FLEETNEWS #240

08.04.24 #240 13 Το CMA CGM Group προσχώρησε στη Flexis SAS που ιδρύθηκε στις 22 Μαρτίου 2024 από το Renault Group και το Volvo Group για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών βαν. Η CMA CGM, μέσω της Pulse, του ενεργειακού της ταμείου, απέκτησε το 10% των μετοχών της Flexis SAS και επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για στρατηγική επένδυση ύψους έως 120 εκατ. ευρώ έως το 2026. Το Volvo Group και το Renault Group, που κατέχουν έκαστος μερίδιο 45% στη Flexis SAS, σχεδιάζουν να επενδύσουν αντίστοιχα 300 εκατομμύρια ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια. ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΌΣ ΤΡΙΏΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΏΝ Δημιουργούνται νέες προσδοκίες για ηλεκτρικά βαν, καθώς οι επαγγελματίες πελάτες αντιμετωπίζουν αυξημένες πιέσεις από την κλιματική αλλαγή και τους κανονισμούς CO2, την ώρα που ανθούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα logistics. Η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών βαν προβλέπεται να αυξάνεται κατά 40% ετησίως έως το 2030. Για την αντιμετώπισή της, το Volvo Group, το Renault Group και το CMA CGM Group ιδρύουν τη Flexis SAS, για να ηγηθεί της απανθρακοποίησης των τομέων μεταφορών και logistics. Η Flexis συνδυάζει τη βιομηχανική τεχνογνωσία κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκόσμιας κλάσης και την τεχνογνωσία της κορυφαίας εταιρείας logistics. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΕΊΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΊΕΣ ΣΕ: „Ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό, καθώς και στην κατασκευή LCV, το Renault Group „Λύσεις μεταφορών με εξατομικευμένες υπηρεσίες, χρόνους λειτουργίας και παραγωγικότητας, το Volvo Group „Logistics, κυρίως για την αυτοκινητοβιομηχανία, και πρωτοπορία στην απανθρακοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού, το CMA CGM Group. ΝΈΑ ΓΕΝΙΆ LCV ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΩΝ ΣΤΗ ΓΑΛΛΊΑ Τα οχήματα θα κατασκευαστούν με τη νέα αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα LCV skateboard υψηλής αρθρωτής προσαρμογής σε διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, με ανταγωνιστικό κόστος και σημαντικές εξελίξεις στις απαιτήσεις ασφαλείας. Υιοθετώντας τη νέα συνδεδεμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα, το όχημα θα διαθέτει ιδιαίτερες δυνατότητες καταγραφής της δραστηριότητας παράδοσης και επιχειρηματικής απόδοσης, μειώνοντας έως και κατά 30% το κόστος χρήσης των εταιρειών εφοδιαστικής. Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες θα δώσουν στους πελάτες σύγχρονα οχήματα καθ' όλην τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους. Το βαν θα διαθέτει εξαιρετική άνεση αστικής μετακίνησης και πολυδυναμικότητα εξατομικευμένων λύσεων με διαφορετικές μπαταρίες, καθώς και την πρώτη αρχιτεκτονική 800V οχημάτων αυτής της κατηγορίας. Τα οχήματα θα παράγονται στο εργοστάσιο κατασκευής LCV του Renault Group στην Sandouville, το οποίο θα προσλάβει 550 άτομα την επόμενη τετραετία. FLEXIS SAS: ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΊΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ ΒΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΉΣ ΓΕΝΙΆΣ Renault Group - Volvo Group - CMA CGM Group ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ RENAULT MASTER ΣΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ Ως ένα από τα κορυφαία επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, το Renault Master διευκολύνει τη ζωή των επαγγελματιών σε σχεδόν 50 χώρες. Στην πιο πρόσφατη εκδοχή του που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά, το Renault Master είναι αναβαθμισμένο, τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά, προσφέροντας σύγχρονο εξοπλισμό. Από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του κορυφαίου επαγγελματικού αποτελεί η πληθώρα δυνατοτήτων μετασκευής, με κορυφαία τη μετατροπή του σε ασθενοφόρο. Αφορμή αυτήν τη φορά στάθηκε η ένταξη ενός πλήρως εξοπλισμένου ασθενοφόρου στο στόλο του ΕΚΑΒ. Η μετασκευή σε σύγχρονο ασθενοφόρο πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Ζ. Μαντός ΑΕΒΕ που φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια λειτουργίας και διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε σχετικά projects. Όλες οι σχετικές μετασκευές καλύπτουν τις απαιτήσεις του ΕΚΑΒ και του Υπουργείου Μεταφορών, ενώ είναι σύμφωνες με τα πρότυπα ποιότητας ISO 14001 και ISO13485. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα μεσαίων επαγγελματικών της Renault, Master και Trafic αποτελούν την ιδανική βάση για μία σειρά από παρόμοιες τροποποιήσεις, που μπορούν να περιλαμβάνουν από κινητά εργαστήρια και ιατρικά εξεταστήρια, μέχρι γραφεία κ.λπ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=