FLEETNEWS #225

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 #225 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Αποτελέσματα ασφαλείας έντεκα αυτοκινήτων Η αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών της αυτοκινητοβιομηχανίας J.D. Power: προβλήματα συνδεσιμότητας εφαρμογών

11.12.23 #225 2 Στις 27 Νοεμβρίου 2023, στην 117η επέτειο της Lancia, παρουσιάστηκε η πρώτη εικόνα της Lancia Ypsilon, που θα αποκαλυφθεί τον Φεβρουάριο του 2024. «Η μέρα που όλοι περιμέναμε έφτασε επιτέλους και σηματοδοτεί την Αναγέννηση της μάρκας Lancia, με την πρώτη εικόνα της Lancia Ypsilon, του πρώτου από τα τρία αυτοκίνητα του στρατηγικού σχεδίου μας. Γιορτάζουμε αυτό το γεγονός με την Cassina, την έκφραση αριστείας της ιταλικής σχεδίασης, παρουσιάζοντας τη Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina, ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με 1.906 αριθμημένες και πιστοποιημένες μονάδες, τιμώντας τα 117 χρόνια από την ίδρυση της μάρκας. Χάρη στη συνεργασία με την Cassina, αυτό το αυτοκίνητο συμβολίζει την απόλυτη έκφραση οικειότητας ενός αυτοκινήτου Lancia, με έμφαση στη λεπτομέρεια, τα υλικά, τα χρώματα και τους χώρους, με το πρώτο “tavolino” αυτοκινήτου που θα σας κάνει να νιώσετε σαν στο σπίτι σας, όπου κι αν βρίσκεστε», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της Lancia. Η Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina είναι το πρώτο σταθερό βήμα αναγέννησης της μάρκας, με σαφή και φιλόδοξη στρατηγική ηλεκτροκίνησης που προχωρά με ταχείς ρυθμούς, σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο «Dare Forward» της Stellantis και την υποστήριξη της Free2move Charge. LANCIA YPSILON Το σπορ κομψό δίθυρο μοντέλο Mercedes-AMG CLE 53 4MATIC+ Coupé συνδυάζει την ευελιξία και τον σπορ χαρακτήρα της C-Class με το χώρο και το επίπεδο της E-Class. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων διπλής συμπίεσης, μέσω υπερσυμπιεστή καυσαερίων και πρόσθετου ηλεκτρικού συμπιεστή, έχει τροποποιηθεί πλήρως και αποδίδει πλέον 330 kW (449 hp). Παρέχει μέγιστη ροπή 560 Nm (με υπερσυμπίεση (overboost) 600 Nm για 12’’). Η ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης παρέχει σύντομη επιπλέον ισχύ 17 kW (23 hp) και 205 Nm ροπής και τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. Άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι το κιβώτιο AMG Speedshift TCT 9G και το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4Matic+. Τα τυπικά χαρακτηριστικά του κουπέ είναι το μακρύ καπό με διπλούς θόλους, καθώς και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και η επιμήκης οροφή με κλίση προς τα πίσω. Η καμπίνα επιβατών, η οποία βρίσκεται πολύ πίσω, καταλήγει στο σπορ βραχύ οπίσθιο τμήμα με το πίσω επίπεδο παράθυρο. Το εμπρόσθιο τμήμα, με προοδευτική κλίση προς τα εμπρός («Shark Nose»), σε συνδυασμό με το καπό, διαθέτει σπορ και κομψή εμφάνιση. Η μάσκα της AMG σε σχήμα Α και οι επίπεδοι, έντονα διαγεγραμμένοι προβολείς fullLED δημιουργούν ιδιαίτερα έντονη εντύπωση. Διατίθενται προβολείς Digital Light ως προαιρετικός εξοπλισμός. Τα ελλειπτικά φώτα πορείας ημέρας και ο μπλε φωτισμός στη βάση των προβολέων ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση. Η εντυπωσιακή μπροστινή ποδιά ανασηκώνεται στο μεσαίο τμήμα της, σε σχήμα Α («A-wing»). Το δυναμικό πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από ρέουσες επιφάνειες, ομαλές εναλλαγές και διζωνικά φώτα LED με τρισδιάστατα φωτιστικά. Η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ ώρα μπορεί να αυξηθεί στα 270 χλμ/ώρα με το προαιρετικό AMG Driver’s Package. Περισσότερα στο fleetnews.gr. ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΑ ΚΟΥΠΕ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Mercedes-AMG CLE Coupé FLEET NEWS #225 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

11.12.23 #225 4 Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι τοποθετεί τη Helen Hu γενική σύμβουλο, διευθύντρια Νομικών Υπηρεσιών και μέλος της Εκτελεστικής Ομάδας Διοίκησης, από την 1η Φεβρουαρίου 2024. Η Helen διαδέχεται τη Maria Hemberg, η οποία ήταν γενική σύμβουλος και διευθύντρια Νομικών Υπηρεσιών της εταιρείας από τότε που εντάχθηκε στη Volvo Cars, το 2012. Η Helen είναι επί του παρόντος διευθύνουσα σύμβουλος της Volvo Cars Switzerland και δραστηριοποιείται στη Volvo Cars από το 2016, στην νομική ομάδα υπό τη διεύθυνση της Maria Hemberg. Είχε αναλάβει ανώτερα καθήκοντα στην περιοχή APAC, όπου ηγήθηκε του επιχειρηματικού μετασχηματισμού. Η Helen διαθέτει ευρεία διεθνή εμπειρία, έχει ζήσει και έχει εργαστεί στην Κίνα και τις ΗΠΑ και διαμένει στην Ευρώπη από τις αρχές του 2023. Η εμπειρία της περιλαμβάνει δραστηριότητες δικηγόρου και νομικού συμβούλου σε κορυφαίες εταιρείες σε ΗΠΑ και Κίνα, καθώς και περιφερειακού γενικού συμβούλου πολυεθνικών εταιρειών με έδρα την Ευρώπη. Η Maria Hemberg θα διαχειριστεί την ομαλή μετάβαση από την 1η Φεβρουαρίου και θα ασκήσει ανώτερα συμβουλευτικά καθήκοντα, αναφερόμενη στον CEO Jim Rowan. ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ: HR DIRECTOR Η ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΕΤΣΗ Όπως ανακοίνωσε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, νέα Human Resources (HR) Director ανέλαβε η Ιωάννα Μπέτση, από τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023, στέλεχος με πολυετή πείρα στον τομέα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. H κ. Μπέτση, θέτοντας στο επίκεντρο τον ανθρώπινο παράγοντα, έχει να επιδείξει πολύτιμη πείρα, τεχνογνωσία αλλά και καινοτόμους πρακτικές ως business partner που άπτονται του στρατηγικού σχεδιασμού, της προώθησης και διαχείρισης αλλαγών, της κουλτούρας ανάπτυξης και αξιών, καθώς και της εκπαίδευσης και της εξέλιξης ομάδων υψηλής απόδοσης. Στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει Human Resources Director σε μεγάλες πολυεθνικές αλλά και ελληνικές εταιρείες. Η HERE Technologies, η κορυφαία πλατφόρμα δεδομένων εντοπισμού και τεχνολογίας, ανακοίνωσε την τοποθέτηση του Mike Nefkens ως νέου CEO, από τις 2 Ιανουαρίου 2024. Ο κ. Nefkens διαθέτει ηγετικές ικανότητες και πάνω από τρεις δεκαετίες εμπειρίας σε τεχνολογία, πληροφορική, λογισμικό, υπηρεσίες cloud, IOT και αυτοκίνητα. Διετέλεσε πρόεδρος και CEO της Resideo Technologies, εταιρείας εισηγμένης στο χρηματιστήριο (παρακλάδι της Honeywell) και επί μακρόν στέλεχος της Hewlett-Packard. Ο κ. Nefkens διετέλεσε πρόεδρος της HP Enterprise Services, υπεύθυνος οικονομικών αποτελεσμάτων (P&L) 20 δισ. δολαρίων και 110.000 εργαζομένων. Με ιστορικό ικανοποίησης πελατών, εμπορικής ανάπτυξης B2B και ομαδικής αντίληψης, o Mike Nefkens θα φέρει την καινοτομία στη HERE και την ηγετική θέση στους τομείς της ψηφιακής χαρτογράφησης, των δεδομένων εντοπισμού και της τεχνολογίας. Η ολλανδική εταιρεία χαρτογράφησης HERE υποστηρίζεται από ομάδα μετόχων παγκόσμιου επιπέδου, όπως η Audi AG, το BMW Group, η MercedesBenz AG, η Intel Corp., η Mitsubishi Corp., η Nippon Telegraph and Telephone Corp. (NTT), η Robert Bosch GmbH, η Continental AG και η Pioneer Corp. Ο κ. Nefkens είναι επί του παρόντος ανώτερος σύμβουλος και CEO Coach του Boston Consulting Group και θα μετεγκατασταθεί στο Άμστερνταμ για τα νέα του καθήκοντα στη HERE. Είναι κάτοχος MBA του Πανεπιστημίου Duke και BBA στα Χρηματοοικονομικά του Texas Christian University. ΝΕΟΣ CEO ΣΤΗ HERE TECHNOLOGIES ΑΠΟ ΤΟ 2024 Mike Nefkens Mike Nefkens Helen Hu Maria Hemberg Πρόσωπα Η HELEN HU ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ VOLVO CARS

11.12.23 #225 6 ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΗΝ TONALE PLUG-IN HYBRID Q4 Το περιοδικό Green Car Journal απένειμε στην Alfa Romeo Tonale τον τίτλο Green SUV of the Year 2024. Η Tonale είναι το πρώτο C-SUV της Alfa Romeo, με τεχνολογία Plug-In Hybrid και στάνταρ σύστημα τετρακίνησης Q4, ειδικά σχεδιασμένο για μέγιστη πρόσφυση και ασφάλεια. Οι συντάκτες του Green Car Journal εκτίμησαν το ιταλικό στυλ, τη δυναμική οδήγηση, τη λειτουργικότητα και το εσωτερικό υψηλής τεχνολογίας της Tonale. «Η Tonale της Alfa Romeo προσφέρει συναρπαστική και σπορ οδήγηση ηλεκτρικού οχήματος», δήλωσε ο Ron Cogan, συντάκτης και εκδότης του Green Car Journal και του GreenCarJournal.com. «Τα πρώτα 49 μίλια οδηγείτε ένα κομψό και εμβληματικό ιταλικό ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Πέραν αυτού, εάν οι καθημερινές ανάγκες το απαιτούν, το υβριδικό σύστημα κίνησης Plug-In Q4 παρέχει συνολική αυτονομία άνω των 372 μιλίων και προσφέρει ικανοποιητικό ταξίδι, χωρίς να ανησυχείτε ότι θα χρειαστεί φόρτιση». «Με ιπποδύναμη 285 ίππων, την καλύτερη της κατηγορίας της και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 49 μιλίων, η Tonale συνιστά το τέλειο παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Alfa Romeo συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με τον γνωστό σπορ χαρακτήρα για τον οποίο φημίζεται», δήλωσε ο Larry Dominique, ανώτερος αντιπρόεδρος, επικεφαλής της Alfa Romeo Βόρειας Αμερικής. Προσθέτοντας ότι «η Tonale είναι απλώς το πρώτο βήμα ηλεκτροκίνησης της μάρκας, η οποία εξελίσσεται παραμένοντας πιστή στο ξεχωριστό ιταλικό DNA και στο στυλ που αγαπούν οι πελάτες μας». Ο Euisun Chung, Executive Chair του Hyundai Motor Group, ανακηρύχθηκε νικητής της κατηγορίας «Industry Leader» στα βραβεία 2023 All-Stars του Automotive News. Για 40 χρόνια το Automotive News All-Stars τιμά προσωπικότητες του κλάδου της αυτοκίνησης που έχουν επιδείξει κορυφαία συμβολή στην πρόοδο και τη διαμόρφωση της αλλαγής του κλάδου. