FLEETNEWS #229

22.01.24 #229 8 Η Audi παρέδωσε περίπου 1,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2023. Οι παραδόσεις περισσότερων από 178.000 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημαίνουν μια αύξηση 51% σε σύγκριση με το 2022. Ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η ζήτηση για το Audi Q4 e-tron (+112%), ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει και το 2024 να προωθεί με έμφαση αυτόν το μετασχηματισμό. Η παγκόσμια πρεμιέρα του Audi Q6 e-tron, που θα γίνει στο τέλος του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, θα συνοδεύεται και από το ντεμπούτο της νέας, ειδικής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλατφόρμας Premium Platform Electric (PPE). Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και τα Audi Q5 (332.000 μονάδες), Audi A6 (267.000 μονάδες) και Audi A4 (237.000 μονάδες) ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή. Στην Ευρώπη παραδόθηκαν περίπου 748.000 αυτοκίνητα (+20%), παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς. Τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση (+30%), με το Audi Q4 e-tron να πρωτοστατεί (+68%). Σημαντικό είναι πως η Audi Sport παρέδωσε παγκοσμίως περίπου 48.000 αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το 2023 αποδείχθηκε εξαιρετική χρονιά για την Audi και στην Ελλάδα, καθώς είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται περισσότερο από 30% και να ξεπερνούν τον αριθμό ορόσημο για premium μάρκα των 4.000 μονάδων. ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ 1,9 ΕΚΑΤ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ Αύξηση πωλήσεων της Audi το 2023 Τον Δεκέμβριο 2023 η Suzuki ανέβηκε στην κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, κατακτώντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις, με μερίδιο αγοράς 10,3%, το οποίο μάλιστα ανέβηκε στο 14,0% στις πωλήσεις λιανικής. Αυτή η αξιοσημείωτη επίδοση αντικατοπτρίζει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού προς τα μοντέλα της μάρκας, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της Suzuki. Το Vitara, συγκεκριμένα, ξεχώρισε για άλλη μια φορά ως το δημοφιλέστερο SUV της αγοράς. Με μερίδιο αγοράς 9,7% για το μήνα Δεκέμβριο, το Vitara αποδεικνύει την προτίμηση των καταναλωτών σε ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει άριστη απόδοση, στυλ και προσιτή ποιότητα. Αυτή η πρωτιά επιβεβαιώνει τη δυναμική της Suzuki στην κατηγορία SUV και αντανακλά την αφοσίωση της εταιρείας στην καινοτομία και στην ποιότητα. Όσον αφορά την ετήσια ανάπτυξη, το 2023 ήταν μια χρονιά ιστορικής επιτυχίας για τη Suzuki. Η αγορά αυτοκινήτου γενικά εμφάνισε αύξηση 27,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά η Suzuki ξεπέρασε αυτό το στατιστικό, καταγράφοντας μια εκρηκτική αύξηση 72,3%. Στην κατηγορία των λιανικών πωλήσεων η Suzuki κατέλαβε την 3η θέση με μερίδιο αγοράς 8,6%. Αυτή η εκπληκτική αύξηση στην αγορά αντικατοπτρίζει τη σταθερή επέκταση της παρουσίας της εταιρείας και την αναγνώριση της ποιότητας και της αξίας των προϊόντων της στο καταναλωτικό κοινό. Για τη νέα χρονιά, η Suzuki δηλώνει πως βλέπει μπροστά με αισιοδοξία. Η υφιστάμενη γκάμα των Suzuki SUV, με τα μοντέλα S-Cross, Vitara και Ignis, παραμένει στο επίκεντρο των προτιμήσεων της αγοράς. Η προσθήκη του ολοκαίνουριου Swift, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο, θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση της Suzuki στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Το νέο μοντέλο αναμένεται να ανατρέψει τα δεδομένα, προσφέροντας μοναδικό συνδυασμό καινοτομίας και απόδοσης. Η SUZUKI ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2024 θα πραγματοποιηθεί ξανά, μετά το 2019, από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου. Ωστόσο, πολλές σημαντικές μάρκες (Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, BMW, Citroen, DS, Fiat, Hyundai, Jaguar Land Rover, Jeep, MercedesBenz, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Volkswagen, Volvo κ.ά.) δεν θα συμμετάσχουν, λόγω του υψηλού κόστους συμμετοχής και δημιουργίας των πολυτελών περιπτέρων. Από πλευράς κινεζικών μαρκών θα συμμετάσχουν η BYD και η MG Motor. Από τις ευρωπαϊκές μάρκες οι σημαντικότερες παρουσίες αφορούν στη Renault και την Dacia. Η Renault προγραμμάτισε την αποκάλυψη στη Γενεύη του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 και η Dacia θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της τρίτης γενιάς του SUV Duster.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=