδρος της BorgWarner Inc. και πρόεδρος και γενικός διευθυντής Εκπομπών, Θερμικών Συστημάτων και Στροβιλοσυμπιεστών, προάγεται σε εκτελεστικό αντιπρόεδρο και CEO της BorgWarner Inc., από την 1η Ιουλίου 2024. Ως Chief Operating Officer, ο κ. Fadool θα είναι υπεύθυνος για τις δραστηριότητες της εταιρείας και οι πρόεδροι των επιχειρηματικών μονάδων θα αναφέρονται σε αυτόν. Ο κ. Fadool θα αναφέρεται στον Frédéric Lissalde, πρόεδρο και CEO. Ο κ. Lissalde δήλωσε: «Ο Joe είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για το ρόλο του COO, δεδομένης της απόλυτης εξοικείωσής του με την εταιρεία μας και την κατανόηση της ανάπτυξης και της εμπορευματοποίησης των τεχνολογιών μας. Συγκεκριμένα, η συνεισφορά του στην επιχειρηματική μας μονάδα Εκπομπών, Θερμικών Συστημάτων και Στροβιλοσυμπιεστών την τελευταία πενταετία απέφερε ισχυρή ανάπτυξη και επιχειρηματική απόδοση, καθώς και ιδιαίτερες σχέσεις με σημαντικούς παγκόσμιους κατασκευαστές. Ανυπομονώ να συνεργαστώ στενότερα με τον Joe για να επιτύχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες και τους μετόχους μας». Ο κ. Fadool δήλωσε: «Είναι τιμή μου να αναλάβω Chief Operating Officer της εταιρείας μας σε αυτήν τη σημαντική περίοδο επιτάχυνσης της μετάβασης σε προηγμένες λύσεις κινητικότητας. Πιστεύω ότι δίνεται στην BorgWarner η τεράστια ευκαιρία παροχής σταθερής αξίας στους μετόχους μας μέσω πρωτοποριακών προϊόντων και υποστήριξης των μελλοντικών χαρτοφυλακίων των πελατών μας σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονώ να υποστηρίξω τον Fred και ολόκληρη την ομάδα της BorgWarner». Δομή νέων επιχειρηματικών μονάδων Με το διορισμό του κ. Fadool, η BorgWarner παρουσίασε επίσης τη δομή νέας επιχειρηματικής μονάδας που σχεδιάστηκε για περαιτέρω ενίσχυση της στρατηγικής Charging Forward της εταιρείας. Από την 1η Ιουλίου 2024, η εταιρεία θα αναδιοργανώσει τις επιχειρηματικές της μονάδες ως εξής: Συστήματα εκπομπών, θερμικά και στροβιλοσυμπιεστών, με επικεφαλής το δόκτορα Volker Weng. Συστήματα κίνησης και Morse, με επικεφαλής την Isabelle McKenzie. Συστήματα PowerDrive, με επικεφαλής το δόκτορα Stefan Demmerle. Συστήματα μπαταριών και φόρτισης, με επικεφαλής τον Henk Vanthournout. Ο JOSEPH FADOOL CHIEF OPERATING OFFICER ΤΗΣ BORGWARNER Joseph Fadool
10.06.24 #249 10 Η υψηλή απόδοση βρίσκεται στο επίκεντρο της καινούργιας Mustang GTD 1, με την κορυφαία κατασκευαστική ποιότητά της και τη μαεστρία των σχεδιαστών της να είναι κυριολεκτικά ορατές, χάρη σε ένα παράθυρο στην καμπίνα που μετατρέπεται σε βιτρίνα για την υπερσύγχρονη, αγωνιστικού τύπου, ανάρτηση του κορυφαίου κουπέ μοντέλου της Ford. «Η πίσω ανάρτηση είναι σχεδιασμένη με συγκεκριμένη στόχευση. Παράλληλα, είναι και κάτι που θέλεις να βλέπεις», δήλωσε ο Jim Owens, Marketing Manager, Mustang GTD, επισημαίνοντας: «Θα ήταν κρίμα από τη μεριά μας να την κρύψουμε και να μην τη βλέπουμε ποτέ. Με το παράθυρο αυτό, οι ιδιοκτήτες της Mustang GTD έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν τις μπλε και χρυσαφί πινελιές των αμορτισέρ, χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί το πάνελ, ενώ ταυτόχρονα ο συνοδηγός μπορεί κυριολεκτικά να παρακολουθεί την ανάρτηση σε δράση». Με πλάτος που φτάνει σχεδόν τα 60 cm και ύψος 25 cm, το συγκεκριμένο παράθυρο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό φύλλο με επίστρωση ανθεκτική στις γρατζουνιές και στις δύο πλευρές του, εκθέτει σε κοινή θέα τη σκληρή δουλειά που έχουν πραγματοποιήσει οι μηχανικοί, θυμίζοντας ένα εξαιρετικής κατασκευής ρολόι ακριβείας. «Με ένα αυτοκίνητο τόσο ικανό όσο η νέα Mustang GTD, έπρεπε να κάνουμε κάτι που να είναι cool, και αυτό