FLEETNEWS #225

11.12.23 #225 8 Έχοντας χαράξει μια μακρά πορεία επιτυχιών, η Citroën προχωρά σε ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των μοντέλων της, αποδεικνύοντας ότι παραμένει πιστή στην αξία της συνεχούς εξέλιξης, συνδυάζοντας τους άξονες του τολμηρού σχεδιασμού και της πρωτοπόρας τεχνολογίας. Η νέα γκάμα της Citroën έρχεται να προσθέσει περισσότερη άνεση και ευεξία στην οδηγική εμπειρία, αναδεικνύοντας τα ισχυρά προϊοντικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της, διατηρώντας παράλληλα τη σωστή σχέση μεταξύ αξίας-τιμής. Συγκεκριμένα, η Citroën επαναπροσδιορίζει την γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας πλέον τρεις εκδόσεις εξοπλισμού αντί για πέντε. Τώρα, τα πάντα επικεντρώνονται πλέον γύρω από τρία επίπεδα εξοπλισμού, που ονομάζονται You, Plus και Max, αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες εκδόσεις Live, Feel, Feel Pack, Shine και Shine Pack. Με αυτό τον τρόπο, η γκάμα της Citroën επανασχεδιάζεται ώστε να είναι πιο κατανοητή και πιο απλή στη χρήση με σκοπό να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών, εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες και λειτουργίες. Με τον επαναπροσδιορισμό της γκάμας της, η Citroën διευκολύνει τους πελάτες να κατανοήσουν τις διάφορες αναβαθμίσεις και επιλογές που διατίθενται στις εκδόσεις, προτείνοντας το μοντέλο που είναι προσαρμοσμένο στις δικές τους προτιμήσεις στον σωστό εξοπλισμό για κάθε επίπεδο τιμής. Κοινό σημείο σε όλες τις εκδόσεις είναι η έννοια του στυλ και της άνεσης. Η έκδοση You προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού τα οποία διευκολύνουν την καθημερινότητα, κάνοντας παράλληλα το στυλ προσιτό. Η έκδοση Plus αποτελεί τον κύριο εκφραστή των μοναδικών, καινοτόμων και ισχυρών χαρακτηριστικών της μάρκας, όπως αυτά της άνεσης και της εξατομίκευσης και της τεχνολογίας. Τέλος, η έκδοση Max βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας, αντικατοπτρίζοντας την αρτιότητά της, στους τομείς της ασφάλειας, της άνεσης και της συνδεσιμότητας. Η CITROΕN ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ Επανασχεδιασμός της γκάμας με τρεις εκδόσεις Ο Peter Grøftehauge απέκτησε το 100% της Autorola, εξαγοράζοντας το υπόλοιπο ποσοστό του αδελφού του, Martin. Αυτή η αλλαγή -«φυσική εξέλιξη» μετά από 30 χρόνια- δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας ή οποιασδήποτε θυγατρικής ή κοινοπραξίας της, ανέφερε η Autorola. Ο Peter Grøftehauge, ο οποίος συγκαταλέγεται στο Fleet Europe Remarketing Hall of Fame από τον περασμένο μήνα, υπόσχεται ότι η Autorola «θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή καινοτομίας του παγκόσμιου remarketing οχημάτων». Ιδρυθείσα το 1996 από τους Peter, Martin και τον πατέρα τους, Niels, ως διαδικτυακό σύστημα δημοπρασιών οχημάτων στη Δανία, η Autorola άρχισε να επεκτείνεται διεθνώς, με παρουσία στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες επτά ευρωπαϊκές αγορές, από τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Η επέκταση συνεχίστηκε στην Ευρώπη και όχι μόνο, με δραστηριότητες στην Αυστραλία το 2008, στην Τουρκία το 2012 και ούτω καθεξής. Φέτος, η Autorola ίδρυσε κοινοπραξία με την Al-Futtaim στα ΗΑΕ, έτοιμη για ταχεία επέκταση στη Μέση Ανατολή. Η εταιρεία παραμένει ιδιωτική, με παρουσία σε 20 χώρες και πέντε ηπείρους και ομάδα άνω των 750 εργαζομένων στις αγορές της. Το 2024, η Autorola θα αναπτύξει το Indicata Forecasting σε όλη την Ευρώπη και τη Βραζιλία και θα εξερευνήσει νέες αγορές στη Μέση Ανατολή. Θα εστιάσει στρατηγικά στην ενσωμάτωση Big Data και AI, για παροχή λύσεων αιχμής. Η εταιρεία σκοπεύει να απασχολεί 1.000 υπαλλήλους παγκοσμίως έως το 2028, εστιάζοντας σε στρατηγικές ανάπτυξης. Ο PETER GRΟFTEHAUGE ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟ 100% ΤΗΣ AUTOROLA P. Grøftehauge

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=