20.11.23 #222 12 Κατά την ημέρα κεφαλαιαγοράς της Ampere, o Luca de Meo, CEO του Renault Group, τη χαρακτήρισε «μια φιλόδοξη, ολιστική και δομική απάντηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας στις προκλήσεις από την Ανατολή και τη Δύση». «Η Ampere δημιουργήθηκε για να κάνει τα ηλεκτρικά και συνδεδεμένα αυτοκίνητα προσιτά σε όλους, αντιμετωπίζοντας τις επιταγές της ενεργειακής μετάβασης και αξιοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά», τόνισε μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον κ. de Meo, η Ampere είναι η προσπάθεια για την τεχνολογική αριστεία και την εμπειρία του πελάτη: δύο πλατφόρμες αμιγώς EV, μια ισχυρή σειρά επτά αυτοκινήτων, μια νέα γενιά κεντρικής ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, μια προηγμένη σουίτα λογισμικού που βασίζεται σε Android και η πιο συμπαγής και αποτελεσματική προμήθεια και παραγωγή EV στην Ευρώπη. Με αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, ανταγωνιστικές τιμές, ισχυρή μάρκα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η Ampere βρίσκεται σε καλή θέση για να επιτύχει την ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Η AMPERE, ΚΙΝΗΤΉΡΙΑ ΔΎΝΑΜΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΎ ΤΟΥ RENAULT GROUP Εταιρεία Ηλεκτρικών Οχημάτων (EV) και λογισμικού, η οποία σχεδιάζει, συνθέτει, κατασκευάζει και εμπορεύεται ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα μάρκας Renault στην Ευρώπη Επιτυχής διαχωρισμός που ολοκληρώθηκε την 1η Νοεμβρίου 2023, καθιστώντας την Ampere αυτόνομη εταιρεία και την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία EV και λογισμικού Επιδίδεται στην αντιμετώπιση των σημαντικότερων προκλήσεων μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας: μηδενικές εκπομπές ρύπων και ανάπτυξη λογισμικού Απασχολεί 11.000 εργαζομένους, εκ των οποίων το 35% είναι μηχανικοί Ισχυρά πάγια για τα οποία έχει ήδη πραγματοποιηθεί η πλειονότητα των επενδύσεων: πλατφόρμες εγγενών ηλεκτρικών οχημάτων, βιομηχανικό οικοσύστημα (αλυσίδες αξίας EV και λογισμικού και παραγωγικό αποτύπωμα) και ελκυστική σειρά προϊόντων ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΧΆΡΗ ΣΤΟ ΠΛΕΟΝΈΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΌΣΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΛΉΡΗ ΣΕΙΡΆ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΈΝΗ ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΠΕΛΆΤΗ Στόχος η επίτευξη της ισοτιμίας τιμών EV / ICE πριν από τον ανταγωνισμό, χάρη στον σαφή οδικό χάρτη μείωσης κόστους κατά 40% έως το 2027/2028 μεταξύ 1ης και 2ης γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων κατηγορίας C Γκάμα επτά οχημάτων έως το 2031, στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς: Megane E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, «Legend» και δύο ακόμα οχήματα Επιπρόσθετες δραστηριότητες (οχήματα και λογισμικό) με άλλες μάρκες και συνεργάτες, όπως οι Alpine, Nissan και Mitsubishi Motors Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, πέραν προϊόντων, προσφοράς εξατομικευμένης μετακίνησης πελατών EV: αναγνωρισιμότητα επωνυμίας Renault, δίκτυο διανομής, δίκτυο μετά την πώληση, οικοσύστημα φόρτισης και λύσεις χρηματοδότησης ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉΣ ΑΡΙΣΤΕΊΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΏΝ 35% μηχανικοί, εκ των οποίων 1.800 κορυφαία ταλέντα μηχανικής λογισμικού και συστημάτων για παροχή τεχνολογικών καινοτομιών Οι καλύτερες τεχνολογικές λύσεις στην κατηγορία τους με OpenR Link, ήδη ενσωματωμένες στο Megane E-Tech και στο Scenic E-Tech Μοναδική οριζόντια προσέγγιση σε συνεργασία με την Google και την Qualcomm Technologies για εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, μείωση του κινδύνου εκτέλεσης και παροχή των καλύτερων λύσεων στους πελάτες Το πρώτο όχημα λογισμικού (Software-Defined-Vehicle, SDV) προβλέπεται να κυκλοφορήσει το 2026 ΈΤΟΙΜΗ ΕΞ ΑΡΧΉΣ, ΧΆΡΗ ΣΤΑ ΙΣΧΥΡΆ ΠΛΕΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΤΟΥ RENAULT GROUP ElectriCity, γεωγραφικά συμπαγές βιομηχανικό οικοσύστημα υψηλής παραγωγικότητας και χαμηλών εκπομπών άνθρακα Μοναδική προσέγγιση κάλυψης όλης της αλυσίδας αξίας EV με περιορισμένες επενδύσεις και τεχνολογική ευελιξία μέσω συνεργασιών με τους καλύτερους συντελεστές για ανάπτυξη μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων Δομημένη και αμοιβαία επωφελής σχέση μεταξύ Renault Group και Ampere AMPERE: Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΗ Στόχοι και στρατηγική της Ampere
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=