FLEETNEWS #237

19.03.24 #237 4 Η MG ανακοίνωσε ότι θα είναι το κεντρικό θέμα στη θρυλική πλέον προβολή του Central Feature, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2024, εορτάζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα εκατό χρόνια από την πρώτη εμφάνιση της εμβληματικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό roadster Cyberster της MG θα είναι το κεντρικό θέμα του αριστουργήματος (γλυπτό) του Gerry Judah που κάθε χρόνο προβάλλει κάτι διαφορετικό, με την MG να βρίσκεται στο επίκεντρο μπροστά από το Goodwood House για πρώτη φορά. Το Cyberster, που αναμένεται το προσεχές καλοκαίρι στην αγορά, είναι μια νέα γενιά αυτοκινήτου επιδόσεων που σηματοδοτεί ένα ηλεκτρικό ορόσημο στην ιστορική πορεία της MG. Η κεντρική του θέση στην πιο διάσημη αυτοκινητιστική εκδήλωση στον κόσμο υπόσχεται να είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στους εορτασμούς της εκατονταετηρίδας της MG στο Ηνωμένο Βασίλειο, και όχι μόνο. Για να εορταστεί η συνεργασία της MG με το Goodwood Festival of Speed, το Cyberster παρουσιάζεται έξω από το Goodwood House με έναν από τους πιο διάσημους προκατόχους του, ένα πανέμορφο Mk1 MGB Roadster του 1964 με κινητήρα BMC 1,8 λίτρων. Τα δύο roadster της MG από διαφορετικές εποχές πρόκειται να παίξουν εξέχοντα ρόλο στο Festival of Speed. Η MG θα επιστρέψει επίσης στη διάσημη ανάβαση το 2024, ενώ όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζει η ημερομηνία της εκδήλωσης, η εταιρεία θα ανακοινώσει κι άλλες επίσημες πρώτες παρουσιάσεις μοντέλων που προορίζονται για το Festival of Speed 2024 (FoS). Περισσότερα στο fleetnews.gr GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED Η MG Motor κεντρικό θέμα Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο κόμπακτ σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep και διανθίζει τα ιδανικά της μάρκας με την πλέον σύγχρονη υβριδική τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 PS και 205 Nm, ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh. Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, προκειμένου να μην επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο η ευρυχωρία της καμπίνας, ενώ στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter) ώστε η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική) να γίνεται με «βελούδινο» τρόπο. Το σύστημα είναι εξελιγμένο ώστε να προσεγγίζει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην έξυπνη λειτουργία του εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στη μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης, ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον. Χάρη στις λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing το Avenger e-Hybrid είναι σε θέση να αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας, αφού ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο. Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, τονώνοντας το τράβηγμα και την ελαστικότητα. Με 0-100 km/h σε 10,9” και τελική ταχύτητα 184 km/h το Avenger e-Hybrid μπορεί να φέρει σε πέρας κάθε αποστολή που θα του ανατεθεί, με μέση κατανάλωση μόλις 4,9-5,1 lt/100 km στον κύκλο μέτρησης WLTP. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων, ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ JEEP AVENGER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=