FLEETNEWS #217

16.10.23 #217 17 έχουν επιφέρει αύξηση της ζήτησης BEV από τους στόλους, οι ιδιώτες πελάτες εξακολουθούν να είναι απρόθυμοι. Το υψηλό αρχικό κόστος, ο διπλασιασμός των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας στους σταθμούς φόρτισης και η κρίση του κόστους διαβίωσης, καθυστέρησαν την υιοθέτηση των BEV στη λιανική αγορά. Στην πραγματικότητα, οι ιδιωτικές ταξινομήσεις BEV μειώθηκαν κατά 10% την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2023. Εάν δεν αντιστραφεί γρήγορα αυτή η τάση, οι κατασκευαστές ενδέχεται να αναγκαστούν να διατηρήσουν τις παραδόσεις ICE στα τέλη του 2024. Αναλόγως της συμμόρφωσης με το CO2 το 2023, ίσως να είναι σωστή η στρατηγική καθυστέρησης των BEV στα τέλη του τρέχοντος έτους, προκειμένου να αυξηθεί το μερίδιό τους το 2024, επισημαίνει ο Benjamin Kibies της Dataforce. Ακολουθώντας τη στρατηγική της τεχνολογικής καινοτομίας και ανάπτυξης, ο όμιλος Irizar παρουσιάζει στη διεθνή έκθεση Busworld την γκάμα αστικών και τουριστικών λεωφορείων πολλαπλών τεχνολογιών, που περιλαμβάνει το νέο Irizar Hydrogen i6S και μια ισχυρή δέσμευση για τη βιώσιμη κινητικότητα του μέλλοντος. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος Irizar αποδεικνύει την υψηλή ικανότητά του για καινοτομία και τεχνολογία, παρουσιάζοντας τη νέα σειρά βιώσιμων οχημάτων Efficient και μια πληθώρα νέων τεχνολογικών εξελίξεων που θα αποτελέσουν το κλειδί για το μέλλον της κινητικότητας και της απαλλαγής από τις εκπομπές CO2. Στο περίπτερο των 1.710 τ.μ., στον αριθμό 602 στο Hall 6, η Irizar e-mobility παρουσιάζει τέσσερα οχήματα Irizar τελευταίας γενιάς: ένα Irizar i8, ένα Irizar i6S Efficient, ένα ηλεκτρικό Irizar ie tram electric vehicle και το νέο υδρογονοκίνητο Irizar i6S Efficient. Όλα τα εκθέματα διαθέτουν σημαντικές καινοτομίες σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα όσον αφορά την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και το κόστος καυσίμου. Το νέο υδρογονοκίνητο όχημα συμπληρώνει τη νέα γενιά οχημάτων Irizar Integral που είναι ελαφρύτερα, πιο άνετα και έχουν μείωση κατανάλωσης έως και 5%. Διαθέτουν επίσης τα πιο αυστηρά συστήματα ασφάλειας και κυβερνοασφάλειας της αγοράς, βελτιωμένο πιλοτήριο με επανασχεδιασμένο ταμπλό, μείωση βάρους και βελτιώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Η IRIZAR ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ BUSWORLD Στις 10 Οκτωβρίου συμπληρώθηκαν 40 χρόνια ιστορίας της Audi Sport GmbH, η οποία προήλθε ως μετεξέλιξη της quattro GmbH. Στις αρχές του καλοκαιριού, η Audi ξεκίνησε τις εκδηλώσεις για τον εορτασμό αυτής της επετείου παράλληλα με το Nürburgring 24 Hours και μια έκθεση στις εγκαταστάσεις του Neckarsulm. Σε εκδήλωση, στο Audi Forum Neckarsulm στις 14 Οκτωβρίου, παρουσιάστηκαν συναρπαστικές πληροφορίες για τη θυγατρική με αντικείμενο τις υψηλές επιδόσεις, που σημειώνει διαρκή επιτυχία εδώ και 40 χρόνια. Η quattro GmbH ιδρύθηκε το 1983 και το 2016 μετονομάστηκε σε Audi Sport GmbH: Σήμερα, η θυγατρική της Audi AG, που ανήκει εξ ολοκλήρου στη μητρική εταιρεία, διαμορφώνει τη σπορ και ξεχωριστή εικόνα της premium μάρκας ακόμα πιο δυναμική από ποτέ. «Είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε πετύχει τα τελευταία 40 χρόνια και θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο δυνατοί στο μέλλον. Για το σκοπό αυτό, θα επεκτείνουμε επιλεκτικά το χαρτοφυλάκιο των μοντέλων μας και τις υπόλοιπες προσφερόμενες υπηρεσίες μας μαζί με την AUDI AG. Τα ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών υπογραμμίζουν ξεκάθαρα τις φιλοδοξίες μας», σχολίασε ο Rolf Michl, διευθύνων σύμβουλος της Audi Sport GmbH. Περισσότερα στο fleetnews.gr 40 ΧΡOΝΙΑ AUDI SPORT GMBH

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=