FLEETNEWS #197

24.04.23 #197 4 Η Porsche παρουσίασε την πλήρως ανανεωμένη Cayenne τρίτης γενιάς, με εντυπωσιακές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σασί, το design και τον εξοπλισμό, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο όχι μόνο τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και την πολυτέλεια και την άνεση κατά τη διάρκεια της καθημερινής χρήσης. Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό του μοντέλου περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6» καμπυλόγραμμου σχεδιασμού με αυτόνομο design και επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές, όπως το Spotify και το Apple Music, για βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα. Μια οθόνη 10,9» είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού. Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές παραλλαγές κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ 474 ίππων και ροπή 600 Nm, έχει βελτιωθεί κατά 34 ίππους και 50 Nm ροπής σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 273 χλμ/ώρα. Η νέα Cayenne έχει και έναν βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6, που παράγει 353 ίππους και 500 Nm ροπής. Από την άλλη, ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα με βελτιωμένη ισχύ από 30 kW σε 130 kW (176 ίπποι), η νέα σχεδιασμένη ισχύς εξόδου αγγίζει τα 346 kW (470 ίπποι). Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Ένας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα μειώνει πλέον το χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας. Τέλος, η 3η έκδοση κινητήρα, που όμως δεν θα κυκλοφορήσει εντός Ε.Ε., είναι σχεδιασμένος για κορυφαίες επιδόσεις και θα κοσμεί την Turbo GT. Η ισχύς του έχει αυξηθεί κατά 14 kW (19 ίπποι) και ανήλθε στα 485 kW (659 ίπποι). Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από 0 στα 100χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 305 χλμ/ώρα. ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ Porsche Cayenne MAZDA CX-5 2023 - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ MHYBRID Το ανανεωμένο CX-5 διαθέτει βελτιώσεις στο σχεδιασμό και στην πρακτικότητα του οχήματος, με επιλογή λειτουργίας οδήγησης Mi-Drive, περαιτέρω βελτιώσεις δυναμικής οδήγησης και διευρυμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφαλείας. Το CX-5 έχει εξελιχθεί σε βασικό μοντέλο για τη Mazda, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 26% των ετήσιων ευρωπαϊκών πωλήσεων της εταιρείας Με 365.135 πωλήσεις το 2022, ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως στην γκάμα της Mazda. Το CX-5 κινείται από μια σειρά κινητήρων Skyactiv βενζίνης, με επιλογή είτε του μηχανικού εξατάχυτου Skyactiv-MT της Mazda, ή των εξατάχυτων αυτόματων κιβωτίων Skyactiv-Drive και την τελευταία γενιά του έξυπνου συστήματος 4κίνησης i-Activ (AWD), της Mazda. Το έξυπνο σύστημα Mazda MHybrid της εταιρείας αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλους τους βενζινοκινητήρες. Συμπαγές και αποδοτικό, το ήπιο υβριδικό σύστημα διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια - κινητήρας με ιμάντα (ISG), και μπαταρία ιόντων λιθίου 24 V. Εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ανακτώντας την ενέργεια που εκλύεται κατά την επιβράδυνση και τροφοδοτώντας το ISG, που λειτουργεί υποβοηθητικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Το CX-5 του 2023 διατηρεί όλα τα πρότυπα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που περιμένει κανείς από κάθε Mazda. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη σειρά προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας i-Activsense της εταιρείας, που υποστηρίζουν τον οδηγό και προσφέρουν κορυφαίες στην κατηγορία επιδόσεις ενεργητικής ασφάλειας. Διατηρώντας τον εξωτερικό σχεδιασμό από το 2022, φέτος το CX-5 εισάγει τρεις πρόσθετες κατηγορίες μοντέλων στη γκάμα -Newground, Homura και Takumi- που η καθεμία ενσωματώνει διακριτικές διαφορές.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=