FLEETNEWS #223

27.11.23 #223 18 Η ADESA Europe αλλάζει όνομα. Ο πάροχος λύσεων ψηφιακής αγοράς μεταχειρισμένων οχημάτων θα είναι πλέον γνωστός ως OPENLANE Europe. «Αυτό αντικατοπτρίζει τη μετονομασία της μητρικής μας εταιρείας στις ΗΠΑ και την αποστολή μας διευκόλυνσης των χονδρικών πωλήσεων αυτοκινήτων», δήλωσε ο Jolijn Bockstaele, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας. Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η KAR Global -η μητρική εταιρεία στις ΗΠΑ- μετονομάστηκε σε OPENLANE. Αυτή η ψηφιακή μάρκα υπήρχε στις προσφορές της KAR για περισσότερο από μία δεκαετία. Τώρα πλέον είναι η ονομασία, τόσο της μητρικής εταιρείας, όσο και των διαφόρων ψηφιακών αγορών της στις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθώς και στην Ευρώπη. Η μετονομασία σηματοδοτεί τη συνεχιζόμενη διαδικασία της εταιρείας να μειώσει τα πάγιά της και να επικεντρωθεί στην ψηφιακή αγορά. Το 2022, η KAR πούλησε τις αμερικανικές εταιρείες δημοπρασίας δομικών υλικών της ADESA στην Carvana. «Το όραμά μας είναι η δημιουργία της μεγαλύτερης ψηφιακής αγοράς μεταχειρισμένων οχημάτων στον κόσμο και το προωθούμε συγκεντρώνοντας όλους τους πωλητές, τους αγοραστές και τα οχήματά μας στο openlane.eu στην Ευρώπη και στο openlane.co.uk στο ΗΒ», δήλωσε η Grainne van Berkum, πρόεδρος της ευρωπαϊκής εταιρείας, από τον Νοέμβριο του 2023. «Πιστεύουμε ότι αξιοποιώντας τη δύναμη της παγκόσμιας μάρκας, μπορούμε να επιταχύνουμε την καινοτομία και να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία πελάτη». Η μετονομασία σε OPENLANE είναι κάτι περισσότερο από απλή αλλαγή ονόματος. Εκφράζει τη δέσμευση να καταστεί η αγορά και πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εύκολη και οι πελάτες πιο επιτυχείς, όπως εξηγεί η κ. Van Berkum: «Στην Ευρώπη, διευκολύνουμε τις διασυνοριακές πωλήσεις παρέχοντας ασφαλές ενιαίο κατάστημα με τις καλύτερες υπηρεσίες στην κατηγορία του και επιλογές παράδοσης σε πραγματικό χρόνο. Το δίκτυό μας logistics στο ΗΒ και στην Ευρώπη εξασφαλίζει απρόσκοπτες συναλλαγές και αποτελεσματική διανομή στους πελάτες. Συγχρόνως, διευκολύνουμε και τις εγχώριες πωλήσεις. Οι προμήθειές μας σε τοπικά οχήματα αυξάνονται, χάρη στην ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα αντιπροσώπων. Η σπονδυλωτή πλατφόρμα αντιπροσώπων μας OPENLANE Sell, προσφέρει μια γκάμα ευέλικτων συστημάτων που δίνουν στους αντιπροσώπους τον έλεγχο κάθε συναλλαγής». Το 2022, οι διάφορες αγορές OPENLANE υποστήριξαν την πώληση 1,3 εκατομμυρίων οχημάτων, ακαθάριστης αξίας 23 δισ. δολαρίων, σε ένα δίκτυο άνω των 50.000 franchise και ανεξάρτητων αντιπροσώπων, κατασκευαστών, χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, εταιρειών ενοικίασης και ανάκτησης και διαχείρισης στόλων. Η OPENLANE Europe συνδέει ιδιοκτήτες στόλου, κατασκευαστές, χονδρεμπόρους και αντιπροσώπους με αγοραστές σε περισσότερες από 50 ευρωπαϊκές χώρες. Η ADESA EUROPE ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ OPENLANE Europe Η UBench, βελγική εταιρεία λύσεων λογισμικού που ειδικεύεται στην ψηφιοποίηση υπηρεσιών fleet management, ανακοίνωσε τη στρατηγική της συνεργασία με την DHL Express, παγκόσμιο ηγέτη υπηρεσιών logistics και παράδοσης δεμάτων. Η DHL Express δίνει σταθερά προτεραιότητα στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της μελλοντικής διασφάλισης διαχείρισης του στόλου της. Με σαφή εστίαση στη βελτιστοποίηση λειτουργιών και στη διασφάλιση της επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο στο οικοσύστημά της, η DHL Express, με υπεύθυνο Στόλου τον Steven Van Den Bosch, επέλεξε την UBench, για να επιτύχει αυτόν το μετασχηματισμό. «Σε μια εποχή όπου η ταχύτητα και η ακρίβεια είναι πρωταρχικής σημασίας, αυτή η συνεργασία πιστοποιεί τη δέσμευση της DHL στην αριστεία και την καινοτομία», δήλωσε ο Manuel Medinger, CEO της UBench, προσθέτοντας: «Είμαι ευτυχής για τη συνεργασία και την ευκαιρία να μεταμορφώσω το τοπίο διαχείρισης στόλου της DHL. Αυτή η συνεργασία ευθυγραμμίζεται με την αποστολή της UBench να προσφέρει λύσεις αιχμής και συνιστά σημαντικό ορόσημο για τον κλάδο». Ο Steven Van Den Bosch, επικεφαλής της ομάδας DHL Express Fleet, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του: «Είμαστε ευτυχείς που ξεκινήσαμε αυτό το ταξίδι με την UBench, θέτοντας νέα πρότυπα διαχείρισης στόλου για βελτίωση των υπηρεσιών μας, δεδομένου ότι ο στόλος είναι θεμελιώδης για την επιχείρησή μας. Τώρα πλέον όλες οι επικοινωνίες μεταξύ της DHL, των οδηγών, των συνεργείων επισκευής και των ειδικών θα διεξάγονται ψηφιακά και σε πραγματικό χρόνο, μέσω της πλατφόρμας UBench. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη απόδοση, χαμηλότερο κόστος και, κυρίως, μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στόλου». Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα της UBench θα αποτελεί τον κόμβο επικοινωνίας μεταξύ της DHL, των οδηγών της, των ειδικών ομάδων επισκευών και κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, όπως η CED. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: DHL EXPRESS - UBENCH

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=