είναι κάτι που οι ιδιοκτήτες θα το εκτιμήσουν», δήλωσε ο Owens. Η πίσω ανάρτηση της Mustang GTD, στην οποία τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται χαμηλά και ανάμεσα στους πίσω τροχούς και όχι εν σειρά και πάνω από αυτούς, αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα της ικανότητας της Ford να φέρνει σε μοντέλα παραγωγής την αγωνιστική της τεχνογνωσία. Σε συνδυασμό με ένα ισχυρό, άκαμπτο και ελαφρύ σωληνωτό υποπλαίσιο αγωνιστικού τύπου, το καθαρόαιμο DNA στο πίσω μέρος της Mustang GTD κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνά. Τα αμορτισέρ Adaptive Spool Valve, τα οποία υπογράφει η Multimatic, δεν υπόκεινται σε περιορισμούς που συνήθως εμπίπτουν σε αντίστοιχες αγωνιστικές λύσεις. Καθώς μπορούν να μεταβούν από την πιο μαλακή στην πιο σκληρή ρύθμισή τους σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου (έξι φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ανθρώπινου ματιού), τα αμορτισέρ ASV προσαρμόζονται συνεχώς με βάση το πρόγραμμα οδήγησης, το οδόστρωμα και τις εντολές του οδηγού, προκειμένου να μεγιστοποιούν σε όλες τις συνθήκες την επιφάνεια επαφής των ελαστικών της Michelin με το δρόμο. Η ΥΠΕΡΣΎΓΧΡΟΝΗ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΎ ΤΎΠΟΥ, ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΤΗΣ MUSTANG GTD Τεχνολογία δοκιμασμένη σε αγώνες Η Hyundai Motor Company επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στο σχεδιασμό σε παγκόσμιο επίπεδο, κατακτώντας το διάσημο βραβείο Red Dot 2024 με το νέο Santa Fe στην κατηγορία Product Design: Cars and Motorcycles. Κατακτώντας ένα ακόμη κορυφαίο βραβείο σχεδίασης σε παγκόσμιο επίπεδο, η Hyundai Motor αναδεικνύει την πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας, που βασίζεται πάντα στον άνετο τρόπο διαβίωσης των πελατών. «Αισθανόμαστε μεγάλη τιμή που κατακτούμε Red Dot Design Awards για τα οχήματα και τις τεχνολογικές καινοτομίες μας. Αυτή η αναγνώριση αναδεικνύει την εξαιρετική αφοσίωση που επιδεικνύει η ομάδα των σχεδιαστών και των μηχανικών μας στο κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης. Υπογραμμίζει παράλληλα την αξιοσημείωτη ανταγωνιστικότητα της σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai στην παγκόσμια αγορά», δήλωσε ο SangYup Lee, Executive Vice President και Head of Hyundai και Genesis Global Design. Παράλληλα, η Hyundai Motor κατέκτησε ένα ακόμη βραβείο Red Dot στην κατηγορία Product Design: Outdoor and Camping Equipment με το Multi-Lantern. Αυτό το ευέλικτο προϊόν συνδυάζει δύο χαρακτηριστικά για να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των χρηστών. Λειτουργεί ως φορητός φακός για υπαίθριες δραστηριότητες και μπορεί επίσης να μετατραπεί σε διαχύτη φωτός. RED DOT DESIGN AWARD ΣΤΟ HYUNDAI SANTA FE
10.06.24 #249 11 Η Stellantis και η Sixt αναφέρουν την επιτυχή έκβαση της συνεργασίας τους. Κατόπιν συμφωνίας πολλών δισ. ευρώ, που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2024, οι δύο εταιρείες πέτυχαν ένα αξιοσημείωτο ορόσημο. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2024, η Stellantis παρέδωσε περίπου 30.000 οχήματα στη Sixt μόνο στην Ευρώπη, περιλαμβάνοντας περισσότερα από 50 μοντέλα εννέα εμβληματικών μαρκών. Αυτός ο στόλος διαθέτει μεγάλη γκάμα οχημάτων, από αυτοκίνητα πόλης έως SUV και μεγάλη γκάμα συστημάτων κίνησης, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), όλα τελευταίας τεχνολογίας λογισμικού και συστημάτων ψυχαγωγίας. Η συνεργασία παρέχει τη δυνατότητα στη Sixt να αποκτήσει έως και 250.000 οχήματα για τον στόλο ενοικίασής της στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική την επόμενη