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα του Automotive News για αυτό το ειδικό βραβείο - είναι τιμή μου να ονομάζομαι ηγέτης του κλάδου των All-Stars 2023», δήλωσε ο κ. Chung. «Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση ολόκληρης της οικογένειας του Hyundai Motor Group και των συνεργατών μας σε όλο τον κόσμο που έχουν δουλέψει τόσο σκληρά και αφοσιώθηκαν για να εξασφαλίσουν ότι θα πετύχουμε το όραμά μας για έξυπνη, βιώσιμη κινητικότητα και πρόοδο για τον άνθρωπο». Το βραβείο «Industry Leader» σηματοδοτεί τον θεμελιώδη ρόλο του κ. Chung στην προώθηση της τεχνολογίας και της βιωσιμότητας ως μέρος του οράματος του ομίλου για μελλοντική κινητικότητα. Ο κ. Chung βάζει στο χάρτη των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και του υδρογόνου τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων παγκοσμίως. Το Automotive News αναγνώρισε επίσης τους στόχους του ομίλου στα επόμενα βήματά του για την επίτευξη του στόχου του ως έξυπνου, βιώσιμου πάροχου κινητικότητας, τονίζοντας ότι με την «προηγμένη ρομποτική, την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και την Advanced Air Mobility (AAM), οι ιδέες του είναι τολμηρές, φουτουριστικές και περιεκτικές, δημιουργώντας κινητικότητα που καλύπτει την κίνηση σε όλες τις μορφές». BRABEIA 2023 ALL-STARS ΤΟΥ AUTOMOTIVE NEWS Industry Leader o Euisun Chung H πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης οχημάτων διακρίθηκε για τον σημαντικό αντίκτυπο στην εξέλιξη της αγοράς leasing στην Ελλάδα, από το θεσμό των Startupper Awards 2023, στον οποίο αναδείχθηκε νικητής στην κατηγορία leasing οχημάτων. Τo instacar αποτελεί μια από τις πλέον επιτυχημένες ελληνικές start-up, έχοντας καταφέρει, μέσα σε λίγα χρόνια από τη δημιουργία του, να καταγράφει έναν συνεχή θετικό ρυθμό ανάπτυξης, να προσθέτει νέες υπηρεσίες και να βρίσκεται σταθερά στην καρδιά της επέκτασης της νέας αγοράς στα οχήματα, αυτής του ευέλικτου leasing. ΤΟ INSTACAR ΣΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ START-UP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2023

11.12.23 #225 7 Το καινούργιο Swift έχει εξελιχθεί σε ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο και δυναμικό compact car, με μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία, προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και εξαιρετικό fun-to-drive χαρακτήρα, που επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα της καθημερινής μετακίνησης. Το καινούργιο μοντέλο βασίζεται στην κληρονομιά των προκατόχων του, προσφέροντας οδηγική εμπειρία που δεν είναι μόνο ευχάριστη, αλλά δίνει προτεραιότητα στην άνεση, την αποδοτικότητα και την ασφάλεια. Το νέο Swift αποπνέει αυτοπεποίθηση και περιπετειώδη χαρακτήρα με ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, που δένουν αρμονικά με τις στρογγυλεμένες γραμμές των φτερών. Οι στιβαρές πλαϊνές γραμμές, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές της οροφής, προσδίδουν στο νέο Swift ένα εντυπωσιακό στυλ που ξεχωρίζει. Ο δυναμικός και διασκεδαστικός χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα. Διαθέτει άνετη και ευρύχωρη καμπίνα, με εκλεπτυσμένο και εργονομικό σχεδιασμό και σύστημα πολυμέσων και οθόνη αφής HD 9 ιντσών. Αναβαθμισμένα συστήματα ασφαλείας: Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης II, Διατήρησης Λωρίδας, Ανίχνευσης Κόπωσης Οδηγού, Αποφυγής Αλλαγής Λωρίδας, Adaptive Cruise Control, Αναγνώρισης Πινακίδων Κυκλοφορίας, Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου, Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας και eCall. Νέος κινητήρας 2L με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V SHVS. Διαθέτει πολλαπλές βελτιώσεις, συνδυάζοντας προηγμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων, με υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές για αμεσότερη απόκριση και συνολικά καλύτερη απόδοση. Η SUZUKI ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΌ ΜΟΝΤΕΛΟ Το νέο Swift Με ισχύ 160 kW/218 hp και μέγιστη ροπή 330 Nm, το MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,7 - 14,1 kWh/100 km κατά το πρότυπο WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 0 g/km) ξεχωρίζει με μηδενικές εκπομπές ρύπων και επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία υψηλής τάσης του MINI Cooper SE με ενεργειακή χωρητικότητα 54,2 kWh παρέχει αυτονομία έως 402 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Όσοι επιθυμούν μια ξεχωριστή σπορ εμφάνιση, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση John Cooper Works. Με πολυάριθμες λεπτομέρειες, η παραλλαγή αυτή παραπέμπει στην πλούσια αγωνιστική παράδοση της μάρκας, η οποία έχει στο ενεργητικό της αναρίθμητες επιτυχίες, μεταξύ των οποίων και τρεις θρυλικές νίκες στο Ράλι Μόντε Κάρλο τη δεκαετία του 1960. «Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE στη νέα έκδοση John