15.04.24 #241 15 το τρίμηνο, καθώς το smart fortwo έφτασε στο τέλος του κύκλου ζωής του (-30%). Συνολικά, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 10% των συνολικών πωλήσεων των αυτοκινήτων Mercedes-Benz για το πρώτο τρίμηνο και το 19%, συμπεριλαμβανομένων των plug-in-υβριδικών. Η διαθεσιμότητα των κορυφαίων προϊόντων περιορίστηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου, κυρίως λόγω της αλλαγής μοντέλων της G-Class και της Mercedes-AMG E-Class και GLC, καθώς και της συμφόρησης στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το 2024, η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει δώδεκα κορυφαία οχήματα, συμπεριλαμβανομένων οκτώ μοντέλων Mercedes-AMG και την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού G. Το σεντάν EQS θα λάβει μια εκτεταμένη αναβάθμιση με επέκταση της αυτονομίας, που θα ξεπερνά πλέον τα 800 χλμ. Η S-Class παραμένει αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία της σε όλες τις βασικές περιοχές. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στη βασική κατηγορία αυξήθηκαν κατά 8%, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης της GLC, καθώς αυξήθηκε η διαθεσιμότητα παρελκομένων του μοντέλου. Η διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω τους επόμενους μήνες. MERCEDES-BENZ VANS Η Mercedes-Benz Vans αύξησε τις πωλήσεις της το τρίμηνο κατά 7% και για πρώτη φορά ξεπέρασε το όριο των 100.000 βαν σε πρώτο τρίμηνο (105.400), επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων πρώτου τριμήνου. Η στρατηγικής σημασίας αγορά των ΗΠΑ πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 15% στα 16.100 βαν, καθιστάμενη η ισχυρότερη αγορά πωλήσεων για τα βαν Mercedes-Benz μετά την εγχώρια αγορά της Γερμανίας. Στην Κίνα, το κατέγραψε ισχυρή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 27% με 7.700 μεσαίου μεγέθους μονάδες. Η ζήτηση για ελαφρά επαγγελματικά παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, με αύξηση 11% σε σύνολο 92.800 πωλήσεων. Στον ιδιωτικό τομέα, οι πωλήσεις μειώθηκαν στις 12.700 μονάδες (-16%) λόγω της αλλαγής μοντέλου V-Class και EQV. Η ζήτηση για eVans μειώθηκε τους πρώτους τρεις μήνες σε 3.000 eVans (-17%), γεγονός που στη Γερμανία προκλήθηκε από την παύση φορολογικών κινήτρων. Η Lotus Technology Inc., ανακοίνωσε οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν σταθερή πρόοδο στην εφαρμογή της στρατηγικής της Vision80 ώστε να καταστεί πάροχος αποκλειστικά ηλεκτρικών, έξυπνων και πολυτελών αυτοκινήτων πριν από την 80η επέτειο της μάρκας το 2028. Κατά το πρώτο έτος παράδοσης BEV, η εταιρεία πέτυχε έσοδα 679 εκατ. δολαρίων και μικτό περιθώριο κέρδους 15% το 2023. Τα έσοδα το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν 361 εκατ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 92% σε τρίμηνο. Αυτή η ισχυρή επίδοση έγινε δυνατή από το επιχειρηματικό μοντέλο της Lotus Tech, καθώς αύξησε την παραγωγή και τις πωλήσεις μοντέλων BEV. Ωστόσο, το τίμημα για την προετοιμασία νέων εργοστασίων, γραμμών παραγωγής και εργαζόμενων ήταν ζημιά 750 εκατ. δολαρίων το 2023. Η εταιρεία παρέδωσε 6.970 οχήματα το 2023, ετήσιο ρεκόρ στην 76χρονη ιστορία της μάρκας Lotus, με τα μοντέλα BEV να αντιπροσωπεύουν το 63% των συνολικών παραδόσεων. Οι παραδόσεις οχημάτων το τέταρτο τρίμηνο του 2023 αυξήθηκαν σχεδόν 110% σε σχέση με το τρίμηνο σε 3.749. Η αύξηση των παραδόσεων προήλθε κυρίως από το Eletre, το πρώτο lifestyle BEV της, το οποίο αύξησε την παραγωγή και τις πωλήσεις το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Το 2024 θα είναι κομβικό για την υλοποίηση της στρατηγικής Vision80 της Lotus Tech, καθώς ενισχύει περαιτέρω τις παγκόσμιες παραδόσεις της σε νέες αγορές. Τον Μάρτιο του 2024, η ξεκίνησε τις παραδόσεις του Emeya, του πρώτου ηλεκτρικού μεγάλου tourer της. Οι παραδόσεις του Emeya βρίσκονται σε εξέλιξη στην Κίνα και αναμένεται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2024. Το Eletre hyper-SUV της εταιρείας πρόκειται επίσης να εισέλθει σε περισσότερες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του 2024. Το 2024, η Lotus αναμένει να αυξήσει τις συνολικές πωλήσεις της στις 26.000 περίπου, και να αυξήσει περαιτέρω το μικτό περιθώριο στο 17%-19%. «Είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο και τα πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το 2023, με τις αυξανόμενες παραδόσεις να αντικατοπτρίζουν τη δύναμη τηςμάρκας μας και να αυξάνουν την παραγωγή μας», δήλωσε ο CEO της Lotus Tech, Qingfeng Feng. «Ανυπομονούμε να επιταχύνουμε περαιτέρω την ανάπτυξή μας το επόμενο έτος και παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους πελάτες και τους επενδυτές μας, καθώς συνεχίζουμε να εκτελούμε τη στρατηγική Vision80, βασιζόμενοι στα πλεονεκτήματα της μάρκας πολυτελείας και της προηγμένης τεχνολογίας». LOTUS: ΡΕΚΟΡ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=