FLEETNEWS #248

03.06.24 #248 14 Με τις συμφωνίες της 11ης Ιουλίου 2023 μεταξύ Renault Group και Geely και μετά την έγκριση των αρμόδιων αρχών, η Horse Powertrain Limited ιδρύθηκε επισήμως την 31η Μαΐου 2024 και κάθε όμιλος κατέχει το 50% της νέας εταιρείας. Η νέα εταιρεία θα ηγηθεί της αγοράς εξαρτημάτων και συστημάτων υβριδικών και καύσης. Ο Matias Giannini αναλαμβάνει CEO της Horse Powertrain limited. Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου αναλαμβάνει ο Daniel Li και θα συμμετέχουν 6 διευθυντές εκ των μετόχων, ισότιμης εκπροσώπησης. Η Horse Powertrain Limited προβλέπει να έχει περίπου 15 δισ. ευρώ ετήσια έσοδα και παραγωγή περίπου 5 εκατομμυρίων μονάδων κινητήρων ετησίως και εξ αρχής θα διαθέτει πλήρες χαρτοφυλάκιο τεχνολογιών αιχμής για παγκόσμιους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών συστημάτων, κινητήρων εσωτερικής καύσης, κιβωτίων ταχυτήτων και μπαταριών. Η έδρα της εταιρείας θα είναι στο Λονδίνο. Ο Luca de Meo, CEO του Renault Group, δήλωσε: «Σήμερα γίνεται ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση της μεγαλύτερης πρόκλησης της αυτοκινητοβιομηχανίας: της απανθρακοποίησης των οδικών μεταφορών. Η συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία Geely για την ίδρυση νέας εταιρείας με ικανότητα και τεχνογνωσία ανάπτυξης κινητήρων εσωτερικής καύσης εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών και υβριδικών τεχνολογιών υψηλής αξίας, είναι το κλειδί για το μέλλον. Μέσω της Horse Powertrain, το Renault Group μπορεί να επιτύχει παγκόσμια πρωτοπορία και κλίμακα σε έναν τομέα που αντιπροσωπεύει άνω του 80% των δραστηριοτήτων του. Από κοινού θα αναπτυχθούμε για να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της απανθρακοποίησης μέσω της καινοτομίας». Ο Eric Li, πρόεδρος της Geely Holding, δήλωσε: «Για να επιτύχει ο κλάδος μηδενικές εκπομπές τις επόμενες δεκαετίες, απαιτούνται παγκόσμιες συνέργειες, ποικίλες τεχνολογίες και διαμοιρασμός εμπειρογνωμοσύνης. Γι’ αυτό είμαστε ευτυχείς που ολοκληρώνεται η συνεργασία μας με το Renault Group. Η HORSE Powertrain Limited θα διαθέτει το χαρτοφυλάκιο, την κλίμακα και την ικανότητα να προσφέρει τις λύσεις χαμηλών εκπομπών που απαιτεί η αυτοκινητοβιομηχανία του αύριο. Το σημερινό λανσάρισμα σηματοδοτεί νέο κεφάλαιο βιώσιμης κινητικότητας και εμείς, στην Geely, είμαστε υπερήφανοι για τη συμμετοχή μας». Το Renault Group και η Geely πιστεύουν πως απαιτείται συνδυασμός διαφόρων τεχνολογιών κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων εσωτερικής καύσης υψηλής απόδοσης (ICE), συνθετικών καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα και υδρογόνου, για να επιτευχθεί η απανθρακοποίηση σε έναν περιβάλλον όπου πάνω από τα μισά οχήματα που παράγονται προβλέπεται να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2040. Η Horse Powertrain θα προμηθεύει διάφορους βιομηχανικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Renault Group, Geely Auto, Volvo Cars, Proton, Nissan και Mitsubishi Motors Company. Η εταιρεία είναι έτοιμη να συνεργαστεί με πελάτες και συνεργάτες παγκοσμίως και να τους υποστηρίξει με ολοκληρωμένες λύσεις συστημάτων κίνησης και καλωσορίζει συνεργάτες για περαιτέρω ενίσχυση της αλυσίδας αξίας. Από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της, η Horse Powertrain Limited κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως σε λύσεις υβριδικών και συστημάτων καύσης με: „ 17 παγκόσμιες εγκαταστάσεις „9 πελάτες σε 130 χώρες „5 κέντρα Ε&Α „Περίπου 19.000 εργαζομένους „ Προβλεπόμενα ετήσια έσοδα περίπου 15 δισ. ευρώ „ 5 εκατομμύρια προβλεπόμενες μονάδες κινητήρων ετησίως „ Κάλυψη κάθε τύπου υβριδικών λύσεων - αμιγώς υβριδικά και plugin υβριδικά μεγάλης αυτονομίας, καθώς και κινητήρες εσωτερικής καύσης εναλλακτικών καυσίμων, όπως αιθανόλη, μεθανόλη, LPG, CNG, H2 κ.λπ. ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΠΟ RENAULT GROUP ΚΑΙ GEELY HORSE Powertrain Limited Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι αυτή έχει αξία μόνο εάν είναι κοινόχρηστη, οικονομικά προσβάσιμη και πραγματικά χρήσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Σε ό,τι αφορά τα ΙΧ, το Renault Group προσφέρει ήδη κορυφαίου επιπέδου συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στα περισσότερα από τα μοντέλα του. Περαιτέρω αυτοματοποίηση ορισμένων λειτουργιών, με στόχο την επίτευξη πλήρους αυτονομίας του οχήματος, φαίνεται προς το παρόν απίθανη, δεδομένων των σημερινών κανονισμών, των προσδοκιών των πελατών και του κόστους της περίπλοκης αυτής τεχνολογίας. Όσον αφορά στις δημόσιες συγκοινωνίες, το Renault Group στοχεύει να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερα ενεργό ρόλο στη βιώσιμη και αυτόνομη μετακίνηση. Για το σκοπό αυτό αναπτύσσει μια ηλεκτρική, ρομποτική και προ-εξοπλισμένη πλατφόρμα RENAULT GROUP: NΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΜΜ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=