FLEETNEWS #217

16.10.23 #217 8 Η Mercedes-Benz Vans αύξησε τις παγκόσμιες πωλήσεις της κατά 11%. φτάνοντας τις 323.500 μονάδες από την αρχή του έτους. με σταθερή ανάπτυξη στις βασικές αγορές της Ευρώπης (+12%) και των ΗΠΑ (+13%). Οι παγκόσμιες πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο του 2023 βρίσκονται στο επίπεδο του προηγούμενου έτους (+1%). Συνολικά, η Mercedes-Benz Vans πούλησε 105.100 οχήματα. Η Mercedes-Benz Vans ενισχύει τη θέση της σε στρατηγικά συναφείς αγορές και κλάδους και εστιάζει στην κερδοφόρα ανάπτυξη. Ο κύριος μοχλός πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο ήταν η περιοχή NAFTA (ΗΠΑ, Καναδάς, Μεξικό) όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41% (πωλήθηκαν 25.300 μονάδες). Με 21.800 μονάδες, κατέγραψε 41% αύξηση στις ΗΠΑ - τη σημαντικότερη αγορά στην περιοχή NAFTA. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών βαν το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 105% στις 6.300 μονάδες σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Περισσότερες λεπτομέρειες για τα μοντέλα και τις περιοχές μπορείτε να δείτε στο γράφημα. Η συγκριτική περίοδος για τις ποσοστιαίες μεταβολές είναι η αντίστοιχη περίοδος του προηγούμενου έτους, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά. 105.100 ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΟ ΤΡΊΤΟ ΤΡΊΜΗΝΟ ΤΟΥ 2023 Mercedes-Benz Vans ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ TOYOTA MOTOR EUROPE ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ 6% ΤΟ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟ Η Toyota Motor Europe (TME) πούλησε 860.212 οχήματα Toyota και Lexus την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2023, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή, με μερίδιο αγοράς 6,6%. Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων της TME αυξήθηκαν κατά 12% αυτήν την περίοδο και πλέον αντιπροσωπεύουν το 71% του συνολικού όγκου. Η Lexus είχε ταχεία ανάπτυξη (+55%), καθιστώντας την μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες premium μάρκες της Ευρώπης το 2023, ενώ η μάρκα Toyota παρέμεινε η δεύτερη μάρκα επιβατικών αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην περιοχή. ΟΙ ΜΆΡΚΕΣ Η Toyota πούλησε 805.954 οχήματα το εννεάμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε ετήσια βάση. Τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της μάρκας ήταν η σειρά Yaris, η σειρά Corolla, το Toyota C-HR και το RAV4, που αντιπροσώπευαν το 80% των συνολικών της πωλήσεων. Οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων Toyota έφτασαν τις 560.088, σημειώνοντας αύξηση 9%. Οι πωλήσεις του bZ4X, του πρώτου ηλεκτρικού SUV μπαταρίας της Toyota, έφτασαν τα 14.318 οχήματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η Lexus πούλησε 54.258 οχήματα το εννεάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 55% σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένων 47.097 ηλεκτροκίνητων οχημάτων που αντιπροσώπευαν το 87% των συνολικών πωλήσεων. Η επιταχυνόμενη αύξηση των πωλήσεων της Lexus προέρχεται από την ισχυρή επέλαση της μάρκας στην κατηγορία SUV D-E Premium, παρέχοντας μια επιλογή υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών κινητήρων μπαταρίας σε τρία μοντέλα: NX (+69% αύξηση και +48 % για την έκδοση PHEV), RZ (που παρουσιάστηκε πρόσφατα) και RX (+44%). Η προοπτική της μάρκας παραμένει ισχυρή με την ολοκαίνουργια ναυαρχίδα πολυτελείας LM να έχει ήδη εξασφαλίσει περισσότερα από 650 συμβόλαια πριν από την έναρξη των παραδόσεων και την κυκλοφορία του πρώτου αστικού crossover της Lexus, LBX, στις αρχές του 2024.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=