FLEETNEWS #248

03.06.24 #248 4 Αποδίδοντας 782 PS και 1.000 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/ χλμ (WLTP), η νέα Continental GT σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την Bentley. Δεν θα είναι μόνο το ισχυρότερο και πιο δυναμικό αυτοκίνητο δρόμου της Bentley στην 105χρονη ιστορία της εταιρείας, αλλά θα είναι και το πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Παράλληλα, διατηρεί αναλλοίωτα τη χειροποίητη πολυτέλεια και τα εξαιρετικά υλικά στοιχεία που είναι συνώνυμα όλων των μοντέλων της μάρκας. Η τελευταία γενιά της τεχνολογίας πλαισίου περιλαμβάνει ενεργή τετρακίνηση με torque vectoring, τετραδιεύθυνση, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους 48V και νέα προηγμένα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση και ο νέος τεχνολογικός εξοπλισμός ολοκληρώνουν την τελευταία γενιά του αυτοκινήτου που έρχεται να καθορίσει τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής της Bentley. Η Continental GT, που παρουσιάστηκε αρχικά το 2002, ξεκίνησε την αναγέννηση της Bentley. Το αυτοκίνητο αυτό έμελλε να μεταμορφώσει την εταιρεία, προκαλώντας καταλυτική αύξηση των πωλήσεων κατά δέκα φορές και επαναπροσδιορίζοντας τη θέση της Bentley στη σύγχρονη εποχή. Τόσο η σχεδιαστική έμπνευση, όσο και οι αναφορές σχετικά με τις επιδόσεις και τον σπορ χαρακτήρα της Continental GT, προήλθαν από την R Type Continental του 1952, το ταχύτερο τετραθέσιο αυτοκίνητο στον κόσμο εκείνη την εποχή, το οποίο ουσιαστικά καθόρισε την έννοια του πολυτελούς Grand Tourer. Ήταν ένα πληθωρικό σεντάν μεγάλων αποστάσεων, για να διασχίζει την ευρωπαϊκή ήπειρο, εξ ου και το όνομά του. Η Continental GT υιοθέτησε τις ίδιες τρεις βασικές σχεδιαστικές αρχές: το δυναμικό προφίλ, το τονισμένο πίσω μέρος και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ H νέα Bentley Continental GT Με γνώμονα την ανθρωποκεντρική σχεδίαση, τη δυναμική και τη χρηστικότητα που εφαρμόστηκε κατά την ανάπτυξη της 11ης γενιάς Civic, οι μηχανικοί της Honda έχουν τελειοποιήσει κάθε πτυχή του Civic Type R. Για τον σκοπό αυτό, ενσωμάτωσαν έναν λειτουργικό αεραγωγό στο καπό και έναν νέο πίσω διαχύτη, που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα. Το Type R είναι επίσης χαμηλότερο και φαρδύτερο από το στάνταρ Civic, με μια νέα πίσω αεροτομή, η οποία τονίζει την κομψή γραμμή οροφής και συνεισφέρει στην αεροδυναμική απόδοση και τη σπορτίφ, μυώδη εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων και η αυξημένη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων πετυχαίνουν μια εξαιρετική αναλογία ισχύος/ βάρους για την κατηγορία του. Το αναβαθμισμένο σύστημα revmatch με auto blip εξασφαλίζει μια απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Για το εσωτερικό του Type R οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα εκρηκτικό κόκκινο χρώμα, ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό - στοιχεία που συναντάμε στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Honda. Εκτός από τα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης, η νέα ρύθμιση ‘Individual’ υπόσχεται νέα επίπεδα εξατομίκευσης, επιτρέποντας στους οδηγούς να παραμετροποιούν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού. Όπως όλα τα μοντέλα Type R της Honda, το Civic Type R φέρει το εμβληματικό κόκκινο σήμα «H» της μάρκας, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της Honda. Χρονολογείται από το 1965 και την επιτυχία του μονοθεσίου RA272 Formula 1 στο Grand Prix του Μεξικού, το οποίο έφερε λευκό χρώμα και έναν κόκκινο ανατέλλοντα ήλιο στο ρύγχος. Η Honda συνεχίζει να διευρύνει τις κατακτήσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την τελευταία γενιά Type R να σημειώνει νέο ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου μοντέλου στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Το Honda Civic Type R, το hot hatch υψηλών επιδόσεων, βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Περισσότερα στο fleetnews.gr 2024 HONDA CIVIC TYPE R

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=