ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024 #248 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Νέα εταιρεία κινητήρων από Renault Group και Geely Νέες δοκιμές Euro NCAP και Green NCAP Ford Pro: Έρευνα του Cebr για τα eLCV
03.06.24 #248 2 Με τη σχεδιαστική σπουδή που ακούει στο όνομα BMW Concept Skytop, το BMW Group φέρνει στο φως ένα εξαιρετικά κομψό και μοναδικό στο είδος του όχημα. Το πρότυπο παρουσιάζεται στην Concorso d’Eleganza Villa d’Este, τα ετήσια καλλιστεία ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που πραγματοποιούνται στις όχθες της λίμνης Κόμο. Το ανοιχτό διθέσιο μοιάζει με περίτεχνα κατασκευασμένο γλυπτό σε τέσσερις τροχούς, ξεχωρίζοντας για την κομψή και σπορ σχεδίασή του, που συνδυάζεται με ένα αθλητικό και μυώδες παρουσιαστικό. Τόσο το εσωτερικό όσο και οι εξωτερικές επιφάνειες του πρωτοτύπου υιοθετούν ζεστούς μονόχρωμους τόνους, συνδυάζοντας τα αποκλειστικά υλικά με την παραδοσιακή αριστοτεχνία. «Η BMW Concept Skytop διαθέτει μια πραγματικά μοναδική και εξωτική σχεδίαση, σύμφωνα με την παράδοση της Concorso d’Eleganza Villa d’Este. Προσφέρει ένα συνδυασμό δυναμικής οδήγησης και κομψότητας στο υψηλότερο επίπεδο, εφάμιλλο με αυτό των ιστορικών προγόνων της, όπως η BMW Z8 και η BMW 503», σχολιάζει ο Adrian van Hooydonk, επικεφαλής του BMW Group Design. Αναλυτικά στο fleetnews.gr BMW CONCEPT SKYTOP Η Volkswagen παρουσίασε τα σχέδια ενός προσιτού ηλεκτρικού αυτοκινήτου για το 2027. Το ID.1, που θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, τιμάται 20.000 ευρώ και συνιστά κίνηση αντιμετώπισης των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) χαμηλού κόστους, τα οποία ενδέχεται να κατακτήσουν το ένα τέταρτο της αγοράς το 2024. Οι πωλήσεις EV της Volkswagen επιβραδύνθηκαν το πρώτο τρίμηνο, μετά την απόφαση εστίασης στα plugin υβριδικά. Η ζήτηση πολύ ακριβών αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβραδύνθηκε επίσης, τονίζοντας τη μεταστροφή των καταναλωτών. Το ID.1 συνιστά στρατηγική κίνηση της Volkswagen και συνδυάζει υψηλή παραγωγή με εγχώρια εφοδιαστική αλυσίδα. Πρόκειται για νέα βιομηχανική πολιτική με επίκεντρο την Ευρώπη. Ο CEO του Volkswagen Group, Oliver Blume, ανέφερε: «Πρόκειται για βασική ηλεκτρική κινητικότητα από και για την Ευρώπη», που προασπίζει τα συμφέροντα των Ευρωπαίων πελατών. Το ID.1 δεν είναι το μόνο σχέδιο για την Ευρώπη, καθώς η Volkswagen δραστηριοποιείται επίσης στην «Electric Urban Car Family», με τέσσερα συμπαγή EV με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ που θα κατασκευάζονται στην Ισπανία. Ωστόσο, η στρατηγική προσιτών EV δεν περιορίζεται στην Ευρώπη και η Volkswagen έχει σχέδια για ένα EV κάτω των 35.000 ευρώ για την αγορά της Βόρειας Ευρώπης το 2027. Η έκθεση της Transport & Environment (T&E) έδειξε ότι τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα κάλυψαν το 19,5% της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων πέρυσι και ενδέχεται να φτάσουν στο 25% φέτος. Σύμφωνα με την έκθεση, το μερίδιο των κινεζικών EV στην Ευρώπη μπορεί να φτάσει το 11% το 2024 και το 20% το 2027. Η Ευρώπη προβλέπεται να αυξήσει τους δασμούς εισαγωγής των κινεζικών EV, αλλά η Κίνα είναι ίσως ήδη έτοιμη να αντικρούσει αυτή την κίνηση, καθώς το Seagull των 10.000 δολαρίων της BYD θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2025. Το ID.1 μπορεί να προκαλέσει νέο ανταγωνισμό τιμών, αυτήν τη φορά μεταξύ των Ευρωπαίων κατασκευαστών EV και να ξεκινήσει νέα φάση ανταγωνισμού στην αγορά. ΣΧΕΔΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ Volkswagen ID.1 FLEET NEWS #248 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.
