FLEETNEWS #243

29.04.24 #243 14 Το εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut συνεχίζει να αυξάνει την παραγωγική του ικανότητα - επεκτείνοντας τις εγκαταστάσεις κατασκευής του κεντρικού περιβλήματος της εξαιρετικά ενσωματωμένης ηλεκτρικής μονάδας κίνησης που θα τοποθετηθεί στα μοντέλα της Neue Klasse. Το BMW Group επενδύει επιπλέον 200 εκατομμύρια ευρώ για το σκοπό αυτό, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό που έχει διοχετευθεί στο γερμανικό εργοστάσιο από το 2020 σε περίπου 1 δισ. ευρώ. Από αυτά, περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ αξιοποιήθηκαν για την επέκταση του εργοστασίου, ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις της ηλεκτρικής κινητικότητας. Η ετήσια παραγωγική ικανότητα για τα αλουμινένια περιβλήματα πέμπτης και έκτης γενιάς αυξάνεται κατά περίπου 30%. Συνεπώς, η νέα γενιά μοντέλων θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία του μεγαλύτερου εργοστασίου κατασκευής εξαρτημάτων της εταιρείας. «Διευρύνουμε συνεχώς την τεχνογνωσία του εργοστασίου μας, τόσο στην παραγωγή προηγμένων εξαρτημάτων όσο και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών», σχολιάζει ο Thomas Thym, επικεφαλής του εργοστασίου του BMW Group στο Landshut, προσθέτοντας: «Οι δεξιότητες αυτές μας παρέχουν την ευελιξία που θα χρειαστούμε στο μέλλον». Η κατασκευή του κεντρικού περιβλήματος για τη μονάδα κίνησης έκτης γενιάς στη Neue Klasse αποτελεί ένα ακόμη βήμα για τη μετάβαση του εργοστασίου στην ηλεκτρική κινητικότητα. Επί του παρόντος κατασκευάζεται ένας καινούργιος χώρος παραγωγής, που θα εκτείνεται σε τρία επίπεδα. Στο μέλλον, η παραγωγή θα πραγματοποιείται εδώ σε δύο γραμμές κατασκευής, που θα καλύπτουν μια έκταση 12.000 τετραγωνικών μέτρων, χρησιμοποιώντας την πρωτοποριακή διαδικασία χύτευσης με έγχυση. Αυτή εξασφαλίζει ότι η χύτευση προσδίδει στα εξαρτήματα τις βέλτιστες μηχανικές ιδιότητες, ενώ παράλληλα μειώνει το χρόνο του κύκλου παραγωγής και, ως εκ τούτου, συνεισφέρει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας χύτευσης, ενώ περιορίζεται και η κατανάλωση πόρων, καθώς παράγονται λιγότερα απόβλητα υλικά. Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το BMW Group αγόρασε μια επιφάνεια γης περίπου 30.000 τετραγωνικών μέτρων, ακριβώς δίπλα στο εργοστάσιο του Landshut, η οποία προορίζεται για περαιτέρω επέκταση της παραγωγής στο μέλλον. Αυτή η στρατηγική κίνηση θα επιτρέψει στο εργοστάσιο να ανταποκριθεί στη μελλοντική ζήτηση. Η τελική απόφαση για το πώς ακριβώς θα χρησιμοποιηθεί η νέα έκταση θα ληφθεί σε μεταγενέστερο χρόνο. BMW GROUP: ΕΠΕΝΔΥΣΗ 200 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Η Daimler Buses και η BMZ Poland, βασική εταιρεία του ομίλου BMZ Holding, συνήψαν στρατηγική συνεργασία ανάπτυξης και προμήθειας της επόμενης γενιάς μπαταριών ηλεκτρικών λεωφορείων. Η νέα γενιά μπαταριών NMC4 -που διαδέχεται την τρέχουσα τεχνολογία NMC3- θα συνδυάζει υψηλή ενεργειακή πυκνότητα με εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια ζωής, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη εμβέλεια. Οι μπαταρίες NMC4 θα διατεθούν στους πελάτες της Daimler Buses στα μέσα της δεκαετίας. Ο Michael Klein, Chief Operating Officer της Daimler Buses, δήλωσε: «Η συνεργασία των εταιρειών μας συνδυάζει δύο σημαντικές πτυχές: την τεχνογνωσία της Daimler Buses στην ανάπτυξη και την κατασκευή λεωφορείων και την τεχνογνωσία της BMZ σε λύσεις μπαταριών ιόντων λιθίου βαρέος τύπου. Είμαι ευτυχής για την ανάπτυξη μιας εξαιρετικής νέας γενιάς μπαταριών των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μας. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί σημαντικό ορόσημο για δημόσιες συγκοινωνίες μηδενικών εκπομπών σε όλη την Ευρώπη». Ο Tomasz Jankowski, γενικός διευθυντής της BMZ Πολωνίας, πρόσθεσε: «Η ανάπτυξη και παραγωγή των καλύτερων συστημάτων για ηλεκτρικά λεωφορεία είναι η στρατηγική μας εδώ και μία δεκαετία. Είμαστε υπερήφανοι για τη συνεργασία μας με την Daimler Buses, την οποία εκλαμβάνω ως βραβείο για τη συνεπή στρατηγική ανάπτυξης και επένδυσης στην αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων. Από κοινού πλέον με την Daimler Buses, θα εφαρμόσουμε αυτήν τη στρατηγική σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα». «Θα επεκτείνουμε την παραγωγή μας στο Gliwice, καθιστώντας το εργοστάσιο το πρώτο του είδους του στην ΕΕ στην παραγωγή μπαταριών λεωφορείων, με πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή συναρμολόγησης», συμπλήρωσε ο Paweł Kępski, επικεφαλής Επιχειρηματικής Μονάδας EV της BMZ Poland. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Συνεργασία Daimler Buses - BMZ Poland

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=