Cooper Works συνδυάζει το πάθος για εμβληματική σχεδίαση, θρυλικές επιδόσεις και βιώσιμη κινητικότητα. Είναι η επιτομή της αποδοτικότητας και της διασκεδαστικής οδήγησης», σχολίασε η επικεφαλής της μάρκας MINI, Stefanie Wurst. Περισσότερα στο fleetnews.gr. ΤΟ ΝΕΟ MINI COOPER SE ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ JCW Η Honda θα παρουσιάσει την παγκόσμια νέα γκάμα EV στην CES 2024, που θα πραγματοποιηθεί στις 9-12 Ιανουαρίου 2024 στο Λας Βέγκας της Νεβάδα των ΗΠΑ. Η Honda δραστηριοποιείται βάσει του παγκόσμιου σλόγκαν της: «Η δύναμη των ονείρων - Πώς σας κινούμε». Αυτό το σλόγκαν διαμηνύει ότι η Honda θα δημιουργήσει προϊόντα και υπηρεσίες κινητικότητας που θα επιτρέπουν στον κόσμο να «υπερβεί τους διάφορους περιορισμούς, όπως χρόνο και τόπο» και «να αυξήσει τις ικανότητες και τις δυνατότητές του». Η εταιρεία σκοπεύει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητές της έως το 2050. Για το σκοπό αυτό, επιδιώκει να επιτύχει το στόχο εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων της με «αύξηση των πωλήσεων EV και FCEV στο 100% παγκοσμίως μέχρι το 2040». Στο περίπτερό της, η Honda θα παρουσιάσει διάφορα αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των παγκόσμιων μοντέλων EV και ορισμένες βασικές τεχνολογίες που δείχνουν τον σημαντικό μετασχηματισμό της Honda, σύμφωνα με το πνεύμα του Global Brand Slogan και την ηλεκτροκίνηση. Η HONDA ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΚΑΜΑ EV ΣΤΗΝ CES 2024

11.12.23 #225 8 Έχοντας χαράξει μια μακρά πορεία επιτυχιών, η Citroën προχωρά σε ταυτόχρονη αναβάθμιση όλων των μοντέλων της, αποδεικνύοντας ότι παραμένει πιστή στην αξία της συνεχούς εξέλιξης, συνδυάζοντας τους άξονες του τολμηρού σχεδιασμού και της πρωτοπόρας τεχνολογίας. Η νέα γκάμα της Citroën έρχεται να προσθέσει περισσότερη άνεση και ευεξία στην οδηγική εμπειρία, αναδεικνύοντας τα ισχυρά προϊοντικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της, διατηρώντας παράλληλα τη σωστή σχέση μεταξύ αξίας-τιμής. Συγκεκριμένα, η Citroën επαναπροσδιορίζει την γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας πλέον τρεις εκδόσεις εξοπλισμού αντί για πέντε. Τώρα, τα πάντα επικεντρώνονται πλέον γύρω από τρία επίπεδα εξοπλισμού, που ονομάζονται You, Plus και Max, αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες εκδόσεις Live, Feel, Feel Pack, Shine και Shine Pack. Με αυτό τον τρόπο, η γκάμα της Citroën επανασχεδιάζεται ώστε να είναι πιο κατανοητή και πιο απλή στη χρήση με σκοπό να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών, εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες και λειτουργίες. Με τον επαναπροσδιορισμό της γκάμας της, η Citroën διευκολύνει τους πελάτες να κατανοήσουν τις διάφορες αναβαθμίσεις και επιλογές που διατίθενται στις εκδόσεις, προτείνοντας το μοντέλο που είναι προσαρμοσμένο στις δικές τους προτιμήσεις στον σωστό εξοπλισμό για κάθε επίπεδο τιμής. Κοινό σημείο σε όλες τις εκδόσεις είναι η έννοια του στυλ και της άνεσης. Η έκδοση You προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού τα οποία διευκολύνουν την καθημερινότητα, κάνοντας παράλληλα το στυλ προσιτό. Η έκδοση Plus αποτελεί τον κύριο εκφραστή των μοναδικών, καινοτόμων και ισχυρών χαρακτηριστικών της μάρκας, όπως αυτά της άνεσης και της εξατομίκευσης και της τεχνολογίας. Τέλος, η έκδοση Max βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας, αντικατοπτρίζοντας την αρτιότητά της, στους τομείς της ασφάλειας, της άνεσης και της συνδεσιμότητας. Η CITROΕN ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ Επανασχεδιασμός της γκάμας με τρεις εκδόσεις Ο Peter Grøftehauge απέκτησε το 100% της Autorola, εξαγοράζοντας το υπόλοιπο ποσοστό του αδελφού του, Martin. Αυτή η αλλαγή -«φυσική εξέλιξη» μετά από 30 χρόνια- δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας ή οποιασδήποτε θυγατρικής ή κοινοπραξίας της, ανέφερε η Autorola. Ο Peter Grøftehauge, ο οποίος συγκαταλέγεται στο Fleet Europe Remarketing Hall of Fame από τον περασμένο μήνα, υπόσχεται ότι η Autorola «θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή καινοτομίας του παγκόσμιου remarketing οχημάτων». Ιδρυθείσα το 1996 από τους Peter, Martin και τον πατέρα τους, Niels, ως διαδικτυακό σύστημα δημοπρασιών οχημάτων στη Δανία, η Autorola άρχισε να επεκτείνεται διεθνώς, με παρουσία στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες επτά ευρωπαϊκές αγορές, από τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Η επέκταση συνεχίστηκε στην Ευρώπη και όχι μόνο, με δραστηριότητες στην Αυστραλία το 2008, στην Τουρκία το 2012 και ούτω καθεξής. Φέτος, η Autorola ίδρυσε κοινοπραξία με την Al-Futtaim στα ΗΑΕ, έτοιμη για ταχεία επέκταση στη Μέση Ανατολή. Η εταιρεία παραμένει ιδιωτική, με παρουσία σε 20 χώρες και πέντε ηπείρους και ομάδα άνω των 750 εργαζομένων στις αγορές της. Το 2024, η Autorola θα αναπτύξει το Indicata Forecasting σε όλη την Ευρώπη και τη Βραζιλία και θα εξερευνήσει νέες αγορές στη Μέση Ανατολή. Θα εστιάσει στρατηγικά στην ενσωμάτωση Big Data και AI, για παροχή λύσεων αιχμής. Η εταιρεία σκοπεύει να απασχολεί 1.000 υπαλλήλους παγκοσμίως έως το 2028, εστιάζοντας σε στρατηγικές ανάπτυξης. Ο PETER GRΟFTEHAUGE ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟ 100% ΤΗΣ AUTOROLA P. Grøftehauge

