03.06.24 #248 15 miniBus, που θα φιλοξενεί διάφορες λύσεις αυτοματισμών από εξειδικευμένους συνεργάτες. Τα πειράματα έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ άλλα πρόκειται να ανακοινωθούν μέσω της WeRide, του παγκόσμιου ειδικού στα αυτόνομα οχήματα, με μια πρώτη επίδειξη αυτόνομης οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του τουρνουά τένις του RolandGarros 2024. Η στρατηγική αυτόνομων οχημάτων Υπάρχει μια διεθνής συμφωνία σχετικά με τα 6 επίπεδα της «αυτοματοποιημένης και αυτόνομης οδήγησης», που αρχίζουν από το επίπεδο L0, χωρίς καμία υποβοήθηση οδήγησης, έως το επίπεδο L5, το απόλυτο επίπεδο στο οποίο το όχημα είναι πλήρως αυτόνομο σε όλες τις καταστάσεις και κινείται χωρίς χειριστή/ οδηγό. Στην περίπτωση των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, το Renault Group επικεντρώνει τις προσπάθειές του στο επίπεδο L2 ή ακόμα και στο L2+, με αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ή η αυτόματη λειτουργία προσπέρασης. Αν και υποβοηθούμενος, ο οδηγός εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο της οδήγησης. Υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα τεχνολογικής πολυπλοκότητας μεταξύ της αυτονομίας του επιπέδου L2 και του επιπέδου L3, επειδή το όχημα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί με ασφάλεια σε πολύπλοκα περιβάλλοντα, αλλά με περιορισμένη επαγρύπνηση από την πλευρά του οδηγού. Σε αυτό το στάδιο, το κόστος που θα επιβάρυνε τους πελάτες, σε σχέση με τα οφέλη που θα προέκυπταν από την αυτόνομη οδήγηση, θα καθιστούσε τη ζήτηση περιορισμένη ή ακόμη και μηδενική. Ταυτόχρονα, το Renault Group διασφαλίζει ότι η αρχιτεκτονική των οχημάτων του μπορεί να εξελιχθεί προς την αυτονομία της οδήγησης, εάν οι προσδοκίες, οι κανονισμοί ή το κόστος των τεχνολογιών καταστήσουν οικονομικά συμφέρουσα αυτή την προοπτική. Από την άλλη, σε ό,τι αφορά στα δημόσια ΜΜΜ, το Renault Group εκτιμά ότι η ανάγκη για αυτόνομα mini Buses υπολογίζεται σε αρκετές χιλιάδες τα επόμενα χρόνια. Το αυτόνομο miniBus, αναγκαίο στις δημόσιες συγκοινωνίες Στην Ευρώπη, περισσότερες από 400 μεγάλες πόλεις θα υιοθετήσουν σταδιακά το μέτρο των ζωνών χαμηλών εκπομπών ρύπων για τις μετακινήσεις των κατοίκων τους. Πεπεισμένο για τα οφέλη των αυτόνομων δημόσιων συγκοινωνιών, το Renault Group διεξάγει εδώ και αρκετά χρόνια δοκιμές για να καθορίσει την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των τοπικών αρχών, όπως συμβαίνει με το «Mach 2 project» που ανακοινώθηκε το 2023, στο πλαίσιο του οποίου από το 2026 θα διατίθεται ένας στόλος από αυτοματοποιημένα ηλεκτρικά minibuses, ενσωματωμένα στο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών του Chateauroux Metropole (Γαλλία). Σε τελικό στάδιο, αυτές οι δοκιμές θα οδηγήσουν τον όμιλο να προσφέρει μια ρομποτική πλατφόρμα ηλεκτρικών miniBuses με βάση το νέο Renault Master, ικανή να ενσωματώνει λύσεις αυτοματισμού από εξειδικευμένους συνεργάτες όπως η EasyMile, η Milla και η WeRide. Περισσότερα στο fleetnews.gr Το Hyundai Motor Group υπέγραψε 15ετή συμφωνία προμήθειας ενέργειας (PPA) με τη Matrix Renewables, εταιρεία ενεργειακής ανάπτυξης με έδρα τη Μαδρίτη της Ισπανίας, για το Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA) στην Τζόρτζια και άλλες μονάδες παραγωγής των ΗΠΑ. Ο όμιλος θα προμηθευθεί 147 MW ισχύος παραγωγής από το Stillhouse Solar Project της Matrix Renewables στην κομητεία Bell του Τέξας, έχοντας συνολική παραγωγική ικανότητα 210 MW. Μέσω αυτού του έργου, η Hyundai Motor αναμένει να εξασφαλίσει περίπου 378 GWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως, προβλέποντας ετήσια μείωση 140.000 τόνους εκπομπών άνθρακα. Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση του ομίλου να χρησιμοποιεί Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στις μονάδες παραγωγής του σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ασφαλής ηλιακή ενέργεια θα υποστηρίξει τη βιώσιμη παραγωγή σε πολλά συνεργαζόμενα με τον όμιλο εργοστάσια στις ΗΠΑ, όπως το HMGMA, ένα εργοστάσιο αφιερωμένο στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) και άλλα εργοστάσια που προμηθεύουν εξαρτήματα, χαλύβδινες πλάκες και φύλλα χάλυβα για τα ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου. HYUNDAI MOTOR: ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=