15.04.24 #241 17 με βαθμολογία βασικού εξοπλισμού 4 αστέρων στον βασικό εξοπλισμό και 5 αστέρων με το προαιρετικό πακέτο Honda Sensing 360. Το βασικό αυτοκίνητο διαθέτει κάμερα και μονό ραντάρ: το πακέτο ασφαλείας περιλαμβάνει γωνιακά ραντάρ για βελτίωση της απόδοσης του ADAS γενικώς, καθώς και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις στροφών. Το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας ενισχύει σημαντικά την απόδοση του AEB, κυρίως όσον αφορά στην πρόληψη ατυχημάτων με πεζούς και οχήματα. «Δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι αυτά τα τρία εξελιγμένα αυτοκίνητα αποδίδουν ικανοποιητικά, αν και με προαιρετικό πακέτο ασφαλείας στην περίπτωση του CR-V. Είναι θετική η παρουσία προηγμένων λύσεων ανίχνευσης, όπως το lidar, για καλύτερη αποφυγή ατυχημάτων, ωστόσο χρειάζεται ακόμα μεγαλύτερη εστίαση στην ασφάλεια των άλλων χρηστών του δρόμου. Η επιθεώρησή μας μετά τη σύγκρουση, που αποτελεί ουσιαστικό μέρος της αξιολόγησης προστασίας σύγκρουσης από το 1997, επεσήμανε αδυναμίες και στα τρία οχήματα, συμπεριλαμβανομένων της προβληματικής ενεργοποίησης αερόσακου και της βύθισης. Οι κατασκευαστές πρέπει να είναι προσεκτικοί και να μην αμελούν σημαντικά θέματα στην επιδίωξή τους για εξελιγμένες λύσεις», δήλωσε ο δρ Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. Μέχρι το 2035, τα νέα αυτοκίνητα πρέπει να κατασκευάζονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά. Αυτό, με λίγα λόγια, είναι το Πρότυπο Κυκλικού Αυτοκινήτου (Circular Car Concept) που προωθεί η Ε.Ε. Καθώς τις εταιρείες απασχολεί όλο και περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα του πλήρους κύκλου ζωής των οχημάτων τους, η ιδέα αυτή έχει επιπτώσεις και στους εταιρικούς στόλους. Η βιώσιμη κινητικότητα δεν έχει να κάνει μόνο με το πώς χρησιμοποιούνται τα αυτοκίνητα. Αφορά επίσης, και μάλιστα ιδιαιτέρως, το πώς κατασκευάζονται. Στην ουσία, η Ε.Ε. επιθυμεί τα νέα οχήματα να κατασκευάζονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από «ανακυκλωμένα, ανακατασκευασμένα, επισκευασμένα ή επαναχρησιμοποιημένα εξαρτήματα έως το 2035» και το μερίδιο των νέων πρώτων υλών για την παραγωγή τους να «πλησιάζει το μηδέν». Αυτό θα εξοικονομούσε άνω του 1,5 τόνου υλικού ανά όχημα. Το Πρότυπο Κυκλικού Αυτοκινήτου αναπτύσσεται υπό την κωδική ονομασία «Project Zevra» από το γερμανικό Fraunhofer Institute for Machine Tools and Forming Technology (IWU) και κοινοπραξία 28 εταίρων που περιλαμβάνει πέντε μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Το 2035, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην Ε.Ε. θα είναι μη θερμικά είναι οχήματα και σχεδόν όλα ηλεκτρικά. Ωστόσο, η παραγωγή μπαταριών EV εκπέμπει επίσης CO2. Έτσι, για να περιοριστεί ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος των νέων αυτοκινήτων, πρέπει να ληφθεί υπόψη ολόκληρη η αλυσίδα αξίας. Γι' αυτό το Zevra θα επικεντρωθεί στην κυκλικότητα χάλυβα, αλουμινίου, πλαστικών, γυαλιού, ελαστικών, σπάνιων γαιών και άλλων υλικών, που συνιστούν το 84% του μείγματος υλικών ενός τυπικού EV. Το Zevra θα μειώσει το αποτύπωμα CO2 ανά όχημα κατά τουλάχιστον 25%. Για ορισμένα υλικά, είναι εφικτή η 100% επαναχρησιμοποίησή τους, συμπεριλαμβανομένων των κραμάτων χάλυβα και αλουμινίου, ακόμα και ελαστικών και μπορούν να επανακατασκευαστούν χρησιμοποιώντας σχεδόν αποκλειστικά τις λεγόμενες «δευτερεύουσες πρώτες ύλες». Εν ολίγοις, το αποτύπωμα άνθρακα του οχήματος θα εξαρτάται όλο και περισσότερο από τον τρόπο κατασκευής του και όχι (μόνο) από τον τρόπο χρήσης του. Η Ε.Ε. ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΚΥΚΛΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2035 Η Sfakianakis Academy είναι μια πλατφόρμα εκπαίδευσης που προσφέρει πλούσιο υλικό και δυνατότητες πρόσβασης στη γνώση σε όλους τους εργαζομένους του Ομίλου Σφακιανάκη. «Η Sfakianakis Academy εκπληρώνει τη δέσμευσή μας για διαρκή εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων μας. Μέσα από την πλατφόρμα, οι εργαζόμενοί μας έχουν πρόσβαση σε ένα εκτεταμένο φάσμα e-Learning μαθημάτων, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους σύμφωνα με το ρόλο εργασίας τους, με δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσο, αποκτώντας πιστοποιητικό παρακολούθησης με την ολοκλήρωση κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος. Μέσω της ενέργειας αυτής επιδιώκουμε να ενισχύσουμε την απόκτηση νέων δεξιοτήτων, να εμβαθύνουμε σε γνώσεις, καθώς και να δρομολογήσουμε την εκπαιδευτική εξέλιξη “κτίζοντας το μέλλον” της επαγγελματικής πορείας των εργαζομένων μας», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Περισσότερα στο fleetnews.gr SFAKIANAKIS ACADEMY, ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=