FLEETNEWS #218

23.10.23 #218 12 Η Dacia σημείωσε συνολικά 493.511 πωλήσεις οχημάτων το πρώτο εννεάμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 16,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Μόνο το τρίτο τρίμηνο, η Dacia κατέγραψε 148.124 πωλήσεις, (+2,4% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2022), το ισχυρότερο τρίμηνο από πλευράς μεριδίου αγοράς. Οι πωλήσεις του Sandero ανήλθαν σε 199.516 οχήματα, αυξημένες κατά 18,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το Duster κατέγραψε αύξηση 4,1%, με 154.460 μονάδες. Το Jogger με 70.932 μονάδες παρουσίασε αύξηση 76,1%. Το Spring σημείωσε άνοδο 40,6% με 44.262 μονάδες. Στην ευρωπαϊκή αγορά ιδιωτικών οχημάτων, η Dacia παρουσίαση αύξηση 19,6% σε μια αγορά που σημείωσε άνοδο 16,9%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας στις ευρωπαϊκές πωλήσεις ιδιωτικών οχημάτων έφτασε το 4,4%, +0,1 μονάδα σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο. Το 2023, η Dacia ξεπέρασε το όριο των 8 εκατομμυρίων πωληθέντων οχημάτων, ενώ η θέση και η στρατηγική της μάρκας συνεχίζουν να κερδίζουν τους πελάτες. Το Extreme, που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2023, καταγράφει μεγάλη επιτυχία και αντιπροσωπεύει το 1/3 των παραγγελιών των πελατών. Το UP&GO έχει ήδη επιλεγεί από περισσότερους από 100.000 πελάτες. «Η ιστορία επιτυχίας της Dacia συνεχίζεται με τζίρο 16,7% τους πρώτους εννέα μήνες του 2023. Με τη στρατηγική της να επαναπροσδιορίζει συνεχώς τα βασικά προσφέροντας την καλύτερη σχέση τιμής/εξυπηρέτησης, η Dacia έχει κερδίσει περισσότερους από 8 εκατομμύρια πελάτες από το 2004 και ενισχύει τη θέση της ως ο δεύτερος καλύτερος πωλητής λιανικής στην Ευρώπη. Εκτιμούμε πολύ την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας», δήλωσε ο Xavier Martinet - SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations. DACIA Αύξηση κατά 16,7% το πρώτο 9μηνο του 2023 Η εταιρεία κατασκευής και παροχής σέρβις αμιγώς ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων Volta Trucks υπέβαλε αίτηση πτώχευσης στη Σουηδία. Η Volta Trucks ιδρύθηκε το 2019 από τους Carl-Magnus Norden και Kjell Waloen, στοχεύοντας να επιταχύνει τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά, μειώνοντας τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και βοηθώντας να γίνουν οι πόλεις μας ασφαλέστερες, πιο υγιείς και πιο βιώσιμες. Η εταιρεία δημιούργησε ένα μοναδικό αποκλειστικά ηλεκτρικό φορτηγό 16 τόνων στον κόσμο, με ειδικό σχεδιασμό καμπίνας και πλαισίου, που βελτίωνε την ορατότητα και άρα την ασφάλεια, ενώ θα συνέβαλλε στη μείωση των ανθρακούχων εκπομπών βελτιώνοντας την ποιότητα του αέρα των αστικών κέντρων. Το φορτηγό λειτούργησε δοκιμαστικά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες, λαμβάνοντας πολύ θετικά σχόλια και σημαντικές προοπτικές εισαγωγής του σε μεγάλους στόλους. Ωστόσο, η Volta Trucks, όπως όλες οι ανερχόμενες εταιρείες κατασκευής EV, αντιμετώπισε σημαντικές προκλήσεις. Η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής: «Η πρόσφατη είδηση ότι ο προμηθευτής μπαταριών μας (Proterra) υπέβαλε αίτηση πτώχευσης, είχε σημαντικό αντίκτυπο στα κατασκευαστικά μας σχέδια, μειώνοντας τον όγκο των οχημάτων που είχαμε προβλέψει να παραγάγουμε. Η αβεβαιότητα με τον προμηθευτή μπαταριών μας επηρέασε επίσης αρνητικά την ικανότητά μας να συγκεντρώσουμε επαρκή κεφάλαια σε ένα ήδη δύσκολο περιβάλλον άντλησης κεφαλαίων για τις εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων. Το Διοικητικό Συμβούλιο δεν έλαβε εύκολα ή επιπόλαια αυτή την απόφαση και έχει πλήρη επίγνωση του σημαντικού αντίκτυπου που θα έχει αυτή στο αφοσιωμένο ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού, καθώς και στους πελάτες και τους συνεργάτες. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ειλικρινά την ομάδα της Volta Trucks και είμαστε απίστευτα περήφανοι για την πρωτοποριακή δουλειά μας να προσφέρουμε ένα τόσο καινοτόμο επαγγελματικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων». Η Proterra υπέβαλε αίτηση για την υπαγωγή της σε πτωχευτική διαδικασία αναδιάρθρωσης σε λειτουργία του Chapter 11 στις ΗΠΑ, τον Αύγουστο του 2023. Η VOLTA TRUCKS ΥΠΕΒΑΛΕ ΑΙΤΗΣΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=