FLEETNEWS #248

03.06.24 #248 3 Το νέο Renault Captur φιλοδοξεί να καθορίζει την αγορά των αστικών SUV με πλήθος πρόσθετων χαρακτηριστικών, που συντελούν στην ταυτότητά του και την επιτυχία του τα τελευταία 10 χρόνια. Με νέο εμπρόσθιο μέρος και πιο σπορ γραμμή, αποκτά πιο κομψή και πιο πολυτελή εμφάνιση. Αυτή η αλλαγή τονίζεται με τη νέα διακόσμηση τύπου Esprit Alpine, με τα σπορ χαρακτηριστικά και το κομψό ύφος της Alpine. Το Renault Captur διαθέτει εξαιρετική άνεση και ευελιξία. Η ευχάριστη οδήγηση και μετακίνηση υποστηρίζεται δυναμικά από αναβαθμίσεις υψηλής τεχνολογίας, που προσφέρουν πιο συνδεδεμένη και αποτελεσματικότερη εμπειρία. «Το Captur διαθέτει το DNA αυτοκινήτου κατηγορίας Β της Renault, με υψηλή θέση οδήγησης και ευρύχωρο εσωτερικό, σχεδιασμένο για τις ανάγκες οδηγού και επιβατών. Παράλληλα, εξακολουθεί να είναι συμπαγές, με μήκος μόλις 4,24 μέτρων. Το νέο Captur βασίζεται στην επιτυχία του, με πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων οχημάτων. Τώρα είναι ακόμα πιο δυναμικό και συνδεδεμένο με την εποχή του, με νέα, πιο δυναμική εμφάνιση, με αναφορές στην Esprit Alpine και σπορ σχεδιασμό, αμιγώς υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech και OpenR Link με ενσωματωμένο Google. Πρόκειται για χρήσιμες τεχνολογίες, που επιδοκιμάζουν οι πελάτες μας», δήλωσε ο Bruno Vanel, διευθυντής Επιδόσεων Προϊόντων της Renault. Το όχημα νέας γενιάς διατίθεται με δυνατότητα επιλογής τριών τύπων καυσίμων και έξι σύγχρονων αποδοτικών κινητήρων και παρέχει εξαιρετική απόλαυση τόσο στον οδηγό, όσο και στους επιβάτες. Αθόρυβο σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πόλη, χωρίς περιορισμούς φόρτισης και με ισχύ 145 ίππων, η αμιγώς υβριδική τεχνολογία E-Tech επιτυγχάνει άριστα αποτελέσματα, τόσο στην απόδοση καυσίμου, όσο και στις εκπομπές CO2, με 4,6 λίτρα/100 χλμ και 105 γρ/χλμ (WLTP) . Η νέα λειτουργία E-SAVE διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας κατ’ ελάχιστον στο 40%. Έτσι εξασφαλίζεται και η βέλτιστη απόδοση σε ανηφορικό έδαφος. Το νέο Renault Captur είναι επίσης διαθέσιμο με κινητήρα ECO-G 100 ίππων διπλού καυσίμου, βενζίνης-LPG, με αυτονομία 1.300 χλμ. και δύο δεξαμενές, συμπεριλαμβανομένης δεξαμενής υγραερίου χωρητικότητας 40 λίτρων (συν 8 λίτρα επιπλέον). ΝΕΟ, ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Β Νέο Renault Captur Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν να καταφέρουν τόσο πολλά στους τομείς της κατανάλωσης και της αυτονομίας όσα το νέο Ford Kuga Hybrid, το οποίο τροφοδοτείται από το πιο προηγμένο και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης της αγοράς, εξασφαλίζοντας ελευθερία κίνησης με ένα γέμισμα που φτάνει τα 900 χιλιόμετρα. Με εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση βενζίνης από μόλις τα 5,3 λίτρα για κάθε 100 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP για την έκδοση του μοντέλου με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) και από 5,7 λίτρα για την ίδια απόσταση για την τετρακίνητη (AWD), το νέο Ford Kuga κυριολεκτικά δεν σταματά πουθενά, αποτελώντας επάξια τον απόλυτο πρωταθλητή σε οικονομία καυσίμου και αυτονομία κατηγορία των μεσαίων SUV. Με το νέο Ford Kuga Hybrid δεν χρειάζεται ποτέ να φορτίζετε την μπαταρία του αυτοκινήτου σας, αφού γι’ αυτό φροντίζει πάντα το ευφυές υβριδικό σύστημα κίνησης μέσω της προηγμένης αναγεννητικής πέδησης την οποία ενσωματώνει, αλλά και της ικανότητας του ακόμα πιο ισχυρού σε σχέση με πριν ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί αντίστροφα ως γεννήτρια κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης του οχήματος. Επιπρόσθετα, ο αναβαθμισμένος ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.5L της Ford είναι σε θέση να τροφοδοτεί και αυτός με τη σειρά του με ενέργεια την μπαταρία, όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν. Με δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον σε ποσοστό έως και 64%, το νέο Ford Kuga Hybrid φιλοξενεί ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει στον πυρήνα του έναν ατμοσφαιρικό, αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 2.5L, τέσσερις κυλίνδρους και 16 βαλβίδες με σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο οποίος λειτουργεί σύμφωνα με τον εξαιρετικά αποδοτικό θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson. Αυτός ο κινητήρας συνεργάζεται με έναν τριφασικό και υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος αντλεί την απαραίτητη για τη λειτουργία του ηλεκτρική ενέργεια από μια υδρόψυκτη -επίσης- μπαταρία ιόντων λιθίου, που έχει χωρητικότητα 1,1 kWh και βρίσκεται εγκατεστημένη σε ασφαλές σημείο, χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Όλα αυτά ελέγχονται μέσω μιας προηγμένης μονάδας και συνεργάζονται με ένα αναβαθμισμένο power-split αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για ακόμα καλύτερη αποδοτικότητα καυσίμου και ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. FORD KUGA HYBRID: 900 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΕΜΙΣΜΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=