FLEETNEWS #247

27.05.24 #247 6 Η τετρακίνητη έκδοση 4xe, που ολοκληρώνει την γκάμα του Jeep Avenger, παρουσιάστηκε επίσημα, εμπλουτίζοντας τα χαρακτηριστικά που έχουν ήδη καταστήσει το μοντέλο τεράστια εμπορική επιτυχία. Όλα τα στοιχεία που έχουν αποφέρει πάνω από 90.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα είναι παρόντα, ενισχυμένα με την τετρακίνηση και την εκτός δρόμου ικανότητα. Το Avenger 4xe απευθύνεται σε ανθρώπους που αγαπούν τη φύση και τις δραστηριότητες, ωστόσο η καθημερινότητά τους διαδραματίζεται στο αστικό πεδίο. Η τετρακίνηση του μικρότερου Jeep χρησιμοποιεί μια καινούργια μονάδα που θέτει νέα στάνταρντ υψηλής αποδοτικότητας και χαμηλού βάρους. Τον πυρήνα της αποτελεί ένα 48V υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2 lt, ο οποίος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) προκειμένου να αποδώσει 136 HP και 230 Nm. Ο εν λόγω κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτρικό ισχύος 21 kW, που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο. Την τετρακίνηση εξασφαλίζει ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας 21 kW, που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω σύστημα, κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται. Με 0-100 χλμ/ώρα σε 9,5” και τελική ταχύτητα 194 χλμ/ώρα, το Avenger 4xe συνδυάζει τις ζωηρές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ταυτόχρονα, έχει 10 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με την έκδοση e-Hybrid των 100 HP, κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22ο, 21ο και 35ο, αντίστοιχα). Σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι το νέο μοντέλο μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%. Η νέα έκδοση του Avenger μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 mm και διαθέτει ελαστικά M+S, που χαρίζουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Υπάρχει μάλιστα και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη. Οι παραγγελίες για το νέο μοντέλο θα ξεκινήσουν στο τέλος του 2024, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στις αρχές του 2025. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΝΕΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ Jeep Avenger 4xe Για την ανανέωση του Juke, η Nissan επαναφέρει το κίτρινο χρώμα, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς. Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και τη διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες. Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω, είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει, ώστε να εμφανίζει το συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται στο τιμόνι. Σε απόλυτη αρμονία με την επιλογή του εντυπωσιακού κίτρινου εξωτερικού χρώματος, το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα, που έχει σχήμα μπούμερανγκ και διατρέχει το πάνω μέρος του ταμπλό οργάνων, πριν στρίψει προς τα κάτω και πλαισιώσει τη βάση της νέας κεντρικής οθόνης infotainment μέχρι τους αεραγωγούς. Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid, που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Η δεύτερη επιλογή για το Juke τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSAN JUKE, ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=