FLEETNEWS #23
15.04.19 #23 13 Η Jaguar Land Rover ενισχύει τη στρατηγική κλειστού βρόχου για τα οχήματά της, ώστε να μεγιστοποιή- σει το ποσοστό των υλικών που μπο- ρούν να ανακυκλωθούν στα μοντέλα της επόμενης γενιάς. Το επίκεντρο είναι το αλουμίνιο, το οποίο, με τη βοήθεια αισθητήρων υψηλής τεχνολογίας, μπορεί να δια- χωρισθεί, να λιώσει, να αναμορφωθεί και να επιστρέψει στην παραγωγική διαδικασία. Αυτό θα περιορίσει την ανάγκη της Jaguar Land Rover για νέο αλουμίνιο και θα μειώσει ση- μαντικά τις εκπομπές CO2. Από το 2013, η JLR έχει επανεπεξεργασθεί 300.000 τόνους αλουμινίου. Το Jaguar XE ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που κατασκευάσθηκε από ανακυκλωμένο αλουμίνιο μέχρι και κατά 75%. «Περισσότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα συνθλίβονται κάθε χρό- νο στο Ηνωμένο Βασίλειο και αυτό το πρωτοποριακό έργο μάς προσφέρει μια πραγματική ευκαιρία να δώσουμε σε κάποια από αυτά μια δεύτερη ζωή», λέει ο Gaëlle Guillaume , επικεφαλής project manager του Reality στην Jaguar Land Rover. Σύμφωνα με την Asset Finance International , το αλουμίνιο είναι ήδη ένα από τα πιο ευρέως ανακυκλωμέ- να υλικά στον κόσμο, με το 75% του συνόλου του αλουμινίου που έχει παραχθεί ποτέ να επανακυκλοφορεί. Μια κυκλική οικονομία διασφαλίζει ότι εξάγεται η μέγιστη αξία από πό- ρους που ήδη χρησιμοποιούνται. Τα υλικά ανακτώνται ή αναγεννώνται στο τέλος κάθε χρήσης. Στην περί- πτωση της JLR, το ανακυκλωμένο αλουμίνιο δοκιμάζεται από επιστή- μονες του Πανεπιστημίου Brunel ως προς την αντοχή και βαθμολογείται για την καθαρότητα, ώστε να εξα- σφαλισθεί πως πληροί τα απαιτούμε- να μηχανικά πρότυπα. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO2 Η JLR επικεντρώνεται στην κατασκευή αυτοκινήτων από ανακυκλωμένο αλουμίνιο Η διαχείριση του στόλου και της κινητικότητας παγκοσμί- ως μεταλλάσσεται γρήγορα. Οι εταιρικοί πελάτες επιδιώκουν εναρμόνιση και αποδοτικότη- τα σε νέες αγορές, ενώ οι προ- μηθευτές επεκτείνουν και προ- σαρμόζουν το γεωγραφικό τους αποτύπωμα, καθώς τα μοντέλα χρηματοδότησης, η συνδεσι- μότητα, η ηλεκτροκίνηση και η κινητικότητα συνεχίζουν να παίρνουν νέα μορφές. Για να γίνει κατανοητή η εξέλιξη της παγκό- σμιας διαχείρισης στόλου, το GlobalFleet.com διεξάγει την τέταρτη παγκόσμια έρευνα δι- αχείρισης στόλου - global fleet management benchmark , με δι- εθνείς corporate fleet managers, σε συνέχεια παρόμοιων ερευνών κατά τα έτη 2012, 2014 και 2016. Αυτή η έρευνα για να συμπληρω- θεί χρειάζεται περίπου 15 λεπτά και αποτελείται από έξι κεφάλαια: Προφίλ εταιρείας και ερωτώ- μενου Παγκόσμια στρατηγική Χρηματοδότηση & Leasing Κατασκευαστές αυτοκινήτων Κινητικότητα Τηλεματική και συνδεδεμένα οχήματα Να σημειωθεί ότι η έρευνα απευ- θύνεται μόνο σε εταιρικούς στόλους. Τα αποτελέσματα θα επεξεργασθούν και θα χρησιμο- ποιηθούν ανώνυμα. Οι συμμετέ- χοντες σε αυτή την έρευνα: Θα λάβουν τα πλήρη αποτελέ- σματα της Διεθνούς Έρευνας Στόλου 2019 και της Σύνοψής της Θα επωφεληθούν από την ελεύθερη είσοδο σε μια από τις ακόλουθες εκδηλώσεις1 (της επιλογής σας) Connected Fleets Conference - 15 και 16 Μαΐου 2019, στις Βρυ- ξέλλες, Βέλγιο. Fleet Latam Conference & Training - 23, 24 και 25 Σεπτεμ- βρίου 2019, στο Mexico City, Μεξικό. Fleet Europe Summit - 6 και 7 Νοεμβρίου 2019, στο Estoril της Πορτογαλίας. GLOBAL FLEET MANAGEMENT BENCHMARK : ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ EΡΕΥΝΑ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=