FLEETNEWS #234

26.02.24 #234 8 Η FORD MUSTANG MACH-E ΣΕ ΝEΕΣ ΕΚΔOΣΕΙΣ Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά σε νέες εκδόσεις με πιο πλούσιο και αναβαθμισμένο στάνταρντ εξοπλισμό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις με κίνηση στους πίσω (RWD) ή και στους τέσσερις τροχούς (AWD), με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, αντίστοιχα. Δυνατότητα επιλογής υπάρχει και στο μέγεθος της μπαταρίας, με την μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας (Standard Range) να έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 73 kWh, και τη μεγαλύτερη, Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 91 kWh και αυτονομία που φτάνει έως τα 600 χλμ. Στη βάση των νέων προσφερόμενων εκδόσεων της Mustang Mach-E βρίσκεται η έκδοση Style RWD 73kWh με κίνηση στους πίσω τροχούς και την μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας. Οι υπόλοιπες τρεις εκδόσεις φέρουν την ονομασία Premium και διατίθενται είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας 91KWh (Premium RWD ER) είτε με κίνηση σε όλους τους τροχούς με μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας 73 KWh (Premium AWD SR), ή και μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας 93 kWh (Premium AWD ER). H έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και την μπαταρία Τυπικής Χωρητικότητας αποδίδει μέγιστη ισχύ 269 ίππων και ροπή 470 Nm, με την αντίστοιχη παραλλαγή του μοντέλου με την μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας να αποδίδει 294 ίππους. Αντίστοιχα, οι τετρακίνητες εκδόσεις AWD της νέας Ford Mustang Mach-E αποδίδουν 315 και 351 ίππους με την μπαταρία Standard Range και Extended Range αντίστοιχα, με τη μέγιστη ροπή να διαμορφώνεται και στις δύο περιπτώσεις στα 580 Nm. Στην κορυφή των διαθέσιμων εκδόσεων της νέας Ford Mustang Mach-E βρίσκεται η τετρακίνητη GT, την οποία υπογράφει η Ford Performance και τροφοδοτείται από την μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας 91KWh και δύο προηγμένους ηλεκτροκινητήρες στο εμπρός και πίσω άξονα με συνδυαστική απόδοση 487 ίππους και ροπή 860 Nm. Το νέο DS 7 αναβιώνει το πνεύμα της πρώτης παρουσίασής του το 1955, το απαράμιλλο στιλ, την τεχνολογική υπεροχή, την παροιμιώδη άνεση και ένα κόκπιτ που αλλάζει τα δεδομένα του ραφιναρίσματος και της απτής πολυτέλειας. Ήταν αναγκαίο να το κάνει, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Επιβαλλόταν να διαφέρει. Διότι όπως είχε πει, η Μarion David, η κυρία της οποίας η επαγγελματική κάρτα γράφει «DS Automobiles Product Director», «εάν ακολουθούσαμε το consensus, τη γενική παραδοχή, εάν επαναλαμβάναμε ό,τι κάνουν οι άλλοι, θα είμασταν νεκροί». DS or «dead». Με αυτό το σκεπτικό, το DS 7, στη δεύτερη γενιά του ήρθε δυναμικά να αναβαθμίσει τα πρότυπα της κατηγορίας των πολυτελών C-SUV. Συνθέτει τη δική του σχεδιαστική γλώσσα, ενσωματώνει κομψότητα και ραφινάρισμα, προωθεί την υψηλή τεχνογνωσία και προτάσσει τις μεγαλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία διατηρώντας, μάλιστα, τον κορυφαίο χώρο αποσκευών που παραμένει αμετάβλητος είτε στις θερμικές είτε στις Plug-in Hybrid εκδόσεις. Αποδίδει από 130 έως 360 ίππους ενώ η έκδοση DS 7 E-TENSΕ 4x4 διαθέτει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ/ώ. σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUPSENSION προσφέρει μοναδική άνεση. «Σκανάρει» συνεχώς το οδόστρωμα και μέσω μίας κάμερας ελέγχει και προβλέπει κάθε ανωμαλία του και, βάσει των δεδομένων που συλλέγει, γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου (σε κάθε τροχό ξεχωριστά) με σκοπό την αυξημένη άνεση των επιβατών. Μέσα στο DS 7 βιώνεις τα πολυτελή υλικά, την τεχνολογία «Bracelet» στο δέρμα Nappa, τον περιστρεφόμενο χρονογράφο της B.R.M. να θυμίζει ακριβή ωρολογοποιία και ραφές επενδύσεων σε σχήμα μαργαριταριού. «Επικοινωνείς» με τα υποσυστήματα μέσω του νέου, διαισθητικού συστήματος infotainment DS IRIS SYSTEM με αφή ή με φυσική ομιλία και ελέγχεις λειτουργίες μέσω της κομψής οθόνης 12 ιντσών με εύκολη 3D πλοήγηση. Μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου η DS προσφέρει προνόμια ανταλλαγής. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ DS 7, η ντίβα επιστρέφει

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=