FLEETNEWS #225

11.12.23 #225 11 Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα διαδίδονται και η Toyota Motor Corporation προωθεί δραστηριότητες που επικεντρώνονται στη δημιουργία κυκλικής οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου κυκλικού οικοσυστήματος μπαταριών για τα οχήματά της, σύμφωνα με τον ευρύτερο στόχο επίτευξης ουδέτερου άνθρακα. Η κυκλικότητα είναι σημαντική για τη ζωή των μπαταριών αυτοκινήτων και ακόμα περισσότερο όταν πρόκειται για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων (BEV). Οι προσπάθειες της Toyota σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν ανάπτυξη μπαταριών αποδοτικών ως προς τους πόρους και μακράς διαρκείας στην πρώτη φάση ζωής τους, ώστε οι πελάτες να είναι ξέγνοιαστοι όταν κυκλοφορούν. Στη συνέχεια, οι μπαταρίες μπορούν να έχουν δεύτερη ζωή σε διάφορες εφαρμογές, μέσω επαναχρησιμοποίησης και επανασυσκευασίας (ανακατασκευής), αναλόγως χρήσης. Τέλος, όταν φτάσουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, η εταιρεία θα τις ανακυκλώσει με βιώσιμο τρόπο, ώστε να μετριάζονται οι εκπομπές CO2 και να επιτρέπεται η επανάχρηση όσο το δυνατόν περισσότερου υλικού για την παραγωγή νέων μπαταριών. Για να επισημάνει τη διαδικασία της κυκλικότητας, η εταιρεία χρησιμοποιεί την επωνυμία «Μπαταρία 3R» και επιταχύνει τις προσπάθειες που σχετίζονται με τα τρία «R»- (1) Reduce (περιορίζω), (2) Rebuilt/Reuse (ανακατασκευάζω/επαναχρησιμοποιώ και (3) Recycle (ανακυκλώνω)- σε συνεργασία με διάφορους εταίρους και λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητα τοπικής παραγωγής μπαταριών σε κάθε χώρα και περιοχή. Η Toyota ευελπιστεί πως οι προσπάθειες υποστηρίζουν την ανάπτυξη οχημάτων και συμβάλλουν στις τοπικές κοινωνίες. (1) Μείωση αποβλήτων και παράταση της διάρκειας ζωής μπαταρίας. (2) Δημιουργία δεύτερης ζωής ως μπαταρίες αυτοκινήτου. Επανάχρηση μπαταριών σε εφαρμογές εκτός αυτοκινήτου (π.χ. σταθερή αποθήκευση, διαχείριση ενέργειας κ.λπ.) (3) Ανακύκλωση. Εξεύρεση χρήσης ως ανακυκλωμένα υλικά και πόροι Η μπαταρία 3R αποτελεί μέρος της ευρύτερης περιβαλλοντικής στρατηγικής που εφαρμόζει η Toyota σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην εφαρμογή διαφόρων πρωτοβουλιών ανάπτυξης των οχημάτων της παγκοσμίως, ξεκινώντας από το σχεδιασμό, την ανακύκλωση πόρων, τη βελτίωση της ανθεκτικότητας και της μακροζωίας των προϊόντων και την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων, που αναλύονται στο προσφάτως ενημερωμένο Sustainability Data Book της εταιρείας. Η TOYOTA ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Οι μπαταρίες 3R της Toyota Το Renault Group ανακοίνωσε την έναρξη σχεδίου ευρέος μετασχηματισμού της βιομηχανικής του βάσης. Το σχέδιο είναι μέρος της φάσης «Revolution» του στρατηγικού σχεδίου Renaulution, για να καταστεί ο όμιλος κατασκευαστής αυτοκινήτων επόμενης γενιάς. Στόχος είναι η μείωση του κόστους παραγωγής κατά 30% ανά όχημα, για τα οχήματα εσωτερικής καύσης, και 50% για τα ηλεκτρικά οχήματα, έως το 2027. Το σχέδιο θα συμβάλει επίσης στη μείωση του χρόνου ανάπτυξης οχημάτων από τρία σε δύο χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο, ο όμιλος επιταχύνει το ρυθμό του και θέτει φιλόδοξους στόχους. «Το Re-Industry είναι σχέδιο μετασχηματισμού 360°. Στόχος είναι η αξιοποίηση των δυνάμεών μας και η επιτάχυνση όσων ήδη κάνουμε καλά, η επανεφεύρεση της βιομηχανικής μας βάσης και η επίτευξη υψηλότερων προτύπων αριστείας. Αυτός ο βιομηχανικός μετασχηματισμός θα μας καταστήσει πιο ευέλικτους, πιο ενάρετους και πιο ανταγωνιστικούς και θα μας επιτρέψει να ανταποκρινόμαστε ταχύτερα στις προσδοκίες των πελατών», δήλωσε ο Thierry Charvet, Chief Industry & Quality Officer του Renault Group. Το Industrial Metaverse του Renault Group θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στο μετασχηματισμό, επιτρέποντας στον όμιλο να επιταχύνει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα και να επανεφεύρει την παραγωγή οχημάτων. RE-INDUSTRY: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ RENAULT GROUP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=