FLEETNEWS #233

19.02.24 #233 11 Το Renault Group σημείωσε ιστορικά αποτελέσματα το 2023 με ισχυρή βελτίωση όλων των οικονομικών μεγεθών και υπέρβαση των προβλέψεων που είχαν ήδη αναβαθμιστεί τον Ιούνιο. «Σήμερα, το Renault Group δημοσιεύει αποτελέσματα ρεκόρ. Είναι το αποτέλεσμα μιας τεράστιας ομαδικής εργασίας και αντικατοπτρίζουν την επιτυχία της στρατηγικής μας Renaulution. Τα θεμελιώδη μας στοιχεία δεν ήταν ποτέ πιο δυνατά και δεν θα σταματήσουμε εκεί. Το 2024, θα επωφεληθούμε από έναν άνευ προηγουμένου λανσάρισμα οχημάτων, επιδεικνύοντας την ανανέωση του Ομίλου Renault, ενώ θα συνεχίσουμε να βελτιστοποιούμε τη δομή του κόστους μας. Ταυτόχρονα, ηγούμαστε με απίστευτη ταχύτητα στο μετασχηματισμό σε βάθος του ομίλου με σημαντικά βήματα που έχουμε επιτύχει για τα μεγάλα έργα μας και επιτάχυνση της στρατηγικής μας για ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό. Ο οργανισμός μας προσφέρει ευελιξία και ενισχύει την απόδοση. Αυτό μας δίνει δύναμη σε ένα απαιτητικό περιβάλλον! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες για αυτά τα επιτεύγματα. Από κοινού, δημιουργούμε έναν νέο Όμιλο Renault, πολύ πιο αποτελεσματικό και πιο αποδοτικό, που δημιουργεί αξία για όλους τους ενδιαφερόμενους», δήλωσε ο Luca de Meo, CEO του ομίλου. „Ισχυρή βελτίωση όλων των οικονομικών σε επίπεδο ρεκόρ: wΈσοδα ομίλου: 52,4 δισ. ευρώ, +13,1% και +17,9% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες έναντι του 2022 wΛειτουργικό περιθώριο ομίλου ρεκόρ: 4,1 δισ. ευρώ ή 7,9% των εσόδων (+2,4 πόντους έναντι του 2022), αύξηση 1,5 δισ. ευρώ έναντι του 2022 wRecord Auto λειτουργικό περιθώριο: 3,1 δισ. ευρώ ή 6,3% των εσόδων (+3,0 ποσοστιαίες μονάδες έναντι 2022), αύξηση 1,6 δισ. ευρώ έναντι του 2022 wΚαθαρό εισόδημα: 2,3 δισ. ευρώ, αύξηση 3,0 δισ. ευρώ έναντι του 2022 wΡεκόρ ελεύθερων ταμειακών ροών: 3,0 δισ. ευρώ, αύξηση 0,9 δισ. ευρώ έναντι του 2022 wΚαθαρή χρηματοοικονομική θέση ρευστότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας στα υψηλότερα επίπεδα: 3,7 δισ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2023 (αύξηση 3,2 δισ. ευρώ έναντι 31 Δεκεμβρίου 2022) wΥπερδιπλασιάστηκε η απόδοση του απασχολουμένου κεφαλαίου (ROCE): 28,5% το 2023 έναντι 12,6% το 2022 „Σημαντικά υψηλότερο μέρισμα 1,85 ευρώ θα προταθεί στην Ετήσια Γενική Συνέλευση. ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Το 2024 θα είναι μια ιστορική χρονιά με 10 λανσαρίσματα νέων οχημάτων. Renault: 7 νέα λανσαρίσματα: „ 2 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το Scenic E-TECH electric και το Renault 5 E-TECH electric „ 2 νέα υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου του Rafale E-TECH „ Νέο Renault Master (ICE και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις) „ 2 νέα οχήματα σε αγορές εκτός Ευρώπης: Kardian και ένα όχημα Renault Korea Motors Dacia: „ Νέο Dacia Duster σε πώληση από τον Μάρτιο του 2024 „ Το νέο 100% ηλεκτρικό Dacia Spring προς πώληση το καλοκαίρι του 2024 „ Η μάρκα θα παρουσιάσει επίσης το Bigster, όχημα κατηγορίας C, στα τέλη του 2024 Alpine: „ Η μάρκα θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα Alpine A290. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΙΣΧΥΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ Renault Group: Ιστορικά αποτελέσματα 2023 Η startup ηλεκτρικών βαν Arrival έθεσε δύο θυγατρικές της σε καθεστώς πτωχευτικής προστασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο και την EY ως διαχειριστή, μετά την προσπάθειά της να εξασφαλίσει επαρκή χρηματοδότηση για να συνεχίσει να λειτουργεί. Η εταιρεία δεν έχει έσοδα και έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων της. Η Arrival ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι Simon Edel, Alan Hudson και Sam Woodward της ομάδας Turnaround and Restructuring Strategy της EY-Parthenon διορίστηκαν από κοινού διαχειριστές της Arrival UK Ltd και της Arrival Automotive UK Limited, αμφότερες θυγατρικές της Arrival. Όλες οι άλλες θυγατρικές της Arrival θα συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους ως συνήθως εκτός της διαδικασίας διαχείρισης. Οι διαχειριστές διερευνούν επιλογές για την πώληση των επιχειρήσεων και των περιουσιακών στοιχείων των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων της πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων, του λογισμικού, της πνευματικής ιδιοκτησίας και των περιουσιακών στοιχείων Ε&Α, προς όφελος των πιστωτών. Η ARRIVAL ΟΡΙΣΕ ΤΗΝ EY ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=