11.12.23 #225 9 Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo Cars σημείωσαν εκ νέου αύξηση τον Νοέμβριο 2023 και έφτασαν συνολικά τα 63.682 αυτοκίνητα (+8% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι). Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, η Volvo Cars πούλησε 632.701 αυτοκίνητα παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 17% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Το μερίδιο της σειράς Recharge της Volvo Cars έφθασε στο 36% τον Νοέμβριο. Η Recharge είναι η κύρια μάρκα για όλα τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα Volvo με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανήλθαν στο 16% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως. Περισσότερα στο fleetnews.gr VOLVO CARS: ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 8% ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2023 Η τετραήμερη εβδομάδα εργασίας δεν θα υιοθετηθεί φέτος στα εργοστάσια αυτοκινήτων της Αμερικής, αλλά το γεγονός ότι έπαιξε τεράστιο ρόλο στις διαπραγματεύσεις μεταξύ των μελών του συνδικάτου UAW και των αυτοκινητοβιομηχανιών, είναι απόδειξη ότι η ιδέα αποτελεί επικρατούσα τάση. Αντιθέτως, στην Ευρώπη, η Lamborghini του Ομίλου Volkswagen κατέληξε σε συμφωνία με τα συνδικάτα για την καθιέρωση τετραήμερης εβδομάδας για τους εργαζομένους στην παραγωγή της, δήλωσαν οι εργατικές ενώσεις και η εταιρεία στις 5 Δεκεμβρίου. Τα συνδικάτα FIOM και FIM-CISL δήλωσαν ότι η συμφωνία είναι «ιστορική», καθώς είναι η πρώτη στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που προχωρά σε σημαντική μείωση των ωρών εργασίας χωρίς μείωση των μισθών, αλλά μάλλον αύξησή τους. «Εργαστείτε λιγότερο και καλύτερα: αυτή είναι η αρχή που καθοδήγησε αυτήν τη διαπραγμάτευση, η οποία αποτελεί μέρος μιας συνολικής συλλογιστικής». Η συμφωνία που επιτεύχθηκε με τη Lamborghini αποτελεί μέρος ευρύτερης επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης-πλαισίου των εργαζομένων της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία περιλαμβάνει επίσης 500 νέες θέσεις εργασίας, αύξηση των ετήσιων μισθών και περαιτέρω επιδόματα. Η προσπάθεια για μείωση των ημερών απασχόλησης των εργαζομένων έρχεται σε μια εποχή που πολλές εταιρείες ακόμη και δημόσιες υπηρεσίες αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι υπάλληλοί τους. Στόχος τους είναι να βελτιώσουν την ευημερία των εργαζομένων και να εξασφαλίσουν συγκράτηση του κόστους λειτουργίας της εταιρείας μετά την πανδημία Covid-19 και την αβάσταχτη σε πολλές περιπτώσεις αύξησή του, όπως ανέφερε το Reuters. Ο αντίκτυπος της τετραήμερης εβδομάδας εργασίας έχει μελετηθεί αρκετά διεξοδικά, από μικρές επιχειρήσεις έως ολόκληρες χώρες, και τα αποτελέσματα είναι σχεδόν καθολικά θετικά. Η βελτιωμένη παραγωγικότητα, η καλύτερη ψυχική υγεία και τα υψηλότερα έσοδα ήταν κοινά μεταξύ των εταιρειών που τη δοκίμασαν. Όπως αναφέρει το tech.co, 16 εταιρείες προσφέρουν τετραήμερη εβδομάδα εργασίας: Amazon, Basecamp, BigLaw, Bolt, Buffer, Carfax, Ecosia, Forbes Advisor, Kickstarter, Krüss, Lamborghini, Microsoft, Panasonic, Samsung, thredUp και Toshiba. «ΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ» H Lamborghini πρωτοπορεί με τετραήμερη εργασία LAMBORGHINI: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΡΕΚΟΡ Η Automobili Lamborghini επιτυγχάνει αποτελέσματα ρεκόρ πωλήσεων το 2023. O πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Stephan Winkelmann, δήλωσε κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του πρώτου εκθεσιακού χώρου της μάρκας στη Νάπολη της Φλόριντα: «Το 2023 ήταν μια χρονιά ανάπτυξης και εξέλιξης για τη Lamborghini, καθώς γιορτάζουμε την 60ή επέτειο της εταιρείας. Η μάρκα έχει εισέλθει στη δεύτερη φάση του επενδυτικού προγράμματος Direzione Cor Tauri με την παγκόσμια πρεμιέρα του πρώτου V12 υβριδικού plug-in HPEV (High Performance Electrified Vehicle), του Revuelto». Το πρώτο εννεάμηνο του 2023 έκλεισε με ρεκόρ σε πωλήσεις, κύκλο εργασιών και κερδοφορία, θέτοντας ιστορικά ορόσημα για την εταιρεία. Για πρώτη φορά στην ιστορία της Lamborghini, ο τζίρος ξεπέρασε τα 2 δισ. ευρώ μετά το εννεάμηνο, σημειώνοντας αύξηση +5,2% σε ετήσια βάση. Ταυτόχρονα, το λειτουργικό αποτέλεσμα ανήλθε σε 618 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας το επίπεδο της χρήσης 2022.

