FLEETNEWS #234

26.02.24 #234 4 Πριν από την πανδημία, το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης φιλοξενούσε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης. Στην πρώτη μετά Covid-19 διοργάνωσή του, τέσσερα χρόνια μετά, πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές μάρκες δεν συμμετέχουν, όπως και ιαπωνικές και κορεατικές. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία εκπροσωπείται από τον Όμιλο Renault, που θα παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο μικρό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ομώνυμης μάρκας, το 5, και διάφορα άλλα, όπως θα διαβάσετε ακολούθως, ενώ η Dacia παρουσιάζει τρία μοντέλα της. Αναμένεται, ακόμα, η παρουσίαση ενός πρότυπου οχήματος από την ιταλική Pininfarina. Η αμερικανική Lucid θα παρουσιάσει στη Γενεύη το SUV Gravity και δύο εκδόσεις του σεντάν Air. Η MG, που κατέκτησε ήδη την ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του MG3, το οποίο θα πωλείται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές της μάρκας και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό roadster Cyberster της MG θα παρουσιαστεί επίσης στο περίπτερο της μάρκας. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC, στην οποία ανήκει πλέον η μάρκα MG, πρόκειται να λανσάρει μια νέα μάρκα, IM (Intelligent Mobility) premium EV, παρουσιάζοντας το sedan L6, με αυτονομία έως και 800 χλμ. και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Τέλος, η μεγαλύτερη κινεζική μάρκα BYD, που κατέκτησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στον κόσμο, θα παρουσιάσει το πρώτο plug-in υβριδικό της μοντέλο για την Ευρώπη, το Seal U DM και τα Yangweng U8, μεγάλο plugin υβριδικό SUV, το αμιγώς ηλεκτρικό crossover Denza N7 και το μεγάλο minivan D9. Η διάσημη τελετή απονομής του ευρωπαϊκού αυτοκινήτου της χρονιάς (Car of the Year 2024) επιστρέφει, επίσης, στη Γενεύη. Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στις 26 Φεβρουαρίου στους εκθεσιακούς χώρους της GIMS και οι φιναλίστ (BMW 5-series, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Renault Scenic, Toyota C-HR, Volvo EX30) θα εκτίθενται καθ' όλην τη διάρκεια της εκδήλωσης για τον εορτασμό της 60ής επετείου του βραβείου Car of the Year. ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ Τι θα δούμε στην GIMS 2024 Η Dacia θα συμμετάσχει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου 2024, και θα παρουσιάσει το καινούργιο Duster, το νέο Spring και το υποψήφιο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, Sandrider. Η τελευταία έκδοση του εμβληματικού SUV της Dacia, Duster, θα κάνει την πρώτη της επίσημη δημόσια εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2024. Από το 2010 που πρωτοεμφανίστηκε και ανανεώθηκε για πρώτη φορά το 2017, το Duster έχει καθιερωθεί πηγαίνοντας αντίθετα από τις νόρμες της αγοράς SUV. Το Duster γνώρισε τρομερή επιτυχία, και περισσότερες από 2,2 εκατομμύρια μονάδες έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα. Το Duster τρίτης γενιάς, που αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα CMF-B, είναι πιο στιβαρό και δυναμικό σχεδιαστικά, ενώ διαθέτει μια σειρά κινητήρων για όλες τις ανάγκες, συμπεριλαμβανομένων των ECO G100 LPG, HYBRID 140 και του ήπιου υβριδικού 48V TCe 130 που διατίθεται για κίνηση 4x2 και 4x4. Ξεκινώντας από κάτω από 20.000 ευρώ, το καινούργιο Duster παραμένει το καλύτερο οικογενειακό SUV στην κατηγορία όσον αφορά την αναλογία τιμής/απόδοσης. Το νέο Spring διαθέτει καινούργιο εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό. Είναι το μόνο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ευρώπης που ζυγίζει λιγότερο από έναν τόνο. Παρά το γεγονός ότι είναι συμπαγές, εξακολουθεί να διαθέτει την καλύτερη ικανότητα φόρτωσης στην κατηγορία του και πολλά εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Επίσης, είναι πιο ψηφιακό, με προσαρμόσιμο ταμπλό που διαθέτει οθόνη 7 ιντσών και κεντρική οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών. Πιο ευέλικτο από ποτέ, το νέο Spring διαθέτει κινητήρα 45 ίππων στις εκδόσεις Essential και Expression και 65 ίππων στις εκδόσεις Expression και Extreme. Ακόμα πιο προσιτό, το νέο Spring παραμένει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που διαθέτει την καλύτερη σχέση τιμής-απόδοσης στην Ευρώπη. Στη Γενεύη, η Dacia θα παρουσιάσει το πρότυπο όχημά της με το οποίο θα αγωνιστεί για πρώτη φορά το 2025 στο Ράλι Ντακάρ πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid. Η στρατηγική της Dacia ταιριάζει απόλυτα με ό,τι χρειάζεται για να αντιμετωπίσει το Dakar: ένα «τεχνολογικό εργαστήριο» σε φυσικό μέγεθος, αφοσιωμένο στην κινητικότητα χαμηλών εκπομπών άνθρακα - το Sadrider λειτουργεί με συνθετικό καύσιμο που κατασκευάζεται από την Aramco. Ο σχεδιασμός του Sandrider έχει εμπνευστεί από τα σχόλια των αγωνιστικών πληρωμάτων από την αρχή και είναι απόλυτα συνεπής με το DNA της μάρκας. DACIA: ΤΡΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=