FLEETNEWS #246

20.05.24 #246 18 Η επικαιροποίηση της πολιτικής συνοψίζει τα κύρια σημεία των αναθεωρημένων προτύπων CO2 της Ε.Ε. για φορτηγά και λεωφορεία, τον ακρογωνιαίο λίθο του ευρωπαϊκού κανονισμού μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Η νομοθεσία αποτελεί ένα από τα πλέον φιλόδοξα πρότυπα αερίων θερμοκηπίου βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία αποτελούν το 2% των οχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αλλά συμβάλλουν δευτερευόντως στις εκπομπές CO2 των μεταφορών. Το 2021, ευθύνονταν για το 28% των εκπομπών CO2 των οδικών μεταφορών. Ο ευρωπαϊκός νόμος για το κλίμα απαιτεί κλιματική ουδετερότητα της Ε.Ε. έως το 2050. Ο τομέας των μεταφορών υποχρεούται να μειώσει τις εκπομπές του κατά 90% έως το 2050 έναντι του 1990 για να συμμορφωθεί με το στόχο. Στις 14 Φεβρουαρίου 2023, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε πρόταση αναθεώρησης των προτύπων CO2. Η νομοθεσία εγκρίθηκε από ΤΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ CO2 ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Ανάλυση του ICCT ΕΙΔΙΚΟΊ ΣΤΌΧΟΙ ΓΙΑ HDV ΈΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΌΔΟΥ ΑΝΑΦΟΡΆΣ ΤΟΥΣ Πηγή: International Council on Clean Transportation

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=