FLEETNEWS #239

01.04.24 #239 13 Μετά από περισσότερες από δύο δεκαετίες από την τελευταία ενημέρωση, η Automobili Lamborghini ανανέωσε το ιστορικό της λογότυπο. Η ανανέωση πηγάζει από νέα στρατηγική που περιλαμβάνει την προσαρμογή της οπτικής έκφρασης της μάρκας ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα τις «γενναίες», «απροσδόκητες» και «αυθεντικές» αξίες της αποστολής της, δηλαδή το «Driving Humans Beyond», μια ιδέα που μεταφράζεται στην πρόθεση υπερβαίνει πάντα τα όρια, τα πρότυπα και τις συμβάσεις. Αυτή η εξέλιξη είναι μέρος της ευρείας διαδικασίας μετασχηματισμού που υποδηλώνει το Direzione Cor Tauri, τη στρατηγική που ενσωματώνει τη νέα τροχιά της Lamborghini που επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα και την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα σταθερό σύμφωνο με τις μελλοντικές γενιές, που θα χρησιμεύσει ως έμπνευση και πρότυπο για καινοτομία και βιώσιμη πρόοδο. Έχοντας αυτό κατά νου, ο Οίκος Sant'Agata Bolognese προβαίνει σε αλλαγές που αφορούν όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά στην εταιρική ταυτότητα στο σύνολό της, επηρεάζοντας έτσι την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας, οι οποίες θα ανανεωθούν. Το νέο λογότυπο, που χρησιμοποιείται σε όλα τα επίσημα κανάλια της εταιρείας, επαναπροσδιορίζεται από μια ευρύτερη γραμματοσειρά Lamborghini σε σχέση με την προηγούμενη και από minimal αλλά και έντονα χρώματα. Ως εκ τούτου, το μαύρο και το άσπρο εξακολουθούν να είναι οι κύριες αποχρώσεις, συμβολίζοντας τη σαφή ταυτότητα της μάρκας, ενώ το κίτρινο, μαζί με την εισαγωγή του χρυσού χρώματος, χρησιμοποιείται ως χρώμα έμφασης. Το νέο λογότυπο γίνεται αναπόσπαστο μέρος της χαρακτηριστικής ταυτότητας της εταιρείας και θα εφαρμοστεί επίσης σε μελλοντικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, ο εμβληματικός ταύρος στο κέντρο του λογότυπου άλλαξε. Για πρώτη φορά, θα υπάρχει μεμονωμένα στα ψηφιακά σημεία επαφής της εταιρείας, χωριστά από την κλασική ασπίδα, προσδίδοντας μεγαλύτερη έμφαση. AUTOMOBILI LAMBORGHINI Νέα εταιρική ταυτότητα Η UBER ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ STARTUP ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ MOOVE Η Uber ηγήθηκε του δεύτερου κύκλου επένδυσης 100 εκατομμυρίων δολαρίων της παναφρικανικής εταιρείας κινητικότητας Moove, που χρηματοδοτεί οδηγούς για αγορά οχημάτων ridehailing και παράδοσης. Πρόκειται για την πρώτη επένδυση της Uber σε αφρικανική startup. Η Moove ιδρύθηκε στη Νιγηρία το 2020 και αγοράζει στόλους οχημάτων, τους οποίους στη συνέχεια πουλά σε οδηγούς μέσω της πλατφόρμας της - παρακρατώντας μερίδιο του εισοδήματός τους ως πληρωμή για το όχημα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε έξι αφρικανικές αγορές (Αίγυπτο, Γκάνα, Κένυα, Νιγηρία, Νότια Αφρική και Ουγκάντα), καθώς και στην Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εισφορά κεφαλαίου, που αυξάνει την αποτίμηση της εταιρείας στα 750 εκατομμύρια δολάρια, θα την βοηθήσει να επεκταθεί σε 16 αγορές μέχρι το τέλος του 2025. Η απόφαση της Uber, η οποία δραστηριοποιείται ήδη σε μεγάλες πόλεις της ηπείρου, να στηρίξει τη Moove ενισχύει τον ήδη σταθερό δεσμό μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Uber είναι ο μεγαλύτερος εταίρος της Moove όσον αφορά στη χρηματοδότηση και την προμήθεια οχημάτων. Μπορεί επίσης να θεωρηθεί προσπάθεια διασφάλισης σταθερής ροής νέων οδηγών στην πλατφόρμα της ridehailing. Η Moove δήλωσε ότι σχεδιάζει να φέρει 45.000 νέα οχήματα στην πλατφόρμα της Uber. Επίσης, σύμφωνα με τη φιλοδοξία της Uber για στόλο μηδενικών εκπομπών έως το 2040, η Moove ανέφερε ότι θα επικεντρώσει την επέκτασή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ειδικά σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και τα ΗΑΕ. Η Moove εξετάζει επίσης τα οχήματα φυσικού αερίου για την Αφρική, δεδομένης της μεγάλης έλλειψης υποδομής φόρτισης EV στην ήπειρο.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=