FLEETNEWS #239

01.04.24 #239 19 Η δυσαρέσκεια για τα ελαστικά αρχικού εξοπλισμού των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) έναντι αυτών των οχημάτων φυσικού αερίου αυξάνεται, καθώς οι ιδιοκτήτες EV αναφέρουν πως τα ελαστικά τους φθείρονται ταχύτερα, σύμφωνα με την J.D. Power 2024 US Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study. Η μελέτη δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες EV περίμεναν πως η φθορά των ελαστικών τους θα ήταν ίδια με αυτήν των οχημάτων φυσικού αερίου, παρόλο που είναι φυσικό τα ελαστικά EV να φθείρονται ταχύτερα λόγω του μεγαλύτερου βάρους και της υψηλότερης ροπής τους. «Η αύξηση της δυσαρέσκειας μεταξύ οχημάτων EV και φυσικού αερίου δίνει την ευκαιρία στους κατασκευαστές ελαστικών και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πληροφορήσουν τους ιδιοκτήτες EV για τις διαφορές στην απόδοση», δήλωσε ο Ashley Edgar, ανώτερος διευθυντής συγκριτικής αξιολόγησης και εναλλακτικής κινητικότητας της J.D. Power. «Επιπλέον, λόγω των αντικρουόμενων τάσεων μεγιστοποίησης της αυτονομίας και βελτιστοποίησης της φθοράς των ελαστικών EV, οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συνεργαστούν για να ξεπεράσουν την πρόκληση χωρίς να πληγεί η απόδοση των ελαστικών, ειδικά εφόσον η αγορά EV συνεχίζει να αναπτύσσεται». ΚΑΤΆΤΑΞΗ ΒΆΣΕΙ ΜΕΛΈΤΗΣ Η Michelin κατατάσσεται υψηλότερα στην κατηγορία πολυτελείας για 21η συνεχή χρονιά, με βαθμολογία 834. Η Goodyear (812) κατατάσσεται δεύτερη και η Continental (811) την τρίτη. Η Michelin κατατάσσεται υψηλότερα στην κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων με βαθμολογία 823. Η Goodyear (811) κατατάσσεται δεύτερη, ακολουθούμενη από την Kumho (799) στην τρίτη θέση. Η Michelin κατατάσσεται υψηλότερα στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων με βαθμολογία 833. Η Falken κατατάσσεται υψηλότερα στο τμήμα φορτηγών/επαγγελματικών οχημάτων με βαθμολογία 818. Η BFGoodrich (812) κατατάσσεται δεύτερη και η Hankook (804) τρίτη. Η U.S. Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study μετρά την ικανοποίηση των χρηστών σε τέσσερις τομείς (κατά σειρά σπουδαιότητας): κύλιση, φθορά, πρόσφυση/συμπεριφορά και εμφάνιση ελαστικών. Η μελέτη περιλαμβάνει τέσσερις κατηγορίες οχημάτων: πολυτελή, επιβατικά, σπορ και φορτηγά/επαγγελματικά. Η μελέτη βασίζεται στις απαντήσεις 31.414 κατόχων οχημάτων του 2022 και του 2023 και πραγματοποιήθηκε από τον Αύγουστο έως τον Δεκέμβριο του 2023. ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ EV J.D. Power: διαφορές στην απόδοση Η Michelin κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση σε τρεις κατηγορίες. Η Falken κατατάσσεται υψηλότερα σε μία κατηγορία

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=