FLEETNEWS #20

26.03.19 #20 7 Το microcar μπορεί να βγεί πιο γρή- γορα στους δρόμους μας από ό,τι νομίζουμε - ειδικά αν δούμε την Κί- να, όπου κυκλοφορούν ήδη πολλά. Αυτή η νέα τάση έχει τα υπέρ και τα κατά της. Θα είναι ένας πρακτικός και οικολογι- κός τρόπος οδήγησης και στάθμευ- σης σε κέντρα πόλεων με κυκλοφο- ριακό πρόβλημα και περιορισμούς κυκλοφορίας οχημάτων. Η μπαταρία, η οποία παρουσιάζει τους υψηλότε- ρους κινδύνους για το περιβάλλον, επαρκεί για την αστική κινητικότητα, επομένως δεν δημιουργείται θέμα εμβέλειας. Το μόνο πρόβλημα θα είναι η ένταξή τους στο γενικό περιβάλλον κινητι- κότητας. Όπως και τα σκούτερ και τα ποδήλατα, μπορούν και αυτά να επιβαρύνουν την κυκλοφορία, δημιουργώντας ερωτήματα σχετικά με την οδική ασφάλεια και τη χρήση των δρόμων - ποιος θα οδηγήσει ή θα περπατήσει και πού; Αυτό φαί- νεται να είναι ένα θέμα που πρέπει να απαντηθεί από τις τοπικές αρχές, ώστε να επωφελούνται όλοι από τα νέα ηλεκτρικά, shared είδη μικροκι- νητικότητας. „ Minimo (Seat) Ένα άλλο διθέσιο, αλλά με εμβέλεια 100 χιλιομέτρων, είναι το Minimo της Seat . Σχεδιασμένο για την αγορά carsharing, το Minimo έχει ένα ενδιαφέρον χαρακτηρι- στικό: αντί να απαιτούνται κάποιες ώρες για να το φορτί- σετε, μπορείτε απλά να αντικαταστήσετε την μπαταρία με μία φορτισμένη, μειώνοντας το χρόνο φόρτισης σε με- ρικά δευτερόλεπτα. Ωστόσο, δεν διατίθεται ακόμα στην αγορά, αλλά η Seat σχεδιάζει ήδη μια έκδοση premium για ιδιώτες πελάτες και μια έκδοση για επιχειρήσεις. ΤΑ ΥΠΈΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΆ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΈΣ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Εκτός από τους παρόχους ελεύθερης κινητικότητας, ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αρχίζουν να αναπτύσσουν τα δικά τους μικροαυτοκίνητα. „ Ami One (Citroen) Η Citroen δημιούργησε το όχημα «Ami One» , ένα μικρό ηλεκτρι- κό διθέσιο. Τοmicrocar μπορεί να πιάσει ταχύτητα 28 μιλίων την ώρα και να διανύσει 65 μίλια με μία μόνο φόρτιση. Δεν κυκλο- φορεί ακόμα και το όριο ταχύτητας σημαίνει ότι θα μπορούσε να είναι νόμιμο, χωρίς άδεια, στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Το Ami One θα είναι προσιτό μέσω της εφαρμογής Free2Move , η οποία είναι ήδη διαθέσιμη σε 33 ευρωπαϊκές και 3 αμερικανικές πόλεις, με την οποία το smartphone μπο- ρεί να συνδεθεί στο αυτοκίνητο και να λειτουργεί ως οθόνη. „ Twizy (Renault) Το Renault Twizy είναι ένα μονοθέσιο ηλεκτρικό microcar που ταιριάζει απόλυτα στους δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία και στις λωρίδες στάθμευσης. Το αυτοκίνητο έχει εμβέλεια 40 έως 50 μίλια - 62 μίλια θεωρητικά- και χρειάζεται 4 ώρες για να φορτι- σθεί στο σπίτι. Επιπλέον, εάν πρέπει να μεταφέρετε μερικά πακέ- τα, το Renault Twizy μπορεί να πάρει φορτίο μέχρι 180 λίτρα ή 75 κιλά. Είναι καλό να γνωρίζετε ότι αγοράζετε το αυτο- κίνητο, αλλά ενοικιάζετε τη μπαταρία. Ως αποτέλεσμα, οι οδηγοί προστατεύονται βάσει των όρων της σύμβασης μίσθωσης από οποιαδήποτε αστοχία της μπαταρίας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=