FLEETNEWS #23

15.04.19 #23 5 νεται να κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ και θα διαθέτει μπαταρία 50 kWh για εμβέλεια 300 χλμ. περίπου. Η Audi έχει αρχίσει να παραδίδει τα πρώτα e-trons και μέχρι το 2020 ένα Q4 e-tron θ α εισάγει την ηλεκτρική οδήγηση στην πολυτελή κατηγορία D των SUV. Plug-in υβριδικοί κινη- τήρες διατίθενται τώρα στα A6, A7, A8 και Q5 . Η Seat θα αποκτήσει το δικό της ηλεκτρικό crossover μέχρι τα τέλη του 2020 και θα ονομάζεται El Born . Θα αναπτύξει επίσης ένα μικρό EV που αναμένεται να κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ και θα φέρει πραγματικά την ηλεκτρική οδήγηση στις μάζες. Η PSA περιμένει πολλά από το ηλεκτροκίνητο Peugeot e-208 που παρουσίασε πρόσφατα, το οποίο μοιράζεται τις βάσεις του με το DS3 Crossback E-Tense και την επόμενη γενιά Opel Corsa , με το οποίο η PSA μπορεί να βγει στο πράσινο πριν από το 2021. 2030: ΕΚΠΟΜΠΈΣ CO2 -37,5% Αυτό όμως είναι μόνο ένα ενδιάμεσο βήμα. Πρόσφατα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε το νομοσχέδιο που αναγκάζει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις εκπο- μπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων οχημάτων κατά 37,5% μεταξύ 2021 και 2030 . Ένας ενδιάμεσος στό- χος μείωσης κατά 15% ορίσθηκε για το 2025. Σύμφωνα με άλλη ανάλυση της Jato , οι ευρωπαϊκές πωλήσεις BEV αυξήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΉ ΚΑΎΣΗ ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΉΝΙΟ Παρόλο που η ηλεκτροκίνηση είναι απολύτως απαραίτητη, πολλές εται- ρείες συμβούλων πιστεύουν πως οι μηχανές καύσης θα παραμείνουν μέχρι το 2030 τουλάχιστον. Το 2018, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αντι- προσώπευαν μόλις το 1,3% όλων των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, παρόλο που ο ρυθμός ανάπτυξης σε σύγκριση με το 2017 ήταν 47%. Η κατηγορία των plug-in υβριδικών κάλυψε το 1,2% της πίτας πέρυσι και αυξήθηκε μόλις κατά 22%. Τα απλά (γνωστά ως «αυτοφορτιζό- μενα») υβριδικά -το trademark της Toyota - κατέκτησαν μερίδιο αγοράς 3,6% και παρουσίασαν αύξηση 24%. Επομένως, ο κινητήρας καύσης δεν πέθανε, αλλά είναι πιθανό να συνδυ- ασθεί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και να αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων EV τα επόμενα πέντε χρόνια. Μέχρι το 2024, έτος κατά το οποίο τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να ισοφαρίσουν τις τιμές των οχημάτων θερμικών κινητήρων, η κατάσταση ενδέχεται να αλλάξει. Επιπλέον, με την έλλειψη υποδομής στις περισσότερες χώρες και τις μπα- ταρίες που εξακολουθούν να είναι δαπανηρές και βαριές, η μηχανή καύ- σης μπορεί να επιζήσει ως επέκταση εμβέλειας για οχήματα μπαταρίας. 2018 Ευρώπη - 23 Tα 50 κορυφαία brands κατατάσσονται βάσει της μέσης απόκλισης των εκπομπών CO 2 2017 vs 2018 (σε g / km, σταθμισμένος όγκος) Οι κορυφαίοι κατασκευαστές κατατάσσονται βάσει των μέσων εκπομπών CO 2 (σταθμισμένος όγκος) Ευρώπη - 23 Κατασκευαστέςπουπούλησανάνωτων300.000μονάδων/έτος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=