FLEETNEWS #220

06.11.23 #220 8 Η Volkswagen παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφίες της παραλλαγμένης έκδοσης estate του αμιγώς ηλεκτρικού κορυφαίου μοντέλου ID.7 με το νέο όνομα: ID.7 Tourer. Το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2024 - με άφθονο χώρο και υψηλή απόδοση. Η Volkswagen θα παρουσιάσει το οριστικό σχέδιο τους επόμενους μήνες. Υψηλή απόδοση χάρη στην εξελιγμένη αεροδυναμική. Το αεροδυναμικό αμάξωμα είναι η καλύτερη περίπτωση για μεγάλη αυτονομία. Η λιμουζίνα ID.7, που ήδη παρουσιάστηκε και λανσάρεται στην Ευρώπη, είναι εξαιρετικά αεροδυναμική με οπισθέλκουσα Cd 0, 23. Η οπισθέλκουσα του ID.7 Tourer είναι σχεδόν ίδια:0,24. ID.7 Tourer με φθινοπωρινή παραλλαγή. Το φύλλο παραλλαγής βασίζεται στην πολυστρωματική βαφή της λιμουζίνας ID.7, όπως αποκάλυψε η Volkswagen στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας νωρίτερα φέτος. Σύμφωνα με την εποχή, οι εικόνες του αυτοκόλλητου διατηρούνται στην ινδική καλοκαιρινή εμφάνιση. Οι κωδικοί QR στο πίσω μέρος ενσωματώνονται άψογα στο καμουφλάζ. Άφθονος χώρος στο υψηλής ποιότητας εσωτερικό, χάρη στις μικρές προεξοχές και το μακρύ μεταξόνιο. Με πέντε επιβάτες, υπάρχει διαθέσιμος χώρος αποσκευών 545 λίτρων - μέχρι το ύψος της πλάτης του οπίσθιου καθίσματος. Εάν αναδιπλωθεί, ο όγκος του χώρου αποσκευών, μήκους σχεδόν δύο μέτρων, μπορεί να ανέλθει στα 1.714 λίτρα. Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς ID., το νέο αμάξωμα του ID.7 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group. Τα πλεονεκτήματα του σπονδυλωτού συστήματος μικρών προεξοχών και μακρού μεταξονίου παρέχουν μεγαλύτερους χώρους, με αποτέλεσμα την κομψή έκδοση hatchback. Όπως και το ID.7, το ID.7 Tourer θα παράγεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Emden. Μετά το ID.4, το ID.7 είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται σε MEB και κατασκευάζεται στη βορειοδυτική Γερμανία. ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Volkswagen ID.7 Tourer Το ID.3 ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμή 100.000 χλμ. της γερμανικής ADAC, οι μηχανικοί της οποίας επαίνεσαν την ικανότητα μεγάλης αυτονομίας και το έξυπνο σύστημα σχεδιασμού διαδρομής ηλεκτρικού οχήματος. Η γερμανική ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, επαίνεσε το ID.3 για πολύ καλό έλεγχο προόδου. Οι μηχανικοί στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας στο Landsberg am Lech διένυσαν περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με ένα ID.3. Το πιο σημαντικό εύρημα: η μπαταρία υψηλής τάσης εξακολούθησε να έχει καθαρή χωρητικότητα 93%. Το υπό δοκιμή μοντέλο ήταν ένα ID.3 Pro S με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77 kWh, για το οποίο η Volkswagen, όπως και για όλα τα άλλα μοντέλα της οικογένειας μοντέλων ID., εγγυάται ότι η μπαταρία εξακολουθεί να έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής καθαρής χωρητικότητάς της μετά από οκτώ χρόνια λειτουργίας ή 160.000 χιλιόμετρα οδήγησης. Οι δοκιμαστές της ADAC δεν χαρίστηκαν στην μπαταρία. Για να φτάσει τον μαγικό αριθμό των 100.000 χιλιομέτρων όσο το δυνατόν γρηγορότερα, το ID.3 φορτιζόταν συχνά στο 100% σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος. Επιπλέον, σε αντίθεση με τη σύσταση, το όχημα ήταν συνήθως έτοιμο για τον επόμενο δοκιμαστή στο σταθμό φόρτισης με επίπεδο φόρτισης 100%, σε αναμονή μερικές φορές για αρκετές ημέρες. Η συγκεκριμένη δοκιμή αντοχής είναι η πρώτη του είδους της για όχημα της οικογένειας μοντέλων ID. Μεταξύ των περιόδων δοκιμών, το ID.3 περνούσε επανειλημμένα ελέγχους από μηχανικούς στο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας Landsberg am Lech. Η ADAC εξετάζει οκτώ βασικά κριτήρια και περισσότερα από 300 δευτερεύοντα κριτήρια - που κυμαίνονται από τεχνολογία και ασφάλεια έως επίπεδο ελέγχου του οχήματος, ευκολία χειρισμού και περιβαλλοντικές επιπτώσεις. ΤΟ ID.3 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΣ ADAC

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=