15.01.24 #228 19 Το 2023 ήταν μια χρονιά-ορόσημο για τη Freenow, καθώς γνώρισε σημαντική αύξηση σε εγγεγραμμένους οδηγούς, χρήστες της εφαρμογής, έσοδα και άλλους βασικούς δείκτες, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για παροχή αξιόπιστων και αποτελεσματικών υπηρεσιών μετακίνησης. Η Freenow στην Ελλάδα διαθέτει πάνω από 9.000 εγγεγραμμένους οδηγούς και πάνω από 1,3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Η δημοφιλής εφαρμογή κατέγραψε ανάπτυξη που αγγίζει το 46% το τελευταίο τρίμηνο του 2023 σε σχέση με του 2022. Ήδη, εκτός από την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, η εφαρμογή της Freenow είναι πλέον διαθέσιμη και στο Ηράκλειο της Κρήτης, ενώ ο σχεδιασμός για το 2024 περιλαμβάνει περισσότερους προορισμούς, αλλά και υπηρεσίες. Αθροιστικά, κατά τη δωδέκατη χρονιά λειτουργίας της εφαρμογής, οι συνεργαζόμενοι οδηγοί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και το Ηράκλειο Κρήτης διένυσαν συνολικά 69.221.915 χιλιόμετρα για διαδρομές μέσα από την πλατφόρμα. Τα έσοδα των οδηγών που συνεργάζονται με τη Freenow αυξήθηκαν εντυπωσιακά κατά 45% ανά διαδρομή, το τελευταίο τρίμηνο του 2023. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, 26 αιτήματα για διαδρομή γίνονται κάθε λεπτό στην πλατφόρμα της Freenow. Συνολικά, το 2023, ο μέσος όρος βαθμολογίας των οδηγών που συνεργάζονται με την εφαρμογή βρίσκεται στο 4,85 στα 5, ενώ oι επιβάτες έδειξαν την εκτίμησή τους για την εξαιρετική εξυπηρέτηση, συνεισφέροντας 506.917 ευρώ σε φιλοδωρήματα προς τους οδηγούς μέσω της ηλεκτρονικής πληρωμής. Επιπλέον, το 2023, οι επιβάτες επέλεξαν να μετακινηθούν πιο οικολογικά, πραγματοποιώντας επιτυχώς 70.000 διαδρομές με ηλεκτρικά ποδήλατα και eco taxi, ενώ περισσότερες από 300.000 διαδρομές έγιναν από επιβάτες που επέλεξαν την άνεση του comfort taxi. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟ 2023 ΓΙΑ ΤΗ FREENOW ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Εξαρτήματα Ford από ελαιόδεντρα; Η Ford διερεύνησε τη δυνατότητα χρήσης των κλαδιών και των φύλλων ελαιόδεντρων που απορρίπτονται κατά τη συγκομιδή για την κατασκευή πιο βιώσιμων εξαρτημάτων στα οχήματά της. Η δοκιμή διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος COMPOlive, στοχεύει στην επίτευξη περιβαλλοντικής αλλαγής στην ελαιοπαραγωγή, τη χρήση βιοσύνθετων υλικών αντί για πλαστικό και την υποστήριξη της κυκλικής οικονομίας. Η χρήση καταλοίπων από τη συγκομιδή ελιάς με σκοπό την παραγωγή εξαρτημάτων στα σύγχρονα αυτοκίνητα, θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τις ποσότητες πλαστικού που χρησιμοποιούνται σε αυτά. Ταυτόχρονα, μια τέτοια διαδικασία κάλλιστα θα μπορούσε να υποστηρίξει τους στόχους για καθαρότερο αέρα, αποφεύγοντας την καύση των κλαδιών και των φύλλων που απορρίπτονται κατά τη συγκομιδή του πολύτιμου αυτού καρπού. Στο πλαίσιο της δοκιμής που πραγματοποιήθηκε, οι μηχανικοί της Ford κατασκεύασαν πρωτότυπα υποπόδια, καθώς και επιμέρους τμήματα του χώρου αποσκευών, χρησιμοποιώντας τα παραπάνω κατάλοιπα από τη συγκομιδή της ελιάς. Οι δοκιμές έδειξαν ότι τα παραγόμενα εξαρτήματα είναι στιβαρά και ανθεκτικά, με τη Ford να αξιολογεί τώρα την όλη διαδικασία για μαζική χρήση στο επόμενο «κύμα» των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της. Για τις ανάγκες της δοκιμής, τα κατάλοιπα προήλθαν από ελαιώνες στην Ανδαλουσία της Ισπανίας, την περιοχή με την υψηλότερη παραγωγή ελαιολάδου στον κόσμο. Σε πρώτη φάση, οι μηχανικοί στα κεντρικά ευρωπαϊκά γραφεία της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας χρησιμοποίησαν έξυπνη τεχνολογία προσομοίωσης για να δοκιμάσουν τη χρηστικότητα των ελαιόδεντρων όσον αφορά την ανθεκτικότητα, την αντοχή και τη δυνατότητα μορφοποίησης, ενώ στη συνέχεια ήταν σε θέση να προχωρήσουν στην κατασκευή των πρωτότυπων εξαρτημάτων. Αποτελούμενη κατά 40% από ίνες και κατά 60% από ανακυκλωμένο πλαστικό πολυπροπυλενίου, η ουσία που προέκυψε θερμάνθηκε και μορφοποιήθηκε με έγχυση στο σχήμα του επιλεγμένου εξαρτήματος.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=