03.06.24 #248 3 Το νέο Renault Captur φιλοδοξεί να καθορίζει την αγορά των αστικών SUV με πλήθος πρόσθετων χαρακτηριστικών, που συντελούν στην ταυτότητά του και την επιτυχία του τα τελευταία 10 χρόνια. Με νέο εμπρόσθιο μέρος και πιο σπορ γραμμή, αποκτά πιο κομψή και πιο πολυτελή εμφάνιση. Αυτή η αλλαγή τονίζεται με τη νέα διακόσμηση τύπου Esprit Alpine, με τα σπορ χαρακτηριστικά και το κομψό ύφος της Alpine. Το Renault Captur διαθέτει εξαιρετική άνεση και ευελιξία. Η ευχάριστη οδήγηση και μετακίνηση υποστηρίζεται δυναμικά από αναβαθμίσεις υψηλής τεχνολογίας, που προσφέρουν πιο συνδεδεμένη και αποτελεσματικότερη εμπειρία. «Το Captur διαθέτει το DNA αυτοκινήτου κατηγορίας Β της Renault, με υψηλή θέση οδήγησης και ευρύχωρο εσωτερικό, σχεδιασμένο για τις ανάγκες οδηγού και επιβατών. Παράλληλα, εξακολουθεί να είναι συμπαγές, με μήκος μόλις 4,24 μέτρων. Το νέο Captur βασίζεται στην επιτυχία του, με πωλήσεις άνω των δύο εκατομμυρίων οχημάτων. Τώρα είναι ακόμα πιο δυναμικό και συνδεδεμένο με την εποχή του, με νέα, πιο δυναμική εμφάνιση, με αναφορές στην Esprit Alpine και σπορ σχεδιασμό, αμιγώς υβριδικό σύστημα κίνησης E-Tech και OpenR Link με ενσωματωμένο Google. Πρόκειται για χρήσιμες τεχνολογίες, που επιδοκιμάζουν οι πελάτες μας», δήλωσε ο Bruno Vanel, διευθυντής Επιδόσεων Προϊόντων της Renault. Το όχημα νέας γενιάς διατίθεται με δυνατότητα επιλογής τριών τύπων καυσίμων και έξι σύγχρονων αποδοτικών κινητήρων και παρέχει εξαιρετική απόλαυση τόσο στον οδηγό, όσο και στους επιβάτες. Αθόρυβο σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πόλη, χωρίς περιορισμούς φόρτισης και με ισχύ 145 ίππων, η αμιγώς υβριδική τεχνολογία E-Tech επιτυγχάνει άριστα αποτελέσματα, τόσο στην απόδοση καυσίμου, όσο και στις εκπομπές CO2, με 4,6 λίτρα/100 χλμ και 105 γρ/χλμ (WLTP) . Η νέα λειτουργία E-SAVE διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας κατ’ ελάχιστον στο 40%. Έτσι εξασφαλίζεται και η βέλτιστη απόδοση σε ανηφορικό έδαφος. Το νέο Renault Captur είναι επίσης διαθέσιμο με κινητήρα ECO-G 100 ίππων διπλού καυσίμου, βενζίνης-LPG, με αυτονομία 1.300 χλμ. και δύο δεξαμενές, συμπεριλαμβανομένης δεξαμενής υγραερίου χωρητικότητας 40 λίτρων (συν 8 λίτρα επιπλέον). ΝΕΟ, ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Β Νέο Renault Captur Ελάχιστα είναι τα SUV της μεσαίας κατηγορίας που μπορούν να καταφέρουν τόσο πολλά στους τομείς της κατανάλωσης και της αυτονομίας όσα το νέο Ford Kuga Hybrid, το οποίο τροφοδοτείται από το πιο προηγμένο και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης της αγοράς, εξασφαλίζοντας ελευθερία κίνησης με ένα γέμισμα που φτάνει τα 900 χιλιόμετρα. Με εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση βενζίνης από μόλις τα 5,3 λίτρα για κάθε 100 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP για την έκδοση του μοντέλου με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) και από 5,7 λίτρα για την ίδια απόσταση για την τετρακίνητη (AWD), το νέο Ford Kuga κυριολεκτικά δεν σταματά πουθενά, αποτελώντας επάξια τον απόλυτο πρωταθλητή σε οικονομία καυσίμου και αυτονομία κατηγορία των μεσαίων SUV. Με το νέο Ford Kuga Hybrid δεν χρειάζεται ποτέ να φορτίζετε την μπαταρία του αυτοκινήτου σας, αφού γι’ αυτό φροντίζει πάντα το ευφυές υβριδικό σύστημα κίνησης μέσω της προηγμένης αναγεννητικής πέδησης την οποία ενσωματώνει, αλλά και της ικανότητας του ακόμα πιο ισχυρού σε σχέση με πριν ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί αντίστροφα ως γεννήτρια κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης του οχήματος. Επιπρόσθετα, ο αναβαθμισμένος ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.5L της Ford είναι σε θέση να τροφοδοτεί και αυτός με τη σειρά του με ενέργεια την μπαταρία, όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν. Με δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον σε ποσοστό έως και 64%, το νέο Ford Kuga Hybrid φιλοξενεί ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει στον πυρήνα του έναν ατμοσφαιρικό, αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 2.5L, τέσσερις κυλίνδρους και 16 βαλβίδες με σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο οποίος λειτουργεί