20.05.24 #246 11 TOYOTA MOTOR EUROPE: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ Η Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε τοποθετήσεις στελεχών στα κεντρικά γραφεία και τις θυγατρικές της στην Ευρώπη, για να επιταχύνει τη μετάβαση της εταιρείας στην κινητικότητα, βάσει της αρχής ουδέτερου άνθρακα και βιωσιμότητας. TOYOTA MOTOR EUROPE (TME) Ο Marvin Cooke, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Παραγωγής, θα συνταξιοδοτηθεί μετά από 33 χρόνια δραστηριότητας στην TME και στις ευρωπαϊκές εταιρείες παραγωγής της Toyota. «Ευχαριστούμε τον Marvin για την ανεκτίμητη υποστήριξή του, τόσο στην ανάπτυξη των ευρωπαϊκών παραγωγικών ικανοτήτων της Toyota όσο και στους ανθρώπους, σε μια περίοδο πρωτόγνωρου μετασχηματισμού των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων», δήλωσε ο Yoshihiro Nakata, πρόεδρος και CEO της TME. Ο Richard Kenworthy, διευθύνων σύμβουλος της TMUK, θα επιστρέψει στην TME και θα αναλάβει αντιπρόεδρος Παραγωγής της εταιρείας. Θα είναι υπεύθυνος για τις ακόλουθες λειτουργίες της TME: Εφοδιαστική Αλυσίδα, Σχεδιασμό Παραγωγής και Στρατηγική - Επιχειρησιακό Προγραμματισμό. Ο Kohei Yoshida θα αναλάβει καθήκοντα Chief Engineer Hydrogen Factory Europe. Αυτός ο νεοσύστατος ρόλος υπογραμμίζει τη συνεχή δέσμευση της Toyota στην ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων κυψελών καυσίμου και υδρογόνου και την προώθηση βιώσιμων δραστηριοτήτων στην Ευρώπη. ΕΥΡΩΠΑΪΚΈΣ ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ (EMC) Ο Koreatsu Aoki, πρόεδρος της TMMCZ, θα αναλάβει εκτελεστικός σύμβουλος υποστήριξης των δραστηριοτήτων της TMMCZ μέχρι τη συνταξιοδότησή του, τον Σεπτέμβριο του 2024. «Επιθυμώ να τον ευχαριστήσω για τη μακροχρόνια συμβολή του στις ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες», δήλωσε ο Yoshihiro Nakata. Θα τον διαδεχθεί ο Robert Kiml, ο οποίος θα αναλάβει πρόεδρος της TMMCZ από την 1η Ιουνίου 2024 και παράλληλα αντιπρόεδρος Παραγωγής. Ο Dariusz Mikolajczak, πρόεδρος της TMMP, θα διαδεχθεί τον Richard Kenworthy στην TMUK ως διευθύνων σύμβουλος από την 1η Ιουλίου 2024. Ο Masayuki Kojima, αντιπρόεδρος Παραγωγής της TMMP, θα διαδεχθεί τον Dariusz ως πρόεδρος της TMMP από την 1η Ιουλίου 2024. Παράλληλα, θα αναλάβει καθήκοντα αντιπροέδρου της TMMP και διευθυντή του εργοστασίου Jelcz-Laskowice. στις μελλοντικές του ασχολίες», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Ο Anthony Lo εντάχθηκε στη Ford το 2021, αντικαθιστώντας τον Moray Callum. Προηγουμένως εργαζόταν στο Renault Group, όπου ήταν αντιπρόεδρος εξωτερικού σχεδιασμού. Στη Ford ανέλαβε τη σχεδίαση, συμπεριλαμβανομένου του προτύπου Lincoln Model L100, κομψού αυτοοδηγούμενου χαμηλού σεντάν μπαταρίας στερεάς κατάστασης. Επίσης, επανασχεδίασε και τη νέα γενιά της Mustang. Στη Renault, ο κ. Lo επέβλεψε τη σχεδιαστική αναθεώρηση της γκάμας, με την οποία κατετάγη δεύτερη στην Ευρώπη, όπως έγραψε το Automotive News. Γεννημένος στο Χονγκ Κονγκ και με σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο κ. Lo ξεκίνησε την καριέρα του στη Lotus στα μέσα της δεκαετίας του 1980, πριν να εργαστεί στην Audi και στη συνέχεια στην Daimler. Το 2000 ανέλαβε επικεφαλής προηγμένου σχεδιασμού της Saab, της General Motors, δημιουργώντας το πρότυπο Aero X και στη συνέχεια ανέλαβε την προηγμένη σχεδίαση της GM Europe, συμπεριλαμβανομένης της Opel/Vauxhall. Η Renault προσέλαβε τον κ. Lo το 2010 για να ηγηθεί του εσωτερικού σχεδιασμού, υπό τον Laurens van den Acker, ο οποίος είχε διαδεχθεί τον Patrick Le Quement ως επικεφαλής σχεδιασμού. Μεταξύ των σχεδιαστικών επιτυχιών του Lo στο Renault Group ήταν το Dacia Duster, το οικονομικό μικρό SUV που ηγήθηκε στην κατηγορία του έναντι ακριβότερων και πλήρως εξοπλισμένων ανταγωνιστών. Ο ίδιος έγραψε στο LinkedIn: «Η διαδρομή μου στη Ford Motor Company τελείωσε αυτόν το μήνα. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να συνεισφέρω στις προσπάθειες προβολής του προϊόντος και να ηγηθώ της ταλαντούχας ομάδας σχεδιασμού. Στα τρία δυναμικά χρόνια, επανασυνδέθηκα με παλιούς φίλους και έκανα πολλούς νέους. Είμαι σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν. Προσβλέποντας στο μέλλον, θα συνεχίσω να δημιουργώ ουσιαστικό αντίκτυπο στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, ως πρωτοπόρος σχεδιασμού». Πρόσωπα Anthony Lo M. Cooke R. Kenworthy
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=