27.05.24 #247 8 Η Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2024. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 217,1 εκατ. ευρώ έναντι 221,6 εκατ. το 2023 και το EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) διαμορφώνεται στα 51,5 εκατ. ευρώ έναντι 47,8 εκατ. το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα κέρδη προ φόρων (ΕBT) του ομίλου ανήλθαν σε 10 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 εκατ. το 2023, ενώ τα αντίστοιχα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 7,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 6,0% στο πιο αδύναμο εποχικά τρίμηνο του έτους. Ο κύκλος εργασιών της Autohellas από τη δραστηριότητα των μισθώσεων στην Ελλάδα (Hertz) αυξήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2024 κατά 9,4% σε σχέση με το 2023, αγγίζοντας τα 53,6 εκατ. ευρώ, αύξηση που προήλθε τόσο από τις βραχυχρόνιες, όσο και από τις μακροχρόνιες μισθώσεις. Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη των βραχυχρόνιων μισθώσεων ενισχύθηκε από την αυξημένη ζήτηση της τοπικής αγοράς αλλά και των τουριστικών αφίξεων στο πιο αδύναμο τρίμηνο του έτους, αλλά σε περιβάλλον χαμηλότερων τιμών ενοικίασης. Παράλληλα, στις μακροχρόνιες μισθώσεις υπάρχει σημαντική αύξηση αποδοχών παραγγελιών και συμβάσεων που έχουν ήδη οδηγήσει σε αύξηση του στόλου. Οι πωλήσεις εξωτερικού (Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Ουκρανία, Κροατία) που σχετίζονται με τον τομέα των μισθώσεων αυτοκίνητων (Hertz, Thrifty, Dollar, Firefly), έφθασαν συνολικά τα 32,7 εκατ. ευρώ από 30,3 εκατ. το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 7,9%, με ισορροπημένη ανάπτυξη βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων, με ιδιαίτερη δυναμική να εμφανίζεται στις μηνιαίες εταιρικές μισθώσεις. Τέλος, οι εταιρείες του ομίλου που σχετίζονται με την εισαγωγή/διανομή αυτοκινήτων (Seat, Cupra, Hyundai, Kia), συνεισέφεραν συνολικά 130,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 8,1% στον κύκλο εργασιών, καθώς μετά την αποκατάσταση της εφοδιαστικής αλυσίδας, δεν υπάρχει το 2024 αντίστοιχη μεταφορά παραγγελιών από προηγούμενα έτη (που περιόρισε το 2022 αλλά ωφέλησε σε τιμολογήσεις το 2023). Υπενθυμίζεται ότι η δραστηριότητα των Fiat / Jeep / Alfa Romeo δεν ενοποιείται σε επίπεδο κύκλου εργασιών λόγω κοινού ελέγχου με τη Samelet και αφορά επιπρόσθετο κύκλο εργασιών 31,6 εκατ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο. Η δυναμική των αφίξεων του πρώτου τριμήνου του έτους φαίνεται πως θα συνεχιστεί και κατά το δεύτερο τρίμηνο, επηρεάζοντας θετικά τη ζήτηση για βραχυχρόνιες μισθώσεις, και πάλι όμως με περισσότερα αυτοκίνητα στους στόλους και στην αγορά συνολικά. Παράλληλα, η δυναμική και των μακροχρόνιων μισθώσεων δείχνει εντονότερη για την εταιρεία, τόσο σε συμβατικά όσο και σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα σημαντικό αποτέλεσμα στη μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους είχαν -και αναμένεται να έχουν περαιτέρω- οι ενέργειες που ξεκίνησαν με την έκδοση του πρώτου ομολόγου της εταιρείας μέσω δημόσιας προσφοράς, καθώς και η αποτελεσματική προσπάθεια διαχείρισης της δομής του δανεισμού της εταιρείας. Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ 2024: ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 217,1 ΕΚΑΤ. ΚΑΙ EBITDA 51,5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ Αποτελέσματα Autohellas Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια που δημιούργησαν οι Unlimited Creativity και Curious Ahead για την Avis Greece, αγκαλιάζοντας όλες τις διαστάσεις ενός brand που πέρα από ηγετικό, είναι πάντα δραστήριο και καινοτόμο. Η νέα καμπάνια κλήθηκε να αποτυπώσει το γεγονός ότι σήμερα η Avis Greece είναι πολλά περισσότερα από μια εταιρεία Leasing και Ενοικίασης Αυτοκινήτων. Αποτελεί ένα σύγχρονο mobility brand ικανό να καλύπτει κάθε ανάγκη μετακίνησής μας, με μια ευρύτατη και ολοένα και πιο πλούσια παλέτα από υπηρεσίες και προϊόντα που δίνουν έμφαση στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Βασική έννοια που αναδεικνύεται στην καμπάνια είναι οι διαδρομές της ζωής μας, κυριολεκτικές αλλά και συμβολικές, στις οποίες έχουμε πάντοτε μαζί μας συνοδοιπόρο την Avis Greece. Αυτό συμπυκνώνεται στο κεντρικό μήνυμα Together all the way, εικαστικά συνδυασμένο με το σύμβολο του απείρου, που σηματοδοτεί μια νέα εποχή απεριόριστων δυνατοτήτων και μοναδικών εμπειριών μετακίνησης. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί με ενιαίο τρόπο το μωσαϊκό δραστηριοτήτων του brand, δημιουργήθηκε ένα οργανωμένο σύστημα branding με εικαστική ταυτότητα, λογοτύπηση και guidelines υλοποίησης. Η 360ο καμπάνια περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τηλεοπτικά σποτ, ραδιοφωνικό σποτ, σειρά έντυπων καταχωρίσεων και video για τα digital/social μέσα, banners, περιεχόμενο για τα Social media, performance ads κ.ά. Το concept και όλα τα σποτ της καμπάνιας δημιούργησε η Unlimited Creativity, ενώ η Curious Ahead υπογράφει στρατηγική και περιεχόμενο για τα ψηφιακά assets του brand. Την παραγωγή των σποτ ανέλαβε η Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Ηλία Παπαϊωάννου. ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ AVIS GREECE
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=