σύμφωνα με τον εξαιρετικά αποδοτικό θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson. Αυτός ο κινητήρας συνεργάζεται με έναν τριφασικό και υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος αντλεί την απαραίτητη για τη λειτουργία του ηλεκτρική ενέργεια από μια υδρόψυκτη -επίσης- μπαταρία ιόντων λιθίου, που έχει χωρητικότητα 1,1 kWh και βρίσκεται εγκατεστημένη σε ασφαλές σημείο, χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Όλα αυτά ελέγχονται μέσω μιας προηγμένης μονάδας και συνεργάζονται με ένα αναβαθμισμένο power-split αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για ακόμα καλύτερη αποδοτικότητα καυσίμου και ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. FORD KUGA HYBRID: 900 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΓΕΜΙΣΜΑ
03.06.24 #248 4 Αποδίδοντας 782 PS και 1.000 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και εκπομπές CO2 κάτω από 50 g/ χλμ (WLTP), η νέα Continental GT σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την Bentley. Δεν θα είναι μόνο το ισχυρότερο και πιο δυναμικό αυτοκίνητο δρόμου της Bentley στην 105χρονη ιστορία της εταιρείας, αλλά θα είναι και το πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Παράλληλα, διατηρεί αναλλοίωτα τη χειροποίητη πολυτέλεια και τα εξαιρετικά υλικά στοιχεία που είναι συνώνυμα όλων των μοντέλων της μάρκας. Η τελευταία γενιά της τεχνολογίας πλαισίου περιλαμβάνει ενεργή τετρακίνηση με torque vectoring, τετραδιεύθυνση, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους 48V και νέα προηγμένα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση και ο νέος τεχνολογικός εξοπλισμός ολοκληρώνουν την τελευταία γενιά του αυτοκινήτου που έρχεται να καθορίσει τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής της Bentley. Η Continental GT, που παρουσιάστηκε αρχικά το 2002, ξεκίνησε την αναγέννηση της Bentley. Το αυτοκίνητο αυτό έμελλε να μεταμορφώσει την εταιρεία, προκαλώντας καταλυτική αύξηση των πωλήσεων κατά δέκα φορές και επαναπροσδιορίζοντας τη θέση της Bentley στη σύγχρονη εποχή. Τόσο η σχεδιαστική έμπνευση, όσο και οι αναφορές σχετικά με τις επιδόσεις και τον σπορ χαρακτήρα της Continental GT, προήλθαν από την R Type Continental του 1952, το ταχύτερο τετραθέσιο αυτοκίνητο στον κόσμο εκείνη την εποχή, το οποίο ουσιαστικά καθόρισε την έννοια του πολυτελούς Grand Tourer. Ήταν ένα πληθωρικό σεντάν μεγάλων αποστάσεων, για να διασχίζει την ευρωπαϊκή ήπειρο, εξ ου και το όνομά του. Η Continental GT υιοθέτησε τις ίδιες τρεις βασικές σχεδιαστικές αρχές: το δυναμικό προφίλ, το τονισμένο πίσω μέρος και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ H νέα Bentley Continental GT Με γνώμονα την ανθρωποκεντρική σχεδίαση, τη δυναμική και τη χρηστικότητα που εφαρμόστηκε κατά την ανάπτυξη της 11ης γενιάς Civic, οι μηχανικοί της Honda έχουν τελειοποιήσει κάθε πτυχή του Civic Type R. Για τον σκοπό αυτό, ενσωμάτωσαν έναν λειτουργικό αεραγωγό στο καπό και έναν νέο πίσω διαχύτη, που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα. Το Type R είναι επίσης χαμηλότερο και φαρδύτερο από το στάνταρ Civic, με μια νέα πίσω αεροτομή, η οποία τονίζει την κομψή γραμμή οροφής και συνεισφέρει στην αεροδυναμική απόδοση και τη σπορτίφ, μυώδη εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων και η αυξημένη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων πετυχαίνουν μια εξαιρετική αναλογία ισχύος/ βάρους για την κατηγορία του. Το αναβαθμισμένο σύστημα revmatch με auto blip εξασφαλίζει μια απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Για το εσωτερικό του Type R οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα εκρηκτικό κόκκινο χρώμα, ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό - στοιχεία που συναντάμε στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Honda. Εκτός από τα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης, η νέα ρύθμιση ‘Individual’ υπόσχεται νέα επίπεδα εξατομίκευσης, επιτρέποντας στους οδηγούς να παραμετροποιούν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού. Όπως όλα τα μοντέλα Type R της Honda, το Civic Type R φέρει το εμβληματικό κόκκινο σήμα «H» της μάρκας, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της