FLEETNEWS #242

22.04.24 #242 12 Το εργοστάσιο της Volvo Cars στην Taizhou χρησιμοποιεί βιοαέριο, ως το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο εργοστάσιο στην Κίνα. Η μετάβαση του εργοστασίου από το φυσικό αέριο θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση άνω των 7.000 τόνων CO2 ετησίως. Παρά το γεγονός ότι αποτελεί μικρό ποσοστό των συνολικών εκπομπών 43 εκατομμυρίων τόνων Πεδίου 1-3, η διασφάλιση κλιματικά ουδέτερης ενέργειας στο εργοστάσιο της Taizhou αποτελεί σημαντικό βήμα για το στόχο κλιματικά ουδέτερων παραγωγικών διαδικασιών έως το 2025 και μείωσης των εκπομπών των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της Volvo. Αυτή η φιλοδοξία συνιστά μέρος του ευρύτερου στόχου της επίτευξης μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου έως το 2040. Όπως όλα τα εργοστάσια της εταιρείας παγκοσμίως, το εργοστάσιο της Taizhou χρησιμοποιούσε ήδη κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια και η τελευταία κίνηση διασφαλίζει και κλιματικά ουδέτερη θέρμανση. Είναι το δεύτερο εργοστάσιό της αυτοκινήτων παγκοσμίως που καθίσταται κλιματικά ουδέτερο μετά από αυτό στην Torslanda, στο Γκέτεμποργκ. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ VOLVO ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Η Volvo Cars χρησιμοποιεί βιοαέριο Η εταιρεία κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων MAN Truck & Bus θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής φορτηγών που θα λανσάρει κινητήρες υδρογόνου. Η αρχικά προγραμματισμένη παραγωγή 200 περίπου μονάδων θα παραδοθεί σε πελάτες στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και επιλεγμένες μη ευρωπαϊκές χώρες το 2025. Το «MAN hTGX», όπως θα αποκαλείται το όχημα, προσφέρει εναλλακτική επιλογή κίνησης μηδενικών εκπομπών για ειδικές εφαρμογές, π.χ. για μεταφορά βαρέων εμπορευμάτων, όπως οικοδομικές δραστηριότητες, μεταφορές δεξαμενών ή ξυλείας. Το hTGX μπορεί επίσης να συνιστά φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση έναντι των ηλεκτρικών φορτηγών μπαταρίας σε περιοχές με ανεπαρκή υποδομή φόρτισης ή σε αγορές με επάρκεια υδρογόνου. Η MAN θα αρχίσει να παραδίδει το ηλεκτρικό φορτηγό μπαταρίας στους πελάτες το 2024 και θα αυξήσει τις παραδόσεις το 2025. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρος στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων από το 2023. Το σύστημα κίνησης υδρογόνου είναι ιδιαιτέρως κατάλληλο για ειδικές μεταφορές που απαιτούν ειδική διαμόρφωση άξονα ή όταν δεν υπάρχει χώρος για την μπαταρία. Το MAN hTGX διαθέτει ικανότητα βαρέων φορτίων και μέγιστης αυτονομίας 600 χιλιομέτρων στις αρχικές εκδόσεις αξόνων 6x2 και 6x4. Ο κινητήρας υδρογόνου H45 αποδίδει 383 kW ή 520 hp και ροπή 2500 Nm στις 900-1300 σαλ. Ο άμεσος ψεκασμός υδρογόνου εξασφαλίζει ιδιαίτερα ταχεία απόδοση ισχύος. Με συμπίεση υδρογόνου 700 bar (CG H2) και χωρητικότητα δεξαμενής 56 κιλών, το όχημα ανεφοδιάζεται σε λιγότερο από 15 λεπτά. Με εκπομπές μικρότερες του 1γρ CO2/τχλμ, το MAN hTGX θα πληροί τα κριτήρια μηδενικών εκπομπών σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία της ΕΕ για το CO2. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η MAN ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΤΗΣ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Η πόλη Τσονγκτσίνγκ που βρίσκεται στα νοτιοδυτικά της Κίνας προγραμματίζει να κατασκευάσει περισσότερους από 2.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης και περισσότερους από 4.000 πυλώνες φόρτισης για τα οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEV) μέχρι το 2025, όπως ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές. Μέχρι την χρονιά αναφοράς, οι νέοι σταθμοί ενεργειακής φόρτισης που θα έχουν κατασκευαστεί σε κεντρικά αστικά σημεία της Τσονγκτσίνγκ, θα πρέπει να έχουν εξοπλιστεί με την τεχνολογική ικανότητα ταχείας φόρτισης. Παράλληλα, οι συμβατικοί σταθμοί φόρτισης, θα εξελίσσονται σταδιακά σε σταθμούς ταχείας φόρτισης, σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιοποιήθηκε από την δημοτική αρχή της πόλης. Μέχρι το 2025, η πόλη αναμένεται ότι θα έχει 170 σταθμούς ταχείας ενεργειακής φόρτισης για τα οχήματα τεχνολογίας NEV, στις περιοχές ταχείας εξυπηρέτησης-φόρτισης των οχημάτων. ΤΣΟΝΓΚΤΣΙΝΓΚ: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 2.000 ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=