FLEETNEWS #218

23.10.23 #218 14 Το 2024, το BMW Group θα ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου πωλήσεων. Η εισαγωγή του σε όλη την Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί σε διάφορα στάδια, ξεκινώντας με τη MINI στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία την 1η Ιανουαρίου 2024. Οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες θα ακολουθήσουν σταδιακά, ενώ η μετάβαση για την BMW προγραμματίζεται από το 2026. Η επερχόμενη μετάβαση αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα και θα επιτρέψει σε όλα τα νέα οχήματα BMW και MINI και τα σχεδόν νέα αυτοκίνητα του BMW Group να πωλούνται μέσω ενός πραγματικού μοντέλου αντιπροσωπείας (agency) σε όλη την Ευρώπη. Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής και το BMW Group. Η τυποποιημένη τιμολόγηση σε εθνικό επίπεδο για πανομοιότυπα μοντέλα θα διασφαλίσει τη διαφάνεια τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς - και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο. Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ - καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής. «Αυτή η μετάβαση στις direct πωλήσεις με συνεργάτες λιανικής αποτελεί βασικό ορόσημο στην αναπροσαρμογή του τμήματος πωλήσεων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2020. Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα μας επιτρέψει να επικοινωνούμε απευθείας με τους πελάτες μας, με το BMW Group να λειτουργεί ως άμεση διεπαφή με τον πελάτη», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG και υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Ο στόχος του νέου μας μοντέλου πωλήσεων είναι ξεκάθαρα να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών μας και να προσφέρει την καλύτερη premium εμπειρία πελάτη στην αυτοκινητοβιομηχανία». Όταν το νέο μοντέλο πωλήσεων τεθεί σε εφαρμογή, το BMW Group θα συνεχίσει να βασίζεται στο υπάρχον δίκτυο λιανικής του, αξιοποιώντας ως εταιρεία ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του: την εξαιρετικά λειτουργική και καθιερωμένη δομή πωλήσεων. Το νέο μοντέλο πωλήσεων δημιουργήθηκε με μια μακρά διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν ενεργά οι έμποροι λιανικής. «Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εμπόρους μας για την εποικοδομητική συνεργασία και την πολύ θετική τους ανταπόκριση υπογράφοντας το 100% των συμβάσεων agency για τη MINI. Πρόκειται για μια σαφή επιβεβαίωση των σχεδίων μας να προχωρήσουμε μαζί», δήλωσε ο Pieter Nota. Το BMW Group αναμένει ότι η ζήτηση για προσωπική επαφή με τον πελάτη θα συνεχιστεί και στο μέλλον, με τους εμπόρους λιανικής να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο. BMW GROUP: NEO ΜΟΝΤΈΛΟ DIRECT ΠΩΛHΣΕΩΝ Έναρξη με τη MINI το 2024 Η FREENOW ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία της εταιρείας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα τελευταία 12 χρόνια, η Freenow πλέον συνδέει περισσότερους από 8.000 εγγεγραμμένους οδηγούς με πάνω από 1 εκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες στην Ελλάδα και περισσότερους απο 48 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, παρέχοντας αποτελεσματικές υπηρεσίες μετακίνησης ταξί και στο Ηράκλειο. Από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμογής στην Κρήτη, οι χρήστες μπορούν να εισαγάγουν τον επιθυμητό προορισμό και καλώντας ταξί, να πληροφορηθούν για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης, να γνωρίζουν τον αριθμό κυκλοφορίας και το μοντέλο του οχήματος. Οι οδηγοί, από την πλευρά τους έχουν τη δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να ενισχύσουν το εισόδημά τους, καθώς μπορούν να δέχονται αιτήματα διαδρομών, όχι μόνο από τους κατοίκους της πόλης αλλά και από τους ενεργούς χρήστες της Freenow που επισκέπτονται το Ηράκλειο Κρήτης από εννέα διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας της εφαρμογής στο Ηράκλειο Κρήτης, η Freenow γνώρισε εξαιρετική ανταπόκριση, καθώς παραπάνω από ένα στα τρία δρομολόγια αφορούν διαδρομές από και προς το αεροδρόμιο Ηρακλείου. Γεγονός που υπογραμμίζει την ικανότητα της πλατφόρμας να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των εγχώριων αλλά και Ευρωπαίων ταξιδιωτών που αναζητούν αξιόπιστες και άνετες επιλογές μετακίνησης.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=