Honda. Χρονολογείται από το 1965 και την επιτυχία του μονοθεσίου RA272 Formula 1 στο Grand Prix του Μεξικού, το οποίο έφερε λευκό χρώμα και έναν κόκκινο ανατέλλοντα ήλιο στο ρύγχος. Η Honda συνεχίζει να διευρύνει τις κατακτήσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την τελευταία γενιά Type R να σημειώνει νέο ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου μοντέλου στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Το Honda Civic Type R, το hot hatch υψηλών επιδόσεων, βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα. Περισσότερα στο fleetnews.gr 2024 HONDA CIVIC TYPE R
03.06.24 #248 6 Οι νέες, πολυδιάστατες BMW M3 Sedan και BMW M3 υπόσχονται να ανεβάσουν υψηλότερα τον πήχυ των επιδόσεων και της καθημερινής χρηστικότητας. Η αύξηση της ισχύος κατά 15 kW/20 hp για τις τετρακίνητες εκδόσεις, τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης και εξοπλισμού και η περαιτέρω πρόοδος στον τομέα της ψηφιοποίησης, ανοίγουν το δρόμο για ένα ακόμα νέο κεφάλαιο στο συνεχιζόμενο success story τους. Η νέα σχεδίαση των προβολέων και τα ανανεωμένα τιμόνια φέρνουν φρέσκες πινελιές στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Σε αυτά, έρχονται να προστεθούν οι νέες σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος, τα νέα στοιχεία εσωτερικού διακόσμου και η εισαγωγή του BMW Operating System 8.5 που υποστηρίζει την τελευταία γενιά του BMW iDrive. Οι τελευταίες αυτές εξελίξεις προάγουν την αγωνιστική αίσθηση και το αίσθημα ηρεμίας και αυτοπεποίθησης στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων σε άλλο επίπεδο για τον οδηγό και τους έως και τέσσερις επιβάτες τους. Η ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει 390 kW/530 hp. Στη νέα BMW M3 Competition Sedan με M xDrive και τη νέα BMW M3 Competition Touring με M xDrive, η αυξημένη ιπποδύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Η μονάδα ισχύος της νέας BMW M3 Competition Sedan αποδίδει μέγιστη ισχύ 375 kW/510 hp και συνεργάζεται επίσης με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic, που μεταφέρει την ισχύ στο δρόμο μέσω των πίσω τροχών. Και για εκείνους που αναζητούν μια καθαρόαιμη εμπειρία επιδόσεων, μοναδική στην κατηγορία, η νέα BMW M3 Sedan συνδυάζει την παραλλαγή του straight-six κινητήρα, που αποδίδει 353 kW/480 hp με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και πίσω κίνηση. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M3 Touring θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο και θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, ενώ η παραγωγή τους θα ξεκινήσει σταδιακά τον Ιούλιο του 2024. Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring Εδώ και σχεδόν 50 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αποτελεί τον πυρήνα της μάρκας BMW. Στις εκτενείς τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο MY 2022 σε επίπεδο σχεδίασης, συστημάτων κίνησης, ψηφιοποίησης και εξοπλισμού έρχεται να προστεθεί τώρα μία νέα σειρά μέτρων αναβάθμισης που προάγουν την ελκυστική εμφάνιση και τον πρωτοποριακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου σε νέα επίπεδα. Οι νέες μπαταρίες υψηλής τάσης αυξάνουν τη μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία των plug-in-υβριδικών μοντέλων σε 101 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Η νέα ρύθμιση του πλαισίου ενισχύει περαιτέρω την ισορροπία μεταξύ της σπορ δύναμης και της άνεσης. Όσον αφορά την ψηφιοποίηση, το BMW Operating System 8.5 αποτελεί τη βάση για άκρως διαισθητικό και άνετο χειρισμό -μέσω του αναβαθμισμένου BMW iDrive με QuickSelect- και αυξάνει τις δυνατότητες πλοήγησης, μεταξύ άλλων, με την προσθήκη της λειτουργίας Augmented View. Αυτές οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις συνοδεύονται από ακριβείς σχεδιαστικές τροποποιήσεις στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Τα νέα εξωτερικά χρώματα και οι ζάντες ελαφρού κράματος τονίζουν τον αέρα σπορ κομψότητας που αποπνέουν τα μοντέλα Sedan και Touring. Στο εσωτερικό, τα νέας σχεδίασης τιμόνια και ο πίνακας οργάνων, καθώς και τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά εξοπλισμού, όπως οι εφαρμογές γυαλιού CraftedClarity, προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε ένα περιβάλλον premium αισθητικής. Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan και η νέα BMW Σειρά 3 Touring θα κυκλοφορήσουν στις παγκόσμιες αγορές, με σταδιακή έναρξη της παραγωγής τον Ιούλιο του 2024. Και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Η BMW Σειρά 3 Sedan θα παράγεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí στο Μεξικό. Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan για την κινεζική αγορά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Tiexi στη Shenyang, το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA). ΟΙ ΝΕΕΣ BMW ΣΕΙΡΑ 3 SEDAN ΚΑΙ TOURING
03.06.24 #248 7 Η ναυαρχίδα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης γκάμας ID. είναι πλέον το κορυφαίο των διάσημων δοκιμών αυτοκινήτων του ADAC: το Volkswagen ID.7 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που πέτυχε μέσο όρο βαθμολογίας 1,5 και, συνεπώς, συνολική βαθμολογία «πολύ καλό» στην ανεξάρτητη δοκιμή που διεξήχθη από μηχανικούς της μεγαλύτερης αυτοκινητιστικής λέσχης της Ευρώπης. Κάθε χρόνο, οι εμπειρογνώμονες του Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V. (ADAC) αξιολογούν περίπου 100 αυτοκίνητα, δοκιμάζοντάς τα με βάση περισσότερα από 350 κριτήρια σε επτά κύριες κατηγορίες. Το ID.7 έλαβε εξαιρετική βαθμολογία στις κατηγορίες κινητήρας/κίνηση (1,0), ασφάλεια (1,1), περιβάλλον/οικολογικός έλεγχος (1,2) και άνεση (1,5). Το ηλεκτρικό liftback εντυπωσίασε και στις άλλες κύριες κατηγορίες που συνέβαλαν στη συνολική βαθμολογία: Για παράδειγμα, οι τομείς των οδηγικών χαρακτηριστικών (2,1), του αμαξώματος/χώρου αποσκευών (2,3) και του εσωτερικού (2,4) αξιολογήθηκαν ως «καλοί». Δεδομένου ότι οι δύο κατηγορίες του περιβάλλοντος/οικολογικού ελέγχου και της ασφάλειας έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα, η συνολική βαθμολογία του ID.7 διαμορφώθηκε στο 1,5, με αποτέλεσμα την ιστορική συνολική αξιολόγησή του «πολύ καλό». Η δοκιμή διεξήχθη με ένα Volkswagen ID.7 Pro με ισχύ 210 kW (286 PS), το οποίο εντυπωσίασε ιδιαίτερα με τη μεγάλη οικονομία ενέργειάς του: με κατανάλωση μόλις 18,1 kWh/100 χλμ στη συνδυασμένη λειτουργία του ADAC Ecotest, το ηλεκτρικό σεντάν είναι ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Έτσι βαθμολογήθηκε με 0,7 για την υποκατηγορία «Κατανάλωση/CO2» και κατά συνέπεια έλαβε αξιολόγηση πέντε αστέρων στο Ecotest, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δοκιμής αυτοκινήτων του ADAC για περισσότερα από 20 χρόνια. Η βαθμολογία αυτή ξεπεράστηκε μόνο στην υποκατηγορία «Ενεργητική ασφάλεια - Συστήματα υποβοήθησης», η οποία έλαβε τη συνολικά καλύτερη βαθμολογία του 0,6. ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ADAC Volkswagen ID.7 Σε επτά χρόνια ανταγωνισμού, που χαρακτηρίζονται από μια σειρά νίκες και τίτλους, οι τακτικές αναβαθμίσεις που εισάγονται διαρκώς επέτρεψαν στο C3 Rally2 να παραμείνει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα σε μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Μετά από πολλαπλές δοκιμές σε άσφαλτο και χώμα, εγκρίθηκαν τρία kit εξέλιξης, ώστε το μοντέλο να παραμείνει στην κορυφή του WRC2: Το πρώτο στην εισαγωγή αέρα στην οροφή, με βελτιωμένη αεροδυναμική ροή στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας αύξηση της απόδοσης. Η δεύτερη αναβάθμιση είναι στο χώρο εξαερισμού, με τη βελτιωμένη εισαγωγή αέρα να βοηθά στην αύξηση ιπποδύναμης. Τέλος, η τρίτη αναβάθμιση συνδέεται άμεσα με το περιβάλλον του κινητήρα, τον εναλλάκτη θερμότητας, τις εισαγωγές αέρα και το κύκλωμα υπερτροφοδότησης να έχουν ρυθμιστεί με τέτοια ακρίβεια, ώστε να αυξάνουν την ισχύ και να βελτιώνουν την απόκριση του κινητήρα. Αυτά τα νέα kit αναβάθμισης τοποθετήθηκαν στα εργοστασιακά C3 Rally 2 των Yohan Rossel και Nikolay Gryazin στην Κροατία και την Πορτογαλία, και έχουν ήδη αποδειχθεί επιτυχημένα. Αρκεί να δούμε τα πρόσφατα αποτελέσματα του αυτοκινήτου, όπως ο τερματισμός στην πρώτη και δεύτερη θέση στην Κροατία στην κατηγορία WRC2 από τους Gryazin και Rossel, οι οποίοι επίσης είχαν την πολυτέλεια να διεκδικούν τις νίκες σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές μεταξύ τους. Το επόμενο βήμα της Citroёn Racing είναι να καταστήσει αυτά τα kit αναβάθμισης διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της τις επόμενες εβδομάδες. Στόχος είναι τα 150 και πλέον C3 Rally2 που αγωνίζονται αυτήν τη στιγμή σε όλο τον κόσμο να εφοδιαστούν με αυτές τις αναβαθμίσεις και να συνεχίσουν να διεκδικούν νίκες στα αντίστοιχα πρωταθλήματα. ΤΟ CITROΕN C3 RALLY2 ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