11.12.23 #225 10 Η Volvo Cars ανακοίνωσε την ισχυροποίηση του κλιματικού της σχεδίου -που ήδη είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα στην αυτοκινητοβιομηχανία- με σκοπό να ελαττώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς, 2018. Πρόκειται για προσθήκη στη φιλοδοξία της να καταστεί κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040 και να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% από το 2018 έως το 2025. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι συνολικές της εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο ήταν 19% χαμηλότερες σε σχέση με το ορόσημο του 2018. «Η επίτευξη ενός τόσο φιλόδοξου στόχου για περιορισμό των εκπομπών κατά 75% έως το 2030 απαιτεί να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για την υλοποίηση του υφιστάμενου στόχου μας, που προβλέπει να διαθέτουμε προς πώληση μόνον αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, μηδενίζοντας έτσι τις εκπομπές στην εξάτμιση για το σύνολο της γκάμας μας», αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, η Volvo Cars ανακοίνωσε πως είναι πλέον μέλος της πρωτοβουλίας First Movers Coalition (FMC), που δημιουργήθηκε από το World Economic Forum και θέτει την αγοραστική της δύναμη στην υπηρεσία αναδυόμενων καθαρών τεχνολογιών που θα ενισχύσουν τη μετάβαση στο αλουμίνιο σχεδόν μηδενικών εκπομπών. Επιπλέον, αναλαμβάνει δράση στον κλάδο του χάλυβα, μέσω της συνεργασίας της με τη σουηδική εταιρεία παραγωγής χάλυβα, SSAB. Είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που συνέπραξε με τη SSAB, με στόχο να διερευνήσει τη δυνατότητα παραγωγής χάλυβα υψηλής ποιότητας σχεδόν μηδενικών εκπομπών για την αυτοκινητοβιομηχανία. Σήμερα, η Volvo Cars έχει εξασφαλίσει πρόσβαση σε πρωτογενή και ανακυκλωμένα χαλύβδινα ελάσματα σχεδόν μηδενικών εκπομπών από τη SSAB, τα οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει σε ένα από τα προγράμματα αυτοκινήτων της έως το 2026. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ Η κλιματική δράση της Volvo Cars Το καινούργιο Ford Transit Custom -το οποίο ανακηρύχθηκε πρόσφατα International Van of the Year 2024 και αποτελεί την πιο πρόσφατη έκδοση του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις van μοντέλου στην κατηγορία ενός τόνου στην Ευρώπη- μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα Exit Warning. Τόσο το ραντάρ, όσο και οι εξωτερικοί αισθητήρες βοηθούν να εντοπιστεί πότε μια πόρτα που ανοίγει μπορεί να προκαλέσει σύγκρουση με διερχόμενο χρήστη του δρόμου, ενεργοποιώντας τις ενδείξεις LED στους καθρέπτες των θυρών, καθώς και μια ειδοποίηση στο ταμπλό. Για την αποφυγή της άσκοπης ενεργοποίησής του, το σύστημα λειτουργεί μόνο όταν η ταχύτητα κίνησης των άλλων χρηστών του δρόμου υπερβαίνει τα 7 χλμ./ ώρα. Οι οδηγοί, καθώς και οι επιβάτες, μπορούν να παρακάμψουν χειροκίνητα τη λειτουργία σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα Exit Warning της Ford λειτουργεί και στις δύο πλευρές του οχήματος. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο όταν ο οδηγός ή άλλοι επιβάτες του οχήματος βγαίνουν από αυτό από την πόρτα του συνοδηγού, με τους ποδηλάτες να βρίσκονται στη συγκεκριμένη περίπτωση στο πεζοδρόμιο ή ακόμα όταν ένας ποδηλατόδρομος εκτείνεται παράλληλα με το δρόμο. Η τεχνολογία είναι επίσης διαθέσιμη στο καινούργιο όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων Tourneo Custom, στο οποίο η προστασία επεκτείνεται και στους επιβάτες που εξέρχονται από τις πίσω συρόμενες πλαϊνές πόρτες. Το σύστημα Exit Warning θα υιοθετηθεί επίσης από το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, crossover Explorer και τη νέα Mustang, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμο και σε άλλα οχήματα της Ford το 2024. ΣΥΣΤΗΜΑ EXIT WARNING ΑΠΟ ΤΗ FORD

