27.05.24 #247 4 Η Renault παρουσίασε την έκδοση υψηλών επιδόσεων, Rafale E-Tech 4x4 300hp, που όπως λέει η εταιρεία, είναι κάτι περισσότερο από ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Είναι ένα όχημα εναρμονισμένο με την εποχή του, εξαιρετικά αποδοτικό και οικονομικό, με αυτονομία έως και 1.000 χλμ. (WLTP). Με τον ηλεκτροκινητήρα που έχει προστεθεί στον πίσω άξονα, το κορυφαίο μοντέλο της Renault εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κράτημα στο δρόμο. Η έκδοση Atelier Alpine ξεπερνά τα όρια της οδηγικής απόλαυσης, χάρη στις επεμβάσεις των ειδικών της Alpine. Με πλαίσιο ειδικά ρυθμισμένο από τους μηχανικούς της Alpine Cars, και το έξυπνο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης, το Renault Rafale E-Tech 4x4 300 hp Atelier Alpine είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει εξαιρετική ακρίβεια χειρισμών και μοναδική οδηγική απόλαυση. Τεχνολογία χωρίς συμβιβασμούς Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4x4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (WLTP). Με την υιοθέτηση της τεχνολογίας E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ, που φτάνει τους 300 ίππους. Η διαχείριση ενέργειας ρυθμίζεται συνεχώς, επιτυγχάνοντας πάντα την ιδανική αναλογία επιδόσεων/αποδοτικότητας. Το Rafale E-Tech 4x4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου βάσει WLTP 0,7λ./100 km, παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5,8λ./100km ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια. Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει σκαρφαλώσει από τα 205 στα 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi - mode), χωρίς συμπλέκτη έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις. Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), αποδίδοντας συνολικά ισχύ που φτάνει τους 300 hp: ο κύριος ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα, με ισχύ 50 kW (70 hp) και 205Nm ροπής ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, μόνιμα συνδεδεμένος με τον πίσω άξονα, αποδίδει 100 kW (136hp) και 195Nm ροπής η δευτερεύουσα μονάδα ηλεκτροκινητήρα HSG (High-voltage Starter Generator/μίζα-γεννήτρια υψηλής τάσεως) αποδίδει 25 kW (34 hp) και 50 Nm ροπής. Για την επίτευξη δυναμικής οδηγικής εμπειρίας, ο θερμικός κινητήρας και οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν συνδυαστικά, αποδίδοντας την πλήρη ισχύ τους, με τις ακόλουθες επιδόσεις: επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 6.4 δλ. (σε σχέση με τα 8.9δλ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid) ρεπρίζ 80 - 120 km/h σε 4.0 δλ. (σε σχέση με τα 5.6δλ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid) 1.000 μέτρα από στάση σε 26,9 δευτερόλεπτα Αναλυτικά στο fleetnews.gr TO ΚΟΡΥΦΑΙΟ RENAULT Rafale E-Tech 4X4 300 hp Το πολυαναμενόμενο νέο MINI John Cooper Works θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στις 24 Ώρες του Nürburgring, έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες αντοχής στον κόσμο, που αποτελεί πρόκληση τόσο για τους οδηγούς όσο και για τις ομάδες, στο πλαίσιο μιας εξαντλητικής ολοήμερης μάχης ταχύτητας, δεξιοτεχνίας και αξιοπιστίας στην εμβληματική διαδρομή NürburgringNordschleife. Το νέο βενζινοκίνητο MINI John Cooper Works θα είναι καλυμμένο με ένα ειδικά σχεδιασμένο καμουφλάζ που προετοίμασε η Ομάδα Σχεδίασης της MINI, το οποίο αποτίνει φόρο τιμής στα εμβληματικά αγωνιστικά χρώματα - κόκκινο και λευκό- που κοσμούσαν τα κλασικά Mini τα οποία συμμετείχαν σε διάφορες αγωνιστικές διοργανώσεις τη δεκαετία του 1960. Γιορτάζοντας την παγκόσμια πρεμιέρα του το φθινόπωρο του 2024, το νέο MINI John Cooper Works σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στη δέσμευση της MINI στην καινοτομία και την παράδοση. Σε μια τολμηρή κίνηση, η νέα σειρά MINI John Cooper Works, που αναπτύχθηκε για να ξεπεράσει τα όρια στους τομείς της ταχύτητας και της ευελιξίας, θα είναι διαθέσιμη τόσο σε βενζινοκίνητη όσο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. ΤΟ MINI JOHN COOPER WORKS ΣΤΙΣ 24 ΩΡΕΣ ΤΟΥ NÜRBURGRING
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=