03.06.24 #248 8 Ο Frank-Steffen Walliser μετακινείται από την Porsche στην Bentley, αναλαμβάνοντας τη θέση του προέδρου και CEO την 1η Ιουλίου. «Με τον Frank-Steffen Walliser, η Bentley αποκτά έναν έμπειρο μηχανικό με εξέχουσα τεχνογνωσία σε προϊόντα και τεχνολογία και επιχειρηματική εμπειρία, ο οποίος παρουσίασε καθοριστικά μοντέλα Porsche, συμπεριλαμβανομένης της Porsche 918 Spyder. «Η πολυετής πείρα και γνώση του FrankSteffen Walliser στην κατηγορία πολυτελείας θα είναι ανεκτίμητη, συμβάλλοντας στη συνεχή πορεία της Bentley ως κορυφαίου παρόχου», δήλωσε ο Gernot Döllner, πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, υπεύθυνος του Brand Group Progressive, που περιλαμβάνει τις Audi, Lamborghini, Bentley και Ducati του Volkswagen Group. «Αναλαμβάνω αυτήν τη θέση με μεγάλο σεβασμό και ανυπομονώ να συνεργαστώ με την ομάδα Crewe, που έχει επιδείξει εντυπωσιακές επιδόσεις. Ο συνεχιζόμενος μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι σημαντικός και για την Bentley, και είμαι ευτυχής που αναλαμβάνω το έργο με την ομάδα. Είμαι πεπεισμένος ότι η Bentley θα συνεχίσει να θέτει πρότυπα στην πολυτελή κατηγορία στο μέλλον», δήλωσε ο Frank-Steffen Walliser. Ο Frank-Steffen Walliser σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός, με έμφαση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τη διοίκηση τεχνολογίας και εντάχθηκε στην Porsche το 1995. Το 2010 ανέλαβε επικεφαλής ανάπτυξης του σούπερ σπορ αυτοκινήτου 918 Spyder. Το 2014 ανέλαβε επικεφαλής του Motorsport και στη συνέχεια επικεφαλής των γραμμών παραγωγής των 911 και 718 στις αρχές του 2019. Από το 2022, ήταν υπεύθυνος ανάπτυξης οχημάτων (αρχιτεκτονικής και χαρακτηριστικών οχημάτων) της Porsche. ΝΕΟΣ CEO ΣΤΗΝ BENTLEY Frank-Steffen Walliser Η Stellantis ανακοίνωσε τις ακόλουθες οργανωτικές αλλαγές, με ισχύ από 1η Ιουνίου 2024. Ο Luca Napolitano αναλαμβάνει Chief Sales & Marketing Officer, παράλληλα με τα καθήκοντα του CEO της Lancia. Ο Luca αντικαθιστά τον Thierry Koskas, ο οποίος, αφού έθεσε επιτυχώς τα θεμέλια της παγκόσμιας διαδικασίας πωλήσεων και μάρκετινγκ, θα επικεντρώσει την εμπειρία του πωλήσεων και μάρκετινγκ στην επέκταση της Citroën. Ο Luca παρέχει την τεχνογνωσία του στις πωλήσεις στόλου και στις λιανικές πωλήσεις, καθώς και στη διαχείριση αντιπροσώπων και στην ανάπτυξη δικτύου, διαθέτοντας την εμπειρία λόγω δραστηριοποίησης σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ο Olivier Bourges αναλαμβάνει Chief Customer Experience Officer, αντικαθιστώντας τον Richard Schwarzwald, που αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Stellantis για προσωπικούς λόγους. Ο Olivier θα αναλάβει το πρόγραμμα Dare Forward 2030 για κορυφαία ικανοποίηση πελατών, με την ευρεία γνώση του για τον κλάδο και τις δραστηριότητες της Stellantis. Η Clara IngenHousz, η οποία εντάχθηκε στον όμιλο στις αρχές του 2024, θα αναλάβει επικεφαλής του Global Corporate Office και Public Affairs, αντικαθιστώντας τον Olivier. Η Clara θα συμμετέχει στην ανώτατη εκτελεστική ομάδα. Υπήρξε νομική σύμβουλος, Chief Ethics και Compliance Officer του Saint-Gobain Group. Με ισχυρή διεθνή καριέρα, που περιλαμβάνει νομικές υπηρεσίες στο Χονγκ Κονγκ, τη Νέα Υόρκη και τις Βρυξέλλες, διαθέτει διεθνή τεχνογνωσία και ενισχύει περαιτέρω την ποικιλομορφία της ομάδας ανωτάτων στελεχών. «Ευχαριστώ θερμά τον Richard για την προσήλωσή του, τη σταθερή εστίαση στους πελάτες μας και τη συνεισφορά του στα πρώτα χρόνια της Stellantis. Του εύχομαι ό,τι καλύτερο», δήλωσε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares. «Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Thierry για την ανάπτυξη της μάρκας Citroën, στην αποφασιστικότητα του Olivier να οδηγήσει τη Stellantis σε ανώτερο επίπεδο ικανοποίησης πελατών και καλωσορίζω θερμά την Clara στην κορυφαία εκτελεστική ομάδα, συνεχίζοντας την εφαρμογή του στρατηγικού μας σχεδίου Dare Forward 2030, από κοινού με τους ένθερμους μετόχους μας παγκοσμίως». ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ STELLANTIS Frank-Steffen Walliser Luca Napolitano Thierry Koskas Olivier Bourges Clara Ingen-Housz Πρόσωπα