τριετία. Οι μέχρι σήμερα παραδόσεις υπογραμμίζουν την καλή πορεία των δύο εταίρων. Από την έναρξη της συνεργασίας, οι πελάτες της Sixt που επέλεξαν όχημα Stellantis έμειναν ικανοποιημένοι από την εμπειρία. Συνολικά, έχουν καλύψει περισσότερα από 300 εκατομμύρια χιλιόμετρα με αυτοκίνητα Stellantis της Sixt από τις αρχές του 2024. Τα θετικά σχόλια καταδεικνύουν τη δημοτικότητα μαρκών όπως οι Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Opel/ Vauxhall, Peugeot, Maserati, καθώς και επαγγελματικών οχημάτων, και πολλοί πελάτες σκέπτονται να αγοράσουν τα οχήματα που ενοικίασαν. Ο Uwe Hochgeschurtz, CΟO της Stellantis Ευρύτερης Ευρώπης, δήλωσε: «Με τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Sixt, εκπληρώνουμε τις δεσμεύσεις μας για καθαρή, ασφαλή και οικονομικά προσιτή κινητικότητα. Είμαστε ευτυχείς που ανακοινώνουμε την παράδοση του 30.000ού οχήματος στη Sixt το 2024. Αυτό το ρεκόρ σε τόσο σύντομη περίοδο αποτελεί απόδειξη της ισχυρής συνεργασίας μας. Η τελευταία παράδοση ήταν μια ολοκαίνουργια Lancia Ypsilon, ένα υπέροχο αυτοκίνητο που θα πρωτοστατήσει στην εκ νέου κατάκτηση της Ευρώπης από τη Lancia. Η παρουσία του Co-CEO της Sixt, Konstantin Sixt, και του CEO της Lancia, Luca Napolitano, ήταν μεγάλη τιμή για μένα». Ο Konstantin Sixt, Co-CEO της Sixt, είπε από την πλευρά του: «Είναι υπέροχη αυτή η επιτυχημένη συνεργασία και καλωσορίζουμε το 30.000ό από τα πολλά συναρπαστικά οχήματα της Stellantis στο στόλο μας. Αυτή είναι μόνον η αρχή. Ευχαριστώ ειλικρινά τις ομάδες της Stellantis και της Sixt για την εξαιρετική συνεργασία τους. Η συνεργασία με έναν προοδευτικό κατασκευαστή αυτοκινήτων πλήρους εμβέλειας, όπως η Stellantis, υπογραμμίζει τη φιλόδοξη αναπτυξιακή μας στρατηγική και την υπόσχεσή μας να παρέχουμε στους πελάτες την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες τους». 30.000 ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟΥ Stellantis - Sixt Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έφτασε στο τέλος του. Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 1905, αναβλήθηκε το 2020 λόγω της πανδημίας. Η επανάληψή του τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους είχε σκοπό να «επανατοποθετήσει και να διαιωνίσει» το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον από τους κατασκευαστές - ένας από τους λόγους, αναφέρουν οι διοργανωτές, που αποφάσισαν να σταματήσουν την έκθεση. Ωστόσο, δεν ήλθε εντελώς το τέλος της εκδήλωσης: θα συνεχιστεί στη Μέση Ανατολή ως GIMS (συντομογραφία του Geneva International Motor Show) στο Κατάρ. Ο Alexandre de Senarclens, πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, δήλωσε ότι «η έλλειψη ενδιαφέροντος εκ μέρους των κατασκευαστών σε μια δύσκολη συγκυρία, ο ανταγωνισμός από τις εκθέσεις του Παρισιού και του Μονάχου, που στηρίζονται από την εγχώρια βιομηχανία τους, και οι επενδύσεις που απαιτούνται για μια τέτοια εκδήλωση, έδωσαν το τελικό κτύπημα». Έτσι, η υπεραιωνόβια παράδοση φτάνει στο τέλος της. Στην ακμή του, το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης κάλυπτε 120.000 τ.μ. και προσείλκυε 120 εκθέτες και 600.000 επισκέπτες. Το δεύτερο GIMS Qatar θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα του Κατάρ, την Ντόχα, τον Νοέμβριο του 2025. «Είναι ευχάριστο που οι εκθέσεις αυτοκινήτου συνεχίζουν να προσελκύουν μάρκες σε διάφορα μέρη του κόσμου και ότι η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης έχει ενισχύσει την φήμη της στη Μέση Ανατολή», αναφέρει ο Sandro Mesquita, CEO της GIMS. ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΚΛΕΙΝΕΙ
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=