FLEETNEWS #247

27.05.24 #247 10 Η BYD συστήνεται τηλεοπτικά στο ελληνικό κοινό μέσα από μια τηλεοπτική καμπάνια στην οποία κυριαρχούν η τεχνολογία, το συναίσθημα και η περιβαλλοντική ευαισθησία. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ταινία, «είναι η αρχή μιας νέας εποχής για την Ελλάδα». Η συγκεκριμένη καμπάνια, που αναδεικνύει την ηγετική θέση της κινεζικής εταιρείας, αποτελεί μια σημαντική στιγμή για τη μάρκα και τον Όμιλο Σφακιανάκη, καθώς υπογραμμίζει τη δέσμευση στην παροχή κορυφαίων οχημάτων και λύσεων κινητικότητας στους Έλληνες καταναλωτές. Η ταινία αξιοποιεί δυναμικά πλάνα των αυτοκινήτων με τεχνολογίες αιχμής της BYD, συναισθηματική αφήγηση και καθηλωτική μουσική, με στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή, κλείνοντας με την προβολή του brand claim της μάρκας ”Build Your Dreams”. Η προβολή της τηλεοπτικής καμπάνιας ξεκίνησε την Τετάρτη 15 Μαΐου και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Brands & Brains. ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΕ ΜΑΡΟΥΣΙ ΚΑΙ ΚΗΦΙΣΟ Παράλληλα, ο Όμιλος Σφακιανάκη ανακοίνωσε την έναρξη πωλήσεων και παροχής υπηρεσιών after sales για τα αυτοκίνητα BYD σε δύο σημεία στο νομό Αττικής, στο Μαρούσι και στον Κηφισό. Οι νέες μονάδες σηματοδοτούν μια νέα εποχή για τον Όμιλο Σφακιανάκη και την BYD στην Ελλάδα, προσφέροντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης μια μοναδική και ολοκληρωμένη εμπειρία, που ξεπερνά τα όρια της απλής αγοράς αυτοκινήτου. Στους εκθεσιακούς χώρους, βρίσκονται ήδη τα δύο πρώτα μοντέλα της BYD στην Ελλάδα, το compact μικρομεσαίο SUV BYD ATTO 3 (C-SUV), και το πολυτελές BYD SEAL (D-Sedan). Ακόμα, από τις 24 Μαΐου διατίθενται στη χώρα μας το μικρομεσαίο αυτοκίνητο πόλης BYD Dolphin (C-Hatchback), καθώς και το ΒΥD SEAL U (D-SUV), τόσο σε έκδοση αμιγώς ηλεκτρική (BEV), όσο και σε Plug-In Hybrid (PHEV) έκδοση. Τα δύο πρώτα καταστήματα BYD στην Αθήνα στεγάζονται στη Λεωφόρο Κηφισίας 57, στο Μαρούσι και στη Λεωφόρο Αθηνών 173 & Λ. Κηφισού. ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ Ανεβάζει ρυθμό η BYD στην Ελλάδα Ο Όμιλος Σφακιανάκη υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Η Χάρτα Διαφορετικότητας αποτελεί πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία υλοποιείται από το ΚΕΑΝ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο για τη Διαφορετικότητα και την Ενσωμάτωση - D&I (Diversity & Inclusion) για την προώθηση της διαφορετικότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις. Με την αποδοχή των όρων που υπαγορεύονται από τη Χάρτα Διαφορετικότητας, ο Όμιλος Σφακιανάκη επιδεικνύει τη δέσμευσή του για την περαιτέρω καλλιέργεια ενός εργασιακού περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως των χαρακτηριστικών τους, αντιμετωπίζονται με σεβασμό, ισότητα και δικαιοσύνη. Ο Όμιλος Σφακιανάκη, ο οποίος απασχολεί περίπου 1.500 εργαζομένους σε 14 χώρες της Ευρώπης, έχει υιοθετήσει κουλτούρα προαγωγής της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, δίνοντας ίσες ευκαιρίες χωρίς αποκλεισμούς και προκαταλήψεις σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος, καταγωγής, ηλικίας, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού κ.ά. Ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΧΑΡΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=