03.06.24 #248 9 Η Goodyear Tire & Rubber Company ανακοίνωσε την προγραμματισμένη συνταξιοδότηση του ανώτερου αντιπροέδρου και διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού, Gary VanderLind, και το διορισμό της Nicole Gray ως αντικαταστάτριας, με ισχύ από την 1η Ιουλίου 2024. Ο CEO και πρόεδρος Mark Stewart, δήλωσε: «Ο Gary συμμετείχε στην κουλτούρα και τη δομή της Goodyear επί σχεδόν 40 χρόνια, ξεκινώντας από την επιχείρηση λιανικής της εταιρείας μας και κατόπιν διαγράφοντας πορεία στους ανθρώπινους πόρους. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό για την Goodyear από τους συνεργάτες μας, και ο Gary έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία οργανωτικών ικανοτήτων και στη δέσμευση συνεργατών, είτε σε εργοστάσια παραγωγής είτε στις διάφορες δραστηριότητές μας ή στον πλέον πρόσφατο ρόλο του διαχείρισης της λειτουργίας παγκοσμίως. Χάρηκα που συνεργάστηκα με τον Gary και είμαι πραγματικά ευτυχής που θα χαρεί τη ζωή του με την οικογένειά του». Η Nicole Gray εντάχθηκε στην Goodyear το 2016, ξεκινώντας από επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας εργασίας και απασχόλησης της εταιρείας, σε ανώτερα διοικητικά καθήκοντα ανθρώπινου δυναμικού. Σε αυτούς τους ρόλους, εφάρμοσε όλη την εργασιακή εμπειρία της, σχεδιάζοντας και υιοθετώντας παγκόσμιες στρατηγικές ανθρώπινου δυναμικού για προγραμματισμό του εργατικού δυναμικού, την ανάπτυξη κουλτούρας και την κάλυψη επιχειρηματικών αναγκών. Πριν από την ένταξή της στην Goodyear, η Gray ήταν συνεργάτης της McDonald Hopkins LLC και συνεργαζόταν με εργοδότες προς αντιμετώπιση διαφόρων θεμάτων επιχειρησιακών και εργατικού δυναμικού, από αντιμετώπιση διαφορών έως στρατηγική ταλέντων. Η εκτενής εμπειρία της σε ανθρώπινο δυναμικό και νομικά θέματα περιλαμβάνει και διεξαγωγή συλλογικών διαπραγματεύσεων, διαχείριση εταιρικών συναλλαγών και παροχή συμβουλών σε ανώτερα στελέχη. «Η Nicole Gray είναι εξαιρετικά καταρτισμένο στέλεχος, έτοιμη να αναλάβει τον σημαντικό ρόλο ανώτερου αντιπροέδρου και επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού. Από τότε που εντάχθηκε στην Goodyear το 2016, η Nicole απέδειξε ότι είναι προνοητική, στρατηγική και συνεργάσιμη. Τόσο στα νομικά θέματα, όσο και στα διευθυντικά της καθήκοντα Ανθρώπινου Δυναμικού, η Nicole έπαιξε καθοριστικό ρόλο στις ανθρώπινες στρατηγικές παγκοσμίως. Είναι η κατάλληλη ηγέτιδα Ανθρώπινου Δυναμικού που θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το σχέδιό μας Goodyear Forward στην αυξημένη πολυπλοκότητα του εργασιακού περιβάλλοντος, να προσελκύσουμε ταλέντα και να εξελίξουμε την παγκόσμια διαδικασία μας ανθρώπινου δυναμικού», πρόσθεσε ο Stewart. Η NICOLE GRAY ΑΝΏΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ ΚΑΙ CHIEF HUMAN RESOURCES OFFICER Αλλάζει CHRO η Goodyear Gary VanderLind Nicole Gray Η Nissan Motor Co., Ltd ανακοίνωσε αλλαγές ανωτέρων στελεχών. Τα νέα ηγετικά στελέχη θα υποστηρίξουν περαιτέρω την εκτέλεση του επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας, The Arc. Ο Atul Pasricha, ανώτερος αντιπρόεδρος, M&A, Partnership Finance, Alliance Projects, θα συνταξιοδοτηθεί το καλοκαίρι. Ο διάδοχός του θα ανακοινωθεί εν καιρώ και ο κ. Pasricha θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται κατά τη μεταβατική περίοδο. Ο Yasunobu Matoba, εταιρικός αντιπρόεδρος, Chief Information Officer (CIO), Global IS/IT, θα συνταξιοδοτηθεί στις 30 Ιουνίου 2024. Ο Jan Brecht θα αναλάβει επικεφαλής ψηφιακής πληροφόρησης (CDIO) από την 1η Ιουλίου. Θα αναφέρεται στον CFO Stephen Ma και θα εδρεύει στην Ιαπωνία. Ο κ. Brecht εντάσσεται στη Nissan προερχόμενος από τη Mercedes Benz, όπου υπηρέτησε ως CIO από το 2015. Η εμπειρία του ως CIO, σε συνδυασμό με την πορεία του στην ψηφιοποίηση, θα είναι πολύτιμες για την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων της Nissan. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ NISSAN Atul Pasricha Yasunobu Matoba Πρόσωπα Jan Brecht