11.12.23 #225 11 Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα διαδίδονται και η Toyota Motor Corporation προωθεί δραστηριότητες που επικεντρώνονται στη δημιουργία κυκλικής οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου κυκλικού οικοσυστήματος μπαταριών για τα οχήματά της, σύμφωνα με τον ευρύτερο στόχο επίτευξης ουδέτερου άνθρακα. Η κυκλικότητα είναι σημαντική για τη ζωή των μπαταριών αυτοκινήτων και ακόμα περισσότερο όταν πρόκειται για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων (BEV). Οι προσπάθειες της Toyota σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν ανάπτυξη μπαταριών αποδοτικών ως προς τους πόρους και μακράς διαρκείας στην πρώτη φάση ζωής τους, ώστε οι πελάτες να είναι ξέγνοιαστοι όταν κυκλοφορούν. Στη συνέχεια, οι μπαταρίες μπορούν να έχουν δεύτερη ζωή σε διάφορες εφαρμογές, μέσω επαναχρησιμοποίησης και επανασυσκευασίας (ανακατασκευής), αναλόγως χρήσης. Τέλος, όταν φτάσουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, η εταιρεία θα τις ανακυκλώσει με βιώσιμο τρόπο, ώστε να μετριάζονται οι εκπομπές CO2 και να επιτρέπεται η επανάχρηση όσο το δυνατόν περισσότερου υλικού για την παραγωγή νέων μπαταριών. Για να επισημάνει τη διαδικασία της κυκλικότητας, η εταιρεία χρησιμοποιεί την επωνυμία «Μπαταρία 3R» και επιταχύνει τις προσπάθειες που σχετίζονται με τα τρία «R»- (1) Reduce (περιορίζω), (2) Rebuilt/Reuse (ανακατασκευάζω/επαναχρησιμοποιώ και (3) Recycle (ανακυκλώνω)- σε συνεργασία με διάφορους εταίρους και λαμβάνοντας υπόψη την ικανότητα τοπικής παραγωγής μπαταριών σε κάθε χώρα και περιοχή. Η Toyota ευελπιστεί πως οι προσπάθειες υποστηρίζουν την ανάπτυξη οχημάτων και συμβάλλουν στις τοπικές κοινωνίες. (1) Μείωση αποβλήτων και παράταση της διάρκειας ζωής μπαταρίας. (2) Δημιουργία δεύτερης ζωής ως μπαταρίες αυτοκινήτου. Επανάχρηση μπαταριών σε εφαρμογές εκτός αυτοκινήτου (π.χ. σταθερή αποθήκευση, διαχείριση ενέργειας κ.λπ.) (3) Ανακύκλωση. Εξεύρεση χρήσης ως ανακυκλωμένα υλικά και πόροι Η μπαταρία 3R αποτελεί μέρος της ευρύτερης περιβαλλοντικής στρατηγικής που εφαρμόζει η Toyota σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην εφαρμογή διαφόρων πρωτοβουλιών ανάπτυξης των οχημάτων της παγκοσμίως, ξεκινώντας από το σχεδιασμό, την ανακύκλωση πόρων, τη βελτίωση της ανθεκτικότητας και της μακροζωίας των προϊόντων και την ελαχιστοποίηση των αποβλήτων, που αναλύονται στο προσφάτως ενημερωμένο Sustainability Data Book της εταιρείας. Η TOYOTA ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΥΚΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Οι μπαταρίες 3R της Toyota Το Renault Group ανακοίνωσε την έναρξη σχεδίου ευρέος μετασχηματισμού της βιομηχανικής του βάσης. Το σχέδιο είναι μέρος της φάσης «Revolution» του στρατηγικού σχεδίου Renaulution, για να καταστεί ο όμιλος κατασκευαστής αυτοκινήτων επόμενης γενιάς. Στόχος είναι η μείωση του κόστους παραγωγής κατά 30% ανά όχημα, για τα οχήματα εσωτερικής καύσης, και 50% για τα ηλεκτρικά οχήματα, έως το 2027. Το σχέδιο θα συμβάλει επίσης στη μείωση του χρόνου ανάπτυξης οχημάτων από τρία σε δύο χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο, ο όμιλος επιταχύνει το ρυθμό του και θέτει φιλόδοξους στόχους. «Το Re-Industry είναι σχέδιο μετασχηματισμού 360°. Στόχος είναι η αξιοποίηση των δυνάμεών μας και η επιτάχυνση όσων ήδη κάνουμε καλά, η επανεφεύρεση της βιομηχανικής μας βάσης και η επίτευξη υψηλότερων προτύπων αριστείας. Αυτός ο βιομηχανικός μετασχηματισμός θα μας καταστήσει πιο ευέλικτους, πιο ενάρετους και πιο ανταγωνιστικούς και θα μας επιτρέψει να ανταποκρινόμαστε ταχύτερα στις προσδοκίες των πελατών», δήλωσε ο Thierry Charvet, Chief Industry & Quality Officer του Renault Group. Το Industrial Metaverse του Renault Group θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στο μετασχηματισμό, επιτρέποντας στον όμιλο να επιταχύνει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα και να επανεφεύρει την παραγωγή οχημάτων. RE-INDUSTRY: ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ RENAULT GROUP

11.12.23 #225 12 Κατά την πρόσφατη Ημέρα Κεφαλαιαγοράς στο Ανόβερο, η Continental ανακοίνωσε τη στρατηγική της για αύξηση της δημιουργίας αξίας. Προς επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων της, η εταιρεία θα υιοθετήσει πακέτο μέτρων μείωσης κόστους. Έτσι, σκοπεύει να επιτύχει ενοποιημένο προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT 8% έως 11% τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια. Η εταιρεία έχει επίσης αναβαθμίσει το στόχο των πωλήσεων. Βραχυπρόθεσμα (δύο έως τρία χρόνια), στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις 44 έως 48 δισ. ευρώ. Μεσοπρόθεσμα (τρία έως πέντε