FLEETNEWS #24

22.04.19 #24 3 Η απόσταση που μπορούν να διανύσουν οι οδηγοί με μία μόνο φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτο- κινήτου μπαταρίας επηρεάζεται σημαντικά από τη χρήση του συστήματος θέρμανσης της κα- μπίνας. Η χρήση του συστήματος ελέγχου κλιματισμού σε ένα BEV μπορεί να μειώσει την εμβέλεια οδήγησης έως και κατά 50% με ψυχρό καιρό. Σε σύγκριση με τα οχήματα με- ταφοράς εμπορευμάτων, τα επι- βατικά οχήματα, όπως τα μικρά λεωφορεία, απαιτούν σημαντικά περισσότερη ενέργεια για να δη- μιουργήσουν μια άνετη θερμο- κρασία για τους επιβαίνοντες. Η ενέργεια παρέχεται από την μπαταρία υψηλής τάσης και έτσι προκύπτει σημαντικό πρόβλημα για την εμβέλεια του οχήματος, σύμφωνα με την Ford . «Με τα συχνά ανοίγματα των θυρών, σε έναν μεγάλο χώρο που πρέπει να διατηρήσει άνετες θερμοκρασίες και ένα μεγάλο φορτίο, ένα μίνι λεωφο- ρείο παρουσιάζει την πιο δύσκολη πρόκληση για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας των ηλεκτρικών οχημά- των μπαταρίας και γι’ αυτό ακριβώς το επιλέξαμε για το νέο μας Transit Smart Energy Concept» , δήλωσε ο Kilian Vas , επικεφαλής του έργου της Αρχιτεκτονικής Οχημάτων στη Ford Ευρώπης. «Με την ανά- πτυξη αυτής της ιδέας ανακαλύ- ψαμε ένα πλήθος έξυπνων τρόπων εξοικονόμησης ενέργειας που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τους πελάτες στο μέλλον». Η Ford ισχυρίζεται πως ένα και- νοτόμο σύστημα αντλίας θερ- μότητας που χρησιμοποιεί την απορριπτόμενη θερμότητα από τα εξαρτήματα του κινητήρα, τον εξωτερικό αέρα και τον αέρα της καμπίνας, μπορεί να μειώσει τη χρήση ενέργειας θέρμανσης μέ- χρι και κατά 65%, με αποτέλεσμα την επέκταση της εμβέλειας κατά 20%. Οι βάσεις του πειραματικού πλήρως ηλεκτρικού Transit είναι οι ίδιες με αυτές που χρησιμο- ποιούνται από τ ο StreetScoοter Work XL , ένα van που αναπτύχθη- κε και χρησιμοποιήθηκε από την Deutsche Post DHL . ΑΝΤΛΙΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ FORD ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ Η Toyota Motor Corp. , η DENSO Corporation και το SoftBank Vision Fund ( SVF ) ανακοίνωσαν στις 19 Απριλίου ότι θα επενδύσουν 1 δισ. δο- λάρια στην Uber Technologies Inc.’s Advanced Technologies Group ( Uber ATG ). Η επένδυση αποσκοπεί στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και της εκμετάλλευσης αυτόνομων υπη- ρεσιών ridesharing. Σύμφωνα με τους όρους της συμ- φωνίας, η Toyota και η DENSO θα επενδύσουν από κοινού 667 εκατ. δολάρια και το SVF θα επενδύσει 333 εκατ. δολάρια, εκτιμώντας τη νέα οντότητα της Uber ATG σε 7,25 δισ. δολάρια σε post-money βάση. Η Toyota επένδυσε 500 εκατ. δο- λάρια στην Uber τον Αύγουστο του 2018, όταν οι δύο εταιρείες ανακοί- νωσαν την πρόθεσή τους να φέρουν σε δοκιμαστική λειτουργία αυτόνομα οχήματα Toyota Sienna στο δίκτυο της Uber το 2021, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Uber ATG, παράλληλα με το προηγ- μένο σύστημα υποστήριξης ασφαλεί- ας της Toyota Guardian ™ . Η περαιτέρω επένδυση και η εκτετα- μένη εταιρική σχέση βασίζονται στην πρόοδο που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα, εμβαθύνοντας τη συνεργα- σία των εταιρειών στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη υλικού αυτόνο- μων οχημάτων επόμενης γενιάς. Θα προετοιμάσει επίσης τις εταιρείες και την αγορά για μαζική παραγωγή και εμπορία αυτόνομων οχημάτων και ridesharing. Η Toyota θα συνει- σφέρει επιπλέον 300 εκατ. δολάρια κατά τα επόμενα τρία χρόνια για να καλύψει τις δαπάνες που σχετίζονται με αυτές τις δραστηριότητες. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκλη- ρωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2019. ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΕΤΑΙΡΙΚΗΣΧΕΣΗΓΙΑΤΗΝΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΑΝΑΠΤΥΞΗΣΑΥΤΟΝΟΜΩΝΥΠΗΡΕΣΙΩΝRIDESHARING Toyota, DENSO και SoftBank Vision Fund επενδύουν 1 δισ. δολάρια στην Uber

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=