FLEETNEWS #239

01.04.24 #239 3 παγκοσμίου φήμης World Car Awards. Είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε το νικηφόρο σερί μας και εδραιώνουμε τη θέση της Hyundai ως ηγέτη στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Jaehoon Chang, πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor Company. „ΤΟ VOLVO EX30 ΕΊΝΑΙ ΤΟ WORLD URBAN CAR 2024 Αυτή είναι η δεύτερη βράβευση της Volvo Cars στην 20ετή ιστορία των World Car Awards. Το Volvo XC60 κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2018. Επιπλέον, ο Håkan Samuelsson, πρόεδρος και CEO της Volvo Cars τότε, ήταν ο νικητής του World Car Person of the Year το 2018. «Η κατάκτηση αυτού του τίτλου μάς δίνει μεγάλη χαρά και επιβεβαιώνει απόλυτα τη φιλόδοξη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Jim Rowan, CEO της Volvo Cars, προσθέτοντας: «Η ανταπόκριση που δείχνουν οι πελάτες στο EX30 έχει υπερβεί τις προσδοκίες μας. Αποδεικνύεται ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ιδανικό για τις συνθήκες της αγοράς σήμερα, καθώς ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός αγοραστών μεταβαίνει στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είμαι πεπεισμένος ότι το EX30 θα συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξή μας αυτήν τη χρονιά και στη συνέχεια». „ΤΟ TOYOTA PRIUS ΈΛΑΒΕ ΤΟ WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR 2024 «Επανασχεδιάσαμε το Prius στο σχεδιαστήριο, αναρωτώμενοι εάν πρέπει να δημιουργήσουμε ένα προϊόν κοινής ωφέλειας , όπως ένα ταξί ή κάτι ελκυστικό. Τελικά, επιλέγουμε αυτό που θα αγαπήσει ο κόσμος όχι μόνο για τα οφέλη του, αλλά και για τη συναισθηματική του εμπειρία», δήλωσε ο Yasushi Ueda, αρχιμηχανικός του Prius, επισημαίνοντας ότι «αποτελεί τιμή η απονομή του βραβείου Καλύτερης Σχεδίασης, μέσα και έξω. Το νέο Prius είναι ένα αυτοκίνητο που δεν δείχνει απλώς υπέροχο, αλλά είναι και ευχάριστο στην οδήγηση». Η Maserati MCXtrema, το ασυμβίβαστο «θηρίο» των 730 ίππων, απελευθερώθηκε στο φυσικό της περιβάλλον: την πίστα. Θα υποβληθεί σε σειρά δοκιμών μέχρι τα τέλη Απριλίου, με στόχο την παράδοση του πρώτου μοντέλου στα τέλη του καλοκαιριού 2024. Η MCXtrema, αγωνιστικό αυτοκίνητο που παράγεται σε 62 αντίτυπα, δημιουργήθηκε για να σπάσει το καλούπι και να φέρει νέα πρότυπα. Η MCXtrema αποτελεί την επιτομή του DNA της Maserati και των εξαιρετικών επιδόσεων που χαρακτηρίζει όλα τα προϊόντα της ιταλικής μάρκας. Η αποκλειστική δημιουργία της εταιρείας συνιστά ένα από τα τολμηρότερα αυτοκίνητα της μάρκας όσον αφορά στην εξέλιξη, και αποτελεί εξέλιξη της σούπερ σπορ Maserati MC20. Τον Φεβρουάριο, έκανε την πρώτη του επίσημη διαδρομή στο Autodromo Varano de’ Melegari (Πάρμα) με τον επικεφαλής δοκιμών της Maserati, Andrea Bertolini, από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην κατηγορία GT, με τέσσερις παγκόσμιους τίτλους με τη διάσημη MC12, ο οποίος επικεντρώνεται στην εξέλιξή της στον δυναμικό προσομοιωτή από τα αρχικά στάδια. Οι δοκιμές του Φεβρουαρίου και οι επακόλουθες βελτιώσεις των επιδόσεών της απελευθέρωσαν την πλήρη ισχύ του κινητήρα V6 twin-turbo 3,0 λίτρων και 730 ίππων (540 kW), που βασίζεται στη Maserati Nettuno και μεταφέρεται στο επόμενο επίπεδο. Η MCXtrema διαθέτει τον πλέον πρόσφατο προηγμένο εξοπλισμό στον κόσμο της Maserati. Η ομάδα Virtual Analysis συνέβαλε θεμελιωδώς, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αιχμής του δυναμικού προσομοιωτή Maserati, καθώς και η ομάδα Powertrain Calibration, υπεύθυνη για τη διαχείριση της τεράστιας ισχύος του κινητήρα Nettuno. Η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την ανάπτυξη της Maserati MC20, η λεπτομερής ανάλυση κάθε εξαρτήματος και οι αυστηρές δοκιμές κινητήρα εγγυώνται τη μεγαλύτερη ακρίβεια προσομοίωσης, διασφαλίζοντας τα στάδια δοκιμών πίστας που απαιτούνται για τον τελικό συντονισμό ακριβείας. Οι εικονικές επεμβάσεις που έγιναν στην MCXtrema -περίπου 200 ώρες στον δυναμικό προσομοιωτή Maserati και 1.000 ώρες εικονικής ανάλυσης προσομοιώσεων διαφόρων τύπων, καθώς και τα συγκριτικά στοιχεία από την πίστα, σε συνδυασμό με τα τέσσερα χρόνια ανάπτυξης του MC20 και των επακόλουθων ελέγχων αξιοπιστίας κινητήρα- επέτρεψαν τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου απολύτως προηγμένης και καινοτόμου μηχανικής, όπου η τέλεια σχεδίαση της Maserati Centro Stile συγκλίνει με τις μηχανικές απαιτήσεις της αποτελεσματικής αεροδυναμικής για κάθε πίστα. MASERATI MCXTREMA: ΤΟ «ΘΗΡΙΟ» ΕΞΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=