χρόνια), προβλέπει συνολικές πωλήσεις 51 έως 56 δισ. ευρώ (προοπτικές 2023: 41 έως 43 δισ. ευρώ). Θα δημιουργήσει νέους επιχειρηματικούς τομείς και θα αναθεωρήσει το χαρτοφυλάκιό της. Επιπλέον, η εισηγμένη στο DAX εταιρεία αυξάνει το περιθώριο διανομής μερισμάτων στο 20% έως 40% των καθαρών εσόδων (παλαιότερα: 15% - 30%). Στον τομέα της Αυτοκίνησης, η Continental θα επικεντρωθεί σε επιχειρηματικούς τομείς που δημιουργούν αξία και υψηλή ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, ο τομέας Εμπειρίας Χρήστη θα προετοιμαστεί για να καταστεί ανεξάρτητος. Αυτό θα προσδώσει νέες στρατηγικές επιλογές στην δραστηριότητα οθονών και συστημάτων ελέγχου HMI. Η εταιρεία επανεξετάζει επίσης μέτρα για περαιτέρω επιχειρηματικές δραστηριότητες Αυτοκίνησης, που προβλέπεται να συνεισφέρουν περίπου 1,4 δισ. ευρώ στις ενοποιημένες πωλήσεις εντός του οικονομικού έτους. Στον τομέα ελαστικών, η Continental θα συνεχίσει να βασίζεται σε σταθερά κέρδη και λειτουργική αριστεία. Η βιωσιμότητα, η ηλεκτροκινητικότητα και οι υπηρεσίες ψηφιακών ελαστικών θα δημιουργήσουν επίσης ευκαιρίες περαιτέρω κερδοφόρου ανάπτυξης. Στον τομέα ContiTech, θα επικεντρωθεί στην αξιόπιστη κερδοφορία, χάρη στις λύσεις υλικών από καουτσούκ και πλαστικά. Συγχρόνως, θα επικεντρώσει την στρατηγική της στις βιομηχανικές δραστηριότητες του ομίλου, με στόχο να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων της ContiTech από περίπου 55% σήμερα, στο 80%. Περισσότερα στο fleetnews.gr. CONTINENTAL: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΣΤΟΧΩΝ Εστίαση στη δημιουργία αξίας Η Symbio, κοινοπραξία των Forvia, Michelin και Stellantis, εγκαινίασε το SymphonHy, το πρώτο της gigafactory και κέντρο τεχνολογικής και βιομηχανικής αριστείας. Με την ικανότητά της καινοτομίας και εκβιομηχάνισης και με ετήσια παραγωγή 50.000 συστημάτων κυψελών καυσίμου, το SymphonHy ανοίγει το δρόμο για παραγωγή μεγάλης κλίμακας, υποστηρίζοντας τους πελάτες του στην προσπάθεια μεταφορών χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Το SymphonHy αποτελεί μέρος του HyMotive, του στρατηγικού έργου 1 δισ. ευρώ για ανάπτυξη καινοτόμου τεχνολογίας που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη γαλλική κυβέρνηση, στο πλαίσιο του προγράμματος IPCEI (Σημαντικό Έργο Επιστημονικού Ενδιαφέροντος). Το HyMotive θα δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας όσο διαρκεί. Προμηθευόμενη τις κυψέλες καυσίμου από τη Symbio, η Stellantis θα συνεχίσει να επεκτείνει την προσφορά υδρογόνου, πέραν των ήδη διαθέσιμων στην Ευρώπη βαν μεσαίου μεγέθους, με βαν μεγάλου μεγέθους, Ram pickup και φορτηγά βαρέος τύπου για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Εγκατεστημένο στο Saint-Fons, στην περιοχή Auvergne-Rhône-Alpes, το SymphonHy είναι η μεγαλύτερη ολοκληρωμένη μονάδα παραγωγής κυψελών καυσίμου στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας το ρόλο της Symbio ως τεχνολογικού και βιομηχανικού ηγέτη. Οι εγκαταστάσεις στεγάζουν τα κεντρικά γραφεία του ομίλου, το εργοστάσιο παραγωγής, κόμβο καινοτομίας μεγάλων διαστάσεων και τη Symbio Hydrogen Academy. Με τεχνολογία αιχμής, η SymphonHy διαθέτει υψηλό επίπεδο αυτοματισμού και ρομποτικής που υποστηρίζει βιομηχανική παραγωγή μεγάλης κλίμακας με ανταγωνιστικό κόστος. Αυτές οι εξελίξεις είναι βασικές για την επιτάχυνση της ανάπτυξης ανταγωνιστικών μεταφορών με υδρογόνο υψηλής απόδοσης και συμβάλλουν στην ενεργειακή μετάβαση και στις φιλοδοξίες της Ευρώπης για μηδενικές εκπομπές. Το SymphonHy σε αριθμούς: „Τρέχουσα παραγωγική ικανότητα 16.000 μονάδων, που θα φτάσει τις 50.000 έως το 2026 „Διαθέσιμη επιφάνεια 26.000 μ2, 40.000 μ2 έως το 2026 „7.000 τ.μ. αφιερωμένα στην καινοτομία „8.000 τ.μ. αιθουσών πιστοποίησης ISO 8 „Περισσότεροι από 450 μηχανικοί, εκ των οποίων 100 αφοσιωμένοι στην καινοτομία και περίπου 20 κάτοχοι διδακτορικών που καλύπτουν ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων (ηλεκτροχημική μηχανική, χημεία, επιστήμη υλικών κ.λπ.), σε ένα κέντρο καινοτομίας παγκόσμιου επιπέδου. „Εγκαταστάσεις ενεργειακά αυτάρκεις και πιστοποιημένες «Λίαν Καλώς» από την BREEAM. Η SYMBIO ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΕ ΤΟ SYMPHONHY

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=