FLEETNEWS #220

06.11.23 #220 14 Η Hertz θα εξηλεκτρίσει το στόλο ενοικίασής της με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ο ηλεκτρικός στόλος της εταιρείας, που αποτελείται κυρίως από μοντέλα Tesla, επηρεάζεται από τον συνεχιζόμενο πόλεμο τιμών. Αλλά ο δεύτερος λόγος της επιβράδυνσης ξαφνιάζει. Κατά τη διάρκεια του απολογισμού του τρίτου τριμήνου 2023, ο CEO της Hertz Global, Stephen Scherr, ανέφερε πως «η υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων από το στόλο μας θα είναι πιο αργή από τις προβλέψεις μας». Η εταιρεία εννοεί τις μειώσεις τιμών από την Tesla, οι οποίες επηρεάζουν αρνητικά την αξία μεταπώλησης και τους στόχους του 2024, που προϋπέθεταν στόλο αποτελούμενο κατά το ένα τέταρτο από BEV. Ο κ. Scherr ανέφερε τον δεύτερο και πλέον αναπάντεχο λόγο της νέας προσέγγισης. Αν και τα BEV φημίζονται για το χαμηλότερο κόστος συντήρησης, λόγω λιγότερων μηχανικών εξαρτημάτων, η Hertz επεσήμανε πως οι επισκευές του στόλου της ηλεκτρικών οχημάτων ήταν πιο ακριβές από ό,τι είχε αρχικά υπολογιστεί. «Τα άμεσα λειτουργικά μας έξοδα παρέμειναν ελεγχόμενα το τρίμηνο, καθώς αυξήθηκαν με τον όγκο των συναλλαγών», σχολίασε ο Scherr, επισημαίνοντας: «Πετύχαμε αύξηση παραγωγικότητας ανά μονάδα στις περισσότερες κατηγορίες αυτοκινήτων, με εξαίρεση το κόστος ζημιών οχημάτων, κυρίως των ηλεκτρικών». Το 80% του ηλεκτρικού στόλου της Hertz αποτελείται από Tesla και, ως εκ τούτου, η εταιρεία είναι ευάλωτη στη συνεχώς μεταβαλλόμενη στρατηγική τιμολόγησης του αμερικανού κατασκευαστή EV. Και ο κ. Scherr ανέφερε: «Οι μειώσεις της προτεινόμενης τιμής λιανικής (MSRP) EV το 2023, κυρίως λόγω της Tesla, μείωσαν την αγοραία αξία των ηλεκτρικών μας οχημάτων σε σύγκριση με πέρυσι, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ζημία και επιβάρυνση». Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, η Tesla προσπαθεί να δημιουργήσει πανεθνικές αλυσίδες εφοδιασμού ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα ελλείψεις και αυξήσεις τιμών. Το ανώριμο δίκτυο αυξάνει το κόστος επισκευής και επηρεάζει αρνητικά τους χρόνους παράδοσης. Η Hertz δήλωσε ότι έχει στενή επαφή με την Tesla για την προμήθεια ανταλλακτικών. Ανεξαρτήτως της υστέρησης στους στόχους υιοθέτησης 25% BEV έως το 2024 -σήμερα στο 11%- η Hertz έχει αναθέσει παραγγελίες 175.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην GM και 65.000 στην Polestar, με παραδόσεις έως το 2027. Ήδη από τον Φεβρουάριο, η υιοθέτηση EV της Hertz υπήρξε υποτονική, καθώς η εταιρεία παρέλαβε τη μισή παραγγελία της Tesla, χωρίς να αναφερθεί κάποιος λόγος. ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΥΙΟΘΈΤΗΣΗΣ EV Hertz Global Η Εxecutive Lease αποτελεί μέλος του Ομίλου Σφακιανάκη, ενός εκ των μεγαλύτερων και δυναμικότερων ομίλων του κλάδου αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά, με δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας πείρα άνω των 60 χρόνων. Mε συνεχή παρουσία στο χώρο του Operating Leasing από το 1998 έχει ως αποστολή να σχεδιάζει και να προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες μίσθωσης που απαντούν σε κάθε ανάγκη, προσαρμόζοντας τα προγράμματά της με ευελιξία και ταχύτητα βάσει των προτιμήσεων του καταναλωτή, τον οποίο και έχει στο επίκεντρο. Αυτό ακριβώς αναδεικνύει και η νέα επικοινωνιακή της καμπάνια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Brands & Brains. Με μήνυμα «Εδώ, είσαι προτεραιότητα», προβάλλει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και την προτεραιότητα που έχει η Executive Lease: την επίτευξη των στόχων και την εκπλήρωση των αναγκών των πελατών της. Με πρόσωπα που αντιστοιχούν στον ιδιώτη, τον ελεύθερο επαγγελματία αλλά και τις εταιρείες, η καμπάνια περιγράφει ότι για την Executive Lease, η παροχή του leasing είναι περισσότερα από ένα αυτοκίνητο, καθώς στόχος της εταιρείας είναι να αφουγκραστεί τα όνειρα και τις επιδιώξεις που βρίσκονται πίσω από την ανάγκη ενός αυτοκινήτου. ΝΕΑ CORPORATE ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ EXECUTIVE LEASE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=