03.06.24 #248 10 Με περισσότερους από τέσσερα εκατομμύρια πελάτες σε περισσότερες από 100 χώρες, το Nissan Qashqai αναβαθμίζεται για άλλη μια φορά - με τολμηρή σχεδίαση και σημαντικές τεχνολογικές προσθήκες, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Το νέο Qashqai, εξηλεκτρισμένο με το μοναδικό σύστημα e-POWER της Nissan, παράγεται ήδη στο Sunderland, λίγο πριν από την άφιξή του τις επόμενες εβδομάδες στους αντιπροσώπους της Nissan σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Για τις τελευταίες αναβαθμίσεις πραγματοποιήθηκε μια νέα επένδυση 30 εκατομμυρίων λιρών στο εργοστάσιο, ποσό που προστέθηκε στη συνολική επένδυση της Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο, ύψους 6 δισεκατομμυρίων λιρών. Το ανανεωμένο Qashqai 2024 μπήκε στην παραγωγή καθώς η Nissan συνεχίζει να αναπτύσσει το EV36Zero όραμά της στο Sunderland, ένα σχέδιο για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, συνδυάζοντας την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και την παραγωγή μπαταριών, που τροφοδοτούνται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Έχουν γίνει αλλαγές σε ολόκληρο το εργοστάσιο του Sunderland, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να καταστεί δυνατή η παραγωγή του Qashqai 2024, με επένδυση σε εγκαταστάσεις για νέα πάνελ, προφυλακτήρες, χρώματα βαφής, εσωτερικά χαρακτηριστικά, υλικά και επένδυση. Η αναβαθμισμένη τεχνολογία του νέου Qashqai έχει πλέον ενσωματωθεί στη διαδικασία παραγωγής - συμπεριλαμβανομένων των αναβαθμίσεων προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού και της προσθήκης της σουίτας Google ως μέρος του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας NissanConnect, το οποίο πετυχαίνει μια σχεδόν απρόσκοπτη αλληλεπίδραση μεταξύ της ψηφιακής ζωής του πελάτη και του οχήματός του. NISSAN QASHQAI 2024, ΤΟ SUNDERLAND ΦΟΥΛΑΡΕΙ Η ΔΕΗ blue, στο πλαίσιο των δράσεων «Re charge | Re ward», σε συνεργασία με τη Visa, προσφέρει τη δυνατότητα στους οδηγούς που είναι μέλη της εφαρμογής PPC blue να φορτίζουν και να κερδίζουν απευθείας πίστωση στο ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), πληρώνοντας με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες Visa που έχουν συνδέσει με την εφαρμογή αυτή. Όσο αυξάνονται οι kWh που φορτίζει ο χρήστης κάθε μήνα, αντίστοιχα μεγαλώνει και το ποσό επιβράβευσης. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν επιβράβευση έως 14 ευρώ κάθε μήνα και να την αξιοποιούν για τις επόμενες φορτίσεις των οχημάτων τους, μέσα από το μεγαλύτερο δημόσιο δίκτυο φορτιστών ΔΕΗ blue. Οι χρήστες της εφαρμογής PPC blue μπορούν να βλέπουν ανά πάσα στιγμή τις αντίστοιχες επιβραβεύσεις, στη νέα ενότητα PPC blueDeals. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι οδηγοί μπορούν να φορτίζουν το όχημά τους πληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια που παρέχει το δίκτυο πληρωμών της Visa, μέσα από το ευρύ δίκτυο δημόσιων φορτιστών ΔΕΗ blue, σε περισσότερα από 2.200 σημεία δημόσιας φόρτισης, εκ των οποίων περισσότερα από 270 σημεία ταχυφόρτισης (DC) ισχύος έως 300 kW πανελλαδικά. Με την εφαρμογή PPC blue, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να εντοπίζουν, γρήγορα και εύκολα, το πλησιέστερο σημείο φόρτισης, να κάνουν κράτηση του διαθέσιμου ταχυφορτιστή που τους εξυπηρετεί, να φορτίζουν πληρώνοντας με το ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), καθώς και να οργανώνουν τα ταξίδια τους, προγραμματίζοντας στάσεις και χρόνο φόρτισης μέσα από την ενότητα PPC blueTrips. Επιπλέον, μπορούν να συνδέουν τον ιδιωτικό φορτιστή στο προφίλ τους, προκειμένου να διαχειρίζονται τις ιδιωτικές φορτίσεις στο σπίτι ή την εργασία τους. Τα μέλη της εφαρμογής PPC blue, μπορούν, επίσης, να συμμετέχουν σε προγράμματα επιβράβευσης, όπως η δράση «Re charge | Re ward με κάρτες Visa», και να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια που θα βρουν στη νέα ενότητα PPC blue Deals. ΔΕΗ BLUE - VISA Προνόμια για οδηγούς EV
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=