15.04.24 #241 13 οχήματα εσωτερικής καύσης (ICE) και το βάρος της μπαταρίας αυξάνεται κατά 100 κιλά για κάθε 150 χλμ επιπλέον αυτονομίας. Κατά την ομιλία του στο Freedom of Mobility Forum, ο κ. Tavares δήλωσε ότι σήμερα χρησιμοποιούνται περίπου 500 κιλά πρόσθετων πρώτων υλών για επίτευξη αξιοπρεπούς αυτονομίας και η μείωση του βάρους των μπαταριών EV μπορεί να επιτευχθεί με «σημαντικές προόδους χημικής σύνθεσης». Σύμφωνα με τον ίδιο, η άμεση σχέση μεταξύ αυτονομίας και βάρους της μπαταρίας «δεν είναι πολύ λογική» από περιβαλλοντική άποψη. Όπως αναφέρει, η λύση έγκειται στη σημαντική αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών. Ο CEO της Stellantis ανέφερε επίσης τη σημασία επαρκούς και «ορατής» υποδομής φόρτισης, ώστε οι οδηγοί EV να την εντοπίζουν εύκολα. Το αυξανόμενο αποτύπωμα άνθρακα περαιτέρω επενδύσεων είναι επίσης ανησυχητικό και το πράσινο υδρογόνο είναι επίσης αμφισβητήσιμο. είπε. Παρόλο που παράγεται από καθαρά ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, υπάρχει τεράστιο κόστος, ανέφερε ο κ. Tavares, προσθέτοντας ότι «η τεχνολογία υδρογόνου κινητικότητας είναι δύο φορές πιο ακριβή από τα EV». Η Stellantis υποστηρίζει την ενεργειακή μετάβαση στην Ευρώπη και έκλεισε δύο μεγάλες συμφωνίες φέτος με τις εταιρείες leasing Sixt και Ayvens. Η YouGov, σε συνεργασία με το Freedom of Mobility Forum, δημοσίευσαν αποκλειστικά τα αποτελέσματα της νέας έρευνας πρόθεσης αλλαγής συνηθειών κινητικότητας των ερωτηθέντων σε πέντε χώρες. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν ζωντανά κατά το δεύτερο ετήσιο Freedom of Mobility Forum και τροφοδότησαν με γεγονότα τις συζητήσεις της διεθνούς ομάδας εμπειρογνωμόνων και φοιτητών τριών ηπείρων. Βασικά συμπεράσματα: Ένας στους 4 πολίτες παγκοσμίως δεν είναι έτοιμος για οικολογικές επιλογές μεταφοράς. Αυτό παρατηρείται ιδιαιτέρως στις ΗΠΑ, όπου περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σε αγροτικές περιοχές δήλωσαν ότι δεν ήταν έτοιμοι να αλλάξουν οτιδήποτε. Ενώ 3 στα 4 άτομα ετοιμάζονται για πιο πράσινες επιλογές, λιγότερο από το 10% έχει ήδη προχωρήσει σε αυτές, που σημαίνει πως μόλις αρχίζουμε να ετοιμαζόμαστε για μεγαλύτερες αλλαγές στο μέλλον. Έξι στους 10 πολίτες είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν τη μεταφορά «μόνον του οδηγού», αλλά το ενδιαφέρον ποικίλλει γεωγραφικά, με πρωτοστάτες την Ινδία, τη Βραζιλία και το Μαρόκο. Η επιθυμία αυτή μειώνεται τουλάχιστον στο 50% στις ώριμες αγορές και στο 28% στις αγροτικές περιοχές των ΗΠΑ, όπου η μαζική μεταφορά είναι λιγότερο διαθέσιμη. Ποιος κατευθύνει την πράσινη επανάσταση; Θεωρείται ότι βρίσκεται στα χέρια νομοθετών και πολιτών, με τις εταιρείες να υπολείπονται, εκτός από τις ΗΠΑ. Μην παραβλέπετε τη δύναμη των νέων γενεών! Ένας στους 4 πολίτες παγκοσμίως πιστεύει ότι διαθέτει τη λύση για το πράσινο μέλλον και στην Ινδία ένα σημαντικό 40% πιστεύει ότι μπορεί να φέρει την αλλαγή. «Αν και η νεολαία πιθανότατα θα επηρεάσει την αλλαγή για πιο πράσινες μεταφορές, οι ενέργειές τους δεν είναι ακόμα αισθητές σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό. Οι επιλογές τους και η δυναμική που προκύπτει από αυτές θα επηρεάσουν ιδιαιτέρως τις μεταφορικές προκλήσεις παγκοσμίως», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της YouGov, Alexandre Devineau. Η έρευνα διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2024 σε πέντε χώρες: Βραζιλία, Γαλλία, Ινδία, Μαρόκο, Ηνωμένες Πολιτείες. Βασίστηκε σε τρεις κλειστές ερωτήσεις και συμμετείχαν 5.095 ερωτηθέντες (~1.000 ανά χώρα, αντιπροσωπευτικοί του πληθυσμού ηλικίας 18+). ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ FREEDOM OF MOBILITY FORUM Έρευνα του YouGov για την κινητικότητα Ένας στους τέσσερις πολίτες δεν είναι έτοιμος για επιλογές μεταφοράς φιλικές προς το περιβάλλον Carlos Tavares Η CEO της Peugeot, Linda Jackson, είναι μεταξύ των κύριων ομιλητών του Global Fleet Summit, που θα πραγματοποιηθεί στο Cascais από τις 13 έως τις 15 Μαΐου. Θα μιλήσει στις 14 Μαΐου στις 9:40 στην ενότητα «Sustainable in Automotive, Fleet & Mobility». Δείτε το πλήρες πρόγραμμα και εγγραφείτε εδώ